مشاهده نسخه کامل
: The network cable is unplugged
آقا سلام...
من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...
آقا سلام...
من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...
HELP ME PLEASE
dkhx2000
14-03-2007, 20:56
عزیزم اگه کابل شبکه داشتی من می تونستم راهنمایی تون کنم اما در زمینه ی ADSL اونم با usb هیچ اطلاعاتی ندارم متاسفانه
آقا سلام...
من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...
شما مشکلتون از ISPهست نه از مودم
درواقع باهربار بیرون کشیدن کابل و جازدن مجددش شما ارتباطتون رو باسرورISPرفرش می کنید
توی مودم های USBارتباط شما با اینترنت به network cable اصلا ربطی نداره چون شما دارین از پورتUSBاستفاده میکنین
نه پورت شبکه
این ارور فقط مربوط به مودم هائی هست که با استفاده از کارت شبکه به نت مرتبطتون میکنه
بهتره با قسمت پشتیبانیISPتون تماس بگیرین
حالا تماس هم می گیرم...ببینم چی میشه فردا خبرشو می گم...
pezhman32
06-02-2008, 16:38
عجب فردای دیری :دی
راستش می دونم تاپیک قدیمیه ولی منم هم همین مشکل رو دارم , تو اینترنت سرچ کردم دیدم خیلی ها این مشکل رو دارن و به نتیجه ای هم نرسیدم!
کسی راه حلی داره؟
در ضمن به پشتیبانی که زنگ زدم خطم رو خرابی رد کردن ولی بدش گفتن مشکل از خط نیست
عجب فردای دیری :دی
راستش می دونم تاپیک قدیمیه ولی منم هم همین مشکل رو دارم , تو اینترنت سرچ کردم دیدم خیلی ها این مشکل رو دارن و به نتیجه ای هم نرسیدم!
کسی راه حلی داره؟
در ضمن به پشتیبانی که زنگ زدم خطم رو خرابی رد کردن ولی بدش گفتن مشکل از خط نیست
من هم همین مشکل رو داشتم که حل شد.
1. مودم رو خاموش کنید. کابل برقش رو هم جدا کنید. کابل شبکه رو هم از پورت مربوطه جدا کنید.
2. برید تو device manager/ network adapters و روی device مورد نظرتون ( کارت شبکتون)
right click/ properties/ advanced/ link speed/duplex mode رو طی کنید.
3. مقدار value را به 100Mbps/full duplex تغییر دهید.
4. سیستم رو خاموش کنید. کابل power سیستم رو جدا کنید.
5. بعد از چند دقیقه کابل power سیستم رو وصل کنید...سیستم رو روشن کنید. مودم رو هم وصل کنید. انشا ا.. مشکلتون حل شده باشه.
این همه کاری بود که برای من جواب داد. توجه کنید که من مطمئن بودم کابل و مودمم سالم هستند و رو سیستم دیگه جواب میدادن.
موفق باشید. :11:
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.