ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Gre : Practicing to Take the General Test - Big Book



***Spring***
27-08-2007, 00:58
Gre : Practicing to Take the General Test - Big Book


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


The Graduate Record Examinations (GRE) General Test consists of verbal, quantitative, and analytical writing sections. This book is the only test prep guide that contains questions and topics from actual tests administered worldwide. It contains verbal and quantitative questions from seven actual GRE General Tests and sample analytical writing topics from the complete pool of topics for the analytical writing measure. It includes information about the structure of the test, answering procedures, explanations of correct answers for verbal and quantitative questions, sample writing responses with scores, scoring information, a math review, and test-taking strategies.


حجم : 5.4 مگابایت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


پسورد :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

.

ess3nce
27-08-2007, 01:45
سلام
ممنون
اینم از طرف من
Kaplan GRE Exam.CD, 2007 Edition.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

***Spring***
27-08-2007, 12:48
سلام ... خیلی ممنون از شما ... این همه اطلاعات کامل لینکی که شما گفتید ... بازم ممنون ...



Kaplan GRE Exam.CD, 2007 Edition



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]]


Kaplan GRE Exam, 2007 Edition CD ROM
Kaplan Education | ISBN: 1419541919 | 432 pages | 70 MB (29 MB Compressed)


*A rich online study plan that guides students through all of the integrated assets of the comprehensive program, including the book, online, and software

*Guidance throughout the program, directing students to additional resources within the program if they need it

*A diagnostic experience to help students concentrate on the areas in which they need the most help

*A progress report, so students can keep track of and analyze their performance as they make their way through the program

*Email communication at key points during the program, providing extra tips and guidance, as well as motivation to keep improving

*Monthly online additions to ensure that the student has the latest content and information about the exam

*Remedial content to ensure students are up-to-speed on the basic concepts before attacking higher-level content

*Downloadable strategy and reference guides for easy prep on the go

*Realistic practice experiences

*Online question banks

*5 full-length practice tests with detailed answer explanations



حجم : 29.7 MB



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
.

khajavibeh
08-12-2009, 20:28
سلام از کتابهایی که قرار دادید ممنونم.
من یه مشکلی دارم. سایت رپیدشر اصلا راه نمیده! چه کار کنم؟
جای دیگه ای این کتابها رو آپلود نکردین؟