مشاهده نسخه کامل
: در و پنجرهي ساختمون
4th dalton
11-07-2008, 19:49
من ميخوام از مدلهاي در و پنجرهي خود مكس استفاده كنم ولي چجوري متريال شيشه و فريمشو بهطور جدا بهش بدم؟ مثلا ضخامت شيشه ميتونم تعيين كنم ولي چيزي جدا بهنام شيشه كه برام جدا نميكنه تا من بهش متريال بدم. آهان راستي يه چيز ديگه چطور يه back ground براي كل كاري كه انجام دادم بذارم؟ اينا رو زودي ميخوام.:31:
SSS_HHH_OOO
11-07-2008, 21:22
خوب باید روش کلیک راست کنی و Convert to editable poly رو بزنی.....
بعد رو Element کلیک کن و پنجره رو انتخاب کن (قرمز میشه) و حالا ماده شیشه رو به جسم بده...فقط شیشه ماده رو میگیره........
برای پس زمینه دکمه 8 رو بزن و روی دکمه زیر Environment map کلیک کن و Bitmap رو انتخاب کن و عکست رو انتخاب کن...
حالا برای نمایش عکس تو نمای پرسپکتیو دکمه alt+b رو بزن و Use environment background رو تیک بزن و بعدش Show background رو تیک بزن.......
ببین رفیق شما کافیه در و پنجرت را یک مدیفیر edit mesh یا edit poly بهش بدی و بعد پلیگنها را جدا جدا انتخاب کنی و متریال بدی.
در مورد سوال دوم هم باید بری از منو render قسمت environment را انتخاب کنی و روی دکمه None :لیک کنی و مپ Bitmap ا انتخاب کنی و عکست را بزاری
4th dalton
11-07-2008, 23:04
مرسي.......................................... .........
ALI3DMAXAMATOR
13-07-2008, 14:44
کاملا درسته////////////////////////////////////////////////
ALI3DMAXAMATOR
14-07-2008, 16:33
می تونی از id matriyal و multy object و وهمونطور که دوستان گفتند اول هم از مادیفایر edith mesh و بعد هم این دو راهی که گفتم
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.