PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 3ds سوال



Angel Of Darkness
12-08-2008, 12:48
سلام دوستان
یه سوال داشتم
چرا هم تو برنامه Autodesk 3ds Max 9 و هم MilkShape 3D موقع ایمپورت کردن فایلا با هر پسوندی مشکلی نیست اما موقع کسپورت کردن اسکلت بدن هست اما لباسا نیست وکلا مدل سفید میشه
یعنی وقتی دوباره مدل باز میکنم کلا اثری از رنگ لباس توش نیست
لازم هست بگم که من بیشتر با فرمت obj کار میکنم که چند تا فایل tga عکس همراهش هست و همشونم تو یه پوشه میزارم موقع کار
ممنون میشم هم تو 3ds هم تو MilkShape راهنمایی کنید
مچکرم

mohammad_1ta
12-08-2008, 12:57
خوب شما قبل از Export ، همرو یه Group کن بعد Export کن ببین لباس هاش میاد؟

SSS_HHH_OOO
12-08-2008, 13:08
در مورد تکسچر باید Use Material رو آن کنی و بعد تیک Creat materal library رو هم بزنی بعد که Ok رو میزنی یه صفحه دیگه باز میشه که باید اونجا Export maps رو فعال کنی و # of Digits رو بذاری رو 6

Angel Of Darkness
12-08-2008, 14:30
سلام
mohammad_1ta جان نشد !
دوست من SSS_HHH_OOO تمام اون کارا رو کردم بازم نشد !
راه دیگه ای به نظرتون میاد ؟

b3dnet
12-08-2008, 15:20
ببین من وقتی که میخواستم از poser مدل بیارم تو max یه همچین اتفاقی میافتاد.....
ببین اگه میخوای عکسی از max ببری تو MilkShape میتونی وقتی عکسو دادی به مدل uvw map انتخاب کنی و بعد از تنظیم عکس روی object کل کارو دوباره convert to edit poly کنی که texture جزئی از کار بشه....
البته من به غیر موردی که گفتم اصلا کاری رو export نکردم اینم همینطوری به ذهنم رسید یه امتحانی بکن ببین جواب میده....

Angel Of Darkness
12-08-2008, 21:28
سلام b3dnet عزیز
امتحان میکنم شاید جواب داد ولی فکر نکنم کار من راه بندازه
با این حال جواب بهت میگم مچکرم از اینکه راهنمایی کردی
میبینمت