PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بحث و تبادل نظر در رابطه با راه اندازی فروشگاه الکترونیکی



صفحه ها : [1] 2

Bill Gates
10-12-2008, 17:32
سلام
دیدم تاپیک در این مورد خیلی زیاد و تکراری شده با اجازه مدیریت تصمیم گرفتم چنین تاپیک مرجعی رو بزنم تا کسی مشکلی نداشته باشه دیگه :31:

فروشگاه الکترونیکی چیست ؟
چنین فروشگاه هایی همان مغازه ها و دکان ها فعلی هستند که همانند آنها نیز به فروش محصولات خود میپردازند با آن تفاوت که دیگر مشتری و یا فرد خریدار لزومی ندارد شخصا به فروشگاه مراجعه نماید و تنها با در دسترس داشتن اینترنت میتواند خرید خود را انجام دهد که شیوه های گوناگونی نیز برای کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند به وجود آماده که بعضی از فروشگاه ها از آن شیوه استفاده میکنند .

فوایدی که برای فروشنده دارد چیست ؟
فروشگاه در هر زمان برای هر نوع تغییری آماده میباشد و ساعت کاری معینی را ندارد در هر لحظه میتوان محصولی افزود و در لحظه ای آن را از سیستم حذف کرد .
فروش محصولات نیز محدودیت زمانی ندارد زیرا صفحه وب فروشگاه در هر لحظه در دسترس خریدار میباشد و در این صورت فروش افزایش میابد .
دیگر نیاز نیست خرج های سنگین اجاره فروشگاه . هزینه های جانبی را پرداخت نمایید .
در فروش محصول هیچ محدودیتی وجود ندارد میتوان هر نوع محصول با هر قیمتی را به فروش گذاشت .
هیچ مکان و یا صنفی بر روی کار شما نظارت نمیکند .
تمامی مشحصات محصولات در دست فروشنده میباشد ( قیمت - کیفیت - روش ارائه و ... )

مراحل راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی :
ابتدا باید هدف از ساخت فروشگاه را مشخص نماییم تا در حین کار دچار سردرگمی نشویم برای راه اندازی پس از تعیین نوع فعالیت میبایست راه و روش ارسال محصول برای خریدار را نیز مشخص نماییم یعنی خریدار محصول از طریق سیستم پرداخت هنگام تحویل محصول خود را دریافت نماید و یا با استفاده از کارت های عضو شتاب , پیک موتوری , واریز به حساب و ... که در ادامه تمامی موارد ذکر شده را توضیح خواهیم داد .

================================================== =================
در صورتی که هر گونه سوال در رابطه با ساخت فروشگاه و مسائل مربوط به اون دارید همینجا بپرسید :31:

Bill Gates
10-12-2008, 18:39
پرداخت هنگام تحویل :
به آن معنا است که خریدار از خرید خود اطمینان کامل را حاصل میکند که تا زمانی محصول خود را دریافت نکند پول را پرداخت نمیکند .
در این سیستم مدیریت فروشگاه ابتدا میبایست با یکی از سیستم های معتبر پرداخت هنگام تحویل ( ایران مارکت یا پرداخت ) قرار داد ببندد که ساله اول مبلغ کامل را پرداخت میکنید و در سال های بعد مبلغ کمتری زیرا شما عضو سیستم شده اید و برای تمدید دوباره تخفیف ویژه ای دریافت خواهید کرد .
زمان راه اندازی بستگی به دوندگی مدیریت فروشگاه دارد شما ابتدا با ورود به سایت های آن شرکت قوانین را مطالعه می نمایید و پس از مطابقت دادن آن با نوع فعالیت خود میتوانید با آن شرکت تماس گرفته و سوالاتی که برایتان پیش آمده را جویا شوید و پاسخ دریافت نمایید و پس از اطمینان خاطر از کاره خود قرار داد را با آنها ببندید که پس از گذشت مدت زمانی اندک ( حدود 1 الی 2 هفته ) سیستم آماده عملیات میباشد .
فروشنده برای آنکه محصولات را به صورت این سیستم در آورد باید ابتدا وارد پنل مدیریت محصولات خود در سیستمی که از آن این روش خرید را انتخاب کرده وارد شود سپس محصولات خود را یک دور در آنجا ثبت نمایند و لینکی که به آنان میدهد را به لینک دکمه خرید در فروشگاه قرار دهد که در بعد به آموزش هر یک از سیستم های برای کار با پنل می پردازیم ...
در هر خریدی که مشتری از آن محصول انجام میدهد میبایست فروشنده به پنل خود در سیستمی که قرار داد با آن بسته برود و گزارش گیری و وضعیت خرید را مشخص نماید از هر فروش 5% به سیستم تعلق میگیرد و مابقی به فروشنده و هر دو ماه نیز تسویه حساب میشود .

Bill Gates
10-12-2008, 18:40
کارت های عضو سیستم شتاب :
این سیستم نیز یکی از سیستم هایی میباشد که یواش یواش دارد جایی برای خود در کناره پرداخت هنگام تحویل باز میکند یعنی امروزه به علت بالا رفتن سطح اطمینان و افزایش خرید اینترنتی فروشندگان به فروش محصولات گرانبها نیز روی می آورند که مطئنا فروش آن به صورت پرداخت هنگام تحویل ممکن است اندکی از سوده بدست آمده کم کنید و پرداخت برای خریدار نیز سخت باشد .
برای جلوگیری از وجود این چنین مشکلاتی میتواند از کارت های عضو شتاب و پرداخت با آنها استفاده نمود مزایایی که این سیستم دارد برای فروشنده میتوان به : دسترسی آسان و همه جایی .
برای

Bill Gates
10-12-2008, 18:40
واریز به حساب :
حال اگر از یک طرف شما از دریافت 5 درصد سوده سیستم پرداخت هنگام تحویل خسته شده اید و یا اکثر مشتریان شما کارت عضو شتاب ندارند خوب مشکلی نیست میتوانید شماره حساب های خود را در سایتتان قرار دهید و از کاربران بخواید که پس واریز مبلغ خرید نام کالاهای سفارش داده شده و شماره فیش و تاریخ واریز و دیگر مشخصات شخصی و فیش بانکی را برای شما ایمیل و یا فرمی که در سایت خودتان ساخته اید برایتان ارسال نمایند !

Bill Gates
10-12-2008, 18:41
ارسال با پیک :
معمولا از این سیستم خیلی کمتر استفاده میشود و اکثرا به صورت درون شهری میباشد اگر فروشگاه شما یک فروشگاه تک شعبه ای است مطمئنا تنها در شهر خود چنین سیستمی را پشتیبانی خواهید نمود شما میتوانید خود به شخصه و یا با شرکت هایی که کارهای پیک را انجام میدهند قرار داد ببندید . سیستم ساده و خوبی هست برای فروش در محدوده کوچکتری نسبت به بقیه موارد ذکر شده
خوب ما حالا طرز فروش خودمان هم مشخص کردیم و مراحل آن را نیز به پایان رساندیم حال نوبت به خرید هاست و دامنه که همان فضا و نام سایت است باید بپردازیم . سایت های فروشگاهی معمولا فضا + پهنای باند + حجم دیتابیس نسبتا خوبی نیاز دارند که با سرچی ساده در گوگل میتوان به یافته های بسیاری در زمینه ی فروش هاست و دامنه دست یافت نکته ذکر شده این میباشد که بهتر است هاستی را برگزینید که از نظر سرعت - پشتیبانی - امنیت و کیفیت بسیار عالی باشد زیرا زمانی مشتری به سایت شما می آید قصد خرید دارد و میخواهد این کار را با آرامش و اطمینان و بدون قطعی دسترسی به سایت انجام دهد که این خود عاملی برای جذب مشتری و فروش بیشتر است .

Bill Gates
10-12-2008, 18:42
مراحل پایانی :

حال نوبت به انتخاب یک سیستم مدیریت فروشگاه میرسد تا محصولات خود را به نمایش بگذارید اولین نکته ای که به ذهن میرسد آن است که امنیت بسیار مهم است زیرا تنها با هک شدن سایتتان ممکن است تمامی اطلاعات و زحماتتان به هدر برود و مخصوصا مشتریانتان که دیگر از اعتماد آنها بسیار کاسته می شود .
در صورتی که بودجه قابل قبولی دارید میتوانید به شرکت هایی که طراحی وب سایت را انجام میدهند کار را به آنان بسپارید و اگر بودجه اندکی دارید میتوانید از سیستم های فروشگاه آماده تا زمانی که هزینه کافی برای استفاده از سیستم های شخصی را داشته باشید استفاده نمایید که شیوه ی درستی است .

حال شما یک فروشگاه راه اندازی کردید اما مشتری ندارید بهتر است در سایت های پربازدید ایرانی با بررسی آمار و اطلاعاتی که از دیگران بدست می آورید به تبلیغ بپردازید و قبل از هر کاری نیز میبایست سایت خود را در موتور های جستجوگر مانند گوگل یاهو و مایکروسافت ثبت نمایید .

Bill Gates
10-12-2008, 18:48
یه سری نمودار و لیست و درصد فروش محصولات در بعضی سایت های خارجی :31: :) :31: >


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Bill Gates
10-12-2008, 18:57
دانلود اسکریپت های مدیریت فروشگاه : :) >> آپدیت شد : لینک های پیشین خراب شدن و اکنون فروشگاه ساز های جدید جایگزین قبلی ها شدند :دی


فروشگاه ساز با امکان سفارش گیری خیلی ساده

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید===
اسکریپت حرفه ای فروشگاه ساز elektrodepo.com

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

===
اسکریپت فروشگاه ساز قدرتمند ISC

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

===
maian cart - اسکریپت فروشگاه ساز پر سرعت

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید===
افزونه فروشگاه ساز برای وردپرس

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

===
اسکریپت فروشگاهی quick-cart

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیددمو :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید===
اسکریپت فروشگاهی زیبای ViArt Shop Enterprise

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیددمو:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید===
فروشگاه ساز فارسی دی مارکت :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
( بروز رسانی : 27/11/87 )
هرگونه مشکل در نصب رو تو یه تاپیک جداگانه در انجمن سیستم های مدیریت محتوا بیان کنید :31::31:

تشکر//

Bill Gates
10-12-2008, 19:38
فروشگاه های تک محصولی چه فروشگاه هایی هستند ؟

سلام
حتما بعضی سایت هایی رو دیدید که پس از ورود به اون سایت با یک صفحه ساده و معمولا سفید رو به رو میشویم که خوب تنها یک محصول برای فروش دارند به این دسته از سایت ها سایت های تک محصولی میگن
یعنی با کمترین هزینه میان و یک سایت راه اندازی میکنند . طوری که تنها با خرید یه هاست خیلی کم حجم از همه لحاظ و با دانش 1% از طراحی وب میتونند یا میتونید چنین سایتی رو اجرا کنید . اگر نمونه های زیادی رو میخواین میتونید به سایت های فروش لیست ایمیل مراجعه کنید .
این دسته از سایتها دیگر نیاز به راه اندازی و استفاده از سیستم های پرداخت هنگام تحویل و ... ندارد و تنها میتوان با پرداخت توسط کارت های عضو شتاب و یا شماره حساب تک محصول خود را به فروش رساند .
تنها هزینه ای که معمولا چنین سایت هایی دارند هزینه هاست و دامین و تبلیغات در سایت های دیگر میباشد در صورتی که سایت های فروشگاهی ( فروش چندین محصول ) میبایست با هزینه ی پایه ای بالغ بر 350 هزار تومان ( پرداخت هنگام تحویل + هاست و دامین + محصولات + تبلیغات در یک سایت آماره متوسط :) ) ولی سایت های تک محصولی هزینه کل حدود 30 الی 40 تومان خواهد شد ( هاست و دامین + تبلیغات در یک سایت معمولی ) :31: تشکر//

sam.sum
10-12-2008, 21:19
این هم اطلاعات فنی مربوط به سیستم پرداخت بانک سامان

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این یکی هم یه سری کد نمونه به زبانهای مختف از جمله PHP برای سیستم پرداخت بانک سامان

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
D:

Bill Gates
10-12-2008, 22:03
سلام
آموزش اتصال فروشگاه به سیستم بانک سامان :

آموزش تصویری ( عکس :31: ) - روش نصب و استفاده >

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیددانلود اسکریپت >



رپیدشیر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مستقیم (رپیدباز) :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


===
لینک کمکی رپیدشیر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


لینک های تصحیح شد .

sam.sum
10-12-2008, 23:47
خوب یعنی این اسکریپت واسه تمام فروشگاه سازها جواب میده!!!!!!!!!؟ یا فقط واسه فروشگاه ساز خاصی هست!!!!!!!!!!!!؟

Bill Gates
11-12-2008, 07:24
خوب یعنی این اسکریپت واسه تمام فروشگاه سازها جواب میده!!!!!!!!!؟ یا فقط واسه فروشگاه ساز خاصی هست!!!!!!!!!!!!؟

برای هر سایتی جواب میده مختص فروشگاه نیست . این اسکریپت همان اسکریپتی هست که خوده پی سی ورلد برای پرداخت سامان در فروشگاه خودش داره استفاده میکنه واسه دمو به اون مراجعه کنید :31:

meisam317
11-12-2008, 17:36
اقای بیل گیتس شما تونستین نصبش کنین ؟ اگه میشه لینک اون سایت رو بزارین .
این لینک مستقیم رو خودتون تو رپید باز آپ کردین ؟ اگه این طوره یه دعوتنامه هم واسه منم بفرستین بی زحمت

Bill Gates
11-12-2008, 18:34
اقای بیل گیتس شما تونستین نصبش کنین ؟ اگه میشه لینک اون سایت رو بزارین . سلام
من تو لوکال با یکی از شماره ها که حالت عادی روش هست تست کردم چون یکیش همین سایته پیسی هست که استفاده میکنه و یکی هم سایت ------------ که زمانی به کمک مالی احتیاج داشت استفاده میکرد اسکریپت مشکلی نداره :31: اگر داشت بگید راهنمایی کنم - اینم بگم کدی که برای شناسایی حساب فروشنده توی فایل config هست شماره هاست ایران میباشد که واسه ی تست قرار دادم :)
تشکر//


این لینک مستقیم رو خودتون تو رپید باز آپ کردین ؟بله :31: کسی هم که عضوی نباشه تا 20 مگ رایگانه :)


اگه این طوره یه دعوتنامه هم واسه منم بفرستین بی زحمت اینجا جاش نیست تو انجمن اینترنت و شبکه تاپیک مخصوص هستش و منم اکانتم 1750 تا حدودا امتیاز داره به 2000 تا نرسید :31:

تشکر//

majifff
12-12-2008, 14:49
سلام
نميدونم جاش اينجا هست يا نه ولي من خواستم تجربيات خودم را در مورد فروشگاه اينترنتي بگم:
1-از سيستمهاي رايگان فارسي استفاده نكنيد.
پشتيباني نسبت به يه فروشگاه ساز پولي ضعيفه(طبيعيه)
2-از فروشگاه سازهايي كه از ajax در كل فروشگاه استفاده مي كنند استفاده نكنيد.
چون تو گوگل خوب ايندكس نمي شوند.توجه كنيد فروشگاههايي كه تو بعضي قسمتها مانند بزرك كردن عكس و ... از ajax استفاده كردن رو نمي گم
3-من خودم با چندين فروشگاه ساز مجاني و پولي كار كردم اونايي كه كلاه برداري و كلا خوب نيستن رو نام نمي برم ولي خودم الان دو تا فروشگاه دارم كه با "فروشگاه ساز رويال" راه اندازي شدند يكيش با نسخه استارتر يكيشم با نسخه حرفه اي كه واقعا راضي بودم و همونطور كه گقتم اول نسخه استارتر خريدم بعد ديدم خوبه نسخه حرفه اي خريدم.
اينم آدرس سايتش خودتون بريد ببينيد

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
12-12-2008, 23:32
نميدونم جاش اينجا هست يا نه ولي من خواستم تجربيات خودم را در مورد فروشگاه اينترنتي بگم:

سلام
جاش هست تا باشد از این تجربیات ( منظور قرار دادنش اینجاست :31: )

تشکر//

Bill Gates
13-12-2008, 20:19
سلام
کسی قیمت دقیقه قرارداد با ایران مارکت و پرداخت برای یک سال رو داره؟ :31:

تشکر//

V i r u s e r
16-12-2008, 17:24
دانلود اسکریپت های مدیریت فروشگاه : :) >>


اسکریپت opencartفارسی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== ======
اسکریپت shop script v 1.3 :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
- دمو :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== ======
اسکریپت bonza :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== ======
فروشگاه ساز وردپرس فارسی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== ======

هرگونه مشکل در نصب رو تو یه تاپیک جداگانه در انجمن سیستم های مدیریت محتوا بیان کنید :31::31:

تشکر//


سلام
اینایی که گزاشتین از نظر کپی رایت رعایت شدن؟

چون من هاست رو خریدم
تقریبا یه زره طراحی کردم و فروم رو هم راه انداختم. فقط مونده فروشگاه
که دارم تحقیق می کنم

Bill Gates
16-12-2008, 17:35
سلام
اینایی که گزاشتین از نظر کپی رایت رعایت شدن؟

چون من هاست رو خریدم
تقریبا یه زره طراحی کردم و فروم رو هم راه انداختم. فقط مونده فروشگاه
که دارم تحقیق می کنم

سلام
اینجور که بوش میاد کاره شما میخواین جدی بگیرید پس بهتره برین سراغ سیستم های خصوصی یعنی خریداری کنید
=
فقط من اینو میدونم که وردپرس رایگانه و مشکلی هم نداره خوب هم هست

Mohsen khan
16-12-2008, 18:37
سلام
کسی قیمت دقیقه قرارداد با ایران مارکت و پرداخت برای یک سال رو داره؟ :31:

تشکر//
دقيقش 200 تومنه
ولي كمتر هم مي شه گرفت
مي خواي فروشگاه بزني ؟

Bill Gates
16-12-2008, 18:49
دقيقش 200 تومنه
ولي كمتر هم مي شه گرفت
مي خواي فروشگاه بزني ؟

سلام
مرسی :31:
فعلا نه ولی شاید اندکی بعد بزنم :31: الان زوده :31: یکم این امتحانات رو پشت سر بزاریم بعدش میزنیم :31:

Ramoos
18-12-2008, 16:27
سلام
نميدونم جاش اينجا هست يا نه ولي من خواستم تجربيات خودم را در مورد فروشگاه اينترنتي بگم:
1-از سيستمهاي رايگان فارسي استفاده نكنيد.
پشتيباني نسبت به يه فروشگاه ساز پولي ضعيفه(طبيعيه)
2-از فروشگاه سازهايي كه از ajax در كل فروشگاه استفاده مي كنند استفاده نكنيد.
چون تو گوگل خوب ايندكس نمي شوند.توجه كنيد فروشگاههايي كه تو بعضي قسمتها مانند بزرك كردن عكس و ... از ajax استفاده كردن رو نمي گم
3-من خودم با چندين فروشگاه ساز مجاني و پولي كار كردم اونايي كه كلاه برداري و كلا خوب نيستن رو نام نمي برم ولي خودم الان دو تا فروشگاه دارم كه با "فروشگاه ساز رويال" راه اندازي شدند يكيش با نسخه استارتر يكيشم با نسخه حرفه اي كه واقعا راضي بودم و همونطور كه گقتم اول نسخه استارتر خريدم بعد ديدم خوبه نسخه حرفه اي خريدم.
اينم آدرس سايتش خودتون بريد ببينيد

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

این فروشگاه ساز که خود oscommerce هست!
البته این چیز جدیدی نیست، چون در حال حاضر چندین فروشگاه ساز که بعضا قیمتهای نجومی هم دارن! بر پایه همین کامرس بنا شدن که با تعویض قالب هاش میان و به شما میفروشن! و تازه برای خودشون قانون کپی رایت رو هم قایل میشن، به همین سادگی...

gashtaran
18-12-2008, 18:47
سورس فروشگاه ساز سبد خرید؟sabadkharid script

سورس فروشگاه ساز سبد خرید؟sabadkharidscript
سلام
طالب فروشگاه سازم::::::::

sabadkharid script
آخرین نسخهاش رو می خوام......... لطفا....................................
یا لینک دانلودی رایگان بدهید.
فعلا وضع مالی خفن خرابه ولی قول که اگه خوب جواب داد و همونی بود که می خواستم و پولدار شدم...پول شرکتشو بدم.خوبه؟؟

متشکر

Bill Gates
20-12-2008, 10:44
سیستم های مدیریت فروشگاه آپدیت شد :d :

==


سورس فروشگاه ساز سبد خرید؟sabadkharid script

سورس فروشگاه ساز سبد خرید؟sabadkharidscript
سلام
طالب فروشگاه سازم::::::::

sabadkharid script
آخرین نسخهاش رو می خوام......... لطفا....................................
یا لینک دانلودی رایگان بدهید.
فعلا وضع مالی خفن خرابه ولی قول که اگه خوب جواب داد و همونی بود که می خواستم و پولدار شدم...پول شرکتشو بدم.خوبه؟؟

متشکر


سورس فروشگاه ساز سبد خرید !! اصلا نمیفهمم یعنی چی :31:

منظورم اینه که کامل توضیح بدید چی میخواین؟
:31:
یه تاپیک هم زدید به نتیجه نرسیدید :d
منظور از آخرین نسخه چیه؟ :31:

Mohsen khan
20-12-2008, 11:29
سیستم های مدیریت فروشگاه آپدیت شد :d :

==



سورس فروشگاه ساز سبد خرید !! اصلا نمیفهمم یعنی چی :31:

منظورم اینه که کامل توضیح بدید چی میخواین؟
:31:
یه تاپیک هم زدید به نتیجه نرسیدید :d
منظور از آخرین نسخه چیه؟ :31:
يك فروشگاه ساز هست به نام سبد خريد
سورس اون را مي خواهند

Bill Gates
20-12-2008, 11:38
يك فروشگاه ساز هست به نام سبد خريد
سورس اون را مي خواهند

آها :31: زودتر میگفت :31:
باشه میگردم پیدا میکنم واست میزارم :31:

Mohsen khan
20-12-2008, 11:41
آها :31: زودتر میگفت :31:
باشه میگردم پیدا میکنم واست میزارم :31:
مهندس جان
اين اسكريپت بانك سامان روي چه بانك هاي ديگه اي جواب مي ده؟
روي اقتصاد نوين هم جواب مي ده؟
البته جفتشون پنلشون يكي هست

Bill Gates
20-12-2008, 12:31
مهندس جان
اين اسكريپت بانك سامان روي چه بانك هاي ديگه اي جواب مي ده؟
روي اقتصاد نوين هم جواب مي ده؟
البته جفتشون پنلشون يكي هست :31:
دقیق اطلاعی ندارم ولی اگر پنلشون یکی هست حتما جواب میده :31:

یه چیز هم تو نت پیدا کردم میزارم >>

کارت های مورد قبول دروازۀ پرداخت بانک سامان شامل کارت هایی است که توسط بانک های سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت و کشاورزی و مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد صادر شده اند.

Bill Gates
20-12-2008, 12:33
سایتهای واسطه خرید, از طریق پرداخت در محل با همکاری اداره پست

ایران مارکت سنتر
در این سیستم ابتدا خریدار وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصولات مورد نظر را در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید اینترنتی خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در کنترل پانل مخصوص فروشگاه اینترنتی به اطلاع فروشنده می رسد. فروشنده، سفارش رسیده را آماده به ارسال كرده و پس از آن مامور پست به فروشگاه مراجعه و سفارش اینترنتی را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد می رساند و در هنگام تحویل کالا مبلغ آن را از خریدار دریافت می نماید. بلافاصله پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در دو نوبت با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود ،بر اساس قوانین شرکت پست خسارت وارده به فروشندگان در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
برای شروع 200 هزار تومن میخواهد

فرستنده
فرستنده دات کام با همکاری بانكهاي عضو شتاب و پست جمهوری اسلامی ایران به منظور تسریع در خدمات رسانی آنلاین به فروشگاههای اینترنتی در جهت حذف واسطه ها و ایجاد اشتغال برای جوانان تاسیس گردید.
عدم نیاز به بستن قرارداد با بانکهای الکترونیکی مانند پارسیان، اقتصاد نوین، سامان و سایر بانکها
عدم نیاز به مراجعه به پست جهت ارسال کالا به مشتری
عدم نیاز به داشتن حساب بانکی در هر یک از بانکهای الکترونیکی
عدم نیاز به سپردن ودیعه چند میلیونی به هریک از بانکهای الکترونیکی
عدم نیاز به روزنامه رسمی و شرکت ثبت شده
عدم نیاز به آگاهی شما در مورد کدنویسی و برنامه نویسی بانکی
در کمتر از پنج دقیقه میتوانید فروشگاه و یا سایت خود را به شبکه شتاب متصل کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
برای شروع 50 تا 150 هزار تومن میخواهد

دنیا گستر
تفاوت های سیستم خرید و فروش الکترونیکی دنیا گستر :
اولین موتور جستجوگر محصولات اینترنتی
معرفی شما به کاربران دنیـــــا گستر ( بیش از 50.000 کاربر )
تسویه حساب تضمینی 30 روزه با مراکز فروش طرف قرارداد
معرفی سایت و محصولات شما به موتورهای جستجوگر
ارائه پنل C.O.D جهت ارائه سرویس خرید پستی
ارسال کالاها و محصولات شما توسط E-Mail
اطلاع رسانی توسط پیامک ( SMS ) و ایمیل
راهنمایی و پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
120 تا 200 هزار تومان

پیک ایران
سیستم "پیک ایران" ، کامل ترین ، مجهزترین و نوین ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی میباشد که با توجه به فراهم نمودن شرایط مناسب و درخور توجه برای مخاطبین این سیستم ، گامی بزرگ به سوی فرهنگ سازی ، ایجاد بستر های مناسب برای خرید و فروش اینترنتی و گسترش تجارت الکترونیک برداشته است .
سیستم "پیک ایران" ، سیستمی است بسیار مطمئن ، منسجم و منظم که با مدیریت و کادری بسیار با تجربه و آشنا به تمامی بخشهای تجارت الکترونیک همواره سعی در به روز نمودن امکانات ، رضایت و رفع نیازهای مخاطبین، دارد .
سیستم "پیک ایران" از سوی بزرگترین ادارات ، شرکت ها و سایتهای اینترنتی مورد حمایت خاص قرار دارد.این سیستم تضمین کننده امنیت ، کیفیت و تراکنش مالی فروشگاه اینترنتی است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

سیستم پارس پیک
معرفی ره آورد
شرکت ره آورد فن آوران الکترونیک، مرداد سال 1385 با مشارکت تعدادی از کارشناسان فنی و متخصص امر تجارت الکترونیک در شهر تهران، تحت شماره 276105 تاسیس گردید.
ره آورد با توجه به سوابق علمی و اجرایی کارشناسان فنی خود، سعی بر آن دارد تا با ایجاد بسترهای مناسب الکترونیکی، با همکاری سازمان ها، نهادها و شرکت های مرتبط با این موضوع، از جمله شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، شرایط بسط و گسترش فرهنگ صحیح تجارت الکترونیک فراهم آید.
عقد قرارداد، دو نوع روش مالی در نظر گرفته شده است.
1- اشتراک سالیانه به مبلغ 1000000 ریال و به ازای هر سفارش وصول شده 5 %
2- اشتراک سالیانه به مبلغ 500000 ریال و به ازای هر سفارش وصول شده 10 %
در ضمن در صورت برگشت شدن سفارشات، فقط هزینه ارسال کالا که مربوط به شرکت پست می باشد از فروشندگان دریافت می شود
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Mohsen khan
20-12-2008, 12:42
:31:
دقیق اطلاعی ندارم ولی اگر پنلشون یکی هست حتما جواب میده :31:

یه چیز هم تو نت پیدا کردم میزارم >>

کارت های مورد قبول دروازۀ پرداخت بانک سامان شامل کارت هایی است که توسط بانک های سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت و کشاورزی و مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد صادر شده اند.
توي اسكريپت آدرس url اي داره كه ريدايركت مي كنه به بانك ؟
يا اينكه با توجه به كد شماره حساب وصل مي شه ؟

Bill Gates
20-12-2008, 12:46
توي اسكريپت آدرس url اي داره كه ريدايركت مي كنه به بانك ؟
يا اينكه با توجه به كد شماره حساب وصل مي شه ؟

این میاد MID شما رو میگیره میفرسته به فایل process.php و اونم این MID رو به صفحه پرداخت برای شناسایی اینکه به چه جایی پول واریز بشه میفرسته :31:

Mohsen khan
20-12-2008, 12:59
این میاد MID شما رو میگیره میفرسته به فایل process.php و اونم این MID رو به صفحه پرداخت برای شناسایی اینکه به چه جایی پول واریز بشه میفرسته :31:
بالخره mid سامان يا پارسيان متفاوت هست ديگه
چطوري تشخيص مي ده ؟

Bill Gates
20-12-2008, 13:12
بالخره mid سامان يا پارسيان متفاوت هست ديگه
چطوري تشخيص مي ده ؟

:31: راه تشخصیش رو نمیدونم حتما مثل همین ویزا کارت یا و یا مستر کارت ها یه کد شناسایی وجود داره که مثلا واسه ی ویزا 4215 هستش یا فکر کنم 9035 :31:

mez
21-12-2008, 13:48
این فروشگاه ساز که خود oscommerce هست!
البته این چیز جدیدی نیست، چون در حال حاضر چندین فروشگاه ساز که بعضا قیمتهای نجومی هم دارن! بر پایه همین کامرس بنا شدن که با تعویض قالب هاش میان و به شما میفروشن! و تازه برای خودشون قانون کپی رایت رو هم قایل میشن، به همین سادگی...

دوست عزيز من قبلا از osc استفاده مي كردم ولي الان از اين سيستم استفاده نمي كنم
1- اين سيستم osc نيست (
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
2-osc يك دهم اين امكانات رو نداره ميتونيد به انجمن فارسي osc نيز مراجعه كنيد
3-لطفا اگر اطلاعات كافي نداريد نظر نديد چون باعث گمراهي دوستان ميشه(براي خودم پيش اومده)
با تشكر

Bill Gates
22-12-2008, 23:31
3-لطفا اگر اطلاعات كافي نداريد نظر نديد چون باعث گمراهي دوستان ميشه(براي خودم پيش اومده)
با تشكر

سلام
حالا درگیری لازم نیست اینجا باید بحث و تبادل نظر کرد حالا شما بیاین رد یا قبول کنید دیگه اخطار این ها لازم نیست :31: :دی ایشون هم نظرشون رو گفتند :دی

mez
22-12-2008, 23:47
سلام
حالا درگیری لازم نیست اینجا باید بحث و تبادل نظر کرد حالا شما بیاین رد یا قبول کنید دیگه اخطار این ها لازم نیست :31: :دی ایشون هم نظرشون رو گفتند :دی

نه دوست عزير.هدفم ايجاد در گيري يا جسارت به كسي نبود.همونطور كه گفتم از فروشگاه سازهاي پولي و مجاني زيادي استفاده كردم و الان از فروشگاه ساز رويال استفاده ميكنم.دليل اين همه عوض كردن سيستم هم پيشنهاد دوستاني بود كه از سيستمها اطلاعات كافي نداشتن و يا كاملا بررسي نميكردن و تو يه نگاه نظر مي دادن.خواستم اين تجربه هاي هزينه بر و وقت بر من بره كسي تكرار نشه.همين!

Bill Gates
23-12-2008, 13:17
نه دوست عزير.هدفم ايجاد در گيري يا جسارت به كسي نبود.همونطور كه گفتم از فروشگاه سازهاي پولي و مجاني زيادي استفاده كردم و الان از فروشگاه ساز رويال استفاده ميكنم.دليل اين همه عوض كردن سيستم هم پيشنهاد دوستاني بود كه از سيستمها اطلاعات كافي نداشتن و يا كاملا بررسي نميكردن و تو يه نگاه نظر مي دادن.خواستم اين تجربه هاي هزينه بر و وقت بر من بره كسي تكرار نشه.همين!

:دی سلام :31: حله مشکلی نیست
شما هم درباره سیستم هایی که استفاده کردید اگر نظر بدین و نظرتون رو راجع به اونها بگید ممنون میشم :31:

mez
23-12-2008, 13:57
:دی سلام :31: حله مشکلی نیست
شما هم درباره سیستم هایی که استفاده کردید اگر نظر بدین و نظرتون رو راجع به اونها بگید ممنون میشم :31:
با سلام
الان هركي از ننش قهر ميكنه فروشگاه ساز مي فروشه اكثزشون همون osc با ضاهري متفاوت است و من تو پستهاي قبلي هم گفتم اونايي كه بد هستن چيزي نمي گم حال و حوصله كل كل با كسي ندارم . ولي اگه بخوام به كسي با اطمينان پيشنهادي بدم همون فروشگاه ساز رويال را پيشنهاد مي كنم
پشتيباني=خوب
قيمت=از 20 تومن شروع ميشه كه مفته.به نظر من
قدرت سيستم=عالي. تا الان هر چي خواستم داشته يا برام به صورت مجاني يا پولي ايجاد كردن
بهينه سازي موتور جستجو:عاليه استفاده از متا تگ مجزي براي هر صفحه + سيستم تبادل لينك هوشمند
سيستم ارايه چك هديه و كوپن تخفيف به مشتري:تو بازاريابي خيلي به دردتون مي خوره
سيستم همكاري در فروش:اينم كه ديگه آخرشه هم پيچ رنك شما تو گوگل افزايش مي ده هم فروشتون رو
و ... كلي امكانات ديگه كه تو موفقيت شما واقعا تاثير گذار هستند
ديگه چيزي نميگم خودت بريد تو سايت دمو و توضيحات و ... را ببينيد خودتون متوجه مي شيد

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
25-12-2008, 15:17
سلام
سیستم فروشگاه ساز Ham3d چطور موتوراست ؟ :31:

Mohsen khan
25-12-2008, 16:10
سلام
سیستم فروشگاه ساز ham3d چطور موتوراست ؟ :31:

بر طبق آژاكس طراحي كرده
سيستم جالبيه
قيمتش بالاست

Mohsen khan
25-12-2008, 17:56
قیمتش هم اگر خواستید بگید بزارم از سر تا تهش تو دستمه :31: عکس اینا هم از پنل ادمینش خواستید بگید بزارم :31:
نه میخوام بدونم که از نظره همه چی کار درسته؟ :31: همه چی داره؟ کمی کسری نداره؟ :31:
شما كه همه چيزش را مي دوني[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پس سوالت چيه ؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Bill Gates
25-12-2008, 18:18
اینه که امکاناتش خوبه؟ :31: مفیده پشتیبانیش خوبه؟ :31: به طوره کلی کار درسته؟ :31: واسه اطلاع خواستم :31:

Mohsen khan
25-12-2008, 18:41
اینه که امکاناتش خوبه؟ :31: مفیده پشتیبانیش خوبه؟ :31: به طوره کلی کار درسته؟ :31: واسه اطلاع خواستم :31:
امكاناتش خوبه
پشتيباني اش ظاهرا خير
درست هم كار مي كنه
قيمتش هم بالاست

Bill Gates
25-12-2008, 20:05
وضعيت : در حال فارسي سازي فروشگاه ساز جوملا[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عجب وضیعت خوفناکی :31:

mez
25-12-2008, 20:07
كاملا ajax هست و اين باعث شده ايندكس تو گوگل و... مزخرف باشه! كه اين مساله مرگ و زندگي يه سايت هست
قيمتشم در مقايسه با امكاناتش بالا هست (امكانات خاصي نداره)

mez
25-12-2008, 20:08
كاملا ajax هست و اين باعث شده ايندكس تو گوگل و... مزخرف باشه! كه اين مساله مرگ و زندگي يه سايت هست
قيمتشم در مقايسه با امكاناتش بالا هست (امكانات خاصي نداره)

Bill Gates
25-12-2008, 20:17
كاملا ajax هست و اين باعث شده ايندكس تو گوگل و... مزخرف باشه! كه اين مساله مرگ و زندگي يه سايت هست
قيمتشم در مقايسه با امكاناتش بالا هست (امكانات خاصي نداره)

چی به نظرت هست که نداره و سیستم های دیگه داره و مفیده اون نداشتنی هایی که باید داشته باشه؟ :31:

mez
26-12-2008, 14:10
چی به نظرت هست که نداره و سیستم های دیگه داره و مفیده اون نداشتنی هایی که باید داشته باشه؟ :31:
seo نيست.متاتگ داره ولي ايندكس خوبي نداره
درمورده اينكه با سيستمي مقايسه كنم خوب هر سيستم يه چيزي داره كه بقيه ندارن و برعكس
مثلا فروشگاه ساز رويال
سيستم همكاري در فروش.كوپن تخفيف.تخفيف خودكار داره ham3d نداره
ham3d ايجاكسه فروشگاه ساز رويال نيست
در مورده قيمتم كه ديگه لازم نيست چيزي بگم
و كلي مثال ديگه كه مقايسه در حوصله اين بحث فكر نكنم باشه
ولي هر مقاله اي در مورد تجارت الكترونيك و طراحي وب سايت تجارت الكترونيك بخونيد دو چيز حتما توش هست :
1- seo
2-دارا بودن امكاناتي كه فروش را بالا ببره
اينا خيلي مهمن و تو موفقيت شما واقعا نقش حياتي دارند

با آرزوي موفقيت شما

Bill Gates
26-12-2008, 17:30
من در باره رویال اطلاعی ندارم پس نظر نمیدم :31:

حالا اهلش هستی این و ham3d رو با هم مقایسه کنیم ؟ :31:

mez
26-12-2008, 17:41
من پايم. حالا چيكار بايد بكنيم؟خوبه با ليست امكاناتش كه تو سايتاشون هست شروع كنيم؟

Bill Gates
26-12-2008, 17:43
:) آره عالیه
شما لیست رویال رو بزار منم این زیر لیست ham3d رو میزارم >

==

• مدیریت فروشگاه و سفارشات از طریق افزونه مرورگر فایرفاکس : FireFox Add-ons (اولین بار در ایران)

ثبت کلیه سفارشها در بانک اطلاعاتی سایت ، ارسال و ثبت مستقیم در سیستم های پرداخت و ایران مارکت سنتر و دادن کد پیگیری 14 رقمی به خریدار ، چنانچه هریک از سیستم های فوق در دسترس نباشند (به دلیل مشکل در سایت یا سرور و ... ) سفارشات در پنل مدیریت ثبت شده و از طریق مدیر فروشگاه در سیستم های فوق ثبت می شود و کد پیگیری 14 رقمی به ایمیل خریدار ارسال می گردد ! در این صورت سفارش هیچ کدام از خریداران فروشگاه شما بی نتیجه نخواهد ماند !!! (اولین بار در ایران) • ثبت محصولات در پنل IranMarketCenter و فروشگاه به صورت همزمان بدون ورود به پنل فروشنده (اولین بار در ایران) • گزارشگیری از لیست سفارشات دریافتی در پنل IranMarketCenter بدون ورود به پنل فروشنده (اولین بار در ایران) • تغییر وضعیت سفارشات (معلق ، آماده به ارسال ، انصرافی) در پنل IranMarketCenter بدون ورود به پنل فروشنده (اولین بار در ایران) • جستحو و ویرایش محصولات و سفارشات در پنل IranMarketCenter بدون ورود به پنل فروشنده (اولین بار در ایران) • فروش محصولات مجازی (دارای کلمه عبور) مانند شارژ کارت و .... • ترکیب تکنولوژی روز دنیا Web2 - AJAX & jQuery و Html جهت استفاده بهینه و آسان کاربران بهمراه شناساندن فروشگاه به بهترین شکل ممکن به موتورهای جستحو (اولین بار در ایران) • سریع ترین سیستم سبد خرید حتی بدون بارگزاری اطلاعات (اولین بار در ایران) • اولین فروشگاه ساز 100% ایرانی به همراه خصوصی سازی 100% امکانات فروشگاه ساز به سلیقه خریدار • طراحی قالب گرافیکی 100% Div + CSS جهت افزایش سرعت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (اولین بار در ایران)
سایرامکانات فروشگاه الکترونیکی HAM3D : • ثبت کلیه سفارشها در بانک اطلاعاتی سایت ، ارسال و ثبت مستقیم در سیستم های پرداخت و ایران مارکت سنتر و دادن کد پیگیری 14 رقمی به خریدار ، چنانچه هریک از سیستم های فوق در دسترس نباشند (به دلیل مشکل در سایت یا سرور و ... ) سفارشات در پنل مدیریت ثبت شده و از طریق مدیر فروشگاه در سیستم های فوق ثبت می شود و کد پیگیری 14 رقمی به ایمیل خریدار ارسال می گردد ! در این صورت سفارش هیچ کدام از خریداران فروشگاه شما بی نتیجه نخواهد ماند !!!

• پیگیری کلیه سفارشات از طریق خود سایت به صورت مستقیم حتی سفارشات پستی در سایتهای پرداخت و ایران مارکت سنتر و ارائه کلیه اطلاعات خرید به کاربران
• تخصیص کد پیگیری مجزا به هریک از روش های خرید (شروع با /11 کد پیگیری خود سیستم پرداخت ، شروع با /22 کد پیگیری سیستم پیک موتوری ، شروع با /33 کد پیگیری سیستم پرداخت اعتباری ، شروع با /44 کد پیگیری خود سیستم ایران مارکت سنتر ، شروع با /55 برای پرداخت آنلاین )
• پرداخت آنلایناز طریق سیستم بانک سامان و کلیه کارتهای عضو شتاب از طریق درگاه بانک سامان

• مجهز ترین سیستم پیک موتوری با امکان تعریف شهر و منطقه و هزینه پستی برای تفکیک هزینه ارسال همراه با فاکتور چاپی برای سهولت در فرآیند خرید
• ساده سازی فرآیند پیچیده خرید تنها با 2 کلیک همراه با سیستم هوشمند آنالیز داده ای ورودی قبل از ارسال داده ها به سیستم
• سرعت بی نظیر بارگزاری فروشگاه توسط سیستم بارگذاری لحظه ای (Inline loading) و تست شده با کلیه سرعت های اتصال به اینترنت در ایران ( کمترین سرعت 18Kbps ) و استفاده از کدهای بهینه شده Html و Javascript و بارگذاری صفحات داخلی توسط سیستم پیشرفته WEB2 - AJAX

• بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو Search Engine Optimization و امکان اندکس گزاری راحت برای موتورهای جستجو توسط لینک های مستقیم و آدرس دهی مستقیم (Search Engine Friendly links)
• فعال کردن هریک از روشهای خرید از طریق پنل مدیریت و همچنین انتخاب روشهای خرید یرای هر محصول به صورت مجزا
• تعریف بخش ، سرویس و کالا در بخش مدیریت به صورت نامحدود (نام گذاری ، تعیین نرخ ، انتخاب نحوه پرداخت و...)
• امکان همسو سازی فروشگاه با کلیه اصناف با امکان اضافه و کم کردن فیلدها در اضافه کردن محصولات
• مشاهده لیست خریدهای انجام شده همراه با جزئیات کامل (نام خریدار، تاریخ خرید ، وضعیت و ...)
• امکان پرداخت آفلاین و آنلاین جهت کاربران ( پرداخت از طریق کارت های طرح شتاب ، سیبا ، سپهر ، سامان ، پارسیان ، اقتصاد نوین و ...)
• مشاهده لیست پرداخت ها همراه با جزئیات کامل ( نام کاربر ، تاریخ ، مبلغ پرداخت شده و ...)
• سیستم حساب داری و صدور فاکتور آنلاین (خرید با کارتهای اعتباری ، پیک موتوری ، سیستم پرداخت ، پرداخت نقدی و پرداخت آنلاین)
• پشتیبان گیری قدرتمند
• بازسازی فایل های پشتیبان
• مدیریت تبلیغات و تعیین محل تبلیغات
• مدیریت کلیه صفحات داخلی
• امکان ارسال اخبار
• امکان گزارش گیری از کلیه قسمت های سایت (خروجی Html و یا Excel)
• برقراری ارتباط با سایت های ارسال SMS و توانایی ارسال SMS از طریق پنل مدیریت
• ایجاد لینک های متعدد با سطوح دسترسی متفاوت
• امکان ارسال ایمیل به کلیه کاربران از طریق SMTP
• امکان طراحی قالب های دلخواه ، تغییر رنگ ، اضافه نمودن تصویر، مطالب و ...
• امکان جستجوی پیشرفته در محصولات
• سیستم نظرسنجی برای هر محصول و امکان تحلیل نظرها
• امکان معرفی به دیگران در کلیه قسمت های فروشگاه
• نمایش محصولات مرتبط با هر محصول جهت تنوع انتخاب برای کاربران
• نمایش برترین محصولات از لحاظ نمایش و بازدید

Bill Gates
26-12-2008, 17:47
:31: سلام دوبار
من الان از یکی از سایت هایی که از این فروشگاه ساز ham3d استفاده میکنه تحقیق کردم توش 80 تا محصول بود هر 80 تا هم تو سرچ اینجین ایندکس شده بودن :):دی

mez
26-12-2008, 17:48
نه منظورم اين بود كه مثلا يه جدول بزنيم :
رويال ham3d
xxx دارد xxx ندارد
xxxx ندارد xxx دارد

Bill Gates
26-12-2008, 17:56
باشه ولی خوب یه مشکلی هسش اینجا کد ها html کار نمیکنه که بتونیم جدول بزنیم
شما امکانات این رویال رو قرار بده جدول میزنیم دوتایی :31: منم تو هاسته خودم آپ میکنم میزارم اینجا

Bill Gates
26-12-2008, 18:14
سلام :31:

ایمیل ham3d بعد از دیدن این تاپیک بهم >



salam khaste nabashid
dooste aziz rajebe avameli ke onja bayan shode man 2 ta site ke ba
shope ma hastand ro behetoon moarefi mikonam khodetoon be javab mirsid:

1)zarcd.i va 11 domaien hamkaresh
2)arzancd.com
har mahsooli ke khastid ro titlesho entekhab konid va too google.com
search konid va bebinid ke dar safheye aval hastesh
rajebe gheymat narmafari ke to iran neveshte shode bashe mosalaman ba
narmafzari ke tarjome shode bashe tafavote gheymat dare
rooze khobi dashte bashid
movafagh bashid

Mohsen khan
26-12-2008, 18:28
سلام :31:

ایمیل ham3d بعد از دیدن این تاپیک بهم >
پس معروف شدي !!
خوب به حامد خان بگو به بر و بچ پي سي تخفيف بده !!!!

Bill Gates
26-12-2008, 18:30
پس معروف شدي !!
خوب به حامد خان بگو به بر و بچ پي سي تخفيف بده !!!!

:31::31::31::31::31:

Mr.K2
30-12-2008, 12:02
یک نمونه از فروشگاه هایی که با سیستم HAM3D ساخته شدن

www . shirazkharid . comj

سیستم کامل و خوبی هست .

mez
30-12-2008, 17:52
الان برخي از دوستان فكر ميكنن رويال واسه منه!نه دوستان به پستهاي اول بريد من فقط يه پيشنهاد دادم و قصد تبليغ بره رويال يا سيستم ديگه اي رو ندارم خوب پيشنهاد بود ديگه.
و در مورده مقايسه هم خود صاحبانش انجام بدن فكر كنم بهتره چون من الان انجام بدم ميگن مقايسه عادلانه نبوده و ... در هر صورت هدف يه راهنمايي بود بره دوستان نه چيز ديگه

Bill Gates
30-12-2008, 18:04
الان برخي از دوستان فكر ميكنن رويال واسه منه!نه دوستان به پستهاي اول بريد من فقط يه پيشنهاد دادم و قصد تبليغ بره رويال يا سيستم ديگه اي رو ندارم خوب پيشنهاد بود ديگه.
و در مورده مقايسه هم خود صاحبانش انجام بدن فكر كنم بهتره چون من الان انجام بدم ميگن مقايسه عادلانه نبوده و ... در هر صورت هدف يه راهنمايي بود بره دوستان نه چيز ديگه

کسی گفته ماله شماست؟ ;)

mez
30-12-2008, 19:57
نه كسي نگفته يه دفعه همه اومدن گفتن ham3d ... هست و ... من گفتم نكنه جوابي به منه اينا(شايدم اينطوريه نميدونم والا)
تو تاپيك ديگه هم ايراد گرفتن (چشم ديگه حرفي از من تو انجمن نخواهد بود)

Bill Gates
30-12-2008, 20:28
نه كسي نگفته يه دفعه همه اومدن گفتن ham3d ... هست و ... من گفتم نكنه جوابي به منه اينا(شايدم اينطوريه نميدونم والا)

نه اینجا کسی چیزی نگفته
همه ای هم نبوده فقط من داشتم راجع به اون صحبت میکردم و شما و دیگر دوستان جوابم رو میدادید
حالا هرچی بود گذشت با اینکه چیزی نبود!!
===
امکانات رویال رو برای مقایسه قرار میدی؟ :)

mez
30-12-2008, 20:39
اين جدول امكانات رويال

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
با امكانات هر سيستمي خواستيد مقايسه كنيد مي ترسم من چيزي بگم بگيد تبليغ مي كني(تو يه تاپيك گفتيد)
و ....

mez
30-12-2008, 20:41
اين جدول امكانات رويال

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
با امكانات هر سيستمي خواستيد مقايسه كنيد مي ترسم من چيزي بگم بگيد تبليغ مي كني(تو يه تاپيك گفتيد)
و ....

Bill Gates
30-12-2008, 21:17
با امكانات هر سيستمي خواستيد مقايسه كنيد مي ترسم من چيزي بگم بگيد تبليغ مي كني(تو يه تاپيك گفتيد)

مرسی بابت امکانات

بابا چرا ناراحت میشی؟ :31: حالا دوستان یه چیزی گفتن با اینکه نگفتن یا ما خبر نداریم و ... :31:
این همه کاربر دارن فعالیت میکنن هیچکی با هیچکی مشکلی نداره :31:

نازنین زهرا
01-01-2009, 07:56
یک سوال کد های php با چه برنامه ای باز کنم از کجا دانلود کنم

Bill Gates
01-01-2009, 09:24
یک سوال کد های php با چه برنامه ای باز کنم از کجا دانلود کنم

این سوالتون ربطی به بحث و تبادل نظر در مورده راه اندازی فروشگاه فکر نکنم داشته باشه :)
سوال رو تو انجمن مختص به اون سوال کنید ;)

DaRiOuShJh
01-01-2009, 13:51
دانلود اسکریپت های مدیریت فروشگاه : :) >>


اسکریپت opencartفارسی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========================================== ==============
اسکریپت shop script v 1.3 :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید - دمو :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========================================== ==============
اسکریپت bonza :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========================================== ==============
فروشگاه ساز وردپرس فارسی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========================================== ==============

e107

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید==============
هرگونه مشکل در نصب رو تو یه تاپیک جداگانه در انجمن سیستم های مدیریت محتوا بیان کنید :31::31:

تشکر//


برادر من نمیتونم هیش کدومه اینا رو دانلود بنمایم
چه کنم؟

Bill Gates
01-01-2009, 13:57
قلی قلی قلی قلی :31::31::31:

بریم سره اصله کلام >

خواهر :31: سایت p30vel تا آخره این هفته در فضا به سیر میبرد :31: فعلا باید اندکی رو صبر کنید :دی

ختم رشته کلام :31:

DaRiOuShJh
01-01-2009, 14:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بفرما!
یه بار هم خواستیم 4 تا چیز دانلود کنیم ....

Bill Gates
01-01-2009, 17:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بفرما!
یه بار هم خواستیم 4 تا چیز دانلود کنیم ....

geze me beze meze? :16:
باشه میگردم چندتا جدیدتر میزارم فیض ببرین :31:

nafe-bandar
03-01-2009, 16:09
سلام مملی جون :31:

میگم بعد از سفارش محصول توسط مشتری من باید برم محصول رو به شرکت بدم دیگه؟
خوب اگه اون شرکت رو شهر ما نمایندگی نداشته باشه چه؟
یا ربطی نداره و محصول رو به پست تحویل می دم؟

Mr.K2
03-01-2009, 16:44
سلام مملی جون :31:

میگم بعد از سفارش محصول توسط مشتری من باید برم محصول رو به شرکت بدم دیگه؟
خوب اگه اون شرکت رو شهر ما نمایندگی نداشته باشه چه؟
یا ربطی نداره و محصول رو به پست تحویل می دم؟


فکر میکنم خودشون از پست میان تحویل میگیرن ..

DaRiOuShJh
03-01-2009, 17:46
به به به
برار علی
اینورا
چه میکنی؟
کم پیدایی هی؟

******************

معرفی میکنم --> [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] پسره برادر آینیشتین و برادرزاده ی کونت هوخ شتره

Mr.K2
03-01-2009, 19:34
به به به
برار علی
اینورا
چه میکنی؟
کم پیدایی هی؟

******************

معرفی میکنم --> [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] پسره برادر آینیشتین و برادرزاده ی کونت هوخ شتره


هستیم در خدمتتون :31:

همین ورا بودیم.. کم پیدا شدیم .. چسبیدیم به سایتمون .. اینجا ول شد ! حالا هم که باید بچسبیم به دانشگاه ، اون 2 تا ول میشن ! :31:

خدا به خیر کنه ! من ترک تحصیل میکنم ..
:19:

Bill Gates
03-01-2009, 23:22
معرفی میکنم --> [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] پسره برادر آینیشتین و برادرزاده ی کونت هوخ شتره

ها؟ :31: چی میگه؟!!! :16:

از این شکلک ها تو فروشگاه بزارید فروش رو چندین برابر میکنه :31:

==
حالا بسه بحث و منحرف نکنیم که این روزها aqua زیاد بهم سر میزنه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Mohsen khan
04-01-2009, 08:00
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) محفل گپ دوستانه کاربران تالار طراحی وب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Bill Gates
07-01-2009, 16:39
میگم بعد از سفارش محصول توسط مشتری من باید برم محصول رو به شرکت بدم دیگه؟
خوب اگه اون شرکت رو شهر ما نمایندگی نداشته باشه چه؟
یا ربطی نداره و محصول رو به پست تحویل می دم؟

سلام
به اداره پست تحویل میدید :)
شما وقتی تماس بگیرید از شما شهر رو میپرسن و میگن که نمایندگی داره یا نه :دی
چون پست شهرتون باید با اون شرکت یا ... قرار داد بسته باشه

DaRiOuShJh
08-01-2009, 00:12
برادر بیل! جان این لینکه دانلود ها به کجا رسید موضوش؟
درست شدن یا خیر؟

Bill Gates
08-01-2009, 00:27
سلام العـــلیک :31:

لینک ها اینجور که بوش میاد حذف شده :31:
من فردا شب لینک ها رو جایگزین لینک خراب میکنم :31:

Bill Gates
08-01-2009, 14:13
اسکریپت های فروشگاه ساز لینک هاش جایگزین شد و در کل سیستم های دیگه رو به جای قبلی ها گذاشتم :31: >


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

DaRiOuShJh
11-01-2009, 16:14
دو تا لینک اول کماکان مشکل دارند!
+
میتونی زحمتش رو بکشی یه جوری اونیکی های دیگه رو هم مشتقیم کنی

+

پسر نمیخوای یه سایتی چیزی باری خودت راه بندازی؟ زشته بده قباحت داره!

Mohsen khan
11-01-2009, 16:45
دو تا لینک اول کماکان مشکل دارند!
+
میتونی زحمتش رو بکشی یه جوری اونیکی های دیگه رو هم مشتقیم کنی

+

پسر نمیخوای یه سایتی چیزی باری خودت راه بندازی؟ زشته بده قباحت داره!
توي سايت زير هم فروشگاه ساز وارز زياد هست


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
11-01-2009, 20:02
این تاپیک داره یکم میخوبه
نه نفر بیاد یکم راجع بعضی چیز هاش شاپ توضیح بده من دارم چندتا چیز آماده میکنم :31:

راجع به اینکه چه سیستم های فروشگاهی رو خریداری کنید و معرفی چندتا سیستم فروشگاهی که امنیت ندارن :31:

تشکر//

DaRiOuShJh
11-01-2009, 22:12
برادر اون از یه کم گزشته!
والا من که خودم سر رشته ای ندارم اونطور!

کسایی هم که میدونن نمیدونم چرا هیچ علاقه ای به مطرح کردنش ندارن

ولی امنیت فک نکنم اونطوری مربوط به خوده این اسکریپت ها باشه

چون اینا با سامانه ی بانک های مختلف کار میکنن و اگه مشکل امنیتی باشه مربوط به اون سامانه میشه نه این فروشگاهه

Bill Gates
12-01-2009, 10:51
آخرین اخبار >

از سیستم مدیریت فروشگاه میکس ایران استفاده نکنید - امنیت صفــــر :16:
شکی بود استفاده کنید لینک بدید 2 مین بعد شناسه و پسورد ادمین رو بهتون تقدیم میکنم :16:

nafe-bandar
12-01-2009, 15:28
خوب همین الان بده
تا ما بگردیم لینک پیدا کنیم می طوله :31:

Bill Gates
12-01-2009, 17:56
خوب همین الان بده
تا ما بگردیم لینک پیدا کنیم می طوله [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شما بخرید ما واسه شمارو امتحان میکنیم :16:

moka191
12-01-2009, 18:35
سلام همه اينهايي كه من ديدم با php هستش آيا چيزي با asp نوشته نشده و اصلا چرا كمتره؟

Bill Gates
12-01-2009, 19:49
سلام همه اينهايي كه من ديدم با php هستش آيا چيزي با asp نوشته نشده و اصلا چرا كمتره؟

ولله اگر شما سراغ دارید قرار بدین ما هم بدمون نمیاد asp باشه :31:
ولی خوب من چون شخصا php کار میکنم php رو بهتر میشناسم برید نیما ultimator رو بچسبید هیچ کاری نمیکنه :16::16::16:

===

عضویتتون هم تبریک میگم :)

DaRiOuShJh
12-01-2009, 21:15
هه هه هه
الان نمیا میاد صاحب حون میشه باز!

ولی خودمونیم ها

این فروشگاه ها هم به نظرم وقت تلف کردنه تو ایران

چون باید چیزای 1999 درصد مجاز باشه

بازی که نمیشه
فیلم که نمیشه
کلیپ و موزیک که نمیشه

پس چی میشه؟

اگر هم بخوایم برای کارتون و 4 تا برنامه ی آموزشی که اونم کپی رایت شرکت های ایرانی نباشه فروشگاه راه بندازیم که هیچی

همینطوری 350 تومنی دی وی دی ای کم نریخته

Bill Gates
12-01-2009, 21:28
سلام
داریوش جون کدوم منبعی بهت گفته فیلم و بازی نمیشه ؟ :31: میخوای یه لیست از سایت های فروش فیلم مخصوصا بهت بدم ؟ :16:

DaRiOuShJh
12-01-2009, 21:31
فیلم های خارجکی و سانســـــور نشده میشه؟

بازیهای بدونه مجوزه وزارت ارشاد رو چی؟

Bill Gates
13-01-2009, 00:39
فیلم های خارجکی و سانســـــور نشده میشه؟

بازیهای بدونه مجوزه وزارت ارشاد رو چی؟

آره مشکلی نداره من خودم فیلم سانســــور شده نمیتونم نگاه کنم چون معمولا سانســـوریست حرفه ای هم نیستن موضوع رو پرت میکنند موقع سانســـور :دی
==
بازی که اصلا مشکل نداره میتونی بفروشی :)
==
چون مغازه دار نیستی که مامور بیاد گشت بزنه :31:

DaRiOuShJh
13-01-2009, 00:58
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخه نمیشه که

اینا همه مشخصات آدم + جد و آبادش رو میسگرن
خیلی خطریه

شخصا هم جایی رو ندیدم که از این چیزا رو بفروشه

Bill Gates
13-01-2009, 11:35
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخه نمیشه که

اینا همه مشخصات آدم + جد و آبادش رو میسگرن
خیلی خطریه

شخصا هم جایی رو ندیدم که از این چیزا رو بفروشه

اگر کمی تو نت دقت کنی تبلیغات ها رو که در تمام سایت ها میزنن اینقدر فیلم بدون سانسور یا فیلم فلان بدون سانسور :31: این دلیله خوبیه برات؟
اگر نیست اصلا چندتا فروشگاه بهت معرفی میکنم بری خرید :31:

===

اون مشخصات هم واس این میگیرن که یه خلاف از مدله خوفناک نزنه به سرت مثلا __ چیز __ :16:

Mr.K2
13-01-2009, 12:17
میخواین برای اثباتش که کاری ندارن یه فروشگاه فیلمهای پ و ر ن و بزنم @! ؟:دی :دی

DaRiOuShJh
13-01-2009, 13:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ولی بازم هنوز ملتفت نشدم

یعنی من الان یه فروشگاه بزنم و با سامانه ی یانک یامان و تحویل پستی بازم مشکلی پیش نمیاد از این چیزا!!! بدم دسته مردم و بچه ی مردم؟

Bill Gates
13-01-2009, 14:15
یعنی من الان یه فروشگاه بزنم و با سامانه ی یانک یامان و تحویل پستی بازم مشکلی پیش نمیاد از این چیزا!!! بدم دسته مردم و بچه ی مردم؟

تو میتونی تو موقع خرید سیستمت رو طوری کنی که بگی این محصول واسه افراد بالای 30 ساله :16::16:
حالا طرف میخواد دروغ بگه به ما ربطی نداره
میزنه میره کسی هم خره مارو گرفت میگیم تذکر دادیم بچه ی شما گرفت حالا باباش شاکیه به ما چه :31:

گرفتی چی میگم؟

DaRiOuShJh
13-01-2009, 14:37
آها!
بابا ایول از این چیزا هم تو ایران داریم؟! جلل الخالق

نه چیزه خاصی نیست

همین فیلم های divx یا دی وی دی که بدونه سانســــور هست یا مثلا GTA و این جور بازیها که مثلا بالای 18 هستن

خوب حالا اینی که گفتی از کجا باید مشخص کنیم؟
به پست یا به بابنک یا به کجا؟

Bill Gates
13-01-2009, 19:38
خوب حالا اینی که گفتی از کجا باید مشخص کنیم؟
به پست یا به بابنک یا به کجا؟


فرق نداره میتونی تو همون پستت هم بنویسی این محصول به افراد بالای 50 سال پیشنهاد میشود :31:
حالا پدر بزرگش اومد گفت این چیه دادی به نوه ی خشگلــــــــــــــم :31: بگو ما گفتیم نوه ی شما 40 سال بیشتر نداشت ما که نمیدونستیم :31:

momkhbpsp
14-01-2009, 19:29
سلام
برادر من یه فروشگاه مجازی داره که با فرانت پیج نوشته اما سطح کیفیتش پایینه و وقت نداره که اون رو هر روز آپدیت کنه و
کیفیتش رو بالا ببره حالا به من گفته که بیا تو ادارش کن و یاد بگیر حالا من موندم برم فرانت پیج یاد بگیرم یا اینکه از این فروشگاه سازها استفاده کنم از ساخت سایت هم هیچی نمیدونم
اگه میشه راهنماییم کنید
اگه خواستی میتونم تو پیغام خصوصی آدرس سایت رو بهتون بدم

momkhbpsp
14-01-2009, 19:43
راستی این سایت به چه صورت طراحی شده؟
از این فروشگاه سازها استفاده کرده یا نه؟

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
14-01-2009, 20:49
سلام
اگر وقتش رو داری فرانت پیج
اگر نداری کیفیت بالاتر میخوای سیستم های فروشگاه ساز
اگر یه چیزی میخوای که هرچی خودت میخواد توش باشه خودت بشین بنویس :31:

Bill Gates
15-01-2009, 00:02
سلام

پیشنهادی دیگر از من :31: >

سیستم فروشگاه ساز ایران مارکت دارای یک حرفه امنیتی با درجه high میباشد که 2 روز پیش یافتمش :31: ( البته نه همه نسخه هاش 80% :) )
پس بهتره تو انتخابتون اطمینان کافی داشته باشید :31:

momkhbpsp
15-01-2009, 14:55
راستی این سایت به چه صورت طراحی شده؟
از این فروشگاه سازها استفاده کرده یا نه؟
آقا یکی بگه این سایت به چه صورت طراحی شده؟
کد:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Bill Gates
15-01-2009, 15:57
راستی این سایت به چه صورت طراحی شده؟
از این فروشگاه سازها استفاده کرده یا نه؟
آقا یکی بگه این سایت به چه صورت طراحی شده؟

چرا میزنی :31:
فکر کنم اختصاصی باشه از اون نظر هم زیره سایت یه چیزایی نوشت که یکم بهم شک انداخت >

[engine 0.9.9]
[i-face 2.1.0]

DaRiOuShJh
15-01-2009, 16:11
خطاب به برادر بیل ( پدر بخشه فروشگا های آنلاین!)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه دونه خوبش رو که لکی و تهه بازی نباشه معرفی کن بریم تو کارش

برای سایته خودم میخوام

در ضمن دانلود هم بشه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Bill Gates
15-01-2009, 17:04
خطاب به برادر بیل ( پدر بخشه فروشگا های آنلاین!)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه دونه خوبش رو که لکی و تهه بازی نباشه معرفی کن بریم تو کارش

برای سایته خودم میخوام

در ضمن دانلود هم بشه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خسیس پولی نباشه :31: ؟
واست میگردم

Mohsen khan
15-01-2009, 17:35
اين اسكريپت فروشگاهي در ايران معضلي شده
يا اسكريپت درست و حسابي پيدا نمي شه
يا اينكه قيمت هاشون نجوميه
در هر صورت اسكريپت هاي وارز گزينه هاي بدي نيستند

Bill Gates
15-01-2009, 17:41
اين اسكريپت فروشگاهي در ايران معضلي شده
يا اسكريپت درست و حسابي پيدا نمي شه
يا اينكه قيمت هاشون نجوميه
در هر صورت اسكريپت هاي وارز گزينه هاي بدي نيستند خوب این که 100% واسه خودش یک دردسره اصلی هستش واسه اونایی که میخوان برن تو کاره فروشگاه الکترونیکی :31:
اینجا اینطوریه > اسکریپت داریم هم امنیت هم شکل و ... مفتضح قیمت مثل هلو میاد تو گلو :31:
یا اینکه سیستم آماده رو ادیت میکنند قیمتش خیلی خیلی کمه
اسکریپت که همه چیش رو خود نویسی کرده باشن قیمتش میره واسه .... :31: در کره ماه به سر میبریم :31:
اسکریپت وارز هم در صورتی که هاست وارز درست حسابی بشه گیر اورد خیلی بدرد میخوره ! :31:

تشکر//

DaRiOuShJh
15-01-2009, 20:31
خسیس پولی نباشه :31: ؟
واست میگردم

بابا مردک!:27: آخه من اگه میخواستم پول بدم که بیشتر از 10 سال از عمرم رو صرفه یاد گرفتن مبانی وب و ... نمیکردم که!

رفته بودم تو هر جای دیگه الان جزوه اینطوریاش بودم -->[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از طرفی فروشگاه که ارزشش رو نداره:31:


اين اسكريپت فروشگاهي در ايران معضلي شده
يا اسكريپت درست و حسابي پيدا نمي شه
يا اينكه قيمت هاشون نجوميه
در هر صورت اسكريپت هاي وارز گزينه هاي بدي نيستند

محسن جان برادر چی تو ایران معضل نیست!
از نوعه سر و کار دار با وب و اینترنش هم باشه که دابل معضل میشه + مستحبا مکروه و محروم!

والا میترسم وارزی جات بریزم رو این هاسته بزنه پاک کنه اکانت رو


خوب این که 100% واسه خودش یک دردسره اصلی هستش واسه اونایی که میخوان برن تو کاره فروشگاه الکترونیکی :31:
اینجا اینطوریه > اسکریپت داریم هم امنیت هم شکل و ... مفتضح قیمت مثل هلو میاد تو گلو :31:
یا اینکه سیستم آماده رو ادیت میکنند قیمتش خیلی خیلی کمه
اسکریپت که همه چیش رو خود نویسی کرده باشن قیمتش میره واسه .... :31: در کره ماه به سر میبریم :31:
اسکریپت وارز هم در صورتی که هاست وارز درست حسابی بشه گیر اورد خیلی بدرد میخوره ! :31:

تشکر//

:31:بابا من گیر بدم به یه چیزی لازم بشه خودم cms ش رو هم مینویسم!!! دهه!:27: (خالی بستم)

انگلیسی های خوبش رو بدید هم مشکلی نداره میترجمیم!
این opesource cms هم لینکاش قاطی پاتین نمیشه دانلود کرد

عليرضا خان
15-01-2009, 22:22
من مي خوام Prestashop رو فارسي كنم.

كدوم فايلش رو بايد اديت و ترجمه كنم؟

اصلا از كجا بايد شروع كنم به ترجمه اش؟

Bill Gates
16-01-2009, 01:15
سلام
دوست عزیز ربطی به اینجا نداره > انجمن سیستم های مدیریت محتوا
ما اینجا بحث راجع به راه اندازی و مشکلات اون میکنیم :)

masooumi
16-01-2009, 12:39
فقط دیدم ، بحث جالبیه ، گفتم اینو بگم !!!
سیستم رویالی که اینقدر ازش تعریف و تمجدید شد ، در واقع نسخه کامل شده کامرس هست که فقط add-on های موجود در سایت انگلیسی بهش اضافه شده !!!
پس به جای تمجدید از رویال به فکر تمجدید از کامرس باشید !!!
در مورد ham3d هم از نظر امکانات درسته به نظر کنترل پنل کاملی نداره و باز یه جیزهایی داره که خیلی توی ایران کاربردی هست !!!
فقط تنها ایراد شاید فعلا همون قیمت گرون باشه !!!

علیرضا جان شما هم همون تاپیک ما بحث رو ادامه بده !!!
در ضمن بزودی سیستم جدیدی به شما معرفی می کنیم که در بین فروشگاه ساز های متن باز بهترین خواهد بود !!!

Bill Gates
16-01-2009, 13:05
فقط دیدم ، بحث جالبیه ، گفتم اینو بگم !!!
سیستم رویالی که اینقدر ازش تعریف و تمجدید شد ، در واقع نسخه کامل شده کامرس هست که فقط add-on های موجود در سایت انگلیسی بهش اضافه شده !!!
پس به جای تمجدید از رویال به فکر تمجدید از کامرس باشید !!!
در مورد ham3d هم از نظر امکانات درسته به نظر کنترل پنل کاملی نداره و باز یه جیزهایی داره که خیلی توی ایران کاربردی هست !!!
فقط تنها ایراد شاید فعلا همون قیمت گرون باشه !!!

علیرضا جان شما هم همون تاپیک ما بحث رو ادامه بده !!!
در ضمن بزودی سیستم جدیدی به شما معرفی می کنیم که در بین فروشگاه ساز های متن باز بهترین خواهد بود !!!

مرسی بابت توضیحات حالا ما هم یکم کوتاه میایم راجع به بعضی مسائل هرچیزی رو باز نمیکنیم :31::31:
مرسی//

DaRiOuShJh
16-01-2009, 13:48
بچه ها اینا چه طورین؟


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

زودتر مشخص کنیم که بریم تو کارشون

Bill Gates
16-01-2009, 14:42
سلام بر داریوش خســ... :31::31:

zen
os
open
خوبن :31:

mez
16-01-2009, 16:25
فقط دیدم ، بحث جالبیه ، گفتم اینو بگم !!!
سیستم رویالی که اینقدر ازش تعریف و تمجدید شد ، در واقع نسخه کامل شده کامرس هست که فقط add-on های موجود در سایت انگلیسی بهش اضافه شده !!!
پس به جای تمجدید از رویال به فکر تمجدید از کامرس باشید !!!
در مورد ham3d هم از نظر امکانات درسته به نظر کنترل پنل کاملی نداره و باز یه جیزهایی داره که خیلی توی ایران کاربردی هست !!!
فقط تنها ایراد شاید فعلا همون قیمت گرون باشه !!!

علیرضا جان شما هم همون تاپیک ما بحث رو ادامه بده !!!
در ضمن بزودی سیستم جدیدی به شما معرفی می کنیم که در بین فروشگاه ساز های متن باز بهترین خواهد بود !!!

چرا همش من بايد جواب بدم خدا!!! اين آقا مهدي (مدير رويال) اصلا نمي خواد در مورد رويال كل كل كنه ولي من ميام جواب ميدم حالا معلوم نيست سره پيازم يا ته پياز:31:
اگه مي گي فقط addon osc روش نصب شده. مي شه addon مديريت قالب فروشگاه ساز رويال رو به من بگي از كجا برداشته شده؟؟؟

Ultimator
16-01-2009, 23:07
دوستان ببخشید دخالت میکنم اما ترجیحا انقدر در مورد رویال بحث نکنید ! به هر حال سیستم تجاری ایرانیه ! 


ممنون 

mez
16-01-2009, 23:41
چشم! منم فقط اطلاعات ناصحيح رو اصلاح مي كنم

masooumi
17-01-2009, 00:23
چشم دیگه بحث نمی کنیم !!!
در مورد zen که دوستان می خواستن برن تو کارش ، یکی از دوستان من زحمتش رو کشیده و فارسی کرده + تاریخ شمسی !!!

برید به سایت گام به گام

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
یا علی !!!

Bill Gates
17-01-2009, 00:29
فقط mez جان شما قبول داری که هسته این سیستم کامرس هست یا نه !!!

عزیزان بیخیال نیما این روز ها اعصاب نداره میزنه اینجا رو قفل میکنه ها / آره همینی که میگی هست
تمام

Bill Gates
17-01-2009, 21:05
سلام
داریوش بیا این ها رو ببین بدردت میخوره یا نه :)


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


البته همه انگلیسی هستند :دی

DaRiOuShJh
17-01-2009, 21:43
این تشکره نیما مشکوکه از پسته بالا!
بیل جان ریختید رو هم با نیما؟ راستشو بگو

****************************
این سایته هم که بی در و پیکره!
معلوم نیست چی به چیه!

کلا این ایرانی ها کاری رو درست نمیتونن بکنن

بریم همون سراغه انگلیسیشون ببینیم به کجا میرسیم

Bill Gates
17-01-2009, 21:49
سلام

این تشکره نیما مشکوکه از پسته بالا!
بیل جان ریختید رو هم با نیما؟ راستشو بگو

!!!!!! :31:

==
این سایتش از اون مدلاست که باید از سمت چپ گوشه چشات رو شروع به حرکت بدی تا پایین سمت راست گوشه :16: یکم بهم خوردست ولی بدردت میخوره :31:

DaRiOuShJh
17-01-2009, 21:54
سلام

مرسی بابته دادنه زاویه دیده مناسب!

بابا این zen 4 مگ هست! با این سرعته یه کیلو بتونم دانلودش هم کنم عمرا بتونم آپلودش کنم رو سایت! و جونه سالم به در ببرم

اصلا نخواستیم آقا نخواستیم
مگه دستم اینجوزیه

همون استاتیکش بخوره تو سره اینا!

البته اول باید پروژه قران رو به یه جایی برسونم

Mr.K2
18-01-2009, 13:07
داريوش يه چيز جم و جور و كوچولو موچولو ميخواي ؟‌؟‌

همينايي كه بيلي هم گذاشته بود به قول خودت 1 كيلويي بودنا .. تست نكردي ؟‌

Bill Gates
18-01-2009, 14:56
بابا این zen 4 مگ هست! با این سرعته یه کیلو بتونم دانلودش هم کنم عمرا بتونم آپلودش کنم رو سایت! و جونه سالم به در ببرم


بده من واست توی 20 ثانیه آپلود میکنم میدم دستت :دی
خواستی در خدمتیم
===
آقا کسی خبر نداره قیمت های شرکت های واسطه تغییر کرده یا نه ؟ :31:

DaRiOuShJh
18-01-2009, 15:19
داريوش يه چيز جم و جور و كوچولو موچولو ميخواي ؟‌؟‌

همينايي كه بيلي هم گذاشته بود به قول خودت 1 كيلويي بودنا .. تست نكردي ؟‌

اره!
موفق شدم بعضی ها ش رو بگیرم
ولی بعضیشون دانلود نشدن
اونایی هم که دانلود شدن اینقد دایرکتوری دانلودام پره که قاطی پاتی شدن

در هر صورت فعلا یه مقدار دارم به سایت میرسم + قرآن آنلاین


سلام
داریوش بیا این ها رو ببین بدردت میخوره یا نه :)


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
البته همه انگلیسی هستند :دی

دستت درد نکنه پسر

آره بابا همون انگلیسی سگش میارزه به این ایرانی ها
حداقل آدم سر در میاره!

اینایی که مثلا خیره سرشون فارسی مبکنن حتی اینقد نمیدونن که فایل رو باید utf-8 ذخیره کنن که کاراکترها به هم نریزه! چه برسه ....


بده من واست توی 20 ثانیه آپلود میکنم میدم دستت :دی
خواستی در خدمتیم
===
آقا کسی خبر نداره قیمت های شرکت های واسطه تغییر کرده یا نه ؟ :31:

ایول
آخه فقط آپلودش نیست

بعضی چیزها راهین داره چون آنلاین موندن و تست کردن
اوناش مشکل پیش میاره

بزار مبرسیم بهش بعد کاره زور!!! میگیرم ازت:31::10:

KILLER_PANT
25-01-2009, 03:55
سلام
من هم با استفاده از فروشگاه فارسی شده توسط e-virtue یه فروشگاه زدم!
اگه سوالی داشتید بپرسید
ادرس سایت رو نزدم که نکند تبلیغ کرد

Mohsen khan
25-01-2009, 10:05
سلام
من هم با استفاده از فروشگاه فارسی شده توسط e-virtue یه فروشگاه زدم!
اگه سوالی داشتید بپرسید
ادرس سایت رو نزدم که نکند تبلیغ کرد
مشكلي نيست
شما يك لينك بگذاريد
تا دموي سايت شما را دوستان ببينند

KILLER_PANT
25-01-2009, 13:57
این سایت من!
www .haraj-bazar. tk

DaRiOuShJh
25-01-2009, 15:28
مرسی دوسته عزیز
به نظر جالب میاد
راضی هستی؟
لینکه دانلودش رو میتونی بزاری؟

KILLER_PANT
25-01-2009, 22:16
اره
خیلی راضیم!
همه جوره کاره مارو را انداخته
تم هاش هم خیلی قشنگه ولی چون دوستان خودشون میسازند لذا پولیه!
برای دانلود به لینک زیر بروید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

kiuhnmgtrdcv
26-01-2009, 17:00
سلام دوستان
سورس فروشگاه الکترونیکی به زبان asp.net سراغ دارید ؟

DaRiOuShJh
26-01-2009, 18:48
ای بابا!
این سایته گیچ و میج میزنه!
نمیتونم دانلودش کنم
کسی نمیتونه این e-virtu رو یه جایی آپلود کنه؟
صواب داره ها

S@jj@d
26-01-2009, 19:54
ای بابا!
این سایته گیچ و میج میزنه!
نمیتونم دانلودش کنم
کسی نمیتونه این e-virtu رو یه جایی آپلود کنه؟
صواب داره ها
سلام داریوش جون :31:
دانلود کردم گذاشتم اینجا :46:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

DaRiOuShJh
26-01-2009, 22:41
ایول برادر
adsl ات حلالت باشه که دسته ما فقیر بیچاره ها رو هم میگیری

S@jj@d
26-01-2009, 23:17
ایول برادر
adsl ات حلالت باشه که دسته ما فقیر بیچاره ها رو هم میگیری
adsl چیه ؟ در راه داریوش کبیر جونمم می دم :دی

kiuhnmgtrdcv
27-01-2009, 17:00
کسی سورس فروشگاه الکترونیکی به زبان asp سراغ نداره؟

Bill Gates
27-01-2009, 18:19
کسی سورس فروشگاه الکترونیکی به زبان asp سراغ نداره؟

زبان فرقی واستون نداره؟ فارسی؟:31: عربی؟:31: انگلیسی؟:31: چینی؟...؟:31:

kiuhnmgtrdcv
27-01-2009, 20:26
زبان فرقی واستون نداره؟ فارسی؟:31: عربی؟:31: انگلیسی؟:31: چینی؟...؟:31:
فارسی بود چه بهتر اگرنه انگلیسی بود ترجمش میکنیم خیلی ممنون خدا عمرت بده جوون

goldooneh2001
03-02-2009, 09:55
چند تا سوال اساسی دارم ؟

1- بهترین فروشگاههای سازهای Open Source و Close Source از نظر شما کدام ها هستند (آدرس لینک)
2- آیا تا به حال کسی از نسخه های NULL شده به صورت رسمی و فروشگاهی استفاده کرده تا ببینه مشکلی پیش میاد یا نه ؟ با ذکر نمونه و تجربه ؟
3- چه طوری می شه license یه فروشگاه رو دید یا پیدا کرد که از نسخه اصلی و خریداری شده استفاده می کنه و یا از نسخه های غیر مجاز و Null شده ؟
4- آیا کسی تا به حال Cscart رو فارسی کرده که فروشی باشه ؟
5- Cscart بهتره و یا X-cart ؟

Bill Gates
03-02-2009, 14:33
1- بهترین فروشگاههای سازهای Open Source و Close Source از نظر شما کدام ها هستند (آدرس لینک)

open source اسمش دقیق خاطرم نیست ولی تو لیست دانلود گذاشتم فکر کنم یه چیزی تو مایه های vit.. !! اینجور چیزا
close source هم هرکی نظری داره من ham3d.net رو پیشنهاد میکنم :31: فقط یکم قیمته نجومی داره :31:


2- آیا تا به حال کسی از نسخه های NULL شده به صورت رسمی و فروشگاهی استفاده کرده تا ببینه مشکلی پیش میاد یا نه ؟ با ذکر نمونه و تجربه ؟

نال شده شاید کسی نفهمه و مشکلی پیش نیاد ولی خدا اون روز رو نیاره که صاحب فروشگاه ساز بفهمه :31::31::31: وداع باید کرد


3- چه طوری می شه license یه فروشگاه رو دید یا پیدا کرد که از نسخه اصلی و خریداری شده استفاده می کنه و یا از نسخه های غیر مجاز و Null شده ؟

اطلاعی ندارم ولی طریقه نال کردن اینطوره که لینک های خارجی رو میبنند :31:

4 5 هم اطلاعی ندارم :دی

تشکر/

DaRiOuShJh
03-02-2009, 15:57
هی!
تازه میخواستم با این e-commerce همکاری کنم که دیدم رو هاستم نصب نمیشه هیچ رو لوکال هم زیادی دنگ و فنگ داره

Bill Gates
03-02-2009, 16:27
هی!

جان؟:31:


تازه میخواستم با این e-commerce همکاری کنم که دیدم رو هاستم نصب نمیشه هیچ رو لوکال هم زیادی دنگ و فنگ داره

من از این e-c زیاد خوشم نمیاد دلیلش رو نمیدونم ولی از اولین روز هم خوشم نمیومد یه جوریه میدونی چی میگم ؟:31: یه ژوری:31:

DaRiOuShJh
03-02-2009, 16:33
هان؟
....

آهان!

خوب پسرک! بهت میگم یه دونه خوبش رو بگو ور میداری اسمه همشون رو میزاری![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

goldooneh2001
04-02-2009, 09:14
[quote=Bill Gates;3458302]open source اسمش دقیق خاطرم نیست ولی تو لیست دانلود گذاشتم فکر کنم یه چیزی تو مایه های vit.. !! اینجور چیزا

منظورتون Virtl mart هست ؟

Bill Gates
04-02-2009, 16:19
منظورتون Virtl mart هست ؟

نه این نبود ! :31:
===

لیست اسکریپت های فروشگاه ساز بروزرسانی شد :31: >

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

DaRiOuShJh
04-02-2009, 16:51
میگم بیلی جون یه جوری اینا رو بچپونی تو پسته اول هم را دست تره هم تو چشم تر

Bill Gates
04-02-2009, 17:05
سلام
:31: باشه نیما رو میگم ترکیپ پست کنه :31:

DaRiOuShJh
04-02-2009, 20:06
باز این پسر نیشش بازه!
نه فک نکنم ترکیب پست لازم بشه

اون مطالب پست اول رو مثلا ببر تو دومی
این پست رو ببر تو اول همون پست 8 رو خالی نگه دار شاید بعد ها برای نوادگانمون لازم شد

KILLER_PANT
05-02-2009, 00:16
اشتباه میکنید
e-commerce از هر نظر به حال تر بود واسه من
فقط خوشگلیش میمونه که اونم خودتون باید قالب بسازید
فالبای خفنی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goldooneh2001
06-02-2009, 12:13
اشتباه میکنید
e-commerce از هر نظر به حال تر بود واسه من
فقط خوشگلیش میمونه که اونم خودتون باید قالب بسازید
فالبای خفنی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چطوری می شه قالب درست کرد توضیح بدین لطفا ؟؟

Bill Gates
07-02-2009, 10:49
چطوری می شه قالب درست کرد توضیح بدین لطفا ؟؟

انجمن سیستم مدیریت محتوا :)
اینجا جاش نیست

تشکر//

jamy_khoshtip
07-02-2009, 20:58
سلام . من یک اسکریپت فروشگاه ساز آنلاین می خواهم ( فارسی ).

رایگان . اگر نمونه بگذارید تا عکس و شکلش رو ببینم ممنونم .

Bill Gates
07-02-2009, 22:17
سلام . من یک اسکریپت فروشگاه ساز آنلاین می خواهم ( فارسی ).

رایگان . اگر نمونه بگذارید تا عکس و شکلش رو ببینم ممنونم .

بحث و تبادل نظر در رابطه با راه اندازی فروشگاه الکترونیکی
==
نه درخواست اسکریپت :)

sam.sum
10-02-2009, 02:14
کسی نمی خواد راجع به os commerce قالبمند یا همون CRE Loaded بحث و تبادل نظر کنه؟

DaRiOuShJh
10-02-2009, 02:30
چرا نمیخوایم بحث کنیم؟
کدومه؟
اینقد اینا رو ریختم و پاک کردم خودمم قاطی کردم

sam.sum
10-02-2009, 10:16
سیستم cre loaded سیستم خیلی خوبیه که هسته اون oscommerce هست می شه از ماژول های بانک سامان سایت گام به گام واسه این سیستم استفاده کرد این هم یه اسکرین شات از صفحه مدیریت
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

DaRiOuShJh
10-02-2009, 15:36
مرسی
جالب به نظر میاد
نه با این کار نکردم تا به حال
حجمش اینا چه قده؟

میشه با این قالب مچش کنم؟:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sam.sum
11-02-2009, 22:22
مرسی
جالب به نظر میاد
نه با این کار نکردم تا به حال
حجمش اینا چه قده؟

میشه با این قالب مچش کنم؟:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
حجمش 10 مگابایت هستش خودش 4 تا قالب داره که بعداً می تونی روش قالبهای دیگه مخصوص به خودش رو نصب کنی تصمیم دارم فارسیش کنم از دوستان کسی مایل هست تو این پروزه شرکت داشته باشه لطفاً پیغام بده:10:

jamy_khoshtip
13-02-2009, 16:40
سلام . به نظر شما . بهترین فروشگاه فارسی چیست ؟

لینک دانلود را بگذارید ! اگر ممکن است کمی توضیح دهید در رابطه با کار !

ممنونم.

poshtiban
13-02-2009, 23:47
سلام
آموزش اتصال فروشگاه به سیستم بانک سامان :

آموزش تصویری ( عکس :31: ) - روش نصب و استفاده >

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیددانلود اسکریپت >

- لینک رپیدشیر ( 60کیلوبایت ) :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید - لینک مستقیم ( 60 کیلوبایت ) :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
آقا این لینک ها پاک شدن :41:

Bill Gates
14-02-2009, 00:30
سلام
بهترین فروشگاه یا فروشگاه ساز؟ :دی تفاوت زیاده

تشکر//

jamy_khoshtip
14-02-2009, 16:43
سلام .

فروشگاه ساز می خواهم !!!!

Bill Gates
14-02-2009, 18:29
سلام
دو نوع جواب میدم؟ >

مدل اسپم> پولی یا غیره پولی؟ :16:

==
خوب پولی مثل حامد و ... که من نمیشناسم وجود داره !
رایگان هم اگر مطالب این تاپیک رو بگردی یه چیزایی دستگیرت میشه
==

آقا این لینک ها پاک شدن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فردا لینک جدید رو جایگزین میکنم :):دی:31:

jamy_khoshtip
14-02-2009, 21:47
سلام . خوندم . هیچ سایت و لینک سالم نبود . اسکریپت مناسبی پیدا نکردم .


به نظر شما بهترین اسکریپت " فارس " " رایگان " چی است ؟؟؟؟؟؟


ممنونم.

error403
15-02-2009, 19:39
فروشگاه ساز فارسی دی مارکت

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
15-02-2009, 22:30
سلام
مرسی بابت اسکریپت .
به لیست اضافه شد :دی >


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Mohsen khan
16-02-2009, 08:44
فروشگاه ساز فارسی دی مارکت

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
با اينكه ساده است ولي خب جالبه
قالب خوب و سبكي داره
و اينكه يك نسخه رايگان هم گذاشته اند
تا كاربران مجبور نشود هزينه هاي گزاف را براي سيستم هاي ساده پرداخت كنند

DaRiOuShJh
16-02-2009, 13:30
به به به!
هر چیزی که سبک و رایگان باشد را دوست میداریم همی!×!@#%^#%&$&

DaRiOuShJh
16-02-2009, 14:50
بر و بچ
اینطور که معلومه چیزه جلبیه این دی مارکت

هم خدا رو شکر بدونه مشکل نصب میشه و هم فک کنم ارزش وقت گزاشتن و طراحی قالب واسش رو داشته باشه

چی میگید؟

Mohsen khan
16-02-2009, 15:37
بر و بچ
اینطور که معلومه چیزه جلبیه این دی مارکت

هم خدا رو شکر بدونه مشکل نصب میشه و هم فک کنم ارزش وقت گزاشتن و طراحی قالب واسش رو داشته باشه

چی میگید؟
من نصب كردم
بخش ادمينش بالا مي ياد
ولي صفحه اصلي ارور مي ده
چطور نصبش كردي داريوش ؟
همچنين اروري داشتي ؟
Warning: file(
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید) [function.file]: failed to open stream: HTTP request failed! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 404 Not Found in C:\wamp\[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .php on line 32

Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in C:\wamp\[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .php on line 48

DaRiOuShJh
16-02-2009, 15:46
آره
این میاد
باید بری تو ادمین
آدرسش رو به آدرسه جدید عوض کنی درست میشه


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ادرس سایت:

مثلا:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

DaRiOuShJh
16-02-2009, 15:47
فقط این ایرانی ها کاش عقلشون میرسید که فایل ها رو utf-8 سیو کنن که تکی عجق مجق نشون نده!

Mohsen khan
16-02-2009, 15:55
آره
این میاد
باید بری تو ادمین
آدرسش رو به آدرسه جدید عوض کنی درست میشه


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ادرس سایت:

مثلا:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
باز هم مشكل داره مهندس

DaRiOuShJh
16-02-2009, 16:41
اون اسلشه آخر رو گزاشتی؟
من همین تغییر رو دادم درست شد

Mohsen khan
16-02-2009, 17:22
اون اسلشه آخر رو گزاشتی؟
من همین تغییر رو دادم درست شد
آره اون مشكل حل شد
فقط وقتي محصول مي سازم ،‌موقع نمايش جزئيات بيشتر ارور 404 مي ده
شما روي لوكال نصب كردي يا هاست ؟

DaRiOuShJh
16-02-2009, 17:30
والا من هنوز رو لوکال فقط نصب کردم
محصول اینا هم هنوز درست نکردم
اگه قرار باشه اذیت کنه که نمیشه!
محسن جان به انجمنش هم سر زدی؟

Mohsen khan
16-02-2009, 17:56
والا من هنوز رو لوکال فقط نصب کردم
محصول اینا هم هنوز درست نکردم
اگه قرار باشه اذیت کنه که نمیشه!
محسن جان به انجمنش هم سر زدی؟
فكر مي كنم يكجا توي سايتش خوندم كه يكي از كاربران گفته بود به خاطر سئو روي لوكال درست جواب نمي ده و بايد روي هاست نصب بشه تا بدون مشكل محصولات را نشون بده

danyel
17-02-2009, 03:01
من بدون هیچ مشکلی نصبش کردم (البته با ومپ)
فروشگاه خوبیه
براشون آرزوی موفقیت میکنم

DaRiOuShJh
17-02-2009, 13:46
فكر مي كنم يكجا توي سايتش خوندم كه يكي از كاربران گفته بود به خاطر سئو روي لوكال درست جواب نمي ده و بايد روي هاست نصب بشه تا بدون مشكل محصولات را نشون بده

محسن جان در چه حالی برادر؟
خوب جواب میده؟
یه لینکی چیزی تونستی بزار بنگیریم


من بدون هیچ مشکلی نصبش کردم (البته با ومپ)
فروشگاه خوبیه
براشون آرزوی موفقیت میکنم

بلی تا اینجاش که بد نبوده
حالا جوجه رو آخره آپلود میشمرن

Mr.K2
17-02-2009, 23:28
روي هاست نصبيدم ..


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدببينيد..

بايد تغييراتش بدم ببينم مانورش چطوريه..

چيز خوبيه سبك و راحت و ساده ..

اما همون مشكل رو داره ..

براي جزييات بيشتر ارور 404 ميده ..

همينطور براي موضوع ها و زير موضوعها توي منوي بقل ..

حالا از طريق پشتيبانيش مشكلو مطرح كردم ببينم جوابي مياد يا نه ..

اگر پاسخي دادن همين جا ميذارمش ..

Bill Gates
17-02-2009, 23:38
سلام
چیزه جالبه خوشم اومد
ساده سبک - جادا مطمئن تا حدودی ! :31:

DaRiOuShJh
18-02-2009, 13:28
روي هاست نصبيدم ..


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدببينيد..

بايد تغييراتش بدم ببينم مانورش چطوريه..

چيز خوبيه سبك و راحت و ساده ..

اما همون مشكل رو داره ..

براي جزييات بيشتر ارور 404 ميده ..

همينطور براي موضوع ها و زير موضوعها توي منوي بقل ..

حالا از طريق پشتيبانيش مشكلو مطرح كردم ببينم جوابي مياد يا نه ..

اگر پاسخي دادن همين جا ميذارمش ..

دهه!
پس که اینطور! گیج میزنه
ایول خبری گرفتی بگو


سلام
چیزه جالبه خوشم اومد
ساده سبک - جادا مطمئن تا حدودی ! :31:

سلام
هان! فعلا که گزیننه ی مطمئنش در شبهه ای از ابهام غوطه وره!×!

**************************

ولی در کل همی در عجبم که اگه کارم کرد چی ریختی با این قالبه عجیب غریب مچش کنم!×! شاید مجبور شم بی خیاله این شم


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sam.sum
22-02-2009, 00:38
سازندش که تهدید کرده اگه کپی رایتش رو کسی برداره سایتش رو هک می کنه :18:
ولی فکر کنم ایران رو با امریکا و اروپا اشتباه گرفته:5:.... در هر صورت امیدوارم کسی کپی رایتش رو بر نداره:21:

Bill Gates
22-02-2009, 12:51
سازندش که تهدید کرده اگه کپی رایتش رو کسی برداره سایتش رو هک می کنه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پس خودش میاد لو میده که سایتش مشکل امنیتی داره :16: عجب مدیری داره :16:

amr diab
28-02-2009, 22:19
کسی فروشگاه حامد و نصب کرده کمک میخواستم


ضمنا ادرس base root سرور و از کجا میشه در اورد

amr diab
28-02-2009, 22:29
دوستان من برای نصب فروشگاه حامد مشلی دارم اینکه ادرس محل نصب و ازم میخواد روهاست در واقع


base_root رو سرور هاست و ازم میخواد برای بدست اوردن این ادرس چیکار باید کنم ؟

ADuser
05-03-2009, 10:06
از دوستان راهنمایی میخواستم در مورد راه اندازی سایت فروش اینترنتی بلیط حالا بلیط کنتسرت بگیر تا هر بلیطی

چه جور سایتی و چه مراحلی داره ؟

Bill Gates
05-03-2009, 13:34
سلام
یکم درباره ی شیوه ی کارت توضیح بده ؟ فیزیکی این کار رو انجام میدی؟ از جای دیگه تهیه میکنی؟ یا ... توضیحات و موارد مورد نظرت رو بگو :31:

Mohsen khan
11-03-2009, 11:20
کسی فروشگاه حامد و نصب کرده کمک میخواستم


ضمنا ادرس base root سرور و از کجا میشه در اورد
مگه اين اسكريپت را خودشون براتون نصب نمي كنند ؟

j a n
11-03-2009, 15:39
.
پس خودش میاد لو میده که سایتش مشکل امنیتی داره :16: عجب مدیری داره :16:

:31::31::31::31: :16::16:
--------------------
bil جون لینک اسکریپت سامانت از rapid حذف شده :33:
یک لینک دیده بده :31:

Mohsen khan
11-03-2009, 15:55
.
پس خودش میاد لو میده که سایتش مشکل امنیتی داره :16: عجب مدیری داره :16:
اول اينكه قراره از كجا بفهمه ؟
بعد هم يعني مي ياد اين همه هزينه كنه براي برداشتن كپي رايت و سايت طرف را هك كنه ؟
توي كشوري كه قانون كپي رايت نداريم ،‌ اين چيز ها(برداشتن كپي رايت) عادي هست

Bill Gates
11-03-2009, 16:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
--------------------
bil جون لینک اسکریپت سامانت از rapid حذف شده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یک لینک دیده بده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

باشه دوباره آپ میکنم تا شب میزارم :31:

==


اول اينكه قراره از كجا بفهمه ؟
بعد هم يعني مي ياد اين همه هزينه كنه براي برداشتن كپي رايت و سايت طرف را هك كنه ؟
توي كشوري كه قانون كپي رايت نداريم ،‌ اين چيز ها(برداشتن كپي رايت) عادي هست

با تگ هایی که موتور های جستجوگر توی امکاناتش داره و کلمات کلیدی که توی صفحه قرار داره به راحتی میشه یافت :) و لینک های خارجی به عنوان مثال کدی میزارم دو خط میاد تمامی ورودی ها رو روی یه جا آپ میکنم بعد راحت میفهمم کیا تو چه سایتی با چه آدرسی دارن از سیستم من استفاده میکنند :31::31:

Mohsen khan
11-03-2009, 16:53
باشه دوباره آپ میکنم تا شب میزارم :31:

==



با تگ هایی که موتور های جستجوگر توی امکاناتش داره و کلمات کلیدی که توی صفحه قرار داره به راحتی میشه یافت :) و لینک های خارجی به عنوان مثال کدی میزارم دو خط میاد تمامی ورودی ها رو روی یه جا آپ میکنم بعد راحت میفهمم کیا تو چه سایتی با چه آدرسی دارن از سیستم من استفاده میکنند :31::31:
كسي هم كه بخواد كپي بزنه و بعدا بفروشتش
خب اين چيزها را هم مد نظر قرار مي ده
در هر صورت اگر هم بفهمه ،‌فرقي نداره
وقتي قانون كپي رايت نداريم ، اين ترفندها بي معني هستند
وي بولتين كه نيست بياد سايت و سرور را ببندند

Bill Gates
11-03-2009, 17:07
كسي هم كه بخواد كپي بزنه و بعدا بفروشتش
خب اين چيزها را هم مد نظر قرار مي ده
در هر صورت اگر هم بفهمه ،‌فرقي نداره
وقتي قانون كپي رايت نداريم ، اين ترفندها بي معني هستند
وي بولتين كه نيست بياد سايت و سرور را ببندند

برنامه نویس راه های زیادی داره خلاصه طوری سیستم رو غیره قابل استفاده میکنه :31:
با خیلی از روش ها میاد مثلا به یه سری کد شناسایی طراح رو قرار میده ( حالا راه زیاده ) بعد یه shell میگیره و کله فایل ها رو پاک میکنه :31:
مثل هلو میاد تو گلو :31:

Mohsen khan
11-03-2009, 18:00
برنامه نویس راه های زیادی داره خلاصه طوری سیستم رو غیره قابل استفاده میکنه :31:
با خیلی از روش ها میاد مثلا به یه سری کد شناسایی طراح رو قرار میده ( حالا راه زیاده ) بعد یه shell میگیره و کله فایل ها رو پاک میکنه :31:
مثل هلو میاد تو گلو :31:
بله ديگه
به خاطر همين كارهاست نمي شه به هر برنامه نويسي اطمينان كرد:27:

Bill Gates
11-03-2009, 18:15
بله ديگه
به خاطر همين كارهاست نمي شه به هر برنامه نويسي اطمينان كرد[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینم یه حرفی هست تا از فروشگاه ساز های ناشناس استفاده نشه :31: :31:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

j a n
13-03-2009, 06:02
bill جون لینک جدید اسکریپت رو نزاشتی که :31:
بزار عزیز :27::31:
تشکر:20::31:

Bill Gates
13-03-2009, 11:04
سلام
یادم رفته بود :31:

بفرمایید : :دی

رپیدشیر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مستقیم (رپیدباز) :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


===
لینک کمکی رپیدشیر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Bill Gates
06-04-2009, 19:54
خاک اینجارو هوا میکنیم :دی

DaRiOuShJh
06-04-2009, 20:47
هه هه هه!
ماشالله بچه ها که تو این مدت سنگ تموم گزاشتن
کلا انجمن داره زیر خاکی میشه


**************************

آخرم که از بینه اینهمه یه دونش به کاره ما نخورد که نخورد
htto://list.djh.ir

amirrn
19-04-2009, 07:42
eshopbuilder.ir
من دوسال با این کار کردم و پول دادم
لطفا ببینید بهتر از این فروشگاه هست؟
اگر بهترش هست معرفی کنید
البته خیلی گرونه ولی مزیتش اینه که 1- شما برا هزینه پست 50 هزار میدی و هر کالا 300 تومان (در حالی که بقیه درصدی کار میکنن)
2- خودش با 50 تومان به بانک وصلت میکنه
تا 15 روز دموش رو میتونید استفاده کنید
البته متاسفانه کلوز سورسه!
تیم کاریش عقلشون نمیرسه وگرنه کلی پول در می اورد!
تو گوگل بعد از تبلیغاتی ها اول همه فروشگاه ساز ها می اد
زبانش هم asp است

DaRiOuShJh
19-04-2009, 13:20
اوووووووووووووه!
بابا چه خبره برادر
زیادی گرونه

در میاد حالا ؟

Mohsen khan
19-04-2009, 15:09
با تشكر از برو بچ خاك باز

اين فروشگاه ساز را چند سال قبل هم ديده بودم
پول پشتيباني سال هاي بعد اون هم با اين قيمت واقعا بالاست
وي بولتين هم اينقدر نمي گيره !!!!

DaRiOuShJh
19-04-2009, 15:34
به به هب
بابا کجایی برادر
سالهاست ندیدیمت اینورا

چی شد؟
خودت چیزی نصب کردی تو این مدت؟

من یه دونه دیدم 100 تومن
مسنکه بدک نبود

Mohsen khan
19-04-2009, 15:50
به به هب
بابا کجایی برادر
سالهاست ندیدیمت اینورا

چی شد؟
خودت چیزی نصب کردی تو این مدت؟

من یه دونه دیدم 100 تومن
مسنکه بدک نبود
اختيار داري
من كه هميشه هستم

من همين جوري براي تست يك چيزهايي دانلود مي كنم
ولي ترجيح مي دم اگر بخوام چيزي بسازم از جوملا و امثالهم استفاده كنم
هم امنيت داره
هم پشتيباني
هم اينكه مثل بعضي سيستم ها بعد از چند سال
طراحش گم و گور نمي شه
و خلاصه هميشه برپاست

DaRiOuShJh
19-04-2009, 20:25
بله اونا که حرف دارن

پس آنلاسن اونطوری چیزی داه ننداختی هنوز نه؟

جوملا اینا ماژولی چیزی دارن برای eshop?

برای وردپرس هم یه چند تایی مسنکه اومده ولی کار نکردم!

میترسم به وردپزسم دست بزنم بترکه!

Mohsen khan
20-04-2009, 06:31
بله اونا که حرف دارن

پس آنلاسن اونطوری چیزی داه ننداختی هنوز نه؟

جوملا اینا ماژولی چیزی دارن برای eshop?

برای وردپرس هم یه چند تایی مسنکه اومده ولی کار نکردم!

میترسم به وردپزسم دست بزنم بترکه!
اختيار داري
جوملا يك كامپوننت داره كه اصلا خودش يك سيستم كامل محسوب مي شه
اتفاقا براي نسخه هاي قذيمي ترش ماژول بانك سامان هم نوشتن

DaRiOuShJh
21-04-2009, 22:05
aaaaaaaaaa

مرسی برادر
خبر نداشتم
آخه سالهاست با جوملا و مامبو کار نکردم

Mohsen khan
22-04-2009, 06:48
aaaaaaaaaa

مرسی برادر
خبر نداشتم
آخه سالهاست با جوملا و مامبو کار نکردم
بله
حتی کنترل پانل مدیرش از خود جوملا هم بزرگتر و وسیع تر هست

Mr.K2
09-05-2009, 00:16
سلام دوستان

چطورین ؟

:دی

ببینم از این فروشگاه دی مارکت خبری نشد ؟ ؟

مشکل داشت اگر یادتون باشه ..

ورژن جدید ندادن ؟ خبری نیست ؟

DaRiOuShJh
09-05-2009, 00:27
دی مارکت کدومه؟
نکنه همون ایرانیه که رایگانه؟
اون کلا مشکل اساسی داشت

Mr.K2
09-05-2009, 00:30
اره همون .. 3 تا نسخه داره .. رایگان و حرفه ای و پیشرفته ..

خیلی ساده و سبک و خوب بود ...

اگر مشکلش برطرف بشه ..

احساس میکنم مشکلش اساسی نبود :دی

DaRiOuShJh
09-05-2009, 00:49
من که هم روی لوکال نتونستم اجراش کنم هم رو 2-3 تا هاست
یه چیزایی میخواست از تنظیمات سرور که اکثر سرور ها بلاک کرده بودند
رو لوکال هم نمیدونم چش بود
نصب شد مسنکه ولی بعد مطالب اینا رو نشون نمیداد یا یه همچین چیزی

*********************************************


راستی محسن جان لینکی چیزی درباره این ماژول فروشگاه جوملا داری؟
هر چی میگردم فقط ردپاش هست ولی خبر از خودش نیست

Bill Gates
09-05-2009, 18:43
بحث در مورد نصب و راه اندازی سیستم جای خود :دی
[ حال بیتمه ! ]

mohsensoft
27-07-2009, 20:49
سلام
دوستان عزیز یه سوال داشتم
یه فروشگاه معمولی نرم افزار و بازی و این چیزا در روز یا در ماه به طور متوسط چقدر درآمد داره؟
میدونم که بسته به فروشگاه و تبلیغات و این حرف ها متفاوته اما به طور متوسط چقدر فروش داره؟
اگه کسی فروشگاه هم داره و اینو بگه ممنون میشم

mohsensoft
28-07-2009, 22:49
کسی جواب مارو نمیده؟
تو رو خدا زودتر بگید خیلی احتیاج دارم


سلام
دوستان عزیز یه سوال داشتم
یه فروشگاه معمولی نرم افزار و بازی و این چیزا در روز یا در ماه به طور متوسط چقدر درآمد داره؟
میدونم که بسته به فروشگاه و تبلیغات و این حرف ها متفاوته اما به طور متوسط چقدر فروش داره؟
اگه کسی فروشگاه هم داره و اینو بگه ممنون میشم

mahdiking
07-09-2009, 14:00
من یه فروشگاه اینترنتی دارم که تبلیغ کننده ایران مارکت هست و مشتری ها برای خرید باید روی عکس محصول(لینک ایران مارکت)کلیک کنن ولی تو فروشگاه گزینه هایی مثل"اضافه به سبد خرید" وجود داره که مشتری رو به اشتباه میندازه . می خواستم بدون میشه از cpanel یه جوری حذفش کرد مثل --------.ir
فروشگاه من: free-eshop.ir

بازدید فروشگاه من خیلی کمه (روزی20-30) اگه بنر رو تو p30world بزارم ماهی 60000تومن بدم می ارزه(درآمد فروشگاه60000 درماه هست):11:

nader_wanton
10-09-2009, 09:21
سلام من یه فروشگاه سریال دارم میخواستم بدونم اگه شماره حسابم رو تو فروشگاه بزارم ایا برام مشکلی ایجاد میشه منظورم اینه که ایا ممکنه به اخاطر فروش فیلم کارم غیر قانونی باشه ؟باید چکار کنم شماره حسابم رو بزارم؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sina-2008
23-09-2009, 15:27
توی این دوتا فروشگاه ساز کدوم بهتر مارکت ساز یا گام به گام
لطفآسزیع جواب بدین زود میخوام بخرم
یا علی

dvdnaz
24-09-2009, 17:41
سلام
بنده این فروشگاه ساز رو خریدم
میخواستم ببینم بهم کلک نزدن
لینکش اینه توضیحاتش اینجا هست
از دوستان مطلع خواهشمندم راهنمایی کنن

از اینجا خریدم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


حدود 10 مگ بیشتر نیست

webpouya
28-09-2009, 20:01
دوست عزیز شما دقیقا گول خوردید.
آخه برادر من این که همون فارسی کامرسه. حتی یه ذره هم تغییرش ندادن بگی براش زحمت کشیدن.
اینو می تونستی از این سایت راحت دانلود کنی:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
حتی تو پستهای قبلی بچه ها آخرین نسخشو گذاشته بودن.

واسه راه اندازی فروشگاه بهتر بود قبلش به این سایت سر میزدی:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

darkdream2012
29-09-2009, 15:14
سلام بچه ببرین اینجا جوملا فارسی رو برای دانلود گذاشته به همراه راهنمای نصب و تمام چیزا

darkdream2012
29-09-2009, 19:14
سلام بچه ها من میخام یه فروشگاه ساز بخرم به نظر شما از این سایت بخرم خوبه یا رویال بخرم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]امکان-فروش-هر-نوع-کالا-و-فروش-اعتباري--بصورت-کاملا

M_E_H_D_I
19-10-2009, 20:50
دوست عزیز شما دقیقا گول خوردید.
آخه برادر من این که همون فارسی کامرسه. حتی یه ذره هم تغییرش ندادن بگی براش زحمت کشیدن.
اینو می تونستی از این سایت راحت دانلود کنی:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدحتی تو پستهای قبلی بچه ها آخرین نسخشو گذاشته بودن.

واسه راه اندازی فروشگاه بهتر بود قبلش به این سایت سر میزدی:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

دقیقا همینطوره....

اما در مورد لینکی که گذاشتید من میتوانم همون فروشگاه سازها را با نصف قیمت گفته شده راه اندازی کنم...

هسته بیشتر فروشگاه سازها oscommerce میباشد که به فارسی برگردانده شدند.....

جالب اینجاست که با این قیمتی که گفتند حتی یه مقدار سیستم Ajax را توش به کار نبردند...!!!!!

M_E_H_D_I
19-10-2009, 20:56
سلام بچه ها من میخام یه فروشگاه ساز بخرم به نظر شما از این سایت بخرم خوبه یا رویال بخرم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]امکان-فروش-هر-نوع-کالا-و-فروش-اعتباري--بصورت-کاملا

این فرشگاه ساز ها هم همگی با هسته کامرس میباشد که پوسته هایش را عوض کردند...!!!!!

من خودم فروشگاهی به آدرس : diskshop.ir‌ راه اندازی کردم... با همین هسته! با هزینه اندک!

sabz1
01-11-2009, 19:28
طبق مطالب صفحه3(سایتهای واسطه خرید, از طریق پرداخت در محل با همکاری اداره پست)
کدام یکی از این شرکت ها

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]"][ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

بهتر خدمات می دهند با کدوم یکی کار کنیم فرشگاه موفق تری داریم ؟؟؟؟؟؟
اگر یک سایت بسازیم و با فرستنده کارکنیم بهترنیست؟؟؟؟؟

hosseintdk775
02-11-2009, 08:08
طبق مطالب صفحه3(سایتهای واسطه خرید, از طریق پرداخت در محل با همکاری اداره پست)
کدام یکی از این شرکت ها

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]"][ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

بهتر خدمات می دهند با کدوم یکی کار کنیم فرشگاه موفق تری داریم ؟؟؟؟؟؟
اگر یک سایت بسازیم و با فرستنده کارکنیم بهترنیست؟؟؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
پارس پیک یکی از بهترین شرکت هاست / و تا بحال شاکی ای تو اینترنت ندیدم که از پارس پیک ناراضی باشه
در کل جوابشو پس داده

sabz1
02-11-2009, 09:31
مرسی
پارس پیک چگونه برای هر یکی از محصولات یک لینک میدهد یعنی ما خودمان باید به طور دستی محصولات را معرفی کنیم؟؟

sabz1
02-11-2009, 09:42
در مورد این شرکتها چگونه می توانیم یک نظر سنجی قرار بدهیم لطفا یکی از دوستان حرفه ای این کار را انجام بدهد
1بیشترین خرید های اینترنتی شمازیر نظر کدام شرکتها انجام شده(مخصوص خریدارها)
2از کدام شرکتها از نظر پشتیبانی رازی تر هستید(مخصوص فروشندگان)
اگر مورد دیگری هم هست دوستان اضافه کننده
مرسی

darkdream2012
02-11-2009, 10:51
مرسی
پارس پیک چگونه برای هر یکی از محصولات یک لینک میدهد یعنی ما خودمان باید به طور دستی محصولات را معرفی کنیم؟؟
شما برو تو کنترل پنلت وارد محصولات شو گزینه اضافه کردن محصول رو بزن محصولت رو ثبت کن

hosseintdk775
02-11-2009, 11:12
مرسی
پارس پیک چگونه برای هر یکی از محصولات یک لینک میدهد یعنی ما خودمان باید به طور دستی محصولات را معرفی کنیم؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بله، واسه هر محصول نام و وزن و قیمتش رو وارد می کنید و بعد از اینکه ثبت کردید لینکش تو قسمت محصولات می تونید دربیاری

mojtaba182003
08-02-2010, 12:24
2 سوال دارم

يكي اينكه آيا ميشه يه فروشگاه اينترنتي رو به صورت رايگان ايجاد كرد ؟؟

و دومم اينكه اگه حتما بايد هزينه كنيم واسه اينكار فروشگاه مطمئني رو به من معرفي كنيد

يكي ديگه هم اينكه من محصولاتم رو بخوام بفروشم چيكار كنم تا بهتر جواب بده

با تشكر

ata_e
13-02-2010, 18:08
اولا سلام
ثانیا:
من میخوام یه فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه را بندازم.فقط چنتا مشکل دارم.
1.تازگی ها انگار به جرایم اینترنتی اضافه کرده اند.برای فروشگاه باید مجوز بگیریم.میخواستم ببینم عملیه این قانون؟؟یا این جا ایرانه؟؟:31::31::31:(1تا 10میلیون هم جریمه داره هاااااا)یه موقع میان میگیرن:31::31::31:...
2-هاستو میخواستم از 1mizban.com بگیرم.کسی خریده؟؟آپتایمش انگار 98.17 هست.بخرم؟؟(لطفا نگید جاش اینجا نیست.مربوط به فروشگاهه دیگه:31::31::31::31::31:)
3-برای اینکه سایتم قابلیت اتصال به بانک سامان رو داشته باشه باید چه مراحلی رو طی کنم؟باید قرارداد ببندم؟؟یا نیازی نیست؟؟:31::31::31:
4-میخوام با فرستنده قرارداد ببندم.خوبه؟؟
ولی از همه مهمتر مساله ی مجوز هست.میخواستم ببینم باید مجوز بگیرم؟(میخام فیلم های به روز خارجی +کلی نرم افزار بفروشم.انگار مجوز نمیدن:31::31::31:)
ممنون

h_zaman06
14-02-2010, 16:09
از اول سال جدید ظاهرا قانون قراره اجرا بشه
برای سامان باید یا شرکت باشید یا مغازه
مجوز هم باید بگیرید ... که مجوز هم نیاز داره سربازی رفته باشی ... یه جایی داشته باشی .. یعنی یا مغازه یا شرکت و یه سری چیزهای دیگه

ata_e
14-02-2010, 16:29
از اول سال جدید ظاهرا قانون قراره اجرا بشه
برای سامان باید یا شرکت باشید یا مغازه
مجوز هم باید بگیرید ... که مجوز هم نیاز داره سربازی رفته باشی ... یه جایی داشته باشی .. یعنی یا مغازه یا شرکت و یه سری چیزهای دیگه

آهااا
شرکت و میتونم از یه کسی بگیرم؟؟منظور فقط شرکت باشه.مثلا یه شرکتی اصلا کارش فروشگاهی اینا نیست میشه ازش استفاده کرد>؟؟به فیلم های خارجی مجوز میدن>؟؟:31:
ممنون

hno
14-02-2010, 20:01
یه فروشگاه ساز جدید هم دو هفته ای هست که اومده . من مشخصات کاملش رو خومندم . در واقع خودش رو با فروشگاه ساز آفتاب نسخه ی 3 مقایسه کرده . امکاناتی که من ازش دیدم کمی از فروشگاه ساز آفتاب نداره ، اگه بیشتر نداشته باشه کم نداره . قیمتش هم 50 تومن کمتر و با هاست 5 گیگ رایگان و مادام العمر میده .

این هم مشخصات کاملش

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

h_zaman06
15-02-2010, 09:08
آهااا
شرکت و میتونم از یه کسی بگیرم؟؟منظور فقط شرکت باشه.مثلا یه شرکتی اصلا کارش فروشگاهی اینا نیست میشه ازش استفاده کرد>؟؟به فیلم های خارجی مجوز میدن>؟؟:31:
ممنون

برای سامان امکانش هست ... اما برای مجوز نه ... چون سایت باید به نام اون باشه

فیلم خارجی هم من در جریانش نیستم

ata_e
15-02-2010, 15:48
برای سامان امکانش هست ... اما برای مجوز نه ... چون سایت باید به نام اون باشه

فیلم خارجی هم من در جریانش نیستم

ممنون:10::10::5::5:

caspian1
18-02-2010, 23:07
این فرشگاه ساز ها هم همگی با هسته کامرس میباشد که پوسته هایش را عوض کردند...!!!!!

من خودم فروشگاهی به آدرس : diskshop.ir‌ راه اندازی کردم... با همین هسته! با هزینه اندک!

سلام دوست من

اگه یه فروشگاه مثه فروشگاهی که راه اندازی کردید سفارش بدم

(با هزینه هاست و دومین و راه اندازی) قیمت پیشنهادی شما چقدر است؟

با تشکر

با حق

swat_usa1
22-02-2010, 18:22
سلام دوستان
من اسکریپت مارکت ساز نسخه طلایی رو دارم اما وقتی میخوام رو هاست نصب کنم میگه باید soap رو فعال کنم.
میشه یکی بهم بگه که از کجا و چجوری باید اینکارو بکنم؟
ممنون میشم

mamad_tmnt
04-03-2010, 22:59
سلام آقا این چطور باید نصب بشه؟ دمتون گرم یکی جواب بده

alizali
06-03-2010, 15:32
یک سوال
کدوم بانک به شخص حقیقی درگاه الکترونیک میده بدون دنگ و فنگ
ملت فقط به حقوقی میده
سامان مجوز کسب میخواد برای حقیقی ها
من فروش هاست دارم
فقط می خوام پرداخت آنلاین را راه بیندازم
نه دنبال مجوزی هستم نه جواز کسب و نه مالیات دادن و اینها

voroojak-mva
16-03-2010, 11:55
سلام ...
بعضی از فروشگاه های فیلم دایویکس، به صورت خودکار قیمت کل رو محاسبه می کنن، مثلا به ازای هر 6 فیلم، هزینه ی یک دی وی دی خام رو هم اضافه می کنه و در آخر هم هزینه ی پست رو اضافه می کنه.
این مدل فروشگاه ها رو کجا می تونم پیدا کنم. ( برای خرید، نه نال شده )
مرسی

alizali
16-03-2010, 13:53
یک سوال
کدوم بانک به شخص حقیقی درگاه الکترونیک میده بدون دنگ و فنگ
ملت فقط به حقوقی میده
سامان مجوز کسب میخواد برای حقیقی ها
من فروش هاست دارم
فقط می خوام پرداخت آنلاین را راه بیندازم
نه دنبال مجوزی هستم نه جواز کسب و نه مالیات دادن و اینها

انگار هيچكدام از فعالين اين امر اينجا ديگه سري نمي زنند
سوال ما مونده رو زمين