PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ایرانسل در اصفهان



mami_hacky
20-03-2007, 02:44
با سلام

یک هفته پیش یک سیم کارت دائمی ایرانسل خریدم ( اصفهان - میدان انقلاب - دفتر ایرانسل ) و به یک سری مشکلات برخوردم. می خوام ببینم اینا طبیعیه؟ به نظر می یاد که اینطور نیست.

خوب ، خط دهی در اصفهان که همونطور که می دونید ظاهرا مشکل داره ، هرچند در روزهای اخیر من تونستم به نحو خوبی در خیلی از جاهای شهر ( نظر - میدان امام - دروازه دولت - چهار راه نقاشی - دروازه تهران - .... ) استفاده کنم.

اما ....
من تا حالا نتونستم حتی یک sms هم ارسال کنم. آیا سیستم ارسال sms در اصفهان کاملا تعطیله؟ sms برام می یاد از سیم کارت دولتی ولی چیزی نمی تونم بفرستم.

خیلی بد اینجاست که با شماره های 130 و ... و شماره های دیگه خود ایرانسل هم اصلا نمی تونم تماس بگیرم. تمام sms های E-care هم که به 130 می فرستم fail می شه. وقتی 130 رو می گیرم ، میگه شما شماره رو اشتباه گرفتین.

یه اتفاق عجیب دیگه ای که امروز افتاده ، یک sms از ایرانسل اومده که گفته شما جزو شبکه ایرانسل ثبت نام نشدین و اگه تا 72 ساعت با شماره 120 تماس نگیرید اشتراکتون قطع می شه. این در حالیکه که من پول سیم کارت رو کامل همون موقع دادم. جالب اینجاست که اصلا تو سایت ایرانسل هیچ جا هیچ اشاره ای به 120 نشده.

وقتی #130* رو می گیرم ، می زنه Application Down

آیا برای بقیه اصفهانی ها هم وضعیت به همین نحوه؟

با تشکر.

Hamid110
20-03-2007, 06:24
سلام . .

دوست گرامی . . اگه بحث های مربوط به ایرانسل در تاپیک زیر دنبال بشه . . بهتره . .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ممنون . .

موفق باشید . .