PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپيك اختصاصی مقایسه فایروال ها



صفحه ها : 1 2 [3] 4

M E H R A N
10-10-2010, 16:26
اوت پوست در تستها رد نشده .
اگه تستي كه متوسك انجام داده مدنظر باشه(كه يه سري حرفه اي انجامش دادن)، اوت پوست در ورژن 7 بعد از كمودو قرار گرفته.
خواهشا مغرضانه صحبت نكنيد.
من خودم الان در سيستمم كمودو اينترنت سكيوريتي نصبه اما دليلي نميبينم چون سويت نصب شده من نيست اينقدر تو سرش بزنم.

این نقل قول خودم در مورد انجام این تستی است که انجام شد. دقیق بخونید لطفا...



جهت انجام دادن و گذاشتن نتیجه های این تست از هر تنظیماتی که دوست دارید در فایروال خود استفاده کنید. یعنی شما هیچ محدودیتی رو در تغییر دادن تنظیمات ندارید تا بعدا بهونه ای برای کسانی که دوست دارند همه چی رو به بیراهه بکشند بشه. اگر دوست دارید میتونید تنظیمات فایروال خودتون رو روی حداکثر تنظیماتی که وجود داره بزارید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


حالا بحث ما در اینجا بر سر این نیست که چه کسی این تست را انجام بده. بلکه نکتۀ اساسی و مهم اینه که اگر شمایی که دعای قوی بودن Outpost رو میکنید نتونید حتی با حداکثر تنظیمات در این تست ها موفق بشید اونوقت چطور انتظار دارید یک شخص دیگری که مثل شما Outpost رو بعنوان فایروال خودش انتخاب کرده بتونه موفق بشه؟

فرق Comodo دقیقا همینجا شروع میشه که برای تامین کردن امنیت سیستم توسط کمودو نه نیاز به حداکثر کردن تنظیمات وجود داره و نه نیازه که کاربر خیلی حرفه ای باشه. بلکه فقط آشنا بودن با محیط نرم افزاری کمودو برای موفق بودن در این تست و تست های دیگه کافیه. این یعنی اینکه یک کاربر معمولی هم میتونه با کمودو حداکثر امنیت رو داشته باشه. :46:

اگر تست های Zemana را قبول ندارید میتونید براید در سایت matousec.com تمام تست هایی را که بر روی Outpost انجام شده را دانلود کنید و خودتون اونها رو آزمایش کنید.

اگر اون سایت هم قبول ندارید و فکر میکنید که افراد حرفه ای باید این تست ها رو انجام بدند تا Outpost بتونه در تست ها قبول بشه پس در این صورت کل امنیتی را که Outpost ادعا میکنه میتونه در دست داشته باشه زیر سوال میره و Outpost فرقی با فایروال هایی که در ته جدول قرار گرفتند نمیکنند. بالاخره Outpost باید در جایی بتونه توسط تستی که توسط یک کاربر معمولی مثل من انجام شده قدرت خودش رو ثابت بکنه یا نه؟

من دارم در مورد واقعیت حرف میزنم و فکر نکنم هیچ یک از حرفها و تست هایی که گذاشتم مغرضانه بوده باشه. این تست ها نه توسط من نوشته شدند و نه مربوط به من میشند. این تست ها همه توسط متخصصانی نوشته شدند که خودشون در کار شبکه, فایروال و HIPS کار میکنند.

تست SpyShelter Security

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این تست از طرف شرکت spyshelter.com سازندۀ نرم افزار امنیتی Spyshelter ارائه شده و همانطور که از عکس هم مشخصه این تست هم دقیقا مشابه تست های قبلی عمل میکنه با این تفاوت که فایل اجرایی این تست امضای دیجیتالی نداره و نیازی به غیر فعال کردن Digital Signatures در کسپرسکی یا وارد کردن دستی آن در Always SandBox وجود نداره. فایل اجرایی این تست حتی در لیست سفید این نرم افزار ها هم ثبت نشده و موقع اجرا شدن مانند یک فایل اجرایی ناشناخته باهاش برخورد خواهد شد.

نتیجۀ تست های بالا در Comodo Internet Security


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدهمانطور که از عکس ها معلومه Comodo Internet Security فقط در تست KeyLogging به کاربر پیغام قرمز رنگی رو با توضیحات خیلی ساده و مفید نشون داده و در بقیۀ تست ها تمامی اونها رو بدون دخالت کاربر بلاک کرده و در تست ها موفق شده.

پیغامهای کمودو زیاد؟ خندیدم :27:

کمودو در تست WebCam با تنظیمات پیشفرض موفق نبود. بقیۀ تنظیمات هم وقت نکردم انجام بدم ... ماشا... از بس پست زیاده فقط وقت میکنیم جواب بدیم. اما فکر نکنم در تست وب کم باز موفق بشه ادعایی هم نداریم.

موفق باشید. :11:

دانلود تست بالا با حجم 897 کیلوبایت


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدلینک کمکی


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

outpost
10-10-2010, 17:48
واسۀ اینکه این تویی که خودتو داری به اون راه میزنی و هر بار با بهانه های جور وا جور از زیرش در میری.

یدفعه هم بهت گفتم که اگر دوست داری ثابت کنی Avast قدرت Disinfect داره بیا و این ویروس رو آزمایش کن اما تو مثل یک آدم آهنی که مغزش فقط با Outpost و Avast پر شده حرفهای خودتو فقط تکرار میکنی. اگر توی کار این تست ها اشکالی هست که تمام متخصصین نفهمیدن و فقط تو متوجه شدی پس بیا و این اشکالات رو بگو تا شاید متخصصین قسمت امنیت فایروال ها بتونند صداتو بشنون و ازت بعنوان یک نابغه اسم ببرند.



هکر ها الان خیلی خیلی خیلی سخت میتونند بدون اجرا کردن اکسپلویت, تروجان و یا فایل دیگری به سیستم قربانی حمله کنند و اونو در دست بگیرند. برای در دست گرفتن سیستم شما و یاهو مسنجر نازنینتون فایل آلودۀ اجرا شده است که باعث میشه وب کم شما در اختیار هکر بیوفته نه خود یاهو. :46: خود یاهو مسنجر حتی اگر باگ امنیتی هم داشته باشه که تا حالا داشته اما یاهو همیشه در صدد آپدیت نگه داشتن نرم افزار یاهو بوده تا این باگ ها رو بر طرف کنه. و از طرفی هم از نسخۀ 6 به بالا حتی پورتهای ارتباطی بین سرور یاهو و شما عوض شد.

قبل از این وقتی شما با کسی از طریق Yahoo Messenger چت میکردید ارتباط شما با شخص مقابلتون بصورت مستقیم بود و اون شخص میتونست با پیدا کردن باگی و یا ترفندی که Y-MSG در مقابلش ضعیف بود و به شرط فعال بودن Remote سیستم شما , بتونه از طریق نت به اطلاعاتتون دست پیدا کنه. اما این ارتباط برای نسخه های 7 به بالا تغییر کرده و اول شما به سرور یاهو وصل میشید و سرور یاهو شما رو به شخص مقابل وصل میکنه.

شما <---> Yahoo <---> شخص مقابل شما

متوجه شدی عزیز؟ فلشم واست زدم که برات جا بیوفته و بهونه های الکی نیاری. شخص هکــر برای در دست گرفتن وب کم شما اول باید سرور یاهو رو هــک کنه جانم تا بتونه وارد سیستم شما بشه.
شما اگر از کسی فایلی دریافت نکنی و اجراش نکنی سیستم شما به خطر نمیتوفته و حتی در صورت اجرا کردن فایل (تست هایی که گفتم انجام بده) خود فایله که سیستم شما رو در دست میگیره و میتوه اطلاعاتی رو به جایی بفرسته نه یاهو مسنجر.

LeakTest هست که باعث میشه نشون بده فایروال و یا نرم افزار امنیتی شما چقدر میتونه در مقابل یک تروجان و یا اطلاعاتی که از سیستم شما به بیرون فرستاده میشه محافظت کنه.
یک فایروال بدون HIPS یعنی فایروال خود ویندوز و یا فایروال Eset Samart Scurity. اینو دیگه تو مغزت فرو کن و حرفها رو مثل یک نوار تکرار نکن.



برای اینکه شما بخوای از یک نرم افزار سالم مانند همون یاهو مسنجر جونت سوء استفاده بکنی باید یک فایل آلوده وارد سیستم شما بشه یا نه؟ یا بدون اجرا شدن فایل آلوده هم میشه یاهو مسنجر امروزی را بر روی ویندوز 7 هــک کرد؟

لطفا با منبع و سند رسمی که نشون بده یاهو مسنجر بدون اجرا شدن فایل آلوده در سیستم قربانی هــک شده نشون بده که این کار امکان پذیره تا باز هم به قدرت Outpost جونت پی ببریم . فعلا که Outpost کم آورد جانم :21:


اصلا تو میدونی ProActive یعنی چی؟ این کلمه رو یاد گرفتی و تکرار میکنی بدون اینکه معنیشو بدونی. Proactive. کلمۀ Proactive برای نرم افزار هایی که دارای قابلیت Host Intrusion Prevention System یا همان HIPS هستند بکار برده میشه.

فایروال Outpost پرو دقیقا مانند کمودو یکی از همون فایروال هایی است که میگه HIPS دارم و خودشو با عنوان Host Protection در Outpost معرفی میکنه. اینم بهت گفتم یاد بگیری و هر جا نگی Proactive . راحت بگو Hips :46:

منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
حالا چطوره که Outpost با داشتن HIPS در این تست ها رد میشه اما کمودو اتوماتیک میتونه بلاکشو کنه و 1 پیغام هم بهت نشون نده؟ شما نبودی که میگفتی کمودو پیغام زیاد داره؟


منبع و توصیحات کلمۀ Proactive رو برات نوشتم. توضیحات فارسی رو هم بهت گفتم تا اگر سواد نداشتی و انگلیسیت خوب نبود حداقل فارسیشو بهمی. بحثم اصلا بهتره ادامه ندی چون تا ادامه بدی میام واست تست میزارم و نمونه میارم.

این دفعه هم قراره با یک تروجان واقعی که دوستان قراره رای گیری کنند و تروجان رو انتخاب کنند Outpost رو آزمایش کنیم. :27:

در ضمن شما اصلا بحث نکن چون هر دفعه کم میاری. جون خودت برو توی همون تاپیک Outpost مشغول باش. کسی هم به کارت کاری نداره. میبینم که عکس همکاران و مدیران Outpost هم برات مقدس شدند و توی تاپیکش میزاری.

موفق باشی. :46:

شما چرا اينقدر توهين آميز و خارج از ادب صحبت ميكنيد؟

شما يك بحث منطقي رو فقط با تمسخر و بي ادبي كامل در كلام پيگيري ميكنيد.

من براي شما اخطار رو رد ميكنم اگر ترتيب اثر داده نشه به فعاليت خودم تو بخش آنتي ويروس خاتمه ميدم.

SuffEr
10-10-2010, 17:49
ویرایش شد....

*hamedkhatar*
10-10-2010, 21:49
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ممنون من یه کویک تست گرفتم این شد نتیجه:
که دو تای اولی خوب هستند ولی آخری بده یعنی چی؟
منظورش بروزی که استفاده میکنم نا امنه؟


We have scanned your system for open ports and for ports visible to others on the Internet. As a rule an open port means your computer is vulnerable to attacks by crackers. They gain access to your computer and its files through these open ports.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Safe!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] horse check

The test scanned your system to find signs of a Trojan. If a Trojan horse is on your computer a cracker can access your system's files and your personal data.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Safe!
There is no evidence of a Trojan horse on your system.
Recommendation:
The absence of a Trojan horse on your system does not mean this problem cannot happen, of course. Anti-virus and/or anti-Trojan software should be installed and used on your system. Anti-trojans to consider are: The Cleaner ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]), PestPatrol ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) or Tauscan ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).

If you already use this type of software on your system, its virus definitions (virus database) should regularly be updated.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] privacy check

The test checked if your web browser reveals any private information while you visit Web sites. Usually such information is: the last site visited, your locale and who your Internet Service Provider is.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Danger!
While visiting web sites your browser reveals private information about you and your computer. It sends information about previous sites you have visited. It may also save special cookies on your hard drive that have the purpose of directing advertising or finding out your habits while web surfing.
Recommendation:
We advise you to get personal firewall software. If you already have a firewall program adjust it to block the distribution of such information.
To compare your results to results of other users click on "Overall Stats".

alireza1411
10-10-2010, 22:31
ای باباااااااااااااااااااااا اا

آقا مهران چرا این طوری صحبت میکنی ؟ آوت پست جان شما چرا عصبانی شدی خب ؟ مشکل چیه آخه ؟

حالا بر فرض یکش بهتره دیگه. دعوا و بد و بیراه بگین چیزی حل میشه ؟



این طوری پیش بره فروم همش میشه کل کل کردن. لطفا فقط در مورد امکانات اینها بحث کنید و حرفی در مورد بقیه نزنید . تیکه و کنایه و اینها هم بین حرفاتون پنهان نکنید که دعوا بشه. بچه ها همه به قول معلممون عاقل و باقل هستن:31: خودشون بلدن تصمیم بگیرن.

M E H R A N
10-10-2010, 22:43
ای باباااااااااااااااااااااا اا

آقا مهران چرا این طوری صحبت میکنی ؟ آوت پست جان شما چرا عصبانی شدی خب ؟ مشکل چیه آخه ؟

حالا بر فرض یکش بهتره دیگه. دعوا و بد و بیراه بگین چیزی حل میشه ؟



این طوری پیش بره فروم همش میشه کل کل کردن. لطفا فقط در مورد امکانات اینها بحث کنید و حرفی در مورد بقیه نزنید . تیکه و کنایه و اینها هم بین حرفاتون پنهان نکنید که دعوا بشه. بچه ها همه به قول معلممون عاقل و باقل هستن:31: خودشون بلدن تصمیم بگیرن.

مشکل اینه که مثلا تو میری توی قصابی داش حسن و از قصابی مش حسین تعریف میکنی و میگی که مال اون خیلی بهتره و مال تو اصلا بدرد نمیخوره... این گوشته میفروشی..

بهر حال اگه خواستی مسئلۀ قصابی رو بتوجه بشی یک سر به تاپیک کمودو بزن. و بعد بحث های قبلی رو بخون. این مسئله ریشه داره. :46:

Dr Hannibal
10-10-2010, 22:51
جناب outpost عزیز بله حق با شماست این که توی این تست فایروال outpost از HIPS درمقابل COMODO مغلوب شده.

حرف شما هم اینجاست که outpost دارای network policy قوی تر از comodo و استفاده ImproveNet که میتونه قوانین رو اتوماتیک رعایت کنه که توی این تست شخصی ما نشون داده نشد.

خب من به شما یک پیشنهاد میکنم که بدون درگیری لفظی که نهایتش از کوره در رفتن من و شما و غیره باشه ، تا هم من منظورم رو برسونم هم شما.

پیشنهاد من:

من میام outpost رو توی یک سیستم نصب میکنم و اپدیت می کنم با همان تنظیمات پیش فرض outpost ( انتی اسپایور اوت پست نصب نخواهد شد ) سپس svchost و دیگر فایل های حساس ویندوز رو با تروجان ها آلوده میکنم ، در آخر نگاه میکنیم ببینیم network policy فایروال outpost آیا تونست جلوی خراب کاری های شبکه رو بگیره یا نه.

حجم نهایی سند و ریسیو ملاک هست.

شما میتونید با من این تست رو انجام بدید. تعداد تروجان ها و انواعشون رو من تعیین میکنم.

فرد دیگری هم این تست هارو با فایروال comodo بدون آنتی ویروس انجام میده.

بعد از تعیین سند و ریسیو با MBAM مقدار آلودگی رو هم تعیین میکنیم.

اگر مایل هستید بگید.

Mohammad King
10-10-2010, 22:57
سلام

من نمیدونم برای چی کاربران توی تاپیک ها دعوا میکنن؟

لطفا ن پست هایی ندین که به دعوا و توهین دامنه بزنه و کاربر بعدی هم در صدد جواب دادن بر بیاد.

امید وارم این اخطار آخر باشه.

دشمنی هم که با هم نداریم همه به فکر نظم و مرتب بودن تاپیک ها هستیم.

دیگه ادامه ندید.

تشکر

*hamedkhatar*
10-10-2010, 23:05
ممنون من یه کویک تست گرفتم این شد نتیجه:
که دو تای اولی خوب هستند ولی آخری بده یعنی چی؟
منظورش بروزی که استفاده میکنم نا امنه؟


We have scanned your system for open ports and for ports visible to others on the Internet. As a rule an open port means your computer is vulnerable to attacks by crackers. They gain access to your computer and its files through these open ports.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Safe!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] horse check

The test scanned your system to find signs of a Trojan. If a Trojan horse is on your computer a cracker can access your system's files and your personal data.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Safe!
There is no evidence of a Trojan horse on your system.
Recommendation:
The absence of a Trojan horse on your system does not mean this problem cannot happen, of course. Anti-virus and/or anti-Trojan software should be installed and used on your system. Anti-trojans to consider are: The Cleaner ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]), PestPatrol ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) or Tauscan ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).

If you already use this type of software on your system, its virus definitions (virus database) should regularly be updated.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] privacy check

The test checked if your web browser reveals any private information while you visit Web sites. Usually such information is: the last site visited, your locale and who your Internet Service Provider is.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Danger!
While visiting web sites your browser reveals private information about you and your computer. It sends information about previous sites you have visited. It may also save special cookies on your hard drive that have the purpose of directing advertising or finding out your habits while web surfing.
Recommendation:
We advise you to get personal firewall software. If you already have a firewall program adjust it to block the distribution of such information.
To compare your results to results of other users click on "Overall Stats".

بچه ها کسی جواب من رو نداد
من همه تستهای
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید رو انجام دادم و Comodo از همه تست ها سربلند اومد بیرون به غیر از اون Browser privacy check علتش چیه؟
این یه نکته رو هم بخوام امنیتش فول بشه باید چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید؟

درضمن سایت pcflank چقدر معتبر هست؟ سایت از این بهتر هم داریم که این کار رو انجام بده؟

دکتر و مهران عزیز بی زحمت جواب بدند (کسی دیگه هم بود ممنون میشم )

Dr Hannibal
10-10-2010, 23:08
سلام
من نمیدونم برای چی کاربران توی تاپیک ها دعوا میکنن؟
لطفا ن پست هایی ندین که به دعوا و توهین دامنه بزنه و کاربر بعدی هم در صدد جواب دادن بر بیاد.
امید وارم این اخطار آخر باشه.
دشمنی هم که با هم نداریم همه به فکر نظم و مرتب بودن تاپیک ها هستیم.
دیگه ادامه ندید.
تشکر

سلام

Mohammad King عزیز من با توهین و دعوا یا.... مخالفم و حق با شماست اما با جمله دیگه ادامه ندید مخالفم.

توی پست من نه دعوایی هست نه بی احترامی نه چیزی که تاپیک رو منحرف کنه.

نمیشه وقتی بحث تخصصی میشه جلوش رو بگیریم به خاطر این که نظرات مختلف هست.

من موافق ادامه بحث منطقی با مدرک و بدون توهین هستم اینجا هم تاپیک مقایسه فایروال ها و بحث های صروت گرفته حول مقایسه فایروال هاست بی نظمی نیست.

اگه کسی نظرش رو مطرح نکنه هیچ وقت افزایش علم صورت نمیگیره. تا الان لابه لایه این مباحث کلی مطلب علمی هم گفته شده.

تشکر

Mohammad King
10-10-2010, 23:12
سلام

Mohammad King عزیز من با توهین و دعوا یا.... مخالفم و حق با شماست اما با جمله دیگه ادامه ندید مخالفم.

توی پست من نه دعوایی هست نه بی احترامی نه چیزی که تاپیک رو منحرف کنه.

نمیشه وقتی بحث تخصصی میشه جلوش رو بگیریم به خاطر این که نظرات مختلف هست.

من موافق ادامه بحث منطقی با مدرک و بدون توهین هستم اینجا هم تاپیک مقایسه فایروال ها و بحث های صروت گرفته حول مقایسه فایروال هاست بی نظمی نیست.

اگه کسی نظرش رو مطرح نکنه هیچ وقت افزایش علم صورت نمیگیره. تا الان لابه لایه این مباحث کلی مطلب علمی هم گفته شده.

تشکر

سلام

اگر مطلبی در رابطه با این تاپیک دارن میتونن با لحنی آروم تر توی تاپیک ها مطرح کنن ولی اگر نه خلاف این هست بهتره توی پیام خصوصی یا هر جای دیگه ای ادامه بدن

منظور از دیگه ادامه ندید کل کل بین کاربران بود

Dr Hannibal
10-10-2010, 23:12
بچه ها کسی جواب من رو نداد
من همه تستهای
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید رو انجام دادم و Comodo از همه تست ها سربلند اومد بیرون به غیر از اون Browser privacy check علتش چیه؟
این یه نکته رو هم بخوام امنیتش فول بشه باید چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید؟

درضمن سایت pcflank چقدر معتبر هست؟ سایت از این بهتر هم داریم که این کار رو انجام بده؟

دکتر و مهران عزیز بی زحمت جواب بدند (کسی دیگه هم بود ممنون میشم )

معتبر هست. سایت معتبر دیگه هم معرفی شده.

Browser privacy check مربوط به مرورگرتون هست اینجا کاری از فایروال ها برنمیاد و فقط مربوط به مرورگره. بهتره از یک مرورگر با امنیت بالا استفاده کنید یعنی IE ورژن های گذشته رو کنار بذارید. برای پسورد های ذخیره شده فایرفاکس پسورد بذارید کوکی ها رو طوری تنظیم کنید که پاک شوند و....

*hamedkhatar*
10-10-2010, 23:19
معتبر هست. سایت معتبر دیگه هم معرفی شده.

Browser privacy check مربوط به مرورگرتون هست اینجا کاری از فایروال ها برنمیاد و فقط مربوط به مرورگره. بهتره از یک مرورگر با امنیت بالا استفاده کنید یعنی IE ورژن های گذشته رو کنار بذارید. برای پسورد های ذخیره شده فایرفاکس پسورد بذارید کوکی ها رو طوری تنظیم کنید که پاک شوند و....

ممنون دکتر جان من خودم هم به هیچ عنوان از IE استفاده نمیکنم و فقط با فایر فاکس و گاهی هم با safari و Chrom کار میکنم
الان پسوورد میگذارم ببینم چی میشه
راستی میشه اون سایتهای معتبری که قبلا معرفی شده رو برام بگذارید؟
ممنون

Dr Hannibal
10-10-2010, 23:33
ممنون دکتر جان من خودم هم به هیچ عنوان از IE استفاده نمیکنم و فقط با فایر فاکس و گاهی هم با safari و Chrom کار میکنم
الان پسوورد میگذارم ببینم چی میشه
راستی میشه اون سایتهای معتبری که قبلا معرفی شده رو برام بگذارید؟
ممنون


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

با private browsing فایرفاکس هم وارد بشید و تست بگیرید.

از تنظیمات هم میتونید کوکی هارو غیر فعال کنید.

M E H R A N
10-10-2010, 23:56
بچه ها کسی جواب من رو نداد
من همه تستهای
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید رو انجام دادم و Comodo از همه تست ها سربلند اومد بیرون به غیر از اون Browser privacy check علتش چیه؟
این یه نکته رو هم بخوام امنیتش فول بشه باید چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید؟

درضمن سایت pcflank چقدر معتبر هست؟ سایت از این بهتر هم داریم که این کار رو انجام بده؟

دکتر و مهران عزیز بی زحمت جواب بدند (کسی دیگه هم بود ممنون میشم )

سایت pcflank از طرف outpost اداره میشه :46:

اون قسمتی که مربوط به مرورگر هست هم چه سبز باشه چه قرمز از لحاظ امنیتی هیچ ربطی به مرورگر شما نداره و همونطور که drhaniball عزیز گفتند مربوط میشه به کوکیز های شما. شما اگر کوکیزهاتون رو ببندید که پیشنهاد نمیکنم این کار رو بکنید به دلیل اینکه دیگه نمیتونید وارد هیچ سایتی که رمز بخواد بشید اونوقت میتونید در تست این سایت برای مورگر هم مدال سبز دریافت کنید.

Referrer ها هم در این تست در سبز بودنش تاثیر داره. شما باید referrer هاتون رو هم ببندید که باز هم من پیشنهاد نمیکنم این کار رو بکنید. چون باعث به هم خوردن نت گردی و کلیک کردن روی لینک هاتون میشه.
بهر حال خودتون میدونید.

این هم سایت دیگه ای برای تست فایروال ها و پورت ها.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

*hamedkhatar*
11-10-2010, 00:05
ممنون مهران جان به هر حال Comodo تستهای pcflank رو با موفقیت پشت سر گذاشت

این سایت دومی رو هم دارم تست میکنم البته فقط با V.P.N باز شد ایران تحریمه نه؟
ممنون

Dr Hannibal
11-10-2010, 00:07
ممنون مهران جان به هر حال Comodo تستهای pcflank رو با موفقیت پشت سر گذاشت

این سایت دومی رو هم دارم تست میکنم البته فقط با V.P.N باز شد ایران تحریمه نه؟
ممنون


با وی پی ان فایده نداره....

M E H R A N
11-10-2010, 00:21
ممنون مهران جان به هر حال Comodo تستهای pcflank رو با موفقیت پشت سر گذاشت

این سایت دومی رو هم دارم تست میکنم البته فقط با V.P.N باز شد ایران تحریمه نه؟
ممنون

خواهش میکنم عزیز,

ببینید این تست ها به دلیل اینکه آنلاین تست میشه به اندازۀ 1 سر سوزن ارزش نداره و دلتون رو به نتیجۀ این تست ها, حالا هر سایتی میخواد باشه خوش نکنید. نتیجۀ این تست های آنلاین برای موقعی خوب بود که هنوز ISP های درست و حسابی وجود نداشت. بحث 7 تا 8 سال پیشه و هنوز ویندوز یک فایروال درست و حسابی که از اول روی ویندوز باشه وجود نداشت.

الان خود فایروال ویندوز 7 هم در این تست ها موفق میشه و ربطی به کمود و outpost نداره. از طرفی دیگه وقتی شما با v.P.N وصل شدید دیگه اصلا این تست ارزشی نداره چون این تست آی پی و پورتهایی رو که از طریق اون وصل شده رو اسکن میکنه. حالا اگر آی پی تون تغییر بکنه یعنی در اصل این تست بر روی کامپیوتر شما انجام نشده بلکه بر روی سروری که از طریق اون وصل شدید انجام شده.

در ضمن شما حتی اگر بهترین فایروال را هم داشته باشید اما ISP شما یه جورایی گیر داشته باشه بنابراین نتیجۀ این تست ها قرمز میشه و شما هم فکر میکنید مشکل از سیستم و فایروال شماست در حالی که اینطور نیست. مشکل از ISP شماست.

در کل از من میشنوید سعی نکنید نتیجۀ تست های آنلاین روتون تاثیر گذار باشه. تست فایروال باید از داخل سیستم شما انجام بشه وگرنه ارزشی نداره مخصوصا برای ISP های ایران.

شما برای اینکه امنیت فایروال خودت رو بتونی بسنجی و یک نتیجۀ واقعی باشه تست زیر رو انجام بده چون این تست از روی حملات هکــر ها و تروجانها به سیستم ساخته شده و در اصل شبیه سازی میکنه. :46:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M E H R A N
11-10-2010, 00:36
جناب outpost عزیز بله حق با شماست این که توی این تست فایروال outpost از HIPS درمقابل COMODO مغلوب شده.

حرف شما هم اینجاست که outpost دارای network policy قوی تر از comodo و استفاده ImproveNet که میتونه قوانین رو اتوماتیک رعایت کنه که توی این تست شخصی ما نشون داده نشد.

خب من به شما یک پیشنهاد میکنم که بدون درگیری لفظی که نهایتش از کوره در رفتن من و شما و غیره باشه ، تا هم من منظورم رو برسونم هم شما.

پیشنهاد من:

من میام outpost رو توی یک سیستم نصب میکنم و اپدیت می کنم با همان تنظیمات پیش فرض outpost ( انتی اسپایور اوت پست نصب نخواهد شد ) سپس svchost و دیگر فایل های حساس ویندوز رو با تروجان ها آلوده میکنم ، در آخر نگاه میکنیم ببینیم network policy فایروال outpost آیا تونست جلوی خراب کاری های شبکه رو بگیره یا نه.

حجم نهایی سند و ریسیو ملاک هست.

شما میتونید با من این تست رو انجام بدید. تعداد تروجان ها و انواعشون رو من تعیین میکنم.

فرد دیگری هم این تست هارو با فایروال comodo بدون آنتی ویروس انجام میده.

بعد از تعیین سند و ریسیو با MBAM مقدار آلودگی رو هم تعیین میکنیم.

اگر مایل هستید بگید.

پیشنهاد بسیار خوبیه دکتر جان :11: حرف منم از اول همین بوده و هست. یک فایروال باید چند نمونۀ واقعی از تروجانها و ویروسها تست بشه تا بشه به امنیتی که میتونه برامون فراهم کنه پی برد. هر چند که تست های شبیه سازی حملات هم خودش بنوعی یک نمونۀ واقعی بحساب میاد اما برای اینکه جای حرفی باقی نمونه پیشنهاد بسیار خوبیه. :10:

من به نوبۀ خودم همکاری خودم رو و شرکت در این تست رو اعلام میکنم. :11:

wordist
11-10-2010, 08:22
.......................

wordist
11-10-2010, 08:57
سلام

شروع كننده كل كل توي انجمن و ادامه دهندگان اون هر دو كار غلطي انجام ميدن

كاربران انجمن اينقدر شعور دارن كه با مرور پستها متوجه بشن كي داره از روي تعصب صحبت ميكنه و كي داره با منطق، دليل و مدرك حرف ميزنه

يادتون باشه اگه يه كاربر توهين رو شروع كنه و بقيه به اون بهونه ادامه‌ش بدن تر و خشك در انجمن با هم ميسوزن

براحتي ميشه در صورتي كه كاربري از الفاظ غيرمناسب استفاده ميكنه در كمال آرامش پاسخش رو فقط با منطق و مدرك داد (نه با بكار بردن كلمات مشابه) تا ما بقي اعضا تفاوت بين كاربران رو متوجه بشن

و اگه توهينها ادامه دار شد ضمن گزارش به ناظران و مديران انجمن جهت بررسي ، ميشه پاسخ اون كاربر ديگه داده نشه تا به نحوي بايكوت بشه

ايني كه پستي داده بشه مبني بر اينكه " اگه مديران رسيدگي نكنن من ديگه به فعاليتم ادامه نميدم " دقيقا بيانگر اين مطلب هست كه يه كاربر دليل مناسبي براي حضور و فعاليتش توي انجمن انتخاب نكرده

باز هم اشارتا براي هر فردي كه انجمن رو جاي دفاع متعصبانه از عقايد خودش ميدونه بايد متذكر بشم كه :

اينجا محلي است براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات و استفاده بهينه از اطلاعات يكديگر و در عين حال احترام به نظرات علمي ديگران هر چند به اشتباه، اگر من حس كنم در يه موردي تخصص دارم دليل بر اين نميشه كه شخص ديگه اي توي اون مورد تخصص نداشته باشه و همين مورد نتيجه‌اش اينه كه تخصصهاي (بدون تعصب) عرضه ميشه و كاربران پس از مطالعه موارد متوجه ميشن كه چه راهي يا نرم افزاري رو بايد انتخاب كنن تا به نتيجه مورد علاقه شون برسن

اين باعث ترويج علم هم ميشه و بايد باعث محكم تر شدن دوستيها هم بشه كه متاسفانه در اين انجمن داره برعكس اتفاق ميفته

يادتون نره :
اعضا در عين حالي كه ممكنه با نظرات علمي همديگه مخالف باشن براحتي ميتونن با هم دوست باشن

انجمن نرم افزار و بخصوص بخش انتي ويروس جايي هست كه نظرات بسيار متعددي در اون داده ميشه. سعي كنيد فقط و فقط علمي و با احترام صحبت كنيد تا هم ارزش پستها بالا بره و هم جايي براي حرف و نقل باقي نمونه

اين بار تذكر آخر بود ، در دفعات بعدي تاپيك موقتا بسته ميشه و اعضاي خاطي (از ديد مديران) با اخطار و محروميت دسترسي مواجه ميشن

موفق باشيد

santamove
11-10-2010, 09:37
واقعا، شخص wordist به نکته جالبی اشاره کردن:
"بیایید داشته هایمان را به اشتراک بگذاریم تا به نداشته هایم برسیم...."
ولی گاهی "تعصب افراطی" سببساز "تصمیم ها و نظرات"کورکورانه میشود و این امر منجر به گرایش فرد به "بی منطقی"مطلق می شود،

مثلا" گالیله آمد با مستندات علمی و گفت: زمین دور خورشید می گردد ، ولی او را تا مرز سوزاندن نیز بردند،چون عده ای بودند که حتی با وجود مستندات علمی و تخصصی،ذره ای از "تعصبشان" را کم نکردند و همچنان بر عقیده"اشتباه"خود ماندند،تا زمان گذشت...

اگر شخصی با مشاهده مستندات علمی،بر تسلسل علل منطقی باور اشتباه و غیرمنطقی خود خاتمه دهد،دیگر این قضایا پیش نمی آید...

SuffEr
11-10-2010, 10:11
منطق با چاشني توهين و تمسخر معجون خوشمزه ايست كه با مذاق بعضي سازگار است. شايد بتوان معني تعصب رو در اين جمله جستجو كرد :


مشکل اینه که مثلا تو میری توی قصابی داش حسن و از قصابی مش حسین تعریف میکنی و میگی که مال اون خیلی بهتره و مال تو اصلا بدرد نمیخوره... این گوشته میفروشی..

بهر حال اگه خواستی مسئلۀ قصابی رو بتوجه بشی یک سر به تاپیک کمودو بزن. و بعد بحث های قبلی رو بخون. این مسئله ریشه داره.
با خوندن اين صحبت چند سئوال به ذهم من رسيد:
1- اگر گوشت قصابي داش حسن بو ميداد و فاسد و مونده بود چي ؟ نبايد به داش حسن گوشزد كرد ؟
2-آيا تاپيك كمودو ، قصابي داش حسن هست ؟
3-قصابي داش حسن مالك داره و سرقفليش مال داش حسنه، اما آيا تاپيك كمودو مال داش مهرانه؟

متاسفم

Karkas20
11-10-2010, 10:17
انجمن يعني يكي براي همه وهمه براي يكي.پس با توهين هايي كه به يك كاربر انجمن ميشود.در اصل به تمام كاربرهايي كه در اين سايت عضو هستند ميشود.باتشكر فراوان از مديران وهمكاران وديگر كاربران اين سايت(اين پستي كه من دادم شامل همه ي كاربران اين سايت است وتعداد محدودي را شامل نمي شود.دوستان به اميد روزي كه هيچ كاربري از اين سايت از كاربر ديگري دلخور نباشد.پس در دادن پست ها بيشتر توجه كنيد تا باعث ازار و اذيت ديگر نشيد وبا هم مهربانتر وجوانمردانه تر صحبت كنيد)

wordist
11-10-2010, 11:03
منطق با چاشني توهين و تمسخر معجون خوشمزه ايست كه با مذاق بعضي سازگار است. شايد بتوان معني تعصب رو در اين جمله جستجو كرد :

با خوندن اين صحبت چند سئوال به ذهم من رسيد:
1- اگر گوشت قصابي داش حسن بو ميداد و فاسد و مونده بود چي ؟ نبايد به داش حسن گوشزد كرد ؟
2-آيا تاپيك كمودو ، قصابي داش حسن هست ؟
3-قصابي داش حسن مالك داره و سرقفليش مال داش حسنه، اما آيا تاپيك كمودو سرقفلي داره ؟

متاسفم
حرفت در حالت كلي درست هست ولي در تعيين مصداق كمي دچار اشتباه شدي (و البته هم كه اين نحوه گفتار توسط ايشون درست نبوده)

من طرفداري صددرصد از كاربر خاصي توي انجمن نكرده‌ام و نخواهم كرد

ولي از حق دور نشيم كه فقط و فقط اين پستي كه شما نقل قول گرفتيد ازش ، موجبات كل كل رو توي انجمن فراهم نكرده

مساله رو همينجا تموم شده اعلام ميكنم. پس ديگه در مورد اينگونه مباحث پستي داده نشه (كه به زننده پست اخطار داده ميشه - اگه صحبتي هست يا انتقاد و پيشنهادي بصورت پ خ اعلام كنيد)

و همچنين دوست دارم همه كاربراي محترم و دوست داشتني اينجا هم از اين پس فقط بحث علمي بكنن تا همه كاربران از تاپيك استفاده بهينه رو بكنن

البته توي بحث علمي هم نون قرض دادن به همديگه معني نميده همچنين كه توهين كردن هم هيچگونه جايي نداره

موفق باشيد

pashangi
11-10-2010, 17:11
با سلام خدمت دوستان عزیز :8:
اگه جای اشتباه سوالمو می پرسم ببخشید و منو به تاپیک درست بفرستید:21:
من از آنتی ویروس Nod32 64bit و فایروال zonealarm استفاده می کنم با تستی که آقا مهران گذاشتند من اینجوری شدم:2: و حالم شدید گرفته شد حالا می خوام بدونم به نظر شما من از nod با یه فایروال دیگه استفاده کنم یا هر دو رو عوض کنم (من nod رو به خاطر سبک بودنش استفاده می کردم لطفا یه آنتی ویروس سبک معرفی کنید)
با تشکر

لطفا به سوال منم پاسخ بدید:20:

Dr Hannibal
11-10-2010, 17:41
لطفا به سوال منم پاسخ بدید:20:

توی این تست اگه بخواهید موفق بشید باید فایروال قوی داشته باشید نه این که انتی ویروستون تشخیص نداده.

میتونید از comodo بجای زون آلارم استفاده کنید تا توی تست قبلی موفق بشید.

البته نصب CIS هم میتونه براتون مفید باشه.

اما اگه دیتابیس مهم براتون توی تاپیک مقایسه انتی ویروس ها برید به نتایج دیتابیس دقت کنید.

موفق باشید.

mohsenpj
12-10-2010, 18:29
سلام بر دکتر و مهران و بقیه متخصصین
آقا من با خیلی نرم افزارها و سایتهای تست آنلاین فایروال، در جاهای مختلف با اینترنتهای مختلف کسپر 2011 رو تست کردم ولی متاسفانه اکثر تستهارو رد شد. نمیدونم مشکل چیه...
آخرین تستی که انجام دادم همین الان بود با نرم افزار spyshelter security testtool 1.4 . ولی متاسفانه کسپر در همه تستهاش کم آورد و هیجکدوم رو بلاک نکرد. مسی میدونه مشکل چیه؟ ممنون میشم اگه کسی بتونه کمک کنه این مسئله رو
مرسی

Dr Hannibal
12-10-2010, 20:50
سلام بر دکتر و مهران و بقیه متخصصین
آقا من با خیلی نرم افزارها و سایتهای تست آنلاین فایروال، در جاهای مختلف با اینترنتهای مختلف کسپر 2011 رو تست کردم ولی متاسفانه اکثر تستهارو رد شد. نمیدونم مشکل چیه...
آخرین تستی که انجام دادم همین الان بود با نرم افزار spyshelter security testtool 1.4 . ولی متاسفانه کسپر در همه تستهاش کم آورد و هیجکدوم رو بلاک نکرد. مسی میدونه مشکل چیه؟ ممنون میشم اگه کسی بتونه کمک کنه این مسئله رو
مرسی

برای تست های آنلاین:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

شما app control کسپرسکی رو هیستوریک گذاشتید.

app control رو untrusted بذارید و یکم بهش سروسامون بدید. تیک امضای دیجیتالی رو هم بردارید.

موفق باشید.

*hamedkhatar*
12-10-2010, 23:35
سلام
گاهی تو یاهو یه سری پیام برا من میاد که البته لینک سایتهای پو.رن که از افراد ناشناس برای من میاد
من هم میدونم که اینها یه ویروسی چیزی هستند ولی روشون معمولا کلیک میکنم چون به امنیت سیستمم اعتماد دارم
حالا برای مثال این سایت اومد و کسپر سریع بلوکش کرد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اسم سایت:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
لطفا دوستان هم تست کنند
برای من فقط KIS 2011 بهش گیر داد و Comodo هیچ عکس العملی نشون نداد چرا؟
یه نکته دیگه این که من با بروزر های IE Firefox Chrom تست کردم و کسپر توی این سه بروزر نگذاشت که این سایت باز بشه و همون پیغام توی عکس رو داد
ولی توی مرورگر SAFARI سایت خیلی راحت باز شد و کسپر هم گیر نداد
به نظر شما چرا؟
من فکر میکنم خود safari اون فایل مخرب رو مهار کرده یا نه؟
یا شاید هم کسپر هیچ نظارتی روی safari نداره ؟
لطفا دوستان اگه از فایر والهای مختلف استفاده میکنند تست کنند و خبرش رو بدند
و اینکه جلوگیری از این جور سایتها کار آنتی ویروسه یا کار فایروال؟ البته خودش نوشته Blocked by web antivirus پس فایروال کارش چیه این وسط؟
ممنون

Dr Hannibal
12-10-2010, 23:44
سلام
گاهی تو یاهو یه سری پیام برا من میاد که البته لینک سایتهای پو.رن که از افراد ناشناس برای من میاد
من هم میدونم که اینها یه ویروسی چیزی هستند ولی روشون معمولا کلیک میکنم چون به امنیت سیستمم اعتماد دارم
حالا برای مثال این سایت اومد و کسپر سریع بلوکش کرد
اسم سایت:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدلطفا دوستان هم تست کنند
برای من فقط KIS 2011 بهش گیر داد و Comodo هیچ عکس العملی نشون نداد چرا؟
یه نکته دیگه این که من با بروزر های IE Firefox Chrom تست کردم و کسپر توی این سه بروزر نگذاشت که این سایت باز بشه و همون پیغام توی عکس رو داد
ولی توی مرورگر SAFARI سایت خیلی راحت باز شد و کسپر هم گیر نداد
به نظر شما چرا؟
من فکر میکنم خود safari اون فایل مخرب رو مهار کرده یا نه؟
یا شاید هم کسپر هیچ نظارتی روی safari نداره ؟
لطفا دوستان اگه از فایر والهای مختلف استفاده میکنند تست کنند و خبرش رو بدند
و اینکه جلوگیری از این جور سایتها کار آنتی ویروسه یا کار فایروال؟ البته خودش نوشته Blocked by web antivirus پس فایروال کارش چیه این وسط؟
ممنون

comodo وب اسکنر نداره . برای همین سایت ویروسی رو تشخیص نمیده.

برای رفع این مشکل شما باید دی ان اس سرویس comodo یا غیره رو استفاده کنید.

این کاره گارد وب یا وب اسکنر یا نام های مشابه این هستند.

احتمالا وب اسکنر کسپرسکی نظارتی روی safari نداره وگرنه به هیچ وجه نباید باز میشد ربطی به جلوگیری safari نداره.

mohsenpj
13-10-2010, 08:54
برای تست های آنلاین:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

شما app control کسپرسکی رو هیستوریک گذاشتید.

app control رو untrusted بذارید و یکم بهش سروسامون بدید. تیک امضای دیجیتالی رو هم بردارید.

موفق باشید.

سلام دکتر جان
app control کسپرسکی رو هیستوریک بود و untrusted زو هم تیک زدم و با CLT یا همون Comodo leaktests دوباره تست کردم ولی باز هم خوب نبود و نمره 150/340 آورد. نمیدونم شاید مشکل از ویندوز یا لب تاب منه؟؟؟؟
تازه از دایال آپ اینترنت هوشمند استفاده کردم برای این تست.
ممنون دوستان:11::11::11::11::11::11::11:

ALI16437
13-10-2010, 12:23
با سلام
دوستان در پست 474چند تست جالب گذاشته بودنند من درخواست دارم اخرین انها
رو هم که تست SSL loger هست رو هم درصورت امکان قرار بدنند بنده هر کاری کردم
نتونستم از سایتش فایل مربوطه رو دانلود کنم یکم توضیح هم باشه خیلی عالی میشه.
ممنون از مهران عزیز به خاطر پستهای جالب و مفیدی که قرار میدهند.

santamove
13-10-2010, 13:34
البته در کنار کومودو که وب و لینک اسکنر نداره،شما می تونید از ابزار بسیار عالی AVG Link Scanner در کنار کومودو استفاده کنید،

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لینک دانلود:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M E H R A N
13-10-2010, 16:51
سلام
گاهی تو یاهو یه سری پیام برا من میاد که البته لینک سایتهای پو.رن که از افراد ناشناس برای من میاد
من هم میدونم که اینها یه ویروسی چیزی هستند ولی روشون معمولا کلیک میکنم چون به امنیت سیستمم اعتماد دارم
حالا برای مثال این سایت اومد و کسپر سریع بلوکش کرد
اسم سایت:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدلطفا دوستان هم تست کنند
برای من فقط KIS 2011 بهش گیر داد و Comodo هیچ عکس العملی نشون نداد چرا؟
یه نکته دیگه این که من با بروزر های IE Firefox Chrom تست کردم و کسپر توی این سه بروزر نگذاشت که این سایت باز بشه و همون پیغام توی عکس رو داد
ولی توی مرورگر SAFARI سایت خیلی راحت باز شد و کسپر هم گیر نداد
به نظر شما چرا؟
من فکر میکنم خود safari اون فایل مخرب رو مهار کرده یا نه؟
یا شاید هم کسپر هیچ نظارتی روی safari نداره ؟
لطفا دوستان اگه از فایر والهای مختلف استفاده میکنند تست کنند و خبرش رو بدند
و اینکه جلوگیری از این جور سایتها کار آنتی ویروسه یا کار فایروال؟ البته خودش نوشته Blocked by web antivirus پس فایروال کارش چیه این وسط؟
ممنون

دوست عزیز, دکتر و دوستان دیگه جواب دادند . من هم به نکته ای اشاره میکنم و اگر در مورد این موضوع بحثی داشتید در تاپیک مقایسۀ آنتی ویروسها و یا تاپیک مروبط به اون آنتی ویروس در خدمت هستم.

HTTP Scanner در آنتی ویروسها یک انجین مخصوص برای اسکن کردن ارتباطات ایترنتی که از طریق پوت های HTTP مانند 80, 8080 یا 443 انجام میشه است. این انجین یا موتور اسکن با انجینی که برای اسکن کردن فایل ها چه بصورت گارد فعال و چه بصورت اسکن دستی وجود داره فرق میکنه. چون انجین و موتوری که برای اسکن پورتهای HTTP مورد استفاده قرار میگیره برای شناسایی یک وب سایت آلوده از IP اونها استفاده میکنه و فایل آلوده رو تشخیص نمیده.

بطور مثال اگر داخل یک سایت آلوده 100 نمونۀ مختلف تروجان, ویروس, اکسپلویت و غیره وجود داشته و آنتی ویروس شما با باز کردن خود سایت اون رو بلاک بکنه دلیل نمیشه که موتور اسکن دوم آنتی ویروس که برای اسکن فایل ها وجود داره بتونه 100 نمونۀ آلوده که در این سایت وجود داشت رو هم شناسایی کنه. برای اینکه این موضوع رو خوب درک کنید همین سایت خودتون رو که گفتید کسپرسکی بلاک کرد اما کمودو نکرد را مثال میزنم.

شما با ورود به سایتی که نوشتید با پیغام زیر از طرف کسپرسکی روبرو میشید که میگه کسپرسکی این سایت رو بلاک کرده.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا شما اگر Web Antivirus را که همان HTTP Scanner است و باعث بلاک کردن این سایت بطور کلی شده را موقتا غیر فعال کنید و وارد سایت بشید متوجه میشید که File Antivirus در کسپرسکی هیچ پیغامی رو بهتون نمیده حتی تروجانی که با کلیک کردن بر روی عکس ها در سیستم شما دانلود میشه را هم نمیتونه شناسایی کنه. :31::46:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این نتیجه به این نکته اشاره میکنه که اگر شما تروجانی را که در این سایت وجود داشت را نه از طریق این سایت بلکه از روشهای دیگه ای اونو دریافت کنید کسپرسکی دیگه اونو حتی از طریق HTTP Scanner هم نمیتونه تشخیص بده. مثلا اگر شخصی اونو از طریق مسنجر براتون ارسال کنه و یا در ایمیل براتون گذاشته باشه و یا حتی از طریق فلش مموری بخواد اونو بدست شما برسونه. در هر صورت کسپرسکی نه از اطریق Web Antivirus و نه از طریق File Antivirus که همون دیتابیس و هوش مصنوعی میشه اونو شناسایی نخواهد کرد.

این قضیه و نکته برای تمام آنتی ویروسهایی که از HTTP Scanner استفاده میکنند وجود داره مانند NOD32, Avira Premium, Dr.Web و غیره...

استفاده کردن از HTTP Scanner در آنتی ویروسها هم در اکثر مواقع باعث دیرتر لود شدن سایت های سالم و حتی دیرتر لود شدن فیلم ها و موزیک های آنلاین خواهد شد و با آنتی ویروسهایی که از HTTP Scanner استفاده نمیکنید اما روشهای دیگه ای رو برگزیدند تفاوت بسیار زیادی رو اگر تحقیق کنید متوجه خواهید شد.

به همین دلیل آنتی ویروسهایی مانند Comodo, Norton و یا Vipre از یک انجین اضافی برای اسکن سایت ها و آی پی ها در سیستم کاربران استفاده نمیکنند تا کاربران با کند شدن سرعت لود سایت ها موجه نشند. این آنتی ویروسها اومدند و انجین اسکنی را که قراره بعنوان HTTP Scanner در سیستم کاربران استفاده بشه و از رم و سی پی یوی کاربران استفاده بکنه رو به سرور خودشون انتقال دادند. در این سرور تمام دیتابیس و بانک اطلاعاتی IP های مسدود شده هر روز آپدیت میشه و کاربر حتی نیازی به دانلود آپدیت ها در کامپیوتر خودش رو نداره. این آنتی ویروسها برای اینکه بتونند این سرور رو به سیستم کاربران متصل کنند و بعنوان یک HTTP Scanner ازش استفاده کنند اومدند DNS Server های سیستم کاربران را بعد از نصب این آنتی ویروسها تغییر میدند تا کاربر هر سایتی را که باز میکنه توسط HTTP Scanner در کامپیوترش اسکن نشه و مشکلاتی رو که گفتم براشون بوجود بیاره بلکه با باز کردن سایت اول سایت مورد نظر با IP آدرسی که داره سریع با DNS Server آنتی ویروس از طریق اینترنت ارتباط برقرار میکنه و اگر اون IP آدرس بعنوان یک آی پی آدرس آلوده در سرور ثبت نشده بود اونوقت اجازۀ باز شدن در سیستم کاربر رو خواهد داشت.

باز کردن یک سایت آلوده در سیستم هایی که از کمودو استفاده میکنند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

همانطور که از عکس هم مشخصه این پیغام کمودو با اون پیغامی که شما از کسپرسکی در هنگام بازدید یک سایت آلوده گذاشتید فرقی نمیکنه چون در هر دو صورت سایت آلوده در صورت شناسایی شدن و وجود داشتن در بانک اطلاعاتی آنتی ویروسها بلاک خواهد شد. اما فرق DNS Server ها یا HTTP Scanner ها همانطور که اشاره کردم استفاده نکردن از منابع اضافی مانند Ram و CPU در سیستم کاربران و همچنین احتیاج نداشتن دانلود آپدیت ها هست :46:

درضمن اگر کسی از Comodo استفاده میکنه پیشنهاد میکنم که برای اینکه هم دیتابیس آنتی ویروس کمودو رو داشته باشه و هم از دیتابیس یک آنتی ویروس دیگه در سیستمش بدون دانلود آپدیت ها استفاده کنه DNS Server یک شرکت آنتی ویروس دیگه مانند ClearCloud یا Norton رو استفاده کنه. چون شما با استفاده کردن از کمودو آنتی ویروس کمود رو هم دارید و اگر از ClearCloud استفاده کنید یعنی Vipre Antivirus را هم در کنار کمودو خواهید داشت.

موفق باشید. :11:

ALI16437
13-10-2010, 17:36
با سلام
دوستان در پست 474چند تست جالب گذاشته بودنند من درخواست دارم اخرین انها
رو هم که تست SSL loger هست رو هم درصورت امکان قرار بدنند بنده هر کاری کردم
نتونستم از سایتش فایل مربوطه رو دانلود کنم یکم توضیح هم باشه خیلی عالی میشه.
ممنون از مهران عزیز به خاطر پستهای جالب و مفیدی که قرار میدهند.


مهران جان
ما از یاران چشم یاری داشتیم

M E H R A N
13-10-2010, 17:43
مهران جان
ما از یاران چشم یاری داشتیم



SSL logging is so dangerous, that nobody on the right side of the law publishes information about it. For this reason, we can't tell you how our simulator works unless you can prove to us that you represent a bone fide organization or company that uses SSL data transfer.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدتهیه کردن گزارشهای SSL خیلی خطرناک است و ب همین دلیل هیچ کسی حق به اشتراک گذاشتن این اطلاعات را ندارند. به همین دلیل تا زمانی که شما به ما ثابت نکنید که از طرف یک سازمان یا شرکتی که در کار SSL است تست را میخواهید انجام بدید چیزی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد.

ترجمۀ ساده ترش بود چون برای درک بهتر مجبور شدم کلمات رو تغییر بدم.
حالا از دست من چی بر میاد؟ شرکتی دارید شما ؟ :46:

ALI16437
13-10-2010, 19:10
با تشکر از مهران عزیز
نه بابا ما رو چه به شرکت ، ما اه نداریم با نالش سودا کنیم

ashoor
13-10-2010, 19:19
این DNS Server ها تاثیری روی زمان پینگ نداره ؟
بین ClearCloud و Norton کدوم یکی دیتابیس قوی تری دارن ؟

Iran.pars
13-10-2010, 21:26
سلام
من میخوام یه آنتی ویروس خوب بخرم که نه خیلی سنگین باشه نه گرون باشه خودم نظرم رو BitDefender هست
به نظر شما چی بگیرم؟!:13:

Dr Hannibal
13-10-2010, 21:44
سلام دکتر جان
app control کسپرسکی رو هیستوریک بود و untrusted زو هم تیک زدم و با CLT یا همون Comodo leaktests دوباره تست کردم ولی باز هم خوب نبود و نمره 150/340 آورد. نمیدونم شاید مشکل از ویندوز یا لب تاب منه؟؟؟؟
تازه از دایال آپ اینترنت هوشمند استفاده کردم برای این تست.
ممنون دوستان:11::11::11::11::11::11::11:

وقتی کسپرسکی untrusted باشه اصلا اجرا نمیشه که بخواد نمره بیاره.

اما اگه از اپ تنظیم بشه و اجرای پروسس بهش بدید من تست کردم 310 یا 300 رو میگیره.

مشکل از هیچ چی نیست همه چی درسته.

موفق باشید

Dr Hannibal
13-10-2010, 21:51
این DNS Server ها تاثیری روی زمان پینگ نداره ؟
بین ClearCloud و Norton کدوم یکی دیتابیس قوی تری دارن ؟


اصلا ملموس نیست.

تفاوت در این لینک


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

موفق باشید

Dr Hannibal
13-10-2010, 21:57
سلام
من میخوام یه آنتی ویروس خوب بخرم که نه خیلی سنگین باشه نه گرون باشه خودم نظرم رو BitDefender هست
به نظر شما چی بگیرم؟![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینجا تاپیک مقایسه فایروال هاست.اگه موردی مد نظر شماست توی تاپیک مقایسه انتی ویروس ها بگید.

یکی از بهترین تاپیک ها برای اطلاع یافتن از قدرت آنتی ویروس ها:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای اطلاعات :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

موفق باشید.

mohsenpj
14-10-2010, 12:47
وقتی کسپرسکی untrusted باشه اصلا اجرا نمیشه که بخواد نمره بیاره.

اما اگه از اپ تنظیم بشه و اجرای پروسس بهش بدید من تست کردم 310 یا 300 رو میگیره.

مشکل از هیچ چی نیست همه چی درسته.

موفق باشید

منظورم این بود که trust applications with digital signature رو برداشتم.
دکتر جان منظورتون از اپ تنظیم بشه چیه؟ متوجه نشدم.. اگه میشه یکم توضیح بدین.. ممنون میشم
مرسی:11::11::11:

Dr Hannibal
14-10-2010, 13:09
منظورم این بود که trust applications with digital signature رو برداشتم.
دکتر جان منظورتون از اپ تنظیم بشه چیه؟ متوجه نشدم.. اگه میشه یکم توضیح بدین.. ممنون میشم
مرسی:11::11::11:

محسن جان شما اول باید اپ کنترل کسپرسکی تنظیم کنید.این کافی نیست. براتون توضیح میدم:

وارد اپ کنترل کسپرسکی بشید.

توی کادر app restriction یک بخش دارید به اسم for unknow app این بخش روی هیستوریک هست. شما کافیه بذارید روی untrusted با این کار هیچ ویروسی دیگه توی سیستم شما اجرا نمیشه. یعنی امنیت 99.9 درصدی که توی فروم معروف شده. اون تیک برداشتن امضای دیجیتالی هم خوبه برداشتید.

اما حتما وارد خود تنظیمات app شوید و سپس قسمت untrusted رو ادیت کنید. این بخش باید همش بلوک باشه. تمام سربرگ هاشو باز کنید بلوک باشه.

خب این برای اجرا نشدن ویروس ها بود.

اما با این روش نمیشه قدرت فایروال کسپرسکی رو تست کرد. چرا ؟ چون کسپرسکی اصلا اجازه اجرا شدن به تست کمودو رو نمیده .

اما برای اینکه تست کنید میتونید وارد untrusted بشید و ادیت کنید و فقط اجازه اجرا شدن رو بهش بدید. یعنی فقط برنامه اجرا بشه ولی تیک های تغییر ریجیستری و ساخت فایل و .......... رو بلوک بمونه.

سپس از لیست گروه ها کمودو رو حذف کنید. حالا اجرا کنید چی شد ؟ کمودو وارد گروه untrusted اما اجازه اجرا شدن رو داره. خب حالا تست رو شروع کنید.

قدرت فایروال کسپرسکی رو نگاه کنید.از 300 باید بیشتر باشه.

حالا دوباره گروه untrusted کاملا بلوک کنید تا 100 درصد امنیت شما برگرده.

موفق باشی

mohsenpj
14-10-2010, 17:40
محسن جان شما اول باید اپ کنترل کسپرسکی تنظیم کنید.این کافی نیست. براتون توضیح میدم:

وارد اپ کنترل کسپرسکی بشید.

توی کادر app restriction یک بخش دارید به اسم for unknow app این بخش روی هیستوریک هست. شما کافیه بذارید روی untrusted با این کار هیچ ویروسی دیگه توی سیستم شما اجرا نمیشه. یعنی امنیت 99.9 درصدی که توی فروم معروف شده. اون تیک برداشتن امضای دیجیتالی هم خوبه برداشتید.

اما حتما وارد خود تنظیمات app شوید و سپس قسمت untrusted رو ادیت کنید. این بخش باید همش بلوک باشه. تمام سربرگ هاشو باز کنید بلوک باشه.

خب این برای اجرا نشدن ویروس ها بود.

اما با این روش نمیشه قدرت فایروال کسپرسکی رو تست کرد. چرا ؟ چون کسپرسکی اصلا اجازه اجرا شدن به تست کمودو رو نمیده .

اما برای اینکه تست کنید میتونید وارد untrusted بشید و ادیت کنید و فقط اجازه اجرا شدن رو بهش بدید. یعنی فقط برنامه اجرا بشه ولی تیک های تغییر ریجیستری و ساخت فایل و .......... رو بلوک بمونه.

سپس از لیست گروه ها کمودو رو حذف کنید. حالا اجرا کنید چی شد ؟ کمودو وارد گروه untrusted اما اجازه اجرا شدن رو داره. خب حالا تست رو شروع کنید.

قدرت فایروال کسپرسکی رو نگاه کنید.از 300 باید بیشتر باشه.

حالا دوباره گروه untrusted کاملا بلوک کنید تا 100 درصد امنیت شما برگرده.

موفق باشی

سلام دکتر جان.
آقا من تمام دستورات رو انجام دادم. در ابتدا CLT توی وایت لیستم بود و این امور تاثیری روس نداشت هرچند که موقع اجرا وارد untrusted میشد. بعدش از توی وایت لیست درش آوردم و هرکاری کردم اجرا نمیشد در عین حالیکه توی تنظیماته untrusted group در بخش rights دستور read رو allow گذاشته بودم.
در هرحال بسیار ممنونم از لطفتون.
مرسی:11::11::11::11::11::11:

Dr Hannibal
14-10-2010, 17:54
سلام دکتر جان.
آقا من تمام دستورات رو انجام دادم. در ابتدا CLT توی وایت لیستم بود و این امور تاثیری روس نداشت هرچند که موقع اجرا وارد untrusted میشد. بعدش از توی وایت لیست درش آوردم و هرکاری کردم اجرا نمیشد در عین حالیکه توی تنظیماته untrusted group در بخش rights دستور read رو allow گذاشته بودم.
در هرحال بسیار ممنونم از لطفتون.
مرسی

حالا دیگه همه جزئیات untrusted بلوک کنید و دیگه اصلا نیازی به امتیاز ندارید چون به 100% میرسید.

موفق باشید.

Dr Hannibal
23-10-2010, 20:56
تست تصویری فایروال outpost pro 7 با آخرین آپدیت بوسیله مخرب های جدید در لینک زیر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hanieh63
23-10-2010, 22:14
تست تصویری فایروال outpost pro 7 با آخرین آپدیت بوسیله مخرب های جدید در لینک زیر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







خيلي جالب بود، همشون محو شدن! send نت هم جالب بود!

SuffEr
26-10-2010, 12:52
پس نتيجه ميگيريم كه خودمون مرجع تست آنتي ويروس يا فايروال خودمون باشيم و av-comparatives.org و matousec.com كشك است.
تشكر از زحمات drhaniball

omid-p30
28-10-2010, 14:40
دوستان در کنار ناد 32 فایروال اوت پوست رو پیشنهاد میدند درسته ؟

در این صورت این مجموعه فرق زیادی از نظر امنیتی با کاسپراسکای اینرتنت سکیوریتی داره یا نه ؟

Dr Hannibal
28-10-2010, 14:44
دوستان در کنار ناد 32 فایروال اوت پوست رو پیشنهاد میدند درسته ؟

در این صورت این مجموعه فرق زیادی از نظر امنیتی با کاسپراسکای اینرتنت سکیوریتی داره یا نه ؟

مجموعه بدی نیست.

فقط KIS یک proactive defense داره که مجموعه شما اون رو نداره.

موفق باشید

SuffEr
28-10-2010, 16:59
مجموعه بدی نیست.

فقط KIS یک proactive defense داره که مجموعه شما اون رو نداره.

موفق باشید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Dr Hannibal
28-10-2010, 17:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


HIPS فایروال outpost با نام proactive protection اسم گذاری شده.

behaviour blocker کسپرسکی با نام proactive defense اسم گذاری شده. ( رفتارشناسی مخرب ها )

HIPS کسپرسکی با نام application control اسم گذاری شده.

موفق باشید

Karkas20
23-11-2010, 18:26
به نظر من اول کمودو از همه فایروال ها بهتر است وبعد هم اتوپست وبعد از ان کسپرسکی

Arashdn
23-11-2010, 21:27
سلام
معتبر ترین سایت مقایسه فایروال ها چیه؟
مثلا آنتی ویروس ها همیشه در AV-comparatives دید ، بره فایروال ها همچین منبعی نیست؟

Dr Hannibal
24-11-2010, 10:16
سلام
معتبر ترین سایت مقایسه فایروال ها چیه؟
مثلا آنتی ویروس ها همیشه در AV-comparatives دید ، بره فایروال ها همچین منبعی نیست؟


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

موفق باشید

imanpod
24-11-2010, 21:08
من یک فایروال خوب میخوام بخرم . outpost ، zonealarm یا چند تا فایروالهای معروف دیگه که اسمشون یادم نیست تو ایران نمایندگی ندارن ؟
اونقدر free استفاده کردم خسته شدم .

Dr Hannibal
24-11-2010, 22:14
من یک فایروال خوب میخوام بخرم . outpost ، zonealarm یا چند تا فایروالهای معروف دیگه که اسمشون یادم نیست تو ایران نمایندگی ندارن ؟
اونقدر free استفاده کردم خسته شدم .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammad_87
01-12-2010, 01:40
HIPS فایروال outpost با نام proactive protection اسم گذاری شده.

behaviour blocker کسپرسکی با نام proactive defense اسم گذاری شده. ( رفتارشناسی مخرب ها )

HIPS کسپرسکی با نام application control اسم گذاری شده.

موفق باشید
سلام
من در یکی از پستهای شما دیدم که گفته بودید HIPS یکی از مهمترین ویژگی های یک فایروال میتونه باشه.لطفا کمی توضیح درباره اون بدین و اینکه قویترین HIPS رو کدوم فایروال داره؟مثلا از بین Outpost و KIS و Comodo Firewall

yaghob.boss
09-12-2010, 19:32
با سلام دوستان من روی سیستمم نسخه انتی ویروس رایگان آویرا رو دارم چه نوع فایروالی روس سیستم نصب کنم یه چیز کاملی بشه .

فایروال قابلیت این رو داره که یک سایت رو دستی فیلتر کنیم؟

jolan57
13-12-2010, 22:08
با سلام دوستان من روی سیستمم نسخه انتی ویروس رایگان آویرا رو دارم چه نوع فایروالی روس سیستم نصب کنم یه چیز کاملی بشه .

فایروال قابلیت این رو داره که یک سایت رو دستی فیلتر کنیم؟

فایروال کمودو پیشنهاد من است
برای اطلاعات بیشتر در مورد مقایسه فایروال ها به سایت زیر بروید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sinasalar2007
04-01-2011, 20:58
یه فایروال معرفی کنید که زیاد گیر نباشه :31: چند وقت پیش kaspersky internet security داشتم و نمیذاشت که به وی پ ی ان کانکت بشم و هر چی تو تنظیماتش رفتم نتونستم راهی برای معرفی این کانکشن پیدا کنم !
اگه میشه یه فایروالی معرفی کنید که تنظیماتش راحت باشه و بشه براش تعریف کرد که کدوم پورت رو ببنده و کدوم باز باشه ( اجازه کانکت شدن به چی پی ان رو بده ... )

Arash4484
05-01-2011, 00:28
1-شاید من اشتباه میکنم، ولی آنلاین آرمور در تستهای matousec.com دیگر حضور ندارد؟

2-شما هم برای دسترسی به این سایت (matousec.com) مشکل دارید؟(اررور تایم اوت با چندنوع کانکشن و ISP مختلف)
فقط با پ/روکسی میتونم به سایتش دسترسی پیدا کنم!:18:

سپاس

pasargadd
05-01-2011, 00:42
یه فایروال معرفی کنید که زیاد گیر نباشه :31: چند وقت پیش kaspersky internet security داشتم و نمیذاشت که به وی پ ی ان کانکت بشم و هر چی تو تنظیماتش رفتم نتونستم راهی برای معرفی این کانکشن پیدا کنم !
اگه میشه یه فایروالی معرفی کنید که تنظیماتش راحت باشه و بشه براش تعریف کرد که کدوم پورت رو ببنده و کدوم باز باشه ( اجازه کانکت شدن به چی پی ان رو بده ... )
به نظر من eset smart security مناسبه شما هست.

Arash4484
05-01-2011, 01:27
دوستان سلام
من
Online Armor free رو نصب کردم حالا موقع لود بعضی صفحات وب
ارور زیر رو میده و باز نمیکنه.
[ActiveX blocked by Online Armor]
اگر کسی میتونه راهنمایی کنه من چطوری جلوی بلوکه شدن ActiveX ها رو بگیرم
ممنون میشم فوری
سیستم جامع گلستان برای پیام نور
خودتون هم امتحان کنید
تا قبل از نصب این فایروال به راحتی وارد میشودم و کار میکردم
خودش هم نوشته که ActiveX که برای لود این صفحه لازم است توسط
فایروال فوق بلوکه شده.
سلام .با وجودی که از این پست 7-8 روزی میگذره ولی جوابی 100% بهش داده نشد.برای راحتی خیال دوستان پیام نوری باید بگم من Online Armor دارم و هرروز هم توی این سایت میرم.
حتا برای امتحان تحت آرمور هم مرورگرم را باز کردم سایت راحت بالا آمد وداخل هم شدم.
حتا با فایرفاکس که معمولن در آن سیستم گلستان کرش میکند هم هیچ مشکلی پیش نمیاد.

imanpod
05-01-2011, 18:25
---------- Post added at 06:25 PM ---------- Previous post was at 06:24 PM ----------
Arash4484 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

2-شما هم برای دسترسی به این سایت (matousec.com) مشکل دارید؟(اررور تایم اوت با چندنوع کانکشن و ISP مختلف)
فقط با پ/روکسی میتونم به سایتش دسترسی پیدا کنم!:18:

بله . مال منم فقط با چیز شیکون باز میشه . واقعا مشکل عجیبیه . مشکل عجیبتر که فکر کنم به isp مریوط بشه اینه که فایروال outpost قبلا پورتهای 135 , 137 , 138 , 139 رو stealthed (غیر قابل دسترس) میکرد ولی الان تو سایت pcflank تست میکنم فقط نشون میده که close هستن .[/QUOTE]

capitan black
09-01-2011, 11:18
دوستان عزیز ایا Outpost Security Suite FREE خوبه ؟...من نصب کردم میخوام ببینم قوی هست یا نه؟..مرسی

Karkas20
09-01-2011, 11:33
دوستان عزیز ایا Outpost Security Suite FREE خوبه ؟...من نصب کردم میخوام ببینم قوی هست یا نه؟..مرسی

درود.
اتوپست هم سکیوریتی خوبی هست.

ولی اتوپست هم فایروال خوبی داره ولی HIPS زیاد مطمئنی ندارد.

موفق باشید.

outpost
11-01-2011, 14:56
درود.
اتوپست هم سکیوریتی خوبی هست.

ولی اتوپست هم فایروال خوبی داره ولی HIPS زیاد مطمئنی ندارد.

موفق باشید.

Outpost داراي HIPS بسيار عالي هستش. در سايت Matousec تونسته به درجه عالي برسه و 97 درصد حملات رو دفع كنه.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
در ضمن Outpost داراي Application Guard هستش كه ميتونه از نرم افزار ها و اطلاعات حياتي اين نرم افزارها محافظت كنه كه در هيچ برنامه امنيتي اين ويژگي وجود نداره.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
در نسخه 7.5 هم قراره ويژگي Clipboard and screen contents protection اضافه بشه.



There is a type of malware that aims to intercept personal data from the clipboard (so-called *clipboard-loggers*) or send randomly-taken screenshots to cyber-crooks (*screenloggers*). Outpost 7.5’s Clipboard content protection will prevent data leaks and inadvertent information disclosure by this type of malware during "copy" and "paste" operations.

reza3600
17-01-2011, 20:35
سلام
برنامه ای برای تست فایروالها هست؟ به غیر از برنامه ای که شرکت کومودو داره.
ممنون

imanpod
18-01-2011, 00:06
سلام
برنامه ای برای تست فایروالها هست؟ به غیر از برنامه ای که شرکت کومودو داره.
ممنون
بله مراجعه کن به سایت pcflank (مطمئن نیستم شایدم matusec بود) چند تا برنامه داره ولی تست کلی انجام نمیده . مثلا یه برنامه برا تست keylogger داره که من دانلودش کردم . چند کیلوبایت بیشتر نبود . ولی چون آنتی ویروسم اون رو ویروس شناخت ، فعلا بیخیالش شدم .تو سایت pcflank میتونی آنلاین بعضی از چیزهایی که به فایروال مربوط میشه رو تست کنی . مثل باز یا مخفی یا بسته بودن پورتها و ... سایت grc هم بد نیست .

outpost
19-01-2011, 13:18
يك مقايسه كوتاه بين نرم افزار هاي امنيتي Comodo و Outpost


1- در بحث فايروال Outpost داراي NIDS و فايروال بسيار قوي هستش .طوري كه بسياري از شركتهاي امنيتي از Engine نرم افزاري Outpost در محصولاتشون استفاده ميكنن. - كمودو NIDS نداره

2- Outpost داراي Banking Mode هستش - كمودو Banking Mode نداره.

3- Outpost داراي Web Control بسيار قوي هستش - كمودو Banking Mode نداره.

4- Outpost تمام گواهينامه هاي VB100 رو گرفته - كمودو توي همشون شكست خورده.

5- كمودو داراي SandBox هستش كه Outpost نداره. ولي همين Sanbox كمودو در خيلي از تستها Fail شده.

6- Outpost داراي حجم آپديت كمتر هستش به اضافه اينكه با تكنولوژي Smart Scan داراي سرعت بسيار زيادي در اسكن فايلها هستش.

7- Outpost داراي Anti Spam هستش - كمودو نداره.

8- Outpost داراي ويژگي File & Folder Lock هستش جهت محافظت از فايلهاي شخصي شما.

9- طبق بررسيهاي Matausec كمودو 100 درصد حملات HIPS رو دفع ميكنه. البته Outpost هم بسيار نزديك به كمودو تا 97 درصد حملات رو دفع ميكنه.

10-Outpost داراي Self Defense بسيار قوي تري هستش.(اگه خواستيد بگردم و لينك منبع رو بزارم)

11- Outpost داراي Application Guard هستش كه ميتونه از نرم افزار ها و اطلاعات حياتي اين نرم افزارها محافظت كنه كه در هيچ برنامه امنيتي اين ويژگي وجود نداره.

santamove
19-01-2011, 14:13
يك مقايسه كوتاه بين نرم افزار هاي امنيتي Comodo و Outpost


1- در بحث فايروال Outpost داراي NIDS و فايروال بسيار قوي هستش .طوري كه بسياري از شركتهاي امنيتي از Engine نرم افزاري Outpost در محصولاتشون استفاده ميكنن. - كمودو NIDS نداره

2- Outpost داراي Banking Mode هستش - كمودو Banking Mode نداره.

3- Outpost داراي Web Control بسيار قوي هستش - كمودو Banking Mode نداره.

4- Outpost تمام گواهينامه هاي VB100 رو گرفته - كمودو توي همشون شكست خورده.

5- كمودو داراي SandBox هستش كه Outpost نداره. ولي همين Sanbox كمودو در خيلي از تستها Fail شده.

6- Outpost داراي حجم آپديت كمتر هستش به اضافه اينكه با تكنولوژي Smart Scan داراي سرعت بسيار زيادي در اسكن فايلها هستش.

7- Outpost داراي Anti Spam هستش - كمودو نداره.

8- Outpost داراي ويژگي File & Folder Lock هستش جهت محافظت از فايلهاي شخصي شما.

9- طبق بررسيهاي Matausec كمودو 100 درصد حملات HIPS رو دفع ميكنه. البته Outpost هم بسيار نزديك به كمودو تا 97 درصد حملات رو دفع ميكنه.

10-Outpost داراي Self Defense بسيار قوي تري هستش.(اگه خواستيد بگردم و لينك منبع رو بزارم)

11- Outpost داراي Application Guard هستش كه ميتونه از نرم افزار ها و اطلاعات حياتي اين نرم افزارها محافظت كنه كه در هيچ برنامه امنيتي اين ويژگي وجود نداره.





1- در بحث فايروال Outpost داراي NIDS و فايروال بسيار قوي هستش .طوري كه بسياري از شركتهاي امنيتي از Engine نرم افزاري Outpost در محصولاتشون استفاده ميكنن. - كمودو NIDS نداره

nids چه ربطی به انجین داره؟؟؟
معمولا از دیتابیس سوئیت ها استفاده می شود،مثلا" g-data دارای دو انجین هست،یکی کسپر و یکی دیگه هم الن لازم نیست،
شما بحث لایرهای امنیتی رو به هم مربوط می دونید،در حالی که وظیفه ی هر کدوم مجزا هستند،

فایروال چه ربطی به دیتابیس آنتی ویروس دارد؟

دیاگرام لایرهای امنیتی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لایه های امنیتی:

1.hips
2.آنتی ویروس+گارد
3.سندباکس

به همراه فایروال
لایه آنلاینdns secure server
============================================

2- Outpost داراي Banking Mode هستش - كمودو Banking Mode نداره.

این بحث قبلا" جمع بندی شد....

نتیجه رو دوباره می گم...

1)
ابتدا با دقت به دیاگرام زیر توجه کنید:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

2)
توجه داشته باشید،اطلاعات ارسالی مستقیما" به دیتابیس تزریق نمیشن،
بلکه ابتدا وارد dbms میشن،و اونجا توسط tps یا cis وارد database میشن،

3)
من یک مثال ساده زدم،
1.یک تفنگ(همان ارسال کننده اطلاعات)
2.یک گلوله(اطلاعات)
3.یک لوله دراز تو خالی (لایه های شبکه)
4.یک هدف (دیتابیس)

توجه داشته باشید،که ارسال اطلاعات به dbms از لایه بالایی به لایه پائین تر...
توسط پروتکل [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
انجام میشه،که همان پروتکل HTTP هست،به همراه گواهی SSL
که داده ها رو رمزنگاری می کنه و ارسال می کنه
***بعضی از گواهی های SSL به دلیل رمزنگاشت 2048بیتی ،تقریبا" غیرقابل شکست هستند،

4)
پس تا اینجای کار یک ارتباط ایمن وجود دارد،
ولی....

متخصصان دنیای امنیت به دلیل پیچیدگی فنی ساختار اینترنت(پایینترین لایه،در شکل اول)
امکان عدم مقصد یابی صحیح یا گم شدن داده های ارسالی وجود داره،
پس استفاده از "ش.م.خ" به منظور ایزولیشن صحیح اطلاعات و تراکنش های مبادله شده،رو شدیدا" توصیه می کنن،

5)
تا اینجای کار فکر نکنم،جایی برای بحث باشه،
و در آخر برای جلوگیری از key.l.ogger ها ، استفاده از کیبرد مجازی توصیه میشه....

*****

با این وجود باز فکر می کنید،آیا این امکانات نرم افزاری که شما می فرمائید ، ضروری هست؟

با تشکر از دوستان خوبم....
=======================================

3- Outpost داراي Web Control بسيار قوي هستش - كمودو Banking Mode نداره.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا این چنین فکری می کنید؟؟؟
اگه منظورتان نداشتن web control هست....
فکر می کنم شما تا حالا 20دقیقه هم با کومودو کار نکردید!!!!

===============================================

4- Outpost تمام گواهينامه هاي VB100 رو گرفته - كمودو توي همشون شكست خورده.

عنوان این تاپیک "تاپيك اختصاصی مقایسه فایروال ها"، دیتابیس آنتی ویروس چه ارتباطی با فایروال دارد؟

تنها لابراتوار معتبر در زمینه تست....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
===============================================

5- كمودو داراي SandBox هستش كه Outpost نداره. ولي همين Sanbox كمودو در خيلي از تستها Fail شده.


واقعا" که حرف می زنید،ولی یه دونه مدرک معتبر هم نمی دین.....
:41:
سندباکس کجا فیل شده؟؟؟کی بود ؟چی بود؟!

بار دیگر به شکل زیر توجه کنید...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
==============================================


6- Outpost داراي حجم آپديت كمتر هستش به اضافه اينكه با تكنولوژي Smart Scan داراي سرعت بسيار زيادي در اسكن فايلها هستش.

تمامی سوئیت های جدید دیتابیس را جدا دریافت می کنن،
من تا حالا ندیدم،پس از دریافت دیتابیس آپدیت کومودو به مگابایت برسه.....
===============================================


7- Outpost داراي Anti Spam هستش - كمودو نداره.

آنتی اسپم؟؟؟:18:
این آنتی اسپم باید روی mail server نصب بشه!!!
مگه سرور mail شما روی کامپیوتر شخصیتان هست؟؟؟
================================================== ====

8- Outpost داراي ويژگي File & Folder Lock هستش جهت محافظت از فايلهاي شخصي شما.

پس این چیه؟؟؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== =====

9- طبق بررسيهاي Matausec كمودو 100 درصد حملات HIPS رو دفع ميكنه. البته Outpost هم بسيار نزديك به كمودو تا 97 درصد حملات رو دفع ميكنه.

10-Outpost داراي Self Defense بسيار قوي تري هستش.(اگه خواستيد بگردم و لينك منبع رو بزارم)

11- Outpost داراي Application Guard هستش كه ميتونه از نرم افزار ها و اطلاعات حياتي اين نرم افزارها محافظت كنه كه در هيچ برنامه امنيتي اين ويژگي وجود نداره.


........ و افتادن بر تسلسل علل.....

M.Hashemi
19-01-2011, 14:16
يك مقايسه كوتاه بين نرم افزار هاي امنيتي Comodo و Outpost


1- در بحث فايروال Outpost داراي NIDS و فايروال بسيار قوي هستش .طوري كه بسياري از شركتهاي امنيتي از Engine نرم افزاري Outpost در محصولاتشون استفاده ميكنن. - كمودو NIDS نداره

2- Outpost داراي Banking Mode هستش - كمودو Banking Mode نداره.

3- Outpost داراي Web Control بسيار قوي هستش - كمودو Banking Mode نداره.

4- Outpost تمام گواهينامه هاي VB100 رو گرفته - كمودو توي همشون شكست خورده.

5- كمودو داراي SandBox هستش كه Outpost نداره. ولي همين Sanbox كمودو در خيلي از تستها Fail شده.

6- Outpost داراي حجم آپديت كمتر هستش به اضافه اينكه با تكنولوژي Smart Scan داراي سرعت بسيار زيادي در اسكن فايلها هستش.

7- Outpost داراي Anti Spam هستش - كمودو نداره.

8- Outpost داراي ويژگي File & Folder Lock هستش جهت محافظت از فايلهاي شخصي شما.

9- طبق بررسيهاي Matausec كمودو 100 درصد حملات HIPS رو دفع ميكنه. البته Outpost هم بسيار نزديك به كمودو تا 97 درصد حملات رو دفع ميكنه.

10-Outpost داراي Self Defense بسيار قوي تري هستش.(اگه خواستيد بگردم و لينك منبع رو بزارم)




با سلام
از شما به خاط تستی که انجام دادید متشکرم.
1- همان گونه که t g e r عزیز گفتند NIDS تنها می تواند جلوی hacker های مبتدی را بگیرد و عملا در برابر hacher های حرفه ای ناتوان است و این قسمت در نگارش های قبلی کومودو وجود داشته اما در نگارش جدید حذف شده.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
2- باز هم طبق گفته t i g e r عزیز این قسمت شرط لازم برای فایروال نیست

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
3- در این مورد هم اقای مصطفی اکبری عزیز جواب دادند(البته کومودو network monitoring قدرتمندی دارد)

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
4- من تست شرکت ها را قبول ندارم اما برای دوستانی که این تست ها را قبول دارند حرف شما صحیح است.
5- حرشما صحیح. اما من تست دیگرا را قبول ندارم شما یک مخرب برای دانلود بگذارید بنده اجرا می کنم و نتایج را در همین جا اعلام می کنم(اما باز هم میگم برای دوستانی که تست شرکت ها را قبول دارند حرف شما صحیح)
6- سرعت اسکن کومودو به نظر من بالاست اما در مقایسه با outpost اطلاع ندارم. در مورد update هم باید بگم update اولیه کومودو حدود 120 مگابایت است اما در دفعات بعد به کیلوبایت می رسد(دقیقا مانند کسپراسکی).
7- در این مورد اطلاع ندارم پس حرفی نمیزنم. اما مشخصات اخرین نگارش کومودو را می توانید از لینک زیر ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
8- این قسمت به نظر من هیچ ربطی به سوئیت امنیتی ندارد چون file $ folder lock در برابر دسترسی های غیر مجاز کاربران است نه ربطی به فایروال دارد نه ربطی به مخرب ها و ضدویروس ها. اما خوب است یک سوئیت امنیتی این گزینه را نیز داشته باشد اما نبود این گزینه ضعف نیست.
9- تست را دیدم و حرف شما صحیح اما باز هم میگم من نتایج تست ها را قبول ندارم ولی برای دوستانی که قبول دارند حرف شما صحیح(اگر ممکنه ذکر کنید که به چه دلیل میگید این تست ها مربوط به hips است چون من اطلاع ندارم)
10- حرف شما صحیح اما باید بگم self defense کومودو در برابر کاربر ضعیف است نه در برابر مخرب اما با این حال حرف شما صحیح است و از نظر self defence نرم افزار outpost قویتر عمل کرده(به گفته خود نویسندگان کومودو تا نسخه ای 6 این گزینه اضافه می شود).

نتیجه گیری :
نمی توانیم بگوییم که کومودو به کار نمی اید و باید ان را حذف کنیم و یک سوئیت امنیتی دیگر نصب کنیم. کومودو هم مثل بقیه نرم افزار ها از خیلی جهات قوی عمل کرده و از خیلی جهات ضعیف .

حالا من یک چیز به این مقایسه اضافه می کنم :
- کومودو در برابر مخرب هاب ناشناخته خیلی عالی عمل کرده (طبق تست های خودم در این انجمن) اما outpost تا جای که من اطلاع دارم خوب عمل نکرده.
(ایا شما حاضر هستید مخرب های نا شناخته را در سیستم خود با وجود outpost اجرا کنید؟؟)
-----------------------
در نهایت باید بگم شاید هم outpost در برابر مخرب های ناشناخته ضعیف عمل کند اما باز هم outpost یک سوئیت امنیتی قدرتمند است و یک ضعف نمی تواند امنیت کل سیستم را زیر سوال ببرد دقیقا مانند کومودو.
با تشکر

outpost
19-01-2011, 14:44
nids چه ربطی به انجین داره؟؟؟
معمولا از دیتابیس سوئیت ها استفاده می شود،مثلا" g-data دارای دو انجین هست،یکی کسپر و یکی دیگه هم الن لازم نیست،
شما بحث لایرهای امنیتی رو به هم مربوط می دونید،در حالی که وظیفه ی هر کدوم مجزا هستند،


من همچنان معتقدم كه شما بايد اطلاعاتتون رو بيشتر كنيد و بعد در بحثها شركت كنيد.

علاوه بر ديتابيس ، شركتهاي ميتونن از Engine نرم افزاري شركتهاي ديگه هم استفاده كنن.

شركتهاي بزرگ و امنيتي دنيا از Engine فايروال Outpost در محصولاتشون استفاده ميكنن.

من قبلا در اين باره پست زدم. قبل از پست زدن كمي به مطالعه انجمن بپردازيد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nids

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا این چنین فکری می کنید؟؟؟
اگه منظورتان نداشتن web control هست....
فکر می کنم شما تا حالا 20دقیقه هم با کومودو کار نکردید!!!!
.

شما اصلا ميدوني Web Control چيه ؟

توسط وب كنترل ميشه بر موارد زير كنترل كرد :

كنترل بر كوكي ها - كنترل بر ActiveX - كنترل بر جاوا - كنترل بر سايتهاي مخرب - كنترل بر محتواي سايتهاي اينترنتي...

همچين چيزي در نرم افزار كمودو وجود نداره. البته با استفاده از Secure DNS ميشه تا حدي اين نقص رو بر طرف كرد.


nids


تنها لابراتوار معتبر در زمینه تست....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


VB100 يكي از مهمترين تستهاي آنتي ويروس هستش و Comodo در تمام تستهاي VB100 شكست خورده.

اما جالب اينجاست كه بازم شما از تاكتيك قديمي تون توي بحث استفاده ميكنيد. هر موقع ببيند كه كمودو داراي فناوري رقبا نيست يا در تستي شكست خورده ، كاملا اونو رد ميكنيد. :31:


nids

آنتی اسپم؟؟؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این آنتی اسپم باید روی mail server نصب بشه!!!
مگه سرور mail شما روی کامپیوتر شخصیتان هست؟؟؟


يه سوالي رو صادقانه از شما ميپرسم ... تا به حال به غير از Comodo با نرم افزار ديگه اي كار كرديد ؟

اگر كار كرديد ، پس چطور نميدونيد كه تقريبا در تمام نرم افزارهاي امنيتي ، قسمت Anti Spam وجود داره.

به خاطر داشته باشيد كه بسياري از سروس دهندگان ايميلهاي POP3 داراي Anti Spam نيستن يا آنتي اسپم ضعيفي دارن.ولي نرم افزار امنيتي شما ميتونه اين ضعف رو بر طرف كنه به اضافه اينكه نرم افزار Anti Spam كه در نرم افزارهاي امنيتي وجود داره ، داراي انعطاف و امكانات بيشتري هستش.

البته با شناختي كه از شما پيدا كردم الان مياين ميگين كه چون Comodo آنتي اسپم نداره ، پس وجود آنتي اسپم در ساير نرم افزارها بي فايده است .:31:

در مورد Banking Mode هم قبلا صحبت شده و نبود اون در كمودو كه به ادعاي شما قويترين نرم افزار امنيتي هستش ، يه ضعف محسوب ميشه.

M.Hashemi
19-01-2011, 14:49
با سلام
یک سوال :
اقای outpost ایا با تمام بحث های که شد و با این مقایسه خودتان و جوابی که من دادم ایا هنوز معتقد هستید که کومودو به کار نمی اید و باید حذف شود و یک سوئیت امنیتی دیگر نصب شود؟؟؟
با تشکر

outpost
19-01-2011, 14:56
با سلام
یک سوال :
اقای outpost ایا با تمام بحث های که شد و با این مقایسه خودتان و جوابی که من دادم ایا هنوز معتقد هستید که کومودو به کار نمی اید و باید حذف شود و یک سوئیت امنیتی دیگر نصب شود؟؟؟
با تشکر

جواب كاملا روشنه.

Comodo داراي نقايص بسيار زيادي هستش و بسياري از امكانات كه ساير نرم افزارهاي امنيتي ارايه ميدن رو نداره .

Comodo توي انجمن ما داره الكي hype ميشه.يه نرم افزاري كه به غير از HIPS هيچ چيز شاخصي نداره.

البته حرف شما طرفداران كمودو كاملا روشنه. شما هر فناوري كه در كمودو نباشه رو غير ضروري و عبث ميدونيد !

santamove
19-01-2011, 15:00
با سلام
یک سوال :
اقای outpost ایا با تمام بحث های که شد و با این مقایسه خودتان و جوابی که من دادم ایا هنوز معتقد هستید که کومودو به کار نمی اید و باید حذف شود و یک سوئیت امنیتی دیگر نصب شود؟؟؟
با تشکر

محمد جان بذار ایشون فک کنن،من هیچی نمی دونم!!!

شاید هم نمی دونم و خیال می کنم می دونم !!!

بذار خیال کنن،من اصلا تنها با کومودو کار کردم!!!

:41:

محمد جان،یه چیزی برات می گم!!
من که هیچی نمی دونم از هیچی سر در نمیارم،و این آقا می دونن!!!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مگه شرکت کانن هم زده تو کار سوئیت امنیتی اونم با انجین outpost،من که خبر نداشتم!!!

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

---------- Post added at 05:00 PM ---------- Previous post was at 04:56 PM ----------


جواب كاملا روشنه.

Comodo داراي نقايص بسيار زيادي هستش و بسياري از امكانات كه ساير نرم افزارهاي امنيتي ارايه ميدن رو نداره .

Comodo توي انجمن ما داره الكي hype ميشه.يه نرم افزاري كه به غير از HIPS هيچ چيز شاخصي نداره.

البته حرف شما طرفداران كمودو كاملا روشنه. شما هر فناوري كه در كمودو نباشه رو غير ضروري و عبث ميدونيد !

خوب عیبی داره؟؟؟؟
برای طرفداری هم باید از شما اجازه بگیریم؟؟؟؟

یعنی شما حتی حق انتخاب هم برا کاربران قایل نیستید؟؟؟؟

یه سوال:
شما چرا دوست دارید که ما از کومودو استفاده نکنیم؟

M.Hashemi
19-01-2011, 15:12
جواب كاملا روشنه.

Comodo داراي نقايص بسيار زيادي هستش و بسياري از امكانات كه ساير نرم افزارهاي امنيتي ارايه ميدن رو نداره .

Comodo توي انجمن ما داره الكي hype ميشه.يه نرم افزاري كه به غير از HIPS هيچ چيز شاخصي نداره.

البته حرف شما طرفداران كمودو كاملا روشنه. شما هر فناوري كه در كمودو نباشه رو غير ضروري و عبث ميدونيد !
با سلام
دوست عزیز تمام دلایلی که من در این پست اوردم. حرف های من نبود و حرف های سایر دوستان بود که خیلی هاشون مانند t i g e r عزیز طرفدار کومودو نبودند.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
به هر حال من دیگر در این مورد با شما بحث نمی کنم.
کاربران خودشان هر سوئیت امنیتی را که دوست داشته باشند نصب میکنند. من خودم چون از کومودو استفاده می کنم و تا کنون دچار مشکل نشده بودم به بقیه دوستان نیز پیشنهاد دادم و هیچ قصد دیگری نداشتم.
به هر حال امیدوارم این تفکر که "فلان سوئیت امنیتی به درد نمی خورد" در این انجمن رایج نشود :
سایت کسپراسکی ---- شد اما به نظر من kis بسیار قدرتمند است.
self defence کومودو در برابر کاربر زیر سوال رفت اما به نظر من cis یک سوئیت امنیتی قدرتمند است.
outpost در برابر مخرب های نا شناخته خوب عمل نکرده اما باز هم به نظر من سوئیت امنیتی قدرتمندی دارد.
با تشکر

T I G E R
19-01-2011, 15:35
آنتی اسپم؟؟؟:18:
این آنتی اسپم باید روی mail server نصب بشه!!!
مگه سرور mail شما روی کامپیوتر شخصیتان هست؟؟؟

کسایی که از برنامه های شخصی دریافت ایمیل مثل Outlook و غیره استفاده میکنند

و یا نیاز به فیلطر بهتری جهت شناسایی و از بین بردن اسپم ها دارند نیاز به نصب برنامه آنتی اسپم بر روی سیستم خواهند داشت

البته کومودو آنتی اسپم رایگان و جداگانه داره

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اما نمیدونم چرا بر روی محصول امنیتی خودش انتی اسپم نداره !

حتی چند بار پیشنهادش شد ولی کومودو در نظر نداره چنین کاری کنه و آنتی اسپم رو جداگانه منتشر میکنه

(شاید بخاطر جنبه تبلیغاتی و تجاری که از روش فوق می بره چنین کاری میکنه)


4- Outpost تمام گواهينامه هاي VB100 رو گرفته - كمودو توي همشون شكست خورده.

8- Outpost داراي ويژگي File & Folder Lock هستش جهت محافظت از فايلهاي شخصي شما.

این دو مورد در حیطه کاری فایروال نیست

مورد 4 تست پیرامون آنتی ویروس هستش ... ایراد شما صحیحه ولی در تاپیک مقایسه آنتی ویروس نه فایروال

مورد 8 هم صرفا یک امکان اضافی به حساب میاد که بیانگر قدرت فایروال نیست (چه در کومودو چه در اتپوست)

حتی برنامه های مجزایی هستند که به مراتب بهتر از خاصیت قفل فولدر در کومودو و اتپوست عمل میکنند

santamove
19-01-2011, 15:39
کسایی که از برنامه های شخصی دریافت ایمیل مثل Outlook و غیره استفاده میکنند

و یا نیاز به فیلطر بهتری جهت شناسایی و از بین بردن اسپم ها دارند نیاز به نصب برنامه آنتی اسپم بر روی سیستم خواهند داشت

البته کومودو آنتی اسپم رایگان و جداگانه داره

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اما نمیدونم چرا بر روی محصول امنیتی خودش انتی اسپم نداره !

حتی چند بار پیشنهادش شد ولی کومودو در نظر نداره چنین کاری کنه و آنتی اسپم رو جداگانه منتشر میکنه

(شاید بخاطر جنبه تبلیغاتی و تجاری که از روش فوق می بره چنین کاری میکنه)

این دو مورد در حیطه کاری فایروال نیست

مورد 4 تست پیرامون آنتی ویروس هستش ... ایراد شما صحیحه ولی در تاپیک مقایسه آنتی ویروس نه فایروال

مورد 8 هم صرفا یک امکان اضافی به حساب میاد که بیانگر قدرت فایروال نیست (چه در کومودو چه در اتپوست)

حتی برنامه های مجزایی هستند که به مراتب بهتر از خاصیت قفل فولدر در کومودو و اتپوست عمل میکنند

از بحث با کاربرای فهیمی مثل شما لذت می برم....

ولی کومودو آنتی اسپم رو به صورت رایگان گذاشته....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پس لحاظ جنبه تجاری مبتنی بر منطق نیست...

ولی آنتی اسپم ها کارایی ضعیفی ارائه می دن،
امروزه اکثر mail serverها از آنتی اسپم های پیشرفته استفاده می کنن،
که نیاز استفاده شخصی از این ابزار رو به صفر تقلیل می ده....

outpost
19-01-2011, 15:39
م

محمد جان،یه چیزی برات می گم!!
من که هیچی نمی دونم از هیچی سر در نمیارم،و این آقا می دونن!!!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


شركت Canon از پارتنرهاي Outpost هستش. البته توي اون پست اشتباها گفتم كه از انجينش استفاده ميكنه.

ولي ساير شركتهاي امنيتي از انجين Outpost استفاده ميكنن.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

“Agnitum Outpost offers robust and reliable firewall technology which we are pleased to be utilising within our offering

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

“BullGuard chose Outpost Firewall because of its consistently high scores in our in-house evaluations and the high regard with which the product is held amongst both users and reviewers worldwide. By combining the solid firewall engine technology offered by Agnitum, our user-interface and the unique BullGuard components offered in BullGuard Internet Security, we believe we have the strongest PC security suites available on the market today.”
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Lavasoft, the pioneer and worldwide leader in anti-spyware solutions, markets re-branded Outpost Firewall Pro as Lavasoft Personal Firewall product.
“We were pleased to partner with Agnitum to offer customers a more comprehensive security suite”.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Novell has chosen the firewall engine of Agnitum Outpost Firewall Pro for the Novell Client Firewall, part of the BorderManager network security application.
“In a huge market space, Agnitum is a golden nugget among a pile of rocks. Novell and our customers have been extremely pleased with the feature richness and ease of use that Agnitum delivers. Their design excellence and code maturity allowed Novell to get to market quickly with a top-notch solution”.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

In early 2009 Agnitum licensed Outpost technology to Security Code company (InfoSecurity group), a leading Russian provider of hardware and software for information system security. Based on Outpost comprehensive solution, Agnitum and Security Code developed the Security Studio Endpoint Protection product, which was certified by FSTEK (Russian Federal Service for Technical and Export Control) in 2010.





جديدا هم Security Code كه از بزرگترين شركتهاي امنيتي روسي محسوب ميشه ، رو آورده به استفاده از تكنولوژي شركت Outpost

=========

آقاي santamove هنوز به سولات من پاسخ ندايد.

نميدونستيد كه از انجين فايروال هم ميشه در نرم فزارهاي ديگه استفاده كرد ؟

نميدونستيد كه نرم افزارهاي ديگه داراي بخش قدرتمندي به اسم Web Control هستن كه در كمودو اصلا وجود نداره ؟

نميدونستيد كه بخش Anti Spam يكي از بخشهاي مهم در سوييت هاي امنيتي هستش كه هنوز در كمودو وجود نداره؟

tajrobenik
19-01-2011, 22:46
خیلی تایپیک جالبی هست و خیلی بحث هاتون خوب ه ....

همین جور ادامه بدین ( در کنار بحث کردن احترام همدیگر رو هم داشته باشین ...)

هم احترام هم اصرار بر بهتر بودن فایروالی که فکر می کنید بهترین است.

jojonice
30-01-2011, 06:23
سلام
لطفا بگید حالا کدام فایروال بهتره هر کدام مدلی خاصی را میگه میخواهم قوی و ساده باشه قبلا فایروال sygate را داشتم خیلی ساده بود و احساس میکنم قوی هم بود ولی میخواهم بهتر استفاده کنم
راستی اینترنت سکوریتی کاسپرسکی که فایروال داره چطوره کارهش خوبه چون نصبش کردم ولی فایروالش چیزی سوال نمیکنه و خودش میبده و باز میکنه بعضی از برنامه ها را
لطفا راهنمائی کنید
خداحافظ

outpost
06-02-2011, 13:41
سلام
لطفا بگید حالا کدام فایروال بهتره هر کدام مدلی خاصی را میگه میخواهم قوی و ساده باشه قبلا فایروال sygate را داشتم خیلی ساده بود و احساس میکنم قوی هم بود ولی میخواهم بهتر استفاده کنم
راستی اینترنت سکوریتی کاسپرسکی که فایروال داره چطوره کارهش خوبه چون نصبش کردم ولی فایروالش چیزی سوال نمیکنه و خودش میبده و باز میکنه بعضی از برنامه ها را
لطفا راهنمائی کنید
خداحافظ
برادر ، Sygate كه فكر كنم براي عهد قلقلك ميرزا باشه.:31: بعدها شركت Norton اونو خريد و جزوي از نورتون شد. شما فكر كنم نسخه خيلي خيلي خيلي قديمي از Sygate رو استفاده كردي.

در مورد فايروال كسپر هم بهتون بگم كه يكي از قويترين فايروالها رو داره و در زمينه كنترل شبكه خيلي قوي هستش . اگر ميبيني براي بعضي از نرم افزارها سوال نميكنه به خاطر اينه كه احتمالا اون نرم افزارها شناخته شده هستن و خود كسپر براشون قوانين دسترسي به اينترنت رو قرار ميده.

imanpod
11-02-2011, 18:29
ن
قل قول:
نوشته شده توسط imanpod [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دکتر جان با اتپوست ورژن مجانیش اگر میشه پورتها رو stealth کرد ممنون میشم یه آموزش کوچولو بدی . من تو pcflank تستش کردم ، نتونستم .

نه عزیز اگه این کافی بود فایروال های دیگه مخصوصا فایروال صاحب این تاپیک نمی اومد این رو بذاره. در مورد تفاوت stealth کردن با network attak detection و .. پست 843 رو یک بار دیگه بخونید.

چرا با اوت پست با فایروال ویندوز خوبه ؟ ;) حتما. همین الان یک پست توی مقایسه فایروال ها بزنید یادم بمونه. اونجا میذارم براتون.
drhaniball ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])@ دکتر جان فقط برا یادآوری این پست رو زدم . هر وقت وقت داشتی ، این قضیه ی stealth کردن پورت رو یه توضیح بده . بسیار ممنون .

tajrobenik
12-02-2011, 17:52
چون این جا مقایسه ی فایروال ها هست می پرسم :

و البته یادی از فایروال sygate هم شد ...

تو فایروال sygate احتیاجی نبود فایلی بجز فایل مرور گر و آزاد بزاری...

اما تو فایروال کومودو باید هم سیستم رو باز بزاری و هم svchost.exe

حالا دلیل این تفاوت چیه و چرا این جوری و آیا همچین موردی نقطه قوت فایروال sygate هست یا نه؟

Dr Hannibal
13-02-2011, 23:27
چون این جا مقایسه ی فایروال ها هست می پرسم :

و البته یادی از فایروال sygate هم شد ...

تو فایروال sygate احتیاجی نبود فایلی بجز فایل مرور گر و آزاد بزاری...

اما تو فایروال کومودو باید هم سیستم رو باز بزاری و هم svchost.exe

حالا دلیل این تفاوت چیه و چرا این جوری و آیا همچین موردی نقطه قوت فایروال sygate هست یا نه؟

svchost.exe نقش اساسی برای ارتباط با شبکه رو بازی میکنه . این پروسس رو بلاک کنید ارتباط به نت دچار اختلال میشید .

توی فایروالی که نام بردید یا به طور پیش فرض دسترسی این پروسس ازاد میشده یا شما طوری تنظیمات رو انجام نداده بودید که از لیست سفید اجازه بگیره.

موفق باشید

Dr Hannibal
13-02-2011, 23:41
ن
[]drhaniball[/URL]@ دکتر جان فقط برا یادآوری این پست رو زدم . هر وقت وقت داشتی ، این قضیه ی stealth کردن پورت رو یه توضیح بده . بسیار ممنون .


من این تست رو با پی سی فلانک گرفتم. همونطور که گفتم فایروال ویندوز هم به راحتی میتونه پورت هارو stealth کنه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک نکته: وقتی شما توی پی سی فلانک در خواست اسکن پورت میدید IP شما اسکن میشه. برای اسکن شدن IP شما این مهمه که از اون IP فقط شما کانکت باشید و ارتباط بدون وی پی ان و ... باشه. تست با استفاده از شبکه های وایرلس و ... مردود هست و مورد تایید نیست.

موفق باشید

jojonice
18-02-2011, 18:10
سلام
البته فایروال sygate خیلی آسون بود یعنی همه چیزش آسون بود و تنظیمات خواصی نمیخواست و آیا هنوز هم این فایروال میتونه کارش را خوب انجام بدهه چون چند تا تروجان در کامپیوتر بودند و وقتی میخواستن بروند بیرون sygate میتونست جلوشون را بگیره اما آیا در مقابل با برنامه های فایروال های جدید تر چگونه میشود مقایسه کرد و آیا فایروال های قوی هستند که مثل sygate آسون باشه
ممنون
خداحافظ

Dr Hannibal
18-02-2011, 19:54
سلام
البته فایروال sygate خیلی آسون بود یعنی همه چیزش آسون بود و تنظیمات خواصی نمیخواست و آیا هنوز هم این فایروال میتونه کارش را خوب انجام بدهه چون چند تا تروجان در کامپیوتر بودند و وقتی میخواستن بروند بیرون sygate میتونست جلوشون را بگیره اما آیا در مقابل با برنامه های فایروال های جدید تر چگونه میشود مقایسه کرد و آیا فایروال های قوی هستند که مثل sygate آسون باشه
ممنون
خداحافظ

اگه آسونی مد نظرتون باشه فایروال outpost خیلی آسونه مثل همون sygate میتونید باهاش کار کنید.

موفق باشید

jojonice
19-02-2011, 00:40
سلام
خوب از لحاظ امنیت و جلوگیری از حملات و نفوز به سیستم چی sygate یا outpost کدام قدرتمند تر است
مرسی

milaaad
19-02-2011, 00:47
سلام
خوب از لحاظ امنیت و جلوگیری از حملات و نفوز به سیستم چی sygate یا outpost کدام قدرتمند تر است
مرسی

کمودو از هر دو شون یه سر و گردن بالاتره...

Dr Hannibal
19-02-2011, 12:37
سلام
خوب از لحاظ امنیت و جلوگیری از حملات و نفوز به سیستم چی sygate یا outpost کدام قدرتمند تر است
مرسی

تست دقیق و خوبی برای اینکه بشه گفت کدوم فایروال توی شبکه جلو حملات رو به خوبی میگره وجود نداره. اما چیزی که من توی برخی فروم های خارجی خوندم فایروال outpost سعی میکنه از آپشن های فایروال سخت افزاری استفاده کنه یعنی امکاناتی که شما با فایروال سخت افزاری بدست میارید رو روی نرم افزار پیدا کنه. فایروال های سخت افزاری بهترین فایروال برای حملات شبکه هستند و تمام شرکت های معتبر برای اینکه از حملات در امان باشند از فایروال سخت افزاری استفاده میکنند و فایروال نرم افزاری هیچ وقت تنها توی یک موسسه معتبر استفاده نمیشه.

اما برای آنتی لیک یا پرو اکتیو یا بهتر بگم HIPS چرا تست های معتبر ماتوسک وجود داره که outpost رتبه ی خوبی داره و comodo رتبه ی اول رو همیشه کسب کرده. فایروال sygate رو من توی تست ماتوسک ندیدم. پیشنهاد هم نمیکنم استفاده کنید.

موفق باشید

mansour_hotboy
05-03-2011, 09:40
با سلام به دوستان و اساتید.من آویرا فری دارم که وب گارد نداره.میخواستم بدونم آیا فایروالی هست که وب گارد داشته باشه و نصب کنم؟
با تشکر

imanpod
06-03-2011, 01:00
با سلام به دوستان و اساتید.من آویرا فری دارم که وب گارد نداره.میخواستم بدونم آیا فایروالی هست که وب گارد داشته باشه و نصب کنم؟
با تشکر
اگه منظورت از وب گارد اسکن کردن صفحات وب برای تشخیص ویروس هست ، من تو فایروالهای مجانی که ندیدم و شما با توجه به اینکه آنتی ویروست هم فری هست بعیده که از کرک و سریال بخوای استفاده کنی ، بنابراین به نظر من از آوست استفاده کن . ولی اگه منظورت از وب گارد تشخیص سایتهای آلوده بر اساس بانک اطلاعاتی هست میتونی از فایروال فری آنلاین آرمور استفاده کنی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیداینم عکسش :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

موقع اینستال هم فقط free رو علامت بزن .

vista7
27-03-2011, 21:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

omid-p30
04-04-2011, 09:37
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
میشه لینک منبع رو هم لطف کنید ؟

imanpod
04-04-2011, 11:11
میشه لینک منبع رو هم لطف کنید ؟
سایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدالبته چند وقتی هست که این سایت با ip ایرانی بالا نمیاد و در ضمن این تستی که عکسش رو کاربر گرامی vista7 گذاشته به نظرم بایستی قدیمی باشه . (فکر کنم 2009-2010) .
نکته ی دیگه هم اینکه فقط proactive defence رو تست کرده .

omid-p30
04-04-2011, 11:33
سایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدالبته چند وقتی هست که این سایت با ip ایرانی بالا نمیاد و در ضمن این تستی که عکسش رو کاربر گرامی vista7 گذاشته به نظرم بایستی قدیمی باشه . (فکر کنم 2009-2010) .
نکته ی دیگه هم اینکه فقط proactive defence رو تست کرده .
من با پراکسی وارد سایت شدم و مشکلی نیست.
فقط قسمتی رو که مثل این عکس نتایج مربوط به آخرین تست کلی مربوط به فایروال ها رو گذاشته باشه پیدا نمیکنم.
شما آدرسش رو میدونید ؟

Dr Hannibal
04-04-2011, 12:28
آخرین تست. پیوست شد

newsoft
05-04-2011, 12:32
سلام به دوستان گرامی
یه مطلبی تو وب سایت شرکت انلاین سولوشن دیدم که نظرم رو جلب کرد.
نوشته بود که فایروالش میتونه در سطح سخت افزار از سیستم شما محافظت کنه.منم دانلودش کردم و موقع نصب و بعد از راستارت دیدم که قبل از بالا اومدن ویندوز یه آنالیز از سیستم کرد.
دوستان اگه اطلاعاتی تو این زمینه دارن مایل به دونستن هستیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه نکته جالب هم که متوجه شدم اینکه شرکت online solution security توی روسیه و تو شهر سنپترزبورگ هست.این نرم افزار تو تست های matouse.com در حد 99 درصد بوده.
حالا با حضور دو تا شرکت برتر تو یه شهر قضیه جالب خواهد شد.احتمالا agnitum برای از دست ندادن بازار محلی دست به کارای جدید تر بزنه.
رقابت خوبی خواهد بود که شاید به سود کاربران باشه.
با تشکر

vista7
05-04-2011, 13:22
دوست عزیز عکس بالا مربوط به تاریخ 2011/26/03 هستش یعنی یک روز قبل از تاریخی که من پست رو دادم :46:
موفق باشید :11:

---------- Post added at 02:22 PM ---------- Previous post was at 02:20 PM ----------

تستی که دوست عزیز drhaniball قرار دادند هم همون نتایج رو داره با این تفاوت که اونهایی که رتبه بدتری اورندند هم در تصویر مشخص شده است.:40:

*Batman*
05-04-2011, 21:13
سلام به دوستان گرامی
یه مطلبی تو وب سایت شرکت انلاین سولوشن دیدم که نظرم رو جلب کرد.
نوشته بود که فایروالش میتونه در سطح سخت افزار از سیستم شما محافظت کنه.منم دانلودش کردم و موقع نصب و بعد از راستارت دیدم که قبل از بالا اومدن ویندوز یه آنالیز از سیستم کرد.
دوستان اگه اطلاعاتی تو این زمینه دارن مایل به دونستن هستیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه نکته جالب هم که متوجه شدم اینکه شرکت online solution security توی روسیه و تو شهر سنپترزبورگ هست.این نرم افزار تو تست های matouse.com در حد 99 درصد بوده.
حالا با حضور دو تا شرکت برتر تو یه شهر قضیه جالب خواهد شد.احتمالا agnitum برای از دست ندادن بازار محلی دست به کارای جدید تر بزنه.
رقابت خوبی خواهد بود که شاید به سود کاربران باشه.
با تشکر

سلام.
نمیشه اسمش رو گذاشت در سطح سخت افزار . چون فایروالهای سخت افزاری مقوله ای جداگانه دارند و نسبت به انواع نرم افزاری بسیار سریع هستند.
البته خودش هم اشاره کرده که نزدیک به سخت افزار.
درایورهای خودش رو با الویت بالا اجرا میکنه به همراه کنترل در سطح کرنل.
وقتی ویندوز ویستا عرضه شد مایکروسافت محدودیت های امنیتی برای دسترسی به سطوع پایین سیستم عامل تعیین کرد که سیمانتک و مکافی شکایت کردن و تونستن یک سری از مجوزها رو بدست بیارن.
اصولا کنترل در لایه های پایین تر مشکله و HIPS ها رو با محدودیت هایی روبرو میکنه.
الان اکثر فایروالها از ترکیب سطوح کرنل و یوزر استفاده میکنن. مثل Outpost ، COMODO،Online armor و ...

newsoft
05-04-2011, 22:02
مرسی از پاسخ شما
درست اشاره کردین.همون مطلب الویت اجرای درایورها بود
البته نمیدونم نظارت در سطح سخت افزار مشکلی برای کارکرد درست فعالیتهای همون قسمت سخت افزار ایجاد میکنه یا نه؟

newsoft
08-04-2011, 09:15
سلام
در ادامه مطلب لیک تست فایروالها
من الان دارم رو نرم افزارها و فایروالهای دیگه CLT رو تست میکنم.
مطلب جالبی که دیدم تو تست روی OSS 7.5 beta بدون تنظیم یا دستکاری خاصی و فقط با جواب دادن به سوالات تونست 340 رو بدست بیاره.در صورتی که تو نسخه 7.1 باید به صورت دستی سیستم گارد رو بلوک همه فعالیتها میزاشتین.
این نشون میده که بیشتر شرکتها واقعا در حال رقابت و بهبود عملکرد خودشون هستن.(عکس مربوط به تکنولوژی جدید oss به اسم تصمیم گیری هوشمنده که تو انتخاب بهترین تصمیم به شما کمک میکنه)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دوستان دیگه لطفا تمام تجربیات خودتون رو در این زمینه با هر فایروالی که تست میزنین بگین تا بقیه هم استفاده کنن.
اگه لیک تستهای جدیدی پیدا کردین برای آزمایش حتما تو اینجا قرار بدین.
با تشکر از همگی شما

newsoft
08-04-2011, 19:05
با سلام به دوستان
این تست رو رو private firewall هم انجام دادم که در بهترین حالت 250 رو تونست کسب کنه.البته این تست رو روی ویندوز 7 انجام دادم که بعضی از ابجکتها رو خودش اتوماتیک بلوک میکنه.
البته این نتیجه برای این فایروال دور از انتظار نبود.با توجه به حجمی که داشت(7 مگ) و امکانات داخلیش نباید انتظار زیادی ازش داشت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


من نتونستم زیاد روش کار کنم ولی اگه دوستان باهاش کار کردن مایل به تبادل اطلاعاتشون هستیم.

newsoft
08-04-2011, 21:18
با سلام دوباره
یه تست هم روی برنامه ی Spy shelter انجام شد که در مقایسه با تست بالایی یعنی private firewall خیلی بهتر بود.این نرم افزار هم همون حجم رو داشت ولی hips قدرتمند تری به نسبت اون داشت.تقریبا همه ی کی لوگر ها و اسکرین شاتها رو بست.به جز مال خود ویندوز رو که سوالی ازش نپرسید. (تنظیمات روی high )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

newsoft
09-04-2011, 10:40
با سلام
این هم تست روی نرم افزار online solution security که انجام تست و آزمایش رو اون واقعا سخت بود.
چون تقریبا در مورد هر پروسسی سوال میکرد.از جمله پروسسهای اصلی سیستم عامل.فقط در مورد بالا اومدن خود سیستم عامل نپرسید(البته قبل از بالا اومدنش سیستم رو آنالیز کرد).

تقریبا میتونم بگم جزو بیرحم ترین فایروالها بود.چون در مورد همه چی سوال میکرد و احیانا اگه کسی با نحوه پاسخ دادن به سوالات مشکل داشته باشه احتمالا سیستم عاملش بطور کامل از کار میافته.

بهتره خودتون این برنامه رو دانلود ، نصب و تست کنین.این مطلب بیشتر به عنوان آشنایی با این نرم افزار بود




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با سپاس از شما

silhouette
12-04-2011, 22:12
این فایروال خوبه من دانلودش کنم

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Dr Hannibal
12-04-2011, 22:46
این فایروال خوبه من دانلودش کنم

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

خودتون میتونید قدرت پرواکتیو فایروال رو اینجا مقایسه کنید.

نگاه کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Serenity
23-04-2011, 13:31
دوستان نظرتون در مورد فایروال نورتون 360 چی هست ؟
یک ترکیب امنیتی مناسب به من پیشنهاد میدین.کدام فایروال آی پی رو واقعآ در اینترنت مخفی می کنه و به صورت کامل امنیت رو برقرار میکنه ؟
من در گذشته از Zone Alarm Pro استفاده می کردم تا اینکه حسابی رجیستر کردنش سخت شد...یک کدت هم از OutPost استفاده کردم که اون هم جدیدآ رجیستر کردنش سخت شده...

Karkas20
23-04-2011, 14:38
دوستان نظرتون در مورد فایروال نورتون 360 چی هست ؟
یک ترکیب امنیتی مناسب به من پیشنهاد میدین.کدام فایروال آی پی رو واقعآ در اینترنت مخفی می کنه و به صورت کامل امنیت رو برقرار میکنه ؟
من در گذشته از Zone Alarm Pro استفاده می کردم تا اینکه حسابی رجیستر کردنش سخت شد...یک کدت هم از OutPost استفاده کردم که اون هم جدیدآ رجیستر کردنش سخت شده...

نورتون هم فایروال خوبی داره // به شرط اینکه خوب تنظیم بشه.

شما میتونید از نسخه سکیوریتی سوییت اتوپست نسخه رایگان استفاده کنید ولی نسبت به نسخه پروفشنال گزینه های کمتری داره.

میتونید از فایروال رایگان انلاین ارمر با اوست نسخه رایگان استفاده کنید

فایروال انلاین ارمر با اویرا نسخه فری

فایروال انلاین ارمر نود انتی ویروس

فایروال کومودو با اوست نسخه فری

فایروال کومودو با اویرا فری

فایروال کومودو با نود انتی ویروس

این ترکیب هم فایروال و انتی ویروس رایگان هستند.

===========================================


میتونید از فایروال انلاین ارمر با نورتون انتی ویروس

فایروال انلاین ارمر با کسپرسکی انتی ویروس


فایروال کومودو با نورتون انتی ویروس

فایروال کومودو با انتی ویروس کسپرسکی

=============================

این ترکیب فایروال رایگان هست ولی انتی ویروس رایگان نیست.

AlexanderMahone
23-04-2011, 17:49
دوستان نظرتون در مورد فایروال نورتون 360 چی هست ؟
یک ترکیب امنیتی مناسب به من پیشنهاد میدین.کدام فایروال آی پی رو واقعآ در اینترنت مخفی می کنه و به صورت کامل امنیت رو برقرار میکنه ؟
من در گذشته از Zone Alarm Pro استفاده می کردم تا اینکه حسابی رجیستر کردنش سخت شد...یک کدت هم از OutPost استفاده کردم که اون هم جدیدآ رجیستر کردنش سخت شده...
نورتون واقعا از IP محافظت میکنه و به صورت نا شناس تو اینترنت از هویت اصلیتون دفاع میکنه ضمنا اگر کسی هم بخواد هکتون کنهIP اونو در اختیارتون میزاره:10:

Cyanide
24-04-2011, 17:30
.من تابحال با فایروال کارنکردم.لطفا" راهننمایی کنید

alarm zone رو از
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

دانلود کردم و نصب کردم ولی نمیدونم تنظیماتش چجوری باشه که خیالم از بابت امنیت راحت راحت باشه

اگر بهتر از آلارم چیزی هست معرفی کنید.



آخرین تست. پیوست شد

این تست بر مبنای چیه؟یعنی الان کومودو نهایت امنیت هست؟دانلودش کنم؟

AlexanderMahone
24-04-2011, 17:38
.من تابحال با فایروال کارنکردم.لطفا" راهننمایی کنید

alarm zone رو از
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیددانلود کردم و نصب کردم ولی نمیدونم تنظیماتش چجوری باشه که خیالم از بابت امنیت راحت راحت باشه

اگر بهتر از آلارم چیزی هست معرفی کنید.
Comodo Firewall:11:

encod
02-05-2011, 15:34
آقا یکی لطف کنه تنظیمات zone alarm رو داره بذاره

Dr Hannibal
03-05-2011, 08:17
آقا یکی لطف کنه تنظیمات zone alarm رو داره بذاره

این تاپیک برای اعلام نتایج جدید و مقایسه فایروال هاست.

اینجا مطرح کنید.

تاپیک اختصاصی محصولات ZoneAlarm ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

موفق باشید

baharshiraz
26-05-2011, 10:03
میخوام بدونم پک کامل کومودو شامل آنتی ویروس و فایروال حجمش و تاثیرش روی سرعت سیستم نبست به فایروال کومودو+ آنتی ویروس AVG چطوره؟

mmp30
26-05-2011, 21:06
به نظر من يه سري هم به
avs firewall
بزنيد بد نيست

AMIR.KIK
01-06-2011, 01:04
دوستان لطف کنین راهنمایی کنین که بگین کدام فایروال آنتی ویروس از همه بهتر و قوی تره؟

---------- Post added at 02:04 AM ---------- Previous post was at 02:01 AM ----------


خودتون میتونید قدرت پرواکتیو فایروال رو اینجا مقایسه کنید.

نگاه کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با این حساب فایروال کومودو از همه بهتره؟

AMIR.KIK
01-06-2011, 12:42
دوستان کسی نبود بگه؟

mansour_hotboy
01-06-2011, 14:00
دوستان کسی نبود بگه؟

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اینجا هم یه سر بزن

S0R3N4
26-06-2011, 12:26
آخرین تست. پیوست شد

لینک اصلی این صفحه رو میخوام

amir.7
26-06-2011, 13:33
لینک اصلی این صفحه رو میخوام

سلام

بفرمایید لینک زیر

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


دوستان لطف کنین راهنمایی کنین که بگین کدام فایروال آنتی ویروس از همه بهتر و قوی تره؟

امیر جان بهترین اینترنت سکوریتی ها رو کاسپر و کومودو دارند که از هر دو نظر قدرتمند هستند اما با ترکیب های دیگه هم میتونی

امنیت نسبتا خوبی رو داشته باشید ، البته کاسپر و کومودو رو باید یه چند وقتی براشون وقت بزاری تا کانفیگ حرفه ای اونها رو یاد بگیری

من الان چند وقتی هستش که از کاسپر استفاده میکنم اما هنوز فرصت کار کردن باهاش رو نداشتم ولی انشااله در آینده نزدیک تصمیم

به چنین کاری رو دارم

ضمنا دوستان لطف کردن و تنظیمات این دو محصول رو توضیح دادن ، اگه خودت داری که چه بهتر و در غیر این صورت برای کومودو در پست

دوم تاپیکش موجوده و برای کاسپر هم به آدرس زیر مراجعه بفرمایید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

فایل pdf ش هم موجوده اگه خواستید بفرمایید تا آپ کنم .

newsoft
07-07-2011, 17:02
تستهای جدید بر روی ورژنهای جدید از شرکتهای مختلف تولید کننده محصولات فایروال و اینترنت سکیوریتی

البته این تستها تو هفته های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمالا هفته بعد نرم افزارهای بیشتری تست بشن.
از موارد جدید میشه به بهبود عملکرد یک درصدی محصولات شرکت کاسپر اشاره کرد.
همچنین ورود malware defender به سطح عالی.
و نتایج دیگه که تو سایت matousec.com میشه پیدا کرد.

با توجه به نتایج ، شرکت comodo همچنان در صدر هست.
و محصولات دیگر که با اختلاف اندک یا قابل توجه از صدر قرار گرفتن.

نکته مهم اینه که ممکنه در آینده تستهای جدیدتر هم به این قسمت اضافه شن.مثل کی لوگرها و اسکرین لوگر های جدید با متدهای جدیدتر نفوذ به سیستم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AMIR.KIK
20-07-2011, 16:08
دوستان تست جدید نیومده؟
کدام بهتره؟

jadaa
23-07-2011, 19:17
فایروال کومودو همه جا میگن که خوبه.ولی من نصب کردم ولی ویروس شناسیش بسیار خوب نبود.آیا واسه ویروس شناسیش تنظیمات میخواد که بهتر کار کنه؟

Ac.Milan
30-07-2011, 10:00
سلام
من آنتی ویروس مایکرو سافت رو استفاده می کنم... چه فایر والی باهاش سازگاری داره؟؟؟

Dr Hannibal
30-07-2011, 14:44
سلام
من آنتی ویروس مایکرو سافت رو استفاده می کنم... چه فایر والی باهاش سازگاری داره؟؟؟

هیچ آنتی ویروسی با فایروالی ناسازگاری نداره. فقط دقت کنید فایروال تنها محصولات مختلف رو نصب کنید.

موفق باشید

Ac.Milan
15-08-2011, 01:02
سلام. من کجا میتونم تنظیمات فایروال comodo رو یاد بگیرم؟

AMIR.KIK
15-08-2011, 13:28
سلام. من کجا میتونم تنظیمات فایروال comodo رو یاد بگیرم؟

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

msa85
16-08-2011, 16:12
رو تجربه شخصی خودم به این نتیجه رسیدم که
نصب همزمان Norton internet security و Outpost firewall امنیت بالایی به سیستم میده...



البته Comodo هم خوبه ولی تنضیمات و پیغام های زیادی به کاربر میده که از حوصله من خارجه...

Dr Hannibal
16-08-2011, 16:26
رو تجربه شخصی خودم به این نتیجه رسیدم که
نصب همزمان Norton internet security و Outpost firewall امنیت بالایی به سیستم میده...
البته Comodo هم خوبه ولی تنضیمات و پیغام های زیادی به کاربر میده که از حوصله من خارجه...

البته برای این کار باید نسخه آنتی ویروس نورتون نصب بشه ، همزمان 2 فایروال احتیاج نیست و کاره درستی هم نیست.

boros
02-09-2011, 15:14
سلام از بین این فایروال ها کدومها رایگان ؟ و از بین رایگانها کدومش بهتره ؟


Comodo Internet Security
Microsoft Baseline Security Analyzer
Outpost Firewall Free
Sunbelt Personal Firewall
Sygate Personal Firewall
ZoneAlarm Free

Dr Hannibal
02-09-2011, 15:22
comodo هم اینترنت سکیوریتی داره و هم فایروال خالی و هم آنتی ویروس خالی ، همه ی این ها رایگان هستند.

بهترین فایروال پرواکتیو comodo هست.

فایروال Outpost هم ورژن رایگان داره ، و فایروال محبوبی هم هست ، بقیه گزینه ها جالب نیستند.

تاپیک اختصاصی محصولات COMODO - راهنمای تاپیک در پست اول و دوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 1 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 2 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 4 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 5 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ... آخرين صفحه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]))

تاپیک اختصاصی OutPost Firewall ( کلیه مباحث در اینجا ) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 1 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 2 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 4 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 5 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ... آخرين صفحه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]))

موفق باشید.

*Batman*
18-09-2011, 12:08
anti-malware.ru

Test firewalls to protect against internal attacks - September 2011

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



جزئیات بیشتر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Serenity
18-09-2011, 12:36
anti-malware.ru

Test firewalls to protect against internal attacks - September 2011

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



جزئیات بیشتر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



این DefenseWall Personal Firewall قابل اطمینان هست ؟

:20:

SuffEr
18-09-2011, 13:18
من موندم چطوریه که کمودو اینقدر تو تستها خوب جواب میگیره ؟ و چطوریه که شرکت با عظمت و با اسم و رسمی مثل سیمانتک رده اش وسطه ؟ یعنی اونهمه اسم و رسم حبابه ؟ یکی یه جواب قانع کننده بده لطفا!

AlexanderMahone
18-09-2011, 13:27
من موندم چطوریه که کمودو اینقدر تو تستها خوب جواب میگیره ؟ و چطوریه که شرکت با عظمت و با اسم و رسمی مثل سیمانتک رده اش وسطه ؟ یعنی اونهمه اسم و رسم حبابه ؟ یکی یه جواب قانع کننده بده لطفا!
عزیز همه میدونن قویترین ضد ه.ک یا همون فایروال زون الارمه که همش دارن تو تست ها اونو میکوبونن من که خیلی وقته از اینترنت سیکیوریتی نورتون استفاده میکنم و روزی 3 تا 7 ساعت با سیستم اعضای خونه تو نت هستن تا حالا مشکل ه.ک شدن یا تعویض ویندوز بخاطر ویروس رو نداشتم اما احتمالا اینجا هم قدرت بزرگی دلار یا یورو حکم میکنه بخاطر همین چند مدت قبل سایمنتک و ترندمیکرو این تست هارو تحریم کردن چون کیلویی نمره میدن و کاربر هم که تست هارو میبینه شاخ در میاره:thumbsdow من که تجربه کاربری خودمو به 100تا از این تستای ابکی عوض نمیکنم اما بعضی از سایتا واقعا تستهای خوبی رو انجام میدن که اون قابل قبوله

pcsoft
18-09-2011, 13:34
این DefenseWall Personal Firewall قابل اطمینان هست ؟

:20:

با یک تست که نمیشه گفت یک فایروال نانشناخته خوبه یا بد. صبر کنید ببینید نتیجه تست های بعدی چی میشه.

newsoft
18-09-2011, 17:38
من موندم چطوریه که کمودو اینقدر تو تستها خوب جواب میگیره ؟ و چطوریه که شرکت با عظمت و با اسم و رسمی مثل سیمانتک رده اش وسطه ؟ یعنی اونهمه اسم و رسم حبابه ؟ یکی یه جواب قانع کننده بده لطفا!

به نظر من شرکتهایی مثل سیمانتک یا ... که دارای شهرت زیادی تو زمینه سیستم های امنیتی هستن در جای خودش عملکرد و کارایی شون قابل اطمینان هست.ولی این مربوط میشه به سرمایه گزاری و سطح تکنولوژیهای نرم افزاری که شرکت مورد نظر در دست داره.
همین شرکت سیمانتک ، در زمینه ویروسیابی عملکرد خوبی داره ولی از نظر hips شاید نه.علتش هم همین دنبال نکردن تکنولوژیهای مربوط به hips و موارد مشابه هست.
برعکس شرکتهایی مثل کومودو و آگنیتوم که در زمینه فایروال پیش تاز هستن شاید در حد قابل قبولی تو زمینه های کار کردی شرکت سیمانتک وارد عمل نشدن.شاید از نظر اقتصادی برای اونها به صرفه نیست که آزمایشگاهای متعدد ویروسیابی تاسیس کنن.
برای مثال شرکت آگنیتوم که بیشتر با فایروالش مشهور هست برای ویروسیابی از دیتا بیس شرکتهای دیگه استفاده میکنه و در عوض ماژول ها و تکنولوژیهای مربوط به فایروال و امنیت شبکه رو در اختیار اونها قرار میده.
شما اگه تاریخچه شرکتهای امنیتی رو نگاه کنین متوجه میشین که با کارهای بسیار کوچک به اینجا رسیدن.معمولا تو هر زمینه ای که برای اولین بار شروع به کار میکنن تو اون زمینه هم بعد از مدتی به خاطر تحقیق و توسعه گسترده مشهور میشن و نرم افزارهای قابل تحسینی رو ارائه میدن.
یعنی 2 یا 3 نفر دانشجوی رشته IT یا نرم افزار یا امنیت شبکه یه پروژه ی معمولی درست میکنن و بعد از مدتی به این نتیجه میرسن که نرم افزار رو توسعه بدن و بیشتر اوقات هم موفق میشن و در ادامه تاسیس شرکت و ...
تا اینکه شما با نامهایی مثل کسپرسکی یا کومودو یا ... آشنا میشین.
توی تستها هم معمولا از یک جنبه خاص نرم افزار رو تست میکنن.مثلا تو تست متیوسک من تا حالا تست نفوذ از بیرون یا کنترل ترافیک شبکه ندیدم.یا تست های مشابه دیگه...
پس صد در صد نیست و بهتره خوتون هم آزمایش کنین.

*Batman*
18-09-2011, 18:52
سلام.

فایروال شرکت Sygate خریداری و به Norton Internet Security اضافه شد.اما به نظر میرسه چند سالی هست تغییر پیدا نکرده.
استادی تعریف میکرد که در محیط آزمایشگاهی یک ویروس خطرناک را برای دو ساعت زنده نگه داشتند.(محیط آزمایشگاهی)
اما این ویروس در خارج از این محیط بالافاصله نابود میشه.(محیط واقعی)

فایروال ها هم در محیط ازمایشگاهی از جهات مختلف مورد آزمون قرار میگیرن.
اما باید ببینیم آیا تمام این اتفاقات هم در دنیای واقعی و برای یک کاربر خانگی رخ میده یا نه؟
اگر جواب مثبت باشه تحلیلگران باید به آمارها توجه کنن و ضعفهای احتمالی رو برطرف کنن.
فرض کنیم سیمانتک با توجه به نتایج این تستها متوجه میشه که فایروالش نسبت به کومودو، کسپرسکی و اگنیتوم ضعفهایی داره.
حالا میاد به کاربران خودش نگاه میکنه و به یک سری سوالات جواب میده:
1-آیا کاربران من از ضعف فایروال خسارت دیدن؟
2-خسارت جزئی بوده یا گسترده؟
3-کدام کمبود(ها) در فایروال کاربران رو متضرّر کرده؟
4- چه درصدی از کاربران آسیب دیدن؟
5-آیا تعداد کاربران فایروال نورتون نسبت به گذشته کمتر شده؟
.
.
.

پاسخ سوالات فوق، نیازها رو مشخص میکنه.

newsoft
22-09-2011, 18:35
سلام به دوستان این هم آخرین نتایج سایت matousec.com
بهتره یه آزمایشگاه تست فایروال هم راه بندازیم تا نتایج این تستها و تستهایی نظیر سایت matousec رو مقایسه کنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AlexanderMahone
22-09-2011, 23:51
سلام به دوستان این هم آخرین نتایج سایت matousec.com
بهتره یه آزمایشگاه تست فایروال هم راه بندازیم تا نتایج این تستها و تستهایی نظیر سایت matousec رو مقایسه کنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازم نتیجه های عجیب حق با شماس خودمون یه تست فایر وال راه اندازی کنیم اینجور بهتره تا این نتایج عجیب سایمنتک همکه 40% :19:

S0R3N4
26-09-2011, 11:50
باز نورتون خوبه که...
پاندا رو نگاه کنید...

SuffEr
26-09-2011, 13:13
چیزی که به چشم میاد پیشرفت خیره کننده بیت دیفندر هست که بالای کسپر ایستاده(تازه نسخه 2011). دیشب نصبش کردم فعلا تو مرحله تستش هستم . اینکه بعضیها گفتند سیستم رو سنگین میکنه برای من که محسوس نبود(رم 4 و سی پی یو دوال کور ای 8400). فایروالش هم وقتی تو حالت اتوپایلوت هستی خودش بر اساس دیتابیس برنامه های شناخته شده و هیوریستیک ، allow یا deny میکنه.
------------------------------------------------------------------------------------------
خوب بعد از مطلب بالا و تست بیت دیفندر باید بگم سوئیت خوبی نیست و کاربر رو اذیت میکنه.

SevenCity
20-11-2011, 19:24
هیچ راهی نداره من فایروال outpost و comodo رو با هم تو ویندوز داشته باشم؟

K1lou
21-11-2011, 14:13
هیچ راهی نداره من فایروال outpost و comodo رو با هم تو ویندوز داشته باشم؟

با سلام
قاعدتا باید مشکل ایجاد بشه
بعدش هر کدوم از اینها خودشون برای یک سیستم کفایت می کنن و نیازی نیست به نصب هر دو بر روی یک سیستم
چون احتمالا تداخلی ایجاد میشه بین کار هر کدوم

vtn54
25-11-2011, 22:25
سلام به همه دوستان عزیز

برای کسانی که علاقمند به تست سیستم امنیتی خودشان هستند (به ویژه بخش فایروال و HIPS ) من دو تست نسبتا کامل را در تاپیک "دانلود ویروس، تروجان، بررسی مخرب ها و تست آنتی‌ویروس" گذاشته ام که میتواند به آن مراجعه کنید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

S0R3N4
03-12-2011, 00:38
سلام به همه دوستان عزیز

برای کسانی که علاقمند به تست سیستم امنیتی خودشان هستند (به ویژه بخش فایروال و HIPS ) من دو تست نسبتا کامل را در تاپیک "دانلود ویروس، تروجان، بررسی مخرب ها و تست آنتی‌ویروس" گذاشته ام که میتواند به آن مراجعه کنید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

فایروال کسپرسکی کاملا نا امیدم کرد...
در تست اولی امیتازش 210 شد و تقریبا نقش خیار رو ایفا کرد برام...
در تست دومی هم که اصلا انگار نبود...یکی پس از دیگری به راحتی کار خودشون رو انجام دادن و کسپرسکی نقش کشک رو داشت انگاری...دوستان عزیز
لطفا فایروال های دیگه رو امتحان کنید و نتیجش رو بگید...

4mir
03-12-2011, 23:13
F-Secure امتیاز 180

AlexanderMahone
04-12-2011, 00:08
نورتون اینترنت سیکیوریتی 2012:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kases
08-12-2011, 12:08
فایروال سویت کوییک هیل رو با برنامه comodo leaktest تست کردم نتیجه 340/160

و همچنین با برنامه Spyshelter تست کردم نتونست هیچکدوم از تست هاشو پاس کنه
تصحیح : قسمت دسترسی به رجستر(1و2) در برنامه Spyshelter پاس کرد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jolan57
10-12-2011, 23:11
انلاین آرمور پرمیوم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AMIR.KIK
11-12-2011, 00:02
دوستانی که کومودو دارن یه تست بزارن :31:

EXXTREME
11-12-2011, 00:32
دوستانی که کومودو دارن یه تست بزارن :31:
اینم از تست کمودو
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته زیاد تعجب نکن چون این تست واسه خوده کمودو هست.

Serenity
11-12-2011, 00:33
Online Armor
واقعآ عالی هست فقط اشتباهآ من یکی از این پیغام هارو بلاک کردم کل برنامه CLT رو بست...
اما معلوم بود از همون اول امتیاز بالایی میگیره چون همشون سبز بودن...
دست AlexanderMahone درد نکنه که این فایروال رو به ما رسوند :40:

EXXTREME
11-12-2011, 00:54
این انلاین ارمر سریالش راحت گیر میاد
؟

jolan57
11-12-2011, 12:29
این انلاین ارمر سریالش راحت گیر میاد
؟

نه متاسفانه , البته نسخه فری هم داره که فرق چندانی با نسخه پرمیوم نداره
صفحه شخصی من رو نگاه کنید الکساندر عزیز راهی را برای گرفتن لیسانس قانونی و یک ساله انلاین آرمور گذاشته
البته اگه هنوز کار بده !

kases
11-12-2011, 12:47
این انلاین ارمر سریالش راحت گیر میاد
؟

برو اینجا ایملتو وارد کن سریال ارجینال 1 ساله بهت میده (منبع الکساندر ماهون)


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

S0R3N4
01-01-2012, 00:34
دوستان
فایروال Comodo و Outpost و Zone Alarm و Online Armor کدوم یک بهترن؟؟؟
میشه یه مقایسه درست درمون ازشون برام بگید؟؟

jolan57
01-01-2012, 01:22
دوستان
فایروال Comodo و Outpost و Zone Alarm و Online Armor کدوم یک بهترن؟؟؟
میشه یه مقایسه درست درمون ازشون برام بگید؟؟
عجب سوال سختی : دی
به نظر من هر چهار مورد خوب هستند به شرطی که کاربر بتونه خوب کانفیگش کنه و باهاش کار کنه , شما ببین با کدوم راحت تری همون رو انتخاب کن مطمئن باش نیاز به فایروال دیگری نداری , از نظر خودم و تجربه شخصی :
1-کمودو
2-اوتپوست
3-انلاین آرمور
4-زون آلارم
البته من منظورم نسخه های فری این نرم افزارها بود

AlexanderMahone
01-01-2012, 18:48
این سایت برای دریافت لایسنس رایگان هنوز فعال هست میتونید استفاده کنید:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AlexanderMahone
01-01-2012, 19:21
تست فایروال آرکاویر اینترنت سیکیوریتی 2012:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jolan57
01-01-2012, 20:15
تست فایروال آرکاویر اینترنت سیکیوریتی 2012:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چه امتیاز خوبی گرفته معلومه که HIPS خوبی هم داره
الان سایتش رو نگاه کردم دیدم امکانات خوبی داره لطف میکنی کمی در مورد این سوئیت توضیح بدی ؟ سرعت سیستم رو کم نمیکنه ؟ سرعت اینترنت و وب گردی رو چی ؟ دیدم که HTTP scanner داره گفتم شاید سرعت وب گردی رو کم کنه !
دیتابیس آنتی ویروسش مال خودشه ؟ این کلودش چطوره ؟

Advaced virus database thanks to Cloud Molecule technology

AlexanderMahone
01-01-2012, 21:13
چه امتیاز خوبی گرفته معلومه که HIPS خوبی هم داره
الان سایتش رو نگاه کردم دیدم امکانات خوبی داره لطف میکنی کمی در مورد این سوئیت توضیح بدی ؟ سرعت سیستم رو کم نمیکنه ؟ سرعت اینترنت و وب گردی رو چی ؟ دیدم که HTTP scanner داره گفتم شاید سرعت وب گردی رو کم کنه !
دیتابیس آنتی ویروسش مال خودشه ؟ این کلودش چطوره ؟

سرعت سیستم رو کم نمیکنه اما سرعت نت رو 2 یا 3 % میگیره اما زیاد اذیت نمیکنه.دیتابیس مال خودشه هوش مصنوعی و فایروال خوبیرو داره.سیستم کلود ملکولی رو داره(مخصوص خود شرکت)با سرعت بالا و واکنش دقیق.از سونار نورتون یکم کند تره کلودش.محیط جذابش رو هیچ انتیویروسی نداره.سرعت اسکن مناسبه لایه های محافظتی خوبی داره .فقط کرک نداره من که تاحالا هیچ نوع فعال سازی برای این تو نت ندیدم .در کل واقعا مناسبه بعد ازنورتون اف سیکیور و ترندمیکرو رو قبولداشتم الان اینو بعد از نورتون قبول دارم تو اینایی که تا حالا تست زدم پیشنهاد میدم تستش کنید

kases
06-01-2012, 20:16
نتایج تست 12.1 Symantec Endpoint Protection

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

edi2
06-01-2012, 20:50
این هم تست ما با کسپر سکی اما با تنظیمات بهینه شده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

S0R3N4
07-01-2012, 13:08
دوستان
تست های دیگه ای هم که تو اون فایل زیپ بود رو چرا کسی تست نمیکنه؟؟
کسپرسکی تو اون تست ها نقش خیار رو هم ایفا نکرد به خدا...
یکی اونا رو هم تست کنه بگه...

---------- Post added at 01:08 PM ---------- Previous post was at 01:07 PM ----------


عجب سوال سختی : دی
به نظر من هر چهار مورد خوب هستند به شرطی که کاربر بتونه خوب کانفیگش کنه و باهاش کار کنه , شما ببین با کدوم راحت تری همون رو انتخاب کن مطمئن باش نیاز به فایروال دیگری نداری , از نظر خودم و تجربه شخصی :
1-کمودو
2-اوتپوست
3-انلاین آرمور
4-زون آلارم
البته من منظورم نسخه های فری این نرم افزارها بود

بر چه اساسی اینا بهترن؟؟؟
من یه کمی تخصصی تر میخواستم مقایسه بشن...
:11:

Karkas20
07-01-2012, 14:03
ویرایش شد : دی

edi2
07-01-2012, 15:02
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
منظورتون چی هست؟میشه واضح تر مقصودتون رو بیان کنید؟

S0R3N4
07-01-2012, 23:43
میگم بذارید اون برنامه ی Spyhelter اجرا بشه و سپس تمامی تست هاشو امتحان کنید روی فایروالتون...
نتایج اونو هم لطفا دوستان بذارن...

jadaa
07-01-2012, 23:49
این هم تست ما با کسپر سکی اما با تنظیمات بهینه شده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام ممنون میشم این تنظیمات رو به ما هم بگی که کسپر ما هم قوی شه :40::10::11:

S0R3N4
08-01-2012, 00:16
دوستان
اینم یه سایت که فایروال شما رو تست میکنه...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نتایج من با کسپرسکی نسبتا مطلوب بوده...
شما هم نتایج فایروالتون رو گزارش کنید

jolan57
14-01-2012, 00:17
نتایج تست های proactive سایت matousec ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) برای سیستم های 64 bit منتشر شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دیگه هیچ حرفی باقی نمی مونه:46:

Karkas20
14-01-2012, 09:30
نتایج تست های proactive سایت matousec ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Fprojects%2Fproactive-security-challenge-64%2Fresults.php) برای سیستم های 64 bit منتشر شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دیگه هیچ حرفی باقی نمی مونه:46:


میگم عباس جان چرا سایت ماتوسک الان باز نمیکنه:19:

omid-p30
14-01-2012, 09:52
میگم عباس جان چرا سایت ماتوسک الان باز نمیکنه:19:
همیشه با فیلطرشکن باید بازش کرد.


چرا همه محصولات نیستند ؟ قرار هست بعدا اضافه بشند ؟ چون اول که گزارش اومد و تاریخش هم همین اول دسامبر هست که الانم هست، فقط 4 تا محصول بودند و بقیه الان اضافه شدند.

ضمنا فایروال ناد گویا بهتر از قبل شده ؟

jolan57
14-01-2012, 12:08
میگم عباس جان چرا سایت ماتوسک الان باز نمیکنه:19:

فکر کنم ای پی ایران تحریم باشه


همیشه با فیلطرشکن باید بازش کرد.


چرا همه محصولات نیستند ؟ قرار هست بعدا اضافه بشند ؟ چون اول که گزارش اومد و تاریخش هم همین اول دسامبر هست که الانم هست، فقط 4 تا محصول بودند و بقیه الان اضافه شدند.

ضمنا فایروال ناد گویا بهتر از قبل شده ؟

Question: What kind of products are suitable for Proactive Security Challenge 64 testing and which are not?
Answer: We often receive requests to test security products that are not suitable for Proactive Security Challenge 64. It is important to understand what kind of products we test. The primary requirement is that the product implements application-based security model and behavior blocking. This means that it allows its users to control selected actions of applications. Among behavior blocking capabilities, the product must be able to control applications' network access. Then we require the product's project to be alive and intended to be used by desktop users. We are not interested in already dead projects without a future although exceptions may appear. Finally, we require the tested version of the product to be stable, publicly available in English and run on Windows OS that is currently supported by the challenge. Most of the products called an Internet security suite, a personal firewall, a HIPS, a behavior blocker do meet all these criteria and hence they are suitable for Proactive Security Challenge 64 testing.

On the other hand, there are many products that are not suitable for our project. Security products that are built to protect only a single process are not suitable – various Internet browser security add-ons, sandboxes or virtualizations, for example. Also behavior blockers that focus on a single type of malware are not suitable – e.g. anti-keyloggers, malware removers. All pattern based systems that are not based on application behavior are not suitable – this includes all anti-virus and anti-malware solutions that are not delivered with application-based security module or do not implement at least a minimal application-based security model.

The security software that is NOT suitable for Proactive Security Challenge 64 testing just because it is not publicly available or stable can be tested in private (commercial) Proactive Security Challenge 64 without a chance to publish its results, however. Any other security software that is NOT suitable can be tested on commercial basis outside Proactive Security Challenge 64.

omid-p30
14-01-2012, 12:35
Question: What kind of products are suitable for Proactive Security Challenge 64 testing and which are not?

نه، اینکه فکر کنم منظورش اینه کلا چه محصولاتی تو لیست تست های همیشگیشون قرار میگیریند یا نه.

من منظورم امثال کاسپر و نورتون و بیت دفندر هست که چرا تو این تست نیستند ؟

Jadda
14-01-2012, 16:15
نه، اینکه فکر کنم منظورش اینه کلا چه محصولاتی تو لیست تست های همیشگیشون قرار میگیریند یا نه.

من منظورم امثال کاسپر و نورتون و بیت دفندر هست که چرا تو این تست نیستند ؟

سلام

من خیلی پیگیر این تستها نیستم.... ولی در کل معمولا سویتهای امنیتی روی ویندوزهای 64 بیتی گاهی مشکلاتی دارند، بخصوص در بخش فایروال. همین کمودو روی ویندوز 32 بیت امتیاز 100 درصد میگیره و اینجا در 64 بیت میبینیم که فایروالش امتیاز 94 درصد کسب میکنه که به خاطر اختلال در عملکرد روی پلتفرومهای 64 بیتی است. هر چند که شکاف امتیازش با سایر محصولات هم خیلی زیاده!

S0R3N4
15-01-2012, 01:59
نتایج تست های proactive سایت matousec ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) برای سیستم های 64 bit منتشر شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دیگه هیچ حرفی باقی نمی مونه:46:

چرا اینقدر نتایج متفاوت بوده؟؟؟
Comodo یعنی ضعیف تر از گذشته شده؟؟؟

ghost_dog
15-01-2012, 16:06
اين هم تست كمودو

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

arfnpm
15-01-2012, 19:38
آنلاین آرمور هم نیست.
با توجه به اختلاف آمار ذکر شد، مشخصه مشکوکه!!

S0R3N4
17-01-2012, 01:59
یه چیز رو ما فراموش کردیم دوستان
این نوشته تست فایروال های 64 بیتی...!!!!
شاید فایروال های دیگه نسخه ی های اختصاصی x64 ندارن...

newsoft
09-04-2012, 08:25
چرا اینقدر نتایج متفاوت بوده؟؟؟
Comodo یعنی ضعیف تر از گذشته شده؟؟؟

سلام
احتمالا به خاطر اینه

This is true even under 64-bit Windows 7, where security software rights are limited compared to 32-bit OS

kases
23-04-2012, 03:03
نتیجه تست فایروال کسپر با نرم افزار COMODO LEAKTESTS
ویندوز 64 بیت

340/330

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AlexanderMahone
28-04-2012, 22:38
Sophos EndpointSecurity And Control 2012:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

S0R3N4
30-04-2012, 01:08
سلام
احتمالا به خاطر اینه

This is true even under 64-bit Windows 7, where security software rights are limited compared to 32-bit OS

دقیقا این یعنی چی؟؟؟

vtn54
30-04-2012, 03:33
سلام
حتما دوستان عزیز می‌دانند که شرکت مایکروسافت برای امن‌تر کردن سیستم عاملهای 64 بیتی خود دسترسی به هسته ویندوز (Windows Kernel ) را برای برنامه ‌های در حال اجرا بر روی سیستم (چه بدافزارها چه نرم‌افزارهای دیگر از جمله نرم‌افزارهای امنیتی ) محدود کرده است .این خاصیت را که Microsoft Kernel Patch Protection نام گذاری کرده‌اند اگر چه جلوی اجرا یا خرابکاری بسیاری از انواع بدافزارها به ویژه انواع روت‌کیت‌ها را می‌گیرد ولی در عوض توانایی نرم‌افزارهای امنیتی را نیز در محافظت از سیستم بسیار کاهش می‌دهد.

تستهای قبلی سایت Matousec که با نام Proactive Security Challenge شناخته می‌شد بر روی سیستم عامل Windows XP 32bit انجام می‌شد.ولی تستهای جدید که Proactive Security Challenge 64 نامیده می‌شود بر روی سیستم عامل Windows 7 64bit انجام می‌گیرد و با توجه به تفاوت این دو سیستم عامل و نیز Microsoft Kernel Patch Protection که در بالا به آن اشاره شد و با در نظر گرفتن اینکه متاسفانه هنوز خیلی از شرکتهای سازنده نرم‌افزارهای امنیتی نسخه‌های مخصوص سیستم عامل‌های 64bit را تولید نکرده‌اند و حتی نسخه ‌های 32bit را برای محافظت از سیستمهای 64bit تغییر نداده‌اند لذا بسیاری از محصولاتی که قبلا امتیازهای مناسبی در این تست گرفته‌ بودند حالا دچار افت فاحش شده‌اند.

البته تذکر یک نکته ضروری است بعضی از این محصولات (به ویژه آنهایی که از HIPS اختصاصی بهره می‌گیرند ) به زودی این افت امتیاز را با عرضه نسخه‌های جدید جبران خواهند کرد.

ارادتمند:40:

*Batman*
08-08-2012, 21:19
سلام.
matousec نتایج تست فایروالها روی پلتفرم 64 بیتی (Windows 7 SP1) را منتشر کرد.
7 آگست 2012

همونطور که انتظار میرفت کومودو با کسب بالاترین امتیاز اول شد.
اما Privatefirewall شگفتی ساز این دوره بود که تونست اختلاف خودش رو با کومودو به حداقل برسونه و دوم بشه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک مستقیم نتایج آزمون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

xman681
08-08-2012, 21:32
سلام

ممنون بابت تست

شاید نتیجه جالب تر حضور Eset بالاتر از خیلی از نام های مشهور است

jolan57
11-08-2012, 16:21
خب من privatefirewall رو نصب کردم و واقعا از این نرم افزار دارم لذت میبرم
یک نرم افزار رایگان و با حجم 4 مگ که منو غافلگیر کرده :20:
54242

jolan57
15-08-2012, 15:00
تست clt با privatefirewall و ZoneAlarm pro
هر دو بالاترین تنظیمات

Privatefirewall 7
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ZoneAlarm Pro
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Hidden-Hunter
16-08-2012, 10:26
سلام

ممنون بابت تست

شاید نتیجه جالب تر حضور Eset بالاتر از خیلی از نام های مشهور است

سلام

طبق گفته خوده سایت ماتوسک کاسپرسکی نسخه 2013 حتی روی ویندوز های 64بیتی تا بیش از 90 درصد میتونه امتیاز بگیره و در نسخه 2012 مشکلاتی بروی ویندوز 64 بیتی بوده.
ESET هم با دادن نسخه جدید این مشکل را رفع کرده.


The very same version of Kaspersky Internet Security 2012 was tested almost a year ago (on 20th June 2011) in former Proactive Security Challenge (tests were performed on 32-bit Windows XP platform) and its results were excellent, over 90 %. On 64-bit Windows 7 platform that is used for Proactive Security Challenge 64, the results of Kaspersky Internet Security 2012 are much worse – exactly 28 %. This difference is significant but it confirms the trend we have experienced since upgrading to 64-bit Windows 7 platform. The security software vendors do have serious troubles implementing same level of security here. However, the case of Kaspesrky Internet Security is little more complex. As we can see no major update has been done for almost a year to Kaspersky Internet Security 2012, but its vendor has been working on a new version called Kaspersky Internet Security 2013 and have already asked us to privately test it under Proactive Security Challenge 64's methodology. Since Kaspersky Internet Security 2013 is still in the beta stage, the rules of our project do not allow its results to be published, but we can confirm that the results of privately tested Kaspersky Internet Security 2013 Beta were close to the results of the 2012 version on 32-bit Windows XP platform. The fans of Kaspersky Internet Security should not be worried too much since the upcoming version 2013 is expected to rescue the currently lost positions again.


: دی

Hidden-Hunter
16-08-2012, 10:32
این هم تست من با کاسپرسکی 2013

تنظیمات حداکثر ، تست با COMODO Leak Test

سیستم عامل : Windows 7 SP1 64 BIT

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

A M ! N
16-08-2012, 11:02
همه چیز آرومه !!



Win7 32 bit Enterprise | Outpost security suit free
( Advanced Configurations ( Not Maximum


54531

xman681
18-08-2012, 13:41
سلام.
matousec نتایج تست فایروالها روی پلتفرم 64 بیتی (Windows 7 SP1) را منتشر کرد.
7 آگست 2012

همونطور که انتظار میرفت کومودو با کسب بالاترین امتیاز اول شد.
اما Privatefirewall شگفتی ساز این دوره بود که تونست اختلاف خودش رو با کومودو به حداقل برسونه و دوم بشه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک مستقیم نتایج آزمون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

سلام

کسی از دوستان میتونه آرشیو کامل تست های این شرکت را برام پیدا کنه من از سایتش چیزی سر در نیاوردم از هر سالی که شروع کرده تا الان


ممنون

kases
18-08-2012, 15:20
سلام

کسی از دوستان میتونه آرشیو کامل تست های این شرکت را برام پیدا کنه من از سایتش چیزی سر در نیاوردم از هر سالی که شروع کرده تا الان


ممنون

سلام دوست عزیز

نتایج proactive-security-challenge-64


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


proactive-security-challenge


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

در لیست محصولات میتونید تا 10 محصول انتخاب کنید و محدوده زمانی رو مشخص کنید تا لینک دانلود تستها در اختیار شما قرار بده

xman681
18-08-2012, 18:36
سلام دوست عزیز

نتایج proactive-security-challenge-64


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




proactive-security-challenge


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

در لیست محصولات میتونید تا 10 محصول انتخاب کنید و محدوده زمانی رو مشخص کنید تا لینک دانلود تستها در اختیار شما قرار بده


سلام

ممنون دوست عزیز

چرا توی این تست ها خبری از Online Armor نیست من انتخابش کردم ولی جلوی همش خالی هست و هیچ تستی ازش نیست فک کنم تست های سال قبل حضور داشت !!!

jolan57
18-08-2012, 20:37
من به درخواست یکی از دوستان clt کمودو رو با انلاین آرمور رایگان و پرمیوم تست زدم و به راحتی هر دو ورژن 340 رو گرفت در حالی که این دوستمون بالای 120 نمیگیره
یک سری هم عکس از پیغام ها فرستادم و در یک فایل زیپ واستون قرار میدم بعضی از پیغام های تکراری رو حذف کردم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

xman681
18-08-2012, 21:56
من به درخواست یکی از دوستان clt کمودو رو با انلاین آرمور رایگان و پرمیوم تست زدم و به راحتی هر دو ورژن 340 رو گرفت در حالی که این دوستمون بالای 120 نمیگیره
یک سری هم عکس از پیغام ها فرستادم و در یک فایل زیپ واستون قرار میدم بعضی از پیغام های تکراری رو حذف کردم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ممنون دوست گل
jolan57 عزیز میشه بگی از چه ویندوزی استفاده میکنی ؟؟؟

kases
18-08-2012, 22:45
سلام

ممنون دوست عزیز

چرا توی این تست ها خبری از Online Armor نیست من انتخابش کردم ولی جلوی همش خالی هست و هیچ تستی ازش نیست فک کنم تست های سال قبل حضور داشت !!!

سلام

اطلاع دقیقی ندارم چرا انلاین ارمور در این تستها شرکت نمیکنه و یا چرا نتایجش از سایت matousec برداشته شده

در سالهای قبل انلاین ارمور در صدر جدول تستهای ماتوسک قرار داشت

احتمالا بین انلاین ارمور و matousec مشکلی بوجود اومده که نتایج تستها رو از وبسایتشون برداشتن اگر اطلاعات موثقی در این مورد دریافت کردم در همین تاپیک قرار میدم

jolan57
18-08-2012, 23:57
ممنون دوست گل
jolan57 عزیز میشه بگی از چه ویندوزی استفاده میکنی ؟؟؟
خواهش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SANR
23-08-2012, 14:43
سلام دوستان:
zemana antiloger می تونه به عنوان یک فایروال قدرتمند عمل کنه یا خیر؟کاراییش چطوره؟

A M ! N
23-08-2012, 14:57
سلام دوستان:
zemana antiloger می تونه به عنوان یک فایروال قدرتمند عمل کنه یا خیر؟کاراییش چطوره؟

سلام.

Zemana AntiLogger همونطوری که از اسمش پیداس یه برنامه ی ضد keylogger هست. نه یک فایروال.

یکی از قوی ترین برنامه های ضد کی لاگر هستش.

SANR
24-08-2012, 16:02
خوب از لحاظ امنیت چه فرقی با فایروال داره؟
چون همون پیامهایی که فایروال میده این برنامه هم میده

*Batman*
24-08-2012, 16:27
خوب از لحاظ امنیت چه فرقی با فایروال داره؟
چون همون پیامهایی که فایروال میده این برنامه هم میده
به من روش جلوگیری از دسترسی برنامه ها به اینترنت رو در Zemana AntiLogger توضیح بدید.
همچنین Global Rule رو طوری تغییر بدید که کامپیوتر شما پیغام های ورودی Echo رو مسدود کنه.
پورت 27015 پروتکل UDP رو در حالت Inbound ببندید.
و ترتیبی بدین که نشه وارد سایت یاهو شد.

Hidden-Hunter
24-08-2012, 22:24
این هم تست جدید ما :27:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohsenking
27-08-2012, 00:43
بچه ها چطوری تست میکنید ؟
این سایت که باز نمیشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

A M ! N
27-08-2012, 00:45
بچه ها چطوری تست میکنید ؟
این سایت که باز نمیشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سلام.

این سایت نیاز داره که شما در جایی خارج از ایران باشید، پس دست بکار شید همین الان...!!

از ابزار تغییر IP استفاده کن.

jolan57
07-09-2012, 10:46
Pc Tools firewall plus
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kases
17-09-2012, 19:36
سلام دوستان

امروز فیلمی اماده کردم که نشون میده انتی ویروس کسپرسکی 2013 حتی بدون پرسیدن یک سوال تستهای برنامه COMODO Leaktests v.1.1.0.3 رو کاملا پاس میکنه و هر 340 امتیاز کسب میکنه
بعد از کسب نتیجه انتی ویروس exit کردم تا کاملا از حافظه ram خارج بشه و دوباره تست کردم که بدون انتی ویروس 210 امتیازثبت شد.البته با این تنظیماتی که من داشتم کار کردن با سیستم دشواره و شاید امکان پذیر هم نباشه, فقط برای تست همچین تنظیماتی رو پیاده کردم

حجم فایل 1 مگابایت:

56514

amiinn76
17-09-2012, 22:43
جناب kases اگه امکان داره این تنظیماتی راکه برای کسپر انجام دادید را اینجا قرار بدید تا هم من و هم بقیه استفاده کنن من خودما کشتم بیشتر از 250 امتیاز نگرفتم

kases
18-09-2012, 06:09
جناب kases اگه امکان داره این تنظیماتی راکه برای کسپر انجام دادید را اینجا قرار بدید تا هم من و هم بقیه استفاده کنن من خودما کشتم بیشتر از 250 امتیاز نگرفتم

حتما عزیز سر فرصت تنظیمات میزارم

Hidden-Hunter
19-09-2012, 18:34
سلام

این هم تست جدید matousec.com که همانطور که پیش بینی میشد کرد ، کاسپرسکی روی ویندوز 64 بیتی توانسته عملکرد خوبی داشته باشه و 86 امتیاز کسب بکنه و در ردیف سوم قرار بگیرد !

تست بر روی ویندوز 64 بیتی انجام شده.

نتیجه تست :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دیدن نتیجه بقیه سوییت ها :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kases
28-09-2012, 05:18
تست فایروال online armor با COMODO Leaktests v.1.1.0.3

WINDOWS 64bit

تنظیمات پیشفرض
340/340

56961

xman681
28-09-2012, 11:01
تست فایروال online armor با COMODO Leaktests v.1.1.0.3

WINDOWS 64bit

تنظیمات پیشفرض
340/340

56961


سلام

خسته نباشید

امیدواریم دوباره آنلاین آرمور را توی تست matousec بینیم

واقعا جاش خالیه حتی نتایج تست های قبلیش هم از روی این سایت حذف شده

البته امسی سافت اعلام کرده پول زیادی میخاد بگیره ( بیشتر از بقیه شرکت ها ) و به همین خاطر تا الان شرکت نکردند

نسخه جدید آنلاین آرمور هم فکر کنم طی روز های آینده خبر هاش برسه

موفق باشید

kases
28-09-2012, 19:15
واقعا جاش خالیه حتی نتایج تست های قبلیش هم از روی این سایت حذف شده
سلام
مثل اینکه خیلی دوست دارین نتایج تستهای قبلی انلاین ارمور ببینید:31:
چندتا عکس ازتستهای گذشته که قدمت تاریخی دارن میزارم اینجا تا ببینید قبلا انلاین ارمور اون بالا بالاها بوده:31:
اما متاسفانه این فایروال بسیار خوب فعلا در تستها حضور نداره

56966569675696856969

xman681
28-09-2012, 19:31
سلام
مثل اینکه خیلی دوست دارین نتایج تستهای قبلی انلاین ارمور ببینید:31:
چندتا عکس ازتستهای گذشته که قدمت تاریخی دارن میزارم اینجا تا ببینید قبلا انلاین ارمور اون بالا بالاها بوده:31:
اما متاسفانه این فایروال بسیار خوب فعلا در تستها حضور نداره

56966569675696856969

سلام

ممنون عزیز

علی آقا میشه بگی برای کدوم سال ها هستند فکر کنم برای 2009 باید باشند درسته ؟؟؟

kases
28-09-2012, 20:59
سلام

ممنون عزیز

علی آقا میشه بگی برای کدوم سال ها هستند فکر کنم برای 2009 باید باشند درسته ؟؟؟

خواهش میکنم
این نتایج متعلق به سالهای 2008و 2009 هستن

hamidreza2010
06-10-2012, 01:50
سلام

این هم تست جدید matousec.com که همانطور که پیش بینی میشد کرد ، کاسپرسکی روی ویندوز 64 بیتی توانسته عملکرد خوبی داشته باشه و 86 امتیاز کسب بکنه و در ردیف سوم قرار بگیرد !

تست بر روی ویندوز 64 بیتی انجام شده.

نتیجه تست :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دیدن نتیجه بقیه سوییت ها :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سلام دوست عزیز
مطمئنی این تست ها معتبر هستند آخه برندهای معروف همه ته صفن:دی
از بیددفندر گرفته که همه میگن بهترینه تا کسپر که سومه.یا نود 32 که خراب کرده و .....
آخه چطور ممکنه کومودو مجانی بیاد از کسپری که اینقدر قیمت داره جلو بزنه.اگه اینطوری بود که کومودو برنامش رو مجانی نمیکرد با این همه قدرت

xman681
06-10-2012, 09:24
سلام دوست عزیز
مطمئنی این تست ها معتبر هستند آخه برندهای معروف همه ته صفن:دی
از بیددفندر گرفته که همه میگن بهترینه تا کسپر که سومه.یا نود 32 که خراب کرده و .....
آخه چطور ممکنه کومودو مجانی بیاد از کسپری که اینقدر قیمت داره جلو بزنه.اگه اینطوری بود که کومودو برنامش رو مجانی نمیکرد با این همه قدرت

سلام

اگر اشتباه نکنم این تست ها بر روی بحث Proactive مانور میده
و به همین خاطر کمودو بهترین هست

البته بقیه فایروال ها هم ضعیف نیستند ولی در این مبحث اصلا به پای کمودو نمیرسند

ببخشید ولی کسپراسکای کجا ته صف هست ؟؟!!!!

ضمنا توی تست ها که بیت و بقیه بهترین میشند آنتی ویروس تنها آنها مورد تست قرار میگیره عزیز مثل AV-C

موفق باشید

hamidreza2010
06-10-2012, 13:49
ممنون رفیق
من نگفتم کسپر ته صفه گفتم کسپر سومه ولی از بیت بعید بود
اصلا یه سئوال .... کوییک هیل چرا اصلا توی هیچ آزمونی شرکت نمیکنه.من دارم ازش استفاده میکنم واقعا فوق العادس؟

xman681
06-10-2012, 16:53
ممنون رفیق
من نگفتم کسپر ته صفه گفتم کسپر سومه ولی از بیت بعید بود
اصلا یه سئوال .... کوییک هیل چرا اصلا توی هیچ آزمونی شرکت نمیکنه.من دارم ازش استفاده میکنم واقعا فوق العادس؟

خب گفتم خدمتتون که این تست بر روی اصول خود هست که داخل سایتش میتونید اطلاعات دقیق تر بگیرید و بطور حتم فایروال ها گزینه های دیگری هم دارند ....

ولی جز تست های معتبر هست

در مورد شرکت یا عدم شرکت ؛ شرکت سیمانتک هم در دو تست معتبر AV-C و VB100 شرکت نمیکنه پس دلیلی برای ضعیف بودن نیست و جز بهترین ها بوده و خواهد بود

در مورد شرکت در تست ها

هزینه این تست ها در بعضی مواقع زیاد و نا معقول خواهد بود برای شرکت های تازه کار

احتمال دارد شرکت از میزان فروش خودش رضایت داشته باشد و دلیلی برای هزینه اضافی نبیند و ترجیح میدهد دلار های خودش را صرف خودش کند تا شرکت در تست ها

و دلایل دیگر هم هست مثلا وب روت از وقتی در تست وی بی 100 افتضاح 2787 فالسی را به بار آورد دیگه شرکت نکرد

و موارد دیگر

موفق باشید

ضمنا بیت اینترنت سکورتی بهترین آنتی ویروس فعلی دنیاست بدون شک ( تست های AV-C و AV-Test ) را ببینید احتمال اینکه توی AV-C محصول سال بشه خیلی زیاد هست

hamidreza2010
08-10-2012, 03:03
سلام دوستان
من آنتی ویروس کسپر 2012 دارم + آپدیت روز میخواستم یه فایروال کنارش نصب کنم.به نظرتون کومودو فایروال خوبه؟یعنی ارزش نصب کردن داره یا نه؟
اگه فایروال بهتری سراغ دارین بگین فقط خواهشا سلیقه ایی نباشه.
ممنون

xman681
08-10-2012, 10:14
سلام دوستان
من آنتی ویروس کسپر 2012 دارم + آپدیت روز میخواستم یه فایروال کنارش نصب کنم.به نظرتون کومودو فایروال خوبه؟یعنی ارزش نصب کردن داره یا نه؟
اگه فایروال بهتری سراغ دارین بگین فقط خواهشا سلیقه ایی نباشه.
ممنون

سلام

دوست گل بهتر است از بسته اینترنت سکوریتی کسپر استفاده کنید

ولی اگر علاقه ای به این موضوع ندارید

فایروال کمودو یا آنلاین آرمور

موفق باشید

A M ! N
13-10-2012, 19:48
درود..

شاید براتون سوال باشه که آیا به جز CLT یا همون Comodo leak test ، تسترهای دیگه ای هم وجود داره ؟
خب من یه چندتا ابزار و سایت پیدا کردم که میتونین ازشون بهره ببرین

این سایت پایین 32 نوع تست رو درش میتونین پیدا کنید .. که شامل تستهای FW و HIPS میشه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای کی لاگر ها :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


و همچنین ابزارهایی که ماتوسک برای تست پرواکتیو استفاده میکنه رو ازینجا میتونید دانلود کنید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hamidreza2010
14-10-2012, 00:20
آقا دمت گرم ترکوندی ها
خیلی برنامه های خوبین پیشنهاد میکنم همه دانلود کنن

Hidden-Hunter
19-10-2012, 14:53
سلام

گفتم امروز با برنامه COMODO Leak Test یک تست بزنم ولی بدون سوییت امنیتی و تنها با ویندوز خالی و حتی فایروال ویندوز هم غیرفعال کردم !!

خودم کف کردم :27:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

:31:

hamidreza2010
20-10-2012, 00:07
ایول بابا عجب مغزی داری
خوب شد روی کومودو رو کم کردی حال کردم.من کسپر 2013 دارم با کلی تنظیمات پیشرفته تازه به زور میرسید به 200
پس معلوم شد همش الکی و مفته

Hidden-Hunter
20-10-2012, 00:13
ایول بابا عجب مغزی داری
خوب شد روی کومودو رو کم کردی حال کردم.من کسپر 2013 دارم با کلی تنظیمات پیشرفته تازه به زور میرسید به 200
پس معلوم شد همش الکی و مفته


ایول بابا عجب مغزی داری

متوجه نشدم !

با تنظیمات بهینه تره کسپر میشه تا 330 هم امتیاز گرفت ولی در اصل همان 340 هست ...و چیزی که هست تنظیمات شما هنوز نیمه پیشرفته هست : دی

Hidden-Hunter
20-10-2012, 00:32
این هم تستی که نشان می دهد کسپر 340 امتیاز را کسب میکنه ، چون با مدرک این دفعه ارائه دادم !:31: و چیزی که هست برای بدست اوردن این امتیاز باید تنظیماتی هم برای کسپر در نظر گرفت وگرنه خیلی امتیاز دریافت کند حدود 280 یا نهایت 300 امتیاز هست .
عیب من اینه : چون به تنظیمات کسپر اشنا شدم و باهم راحت هستیم ، دیگه نمی تونم سوییتی جایگزین کنم ، و وقتی هم نصب میکنم سوییت جایگزین را ، بعد دو روز ریمو میکنم ...
چون هرکسی با یک سوییتی راحت هست و میتونه باهاش کار کنه ...
لینک دانلود از مدیا فایر :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

موفق باشید.

ALI16437
20-10-2012, 11:51
با سلام ،
Hidden-Hunter عزیز در صورت امکان یکمقدار در مورد تنظیماتی که در کاسپر
انجام داده اید توضیح بدهید

ممنونم علی

pcsoft
20-10-2012, 12:35
ایول بابا عجب مغزی داری
خوب شد روی کومودو رو کم کردی حال کردم.من کسپر 2013 دارم با کلی تنظیمات پیشرفته تازه به زور میرسید به 200
پس معلوم شد همش الکی و مفته

این تنظیمات پیشرفته تون رو به کسی نگین یوقت!
تنظیمات پیشرفته شما فعلا در حد وبندور بدون کسپرسکی هست. تحسین برانگیزه!:27:

Hidden-Hunter
20-10-2012, 13:53
با سلام ،
Hidden-Hunter عزیز در صورت امکان یکمقدار در مورد تنظیماتی که در کاسپر
انجام داده اید توضیح بدهید

ممنونم علی

سلام

هرکسی برای خودش تنظیماتی اعمال میکند و شاید تنظیمات من بدرد کس دیگر ینخورد !

ایشالا سرفرصت اگر بشه تنظیماتی از کل HIPS قرار می دهم ، ولی قول نمی دم .

hamidreza2010
20-10-2012, 14:00
متوجه نشدم !

با تنظیمات بهینه تره کسپر میشه تا 330 هم امتیاز گرفت ولی در اصل همان 340 هست ...و چیزی که هست تنظیمات شما هنوز نیمه پیشرفته هست : دی
آره در واقع تنظیمات خاصی اعمال نکردم فقط موندم چطوری ویندوز اونم بدون فایروال این امتیاز رو گرفت


با سلام ،
Hidden-Hunter عزیز در صورت امکان یکمقدار در مورد تنظیماتی که در کاسپر
انجام داده اید توضیح بدهید
ممنونم علی
آره منم میخواستم همینو بگم اگه میشه لطف کن تنظیماتت رو برامون بذار.خواهشا واضح باشه.ممنون

این تنظیمات پیشرفته تون رو به کسی نگین یوقت!
تنظیمات پیشرفته شما فعلا در حد وبندور بدون کسپرسکی هست. تحسین برانگیزه!:27:
شما نگران اون نباشین.تنظیمات پیشرفته من همون تنظیمات پیشفرض کسپر هست آقای پرفسور.من تنظیمات خاصی اعمال نکردم


سلام

هرکسی برای خودش تنظیماتی اعمال میکند و شاید تنظیمات من بدرد کس دیگر ینخورد !

ایشالا سرفرصت اگر بشه تنظیماتی از کل HIPS قرار می دهم ، ولی قول نمی دم .

اون که آره ولی اگه لطف کنی بذاری ممنون میشم.چون من تازه kis 2013 نصب کردم زیاد با تنظیماتش آشنایی ندارم.قبلا همش از kav استفاده میکردم که خب اون تنظیماتش خیلی راحتتره

Hidden-Hunter
20-10-2012, 14:41
حمیدرضا 2010 عزیز

به لینک زیر بروید و تنظیمات را اعمال کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

pcsoft
20-10-2012, 15:07
این هم تست COMODO Leak Test با ویندوز XP و فایروال خاموش

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

satansilent
20-10-2012, 16:21
بحث comodo leak test انگار داغه دوستانی که ویندوز x32 دارند malware defender ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) رو یه تست بزنن ببینن چطوره تو اینترنت می گفتن 320 رو آورده..انگار برای مبتدی ها کمی سخته :46:

hamidreza2010
20-10-2012, 23:04
حمیدرضا 2010 عزیز

به لینک زیر بروید و تنظیمات را اعمال کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

آقا ممنون.لطف کردین

این هم تست COMODO Leak Test با ویندوز XP و فایروال خاموش

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

داداش ما کدوم رو باور کنیم خلاصه؟یکی بالای همین تاپیک همین رو تست کرده امتیازش شده 190 بعد شما تست کردین امتیاز شده 20.خواهشا یکی توضیح بده ببینیم قضیه چیه؟

pcsoft
20-10-2012, 23:09
آقا ممنون.لطف کردین


داداش ما کدوم رو باور کنیم خلاصه؟یکی بالای همین تاپیک همین رو تست کرده امتیازش شده 190 بعد شما تست کردین امتیاز شده 20.خواهشا یکی توضیح بده ببینیم قضیه چیه؟

دوست گرامی. کافیه به ظاهر پنجره ها توجه کنی. تست من روی اکس پی 32 بیت هست. در صورتیکه تست قبلی برای ویندوز سون 64 بیتی هست.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

aylar6888
21-10-2012, 00:27
سلام

گفتم امروز با برنامه COMODO Leak Test یک تست بزنم ولی بدون سوییت امنیتی و تنها با ویندوز خالی و حتی فایروال ویندوز هم غیرفعال کردم !!

خودم کف کردم :27:

===========================
​اینو همه میدونن که بدون تمام نرم افزارهای امنیتی خود ویندوز البته سالم و پاک و ویرایش نشده و با رجیستری سالم 180 تا 190 امتیاز میاره.اینهمه با کسپر تست زدی یبار کنجکاویت گل نکرد ببینی بدون فایروال چند امتیاز میگیری؟جالبه
========================
pcsoft عزیز
از ظاهر تست شما از کجاش میشه فهمید که ویندوز چی و چند بیته؟؟؟میشه واضحتر بگین؟؟؟؟؟؟؟؟منظورت گرافیک پنجره هاست؟؟؟؟:31:
من با 7 -32 بیت بدون فایروال و ویندوز دیفندر و فایروال ویندوز 180 از 330 و 190 از 340 میگیرم.شما رو نمیدونم.

hamidreza2010
21-10-2012, 01:13
چی بگم والله.
مبگم اصلا بیخیال تست زدن بشم.من همون کسپر رو تنظیم میکنم بیخیال تست هم میشم.بهتر نیست؟

Hidden-Hunter
21-10-2012, 06:41
اینو همه میدونن که بدون تمام نرم افزارهای امنیتی خود ویندوز البته سالم و پاک و ویرایش نشده و با رجیستری سالم 180 تا 190 امتیاز میاره.اینهمه با کسپر تست زدی یبار کنجکاویت گل نکرد ببینی بدون فایروال چند امتیاز میگیری؟جالبه

بعدا پاسخ شما را خواهم داد.

pcsoft
21-10-2012, 09:36
===========================
pcsoft عزیز
از ظاهر تست شما از کجاش میشه فهمید که ویندوز چی و چند بیته؟؟؟میشه واضحتر بگین؟؟؟؟؟؟؟؟منظورت گرافیک پنجره هاست؟؟؟؟:31:
من با 7 -32 بیت بدون فایروال و ویندوز دیفندر و فایروال ویندوز 180 از 330 و 190 از 340 میگیرم.شما رو نمیدونم.

من منظورم سیستم عامل بود. واقعا نمیشه فهمید که تست من روی اکس پی بوده؟( تازه من خودم نوشتم توی پست که روی اکس پی تست شده. چند بیتی بودنش رو من خودم اضافه نوشتم.)

مثل اینکه باید سند محضری تقدیم دوستان کنیم. یه زمانی این انجمن چی بود حالا چی شده. داریم سر چی بحث می کنیم واقعا...

aylar6888
21-10-2012, 11:29
من منظورم سیستم عامل بود. واقعا نمیشه فهمید که تست من روی اکس پی بوده؟( تازه من خودم نوشتم توی پست که روی اکس پی تست شده. چند بیتی بودنش رو من خودم اضافه نوشتم.)

مثل اینکه باید سند محضری تقدیم دوستان کنیم. یه زمانی این انجمن چی بود حالا چی شده. داریم سر چی بحث می کنیم واقعا...
=====================
دوست عزیز چون نمیدونستم ازتون سوال کردم که بفهمم.شما چرا همتون بهتون بر میخوره؟اون صورتک رو هم گذاشتم که همین برداشت بد رو نکنین اما انگار برعکس شده.اگه من بد پرسیدم معذرت میخام

Hidden-Hunter
21-10-2012, 13:45
​اینو همه میدونن که بدون تمام نرم افزارهای امنیتی خود ویندوز البته سالم و پاک و ویرایش نشده و با رجیستری سالم 180 تا 190 امتیاز میاره.اینهمه با کسپر تست زدی یبار کنجکاویت گل نکرد ببینی بدون فایروال چند امتیاز میگیری؟جالبه


خودم کف کردم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

من در پست ها دو پهلو متن می نویسم ! کف کردن بنده از این امتیاز چیزی نیست که در فکر شما هست .

امضای قشنگی دارید ولی !! فقط بودن این امضا کافی نیست !

Hidden-Hunter
21-10-2012, 13:54
چی بگم والله.
مبگم اصلا بیخیال تست زدن بشم.من همون کسپر رو تنظیم میکنم بیخیال تست هم میشم.بهتر نیست؟

حمید رضا جان هرکسی در این انجمن فعالیت می کند فقط برای کمک به دیگران هست و کسب تجربه وگرنه از نظر مادی سودی نمی بره و چه بسا بهتره با ملایمت و مهربانی از هم حمایت کنیم.

عزیزمی:40: