مشاهده نسخه کامل
: درخواست راهنمایی
با سلام این اولین صورتی هست که کار کردم در مورد تکسچر و مورف و باون گذاری برای حرکات صورت راهنمایی می خواستم خیلی ممنون!:31:منتظر کمکهای شما دوستان عزیز هستم!!:20:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Wireframe
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
تری دی مکس 2008 - 32 بیت
مدت مدلینگ 4 ساعت
مدت رندر چندین ثانیه
راستی یادم رفت برای دندان ها باید چیکارکنم اونارو اتچ کنم ؟
خيلي خوبه.
نه دندون و لثه نبايد اتچ بشه.
حركات صورت به bone احتياج نداره. معمولا براي حالات با مورفر چندتا حالت طراحي و بعد با يه كنترلر ساخته شده با Shape و Wire parametrs و كنتركر ها اون رو متحرك مي كنن. اگه توصيحات بيشري لازم داري بگو تا بيشتر توضيح بدم.
SSS_HHH_OOO
14-09-2008, 21:12
خوب برای اولین بار خیلی جالب شده...فعلا اگه نظر من رو بخوای میگم بهتره که فعلا رو مدلسازی کار کنی...بعدا رو تکسچر و مرف...
یعنی اینو ببرم با zbrush جزییات در بیارم بعد بیام سراق تکسچر و بقیه ؟
/.,mnb اگه بتونی توضیح بدی خیلی ممنون میشم
Farzad.wow
14-09-2008, 22:04
فعلا مدلو ادامه بدی بهتر .............
/.,mnb اگه بتونی توضیح بدی خیلی ممنون میشم
من فعلا نمي تونم به صورت تصويري با مكس توضيح بدم چون يه كار داره روي سيستمم رندر ميشه و نميتونم از مكس استفاده كنم.
ببين اول با shapes يه حالت كلي از صورت رو مي كشن مثلا يه مربع به جاي تمام صورت و بعد رو تا مربع براي چشم كه رو تا دايره داخلش هست براي حركت سطح كروي چشم و مثلا دو تا دايره ي ديگه بالاي چشم براي ابرو و همين جوري براي لبها و حالتهاي مختلف ماهيچه هاي صورت. بعد با كنترلر ها حركت اونها رو محدود مي كنند مثلا با Script Controller حركت اين دايره كه مربوط به ابرو هست و به بالاي مربع چشم و براي جلوگيري از حركت غير طبيعي محدود مي كنند و بعد مثلا يه حالت صورت با ابروي رو به بالا رو با مورفر مي سازند و مثلا به كانال يك مورفر مي دهند. بعد با راست كليد روي دايره ي مربوط به حركت ابرو و Wire paramerters تعيين مي كنند كه با حركت دايره مربوط به اين ابرو به سمت بالا كه مثلا محور Z باشه ميزان كانال يك مورفر كه مربوط به بالا رفتن ابرو ميشه افزايش پيدا كنه و ابرو بالا بره.
اگه باز هم جاييش رو درست متوجه نشدي بگو........
من فعلا نمي تونم به صورت تصويري با مكس توضيح بدم چون يه كار داره روي سيستمم رندر ميشه و نميتونم از مكس استفاده كنم.
ببين اول با shapes يه حالت كلي از صورت رو مي كشن مثلا يه مربع به جاي تمام صورت و بعد رو تا مربع براي چشم كه رو تا دايره داخلش هست براي حركت سطح كروي چشم و مثلا دو تا دايره ي ديگه بالاي چشم براي ابرو و همين جوري براي لبها و حالتهاي مختلف ماهيچه هاي صورت. بعد با كنترلر ها حركت اونها رو محدود مي كنند مثلا با Script Controller حركت اين دايره كه مربوط به ابرو هست و به بالاي مربع چشم و براي جلوگيري از حركت غير طبيعي محدود مي كنند و بعد مثلا يه حالت صورت با ابروي رو به بالا رو با مورفر مي سازند و مثلا به كانال يك مورفر مي دهند. بعد با راست كليد روي دايره ي مربوط به حركت ابرو و Wire paramerters تعيين مي كنند كه با حركت دايره مربوط به اين ابرو به سمت بالا كه مثلا محور Z باشه ميزان كانال يك مورفر كه مربوط به بالا رفتن ابرو ميشه افزايش پيدا كنه و ابرو بالا بره.
اگه باز هم جاييش رو درست متوجه نشدي بگو........
اگه میشه درمورد
Track view
Curve Editor
Script Controller
یه توضیحی بدید ممنون میشم عجله ای نیست هر موقه که وقت داشتی بگو من آمادم.
با تشکر دوباره از شما دوست عزیز.
Track view - Curve editor برای ویرایش انیمشن / برای کنترل کردن حرکت ها / کنترل کردن شتاب ها / اضافه کردن کنترلر ها / ویرایش کنترلر ها/ ویرایش کلید های انیمیشن / اضافه کردن کلید / وایر کردن ÷ارامتر ها (ارتباط ÷ارامتر ها) / و ... کاربرد داره.
Script Controller کارایی بسیار زیادی داره که مثلا شما ویپگی خاصی نیاز دارید که کنترلر آماده ای برای آن وجود نداره و شما می توانید در واقع ویپگی جدیدی رو در مکس و برای شی تون تعرف کنید. برای کار کردن با این کنترلر باید اسکریپت نوشتن رو بلد باشید که خودش کلی تخصص نیاز داره.
aghe mishe ye adress amozesh morph sorat bedid dostan merci
help خوده مکس کامل و مفصل توضیح داده امیر جان.
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.