PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در استفاده از Internet download manager در دانلود از rapidshare



seppeehr
21-12-2007, 12:04
سلام.
دوستان من برای دانلود از اکانت پریمیوم رپیدشرم به کمک IDM دچار مشکلم. به این ترتیب که وقتی به 200 300 کیلوبایت آخر فایل که می رسم. همه کانکشن های IDM قطع میشه و سرعت دانلود می رسه به حدود صفر. یعنی اگه برای مثلا یک فایل 5 مگی 5 دقیقه زمان لازم هست، برای 200 300 کیلوی آخرش 3 دقیقه طول می ده! البته اگه دانلود رو کنسل کنم وبعدا دوباره تلاش کنم، احتمالا این باقی مانده راحت دانلود می شه، اما خب بعضی وقت ها که فایل ها رو روی Scheduler تنظیم می کنم که پشت سر هم دانلود بشن، و یک دفعه بعد از 2-3 ساعت میام و می بینم هنوز سر 200-300 کیلو ی آخر قسمت اول فایلم مونده، خب زیاد چیز دلپذیری نیست! ضمن اینکه اگه همون موقع بخوام دوباره دانلود رو ادامه بدم connection Time out می ده.

خیلی هم پرس و جو کردم، یکی گفت این مشکل خاصی نیست و همیشه اتفاق نمی افته، اما برای من همیشه اتفاق می افته!!!:41: یکی دیگه گفت تعداد کانکشن هات رو به 1 کاهش بده، اما این کار هم باعث شد سرعتم خیلی افت کنه و ضمنا مشکل رو هم حل نکرد. از منیجر های دیگه هم استفاده کردم، اما هیچ کدومشون به کارامدی IDM در دانلود از rapidshare نبودن.
از دوستان و اساتید محترم خواهش می کنم اگه واقعا راه حلی دارند به من ارائه بدن. الان این مسئله انقدر اذیت می کنه که عملا اکانتم بلا استفاده مونده و دارم فایل ها رو با تورنت دانلود می کنم که اونم می دونید که سرعتش به پای رپید نمی رسه.

shahedi
23-12-2007, 01:33
ورژن دیگه ای از Idmرا امتحان کنید. توی تنظیمات نرم افزار هم زمان اتصال مجدد به سایت را دوباره تنظیم کنید.

reza41
23-12-2007, 15:13
براي من هم بعضي وقت ها اين اتفاق مي افته ولي احتمال قوي مي دم از سرور و سايت باشه چون از بعضي سايت هاي به خصوص اينطوريه نه از همه سرورها