PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در نصب پرینتر Hp1018



nera
01-08-2007, 11:28
من یک پرینتر HP1018 خریدم. حالا تو نصبش مشکل دارم. در واقع از روی سی دی نصبش کردم, ویندوز هم ظاهرا نشون میده که نصب شده, چک کردم پرینتر تو حالت آفلاین هم نیست, کلی هم با تروبل شوترش ور رفتم اما مشکل حل نشد, تروبل شوتر گفت تست کنم که آیا توی comandpromptمی تونه پرینت بگیره که نگرفت! هر دفعه که پرینت می فرستم بعداز چند ثانیه error میده. توی نوار پایین ویندوز هم یک علامت سوال قرمز کوچک روی آیکون پرینتر هست. این یعنی مشکل کجاست؟ پورتی هم که نصب شده USB002 هست. البته چند بار هم پرینتر و کامپیوتر رو خاموش کردم و دوباره روشن کردم باز هم حل نشد. اومدم پرینتر رو delete کنم که زیر آیکونش نوشت deleting اما حذف نشد. حالا سه تا آیکون پرینتر توی اون قسمت Pinters&faxes دیده می شه که یکیش در حالت Ready هست و بقیه Deleting . وقتی هم با همون می خوام پرینت بگیرم هم جواب نمی ده و Error میده همون جور که توضیح دادم. کسی می دونه مشکل چیه؟

Freddy
01-08-2007, 11:55
سلام
ببین احتمالن مشکل از اینجاست که تو قبل از اینکه درایور رو نصب کنی پرینتر رو به کامپیوتر وصل کردی یا به طور همزمان یعنی پرینتر رو وصل کردی و روشن و بعد درایور رو نصب کردی.
برای نصب کلیه قطعات USB باید اول درایور رو نصب کرد و بعد قطعه رو متصل کرد.
حالا ممکنه مشکل حل بشه شایدم نه در واقع این جور مواقع داستان سخت میشه البته اگه مشکل همین باشه.
برای تستش دو راه هست اول اینکه پرینتر رو خاموش کن و کابلشم در بیار و کامپیوترت رو ریست کن و همینطور که پرینتر خاموشه پرینترتو ریموو کن و بعد دوباره ریست و اینبار که کامپیوتر بالا اومد همچنان که پرینتر خاموشه سی دی درایور رو بذار نصب شه و نصب که تموم شد بعد از چند لحظه پرینترتو وصل و روشن کن که شروع میکنه به شناختن و نصب برنامش.
اگه مشکل حل نشد به نظر من سیستمتو Restore کن به زمان قبل از اولین نصب پرینترت و این بار به این روش پرینترتو نصب کن.
امیدوارم که تونسته باشم کمکی بکنم.

abesderakhshan
02-08-2007, 02:29
این پرینتر دارای usb 2.2 است و قبل از نصب کابل آن به کیس باید درایور آن را نصب کنید.
ضمنا در contro panel در قسمت printer and fax اگر به صورت اتوماتیک پرینتری نصب شده آن را پیش از نصب درایور پاک کنید.