در طراحی این قسمت به ده مورد از نکات طراحی لوگو که برای یک سازمان یا شرکت مجددا می خواهد طراحی شود می پردازیم طراحی مجدد یک آرم لوگو می تواند کار سختی باشد شرکت ها وقتی به لوگویی متصل می شوند و برای مدتی طولانی با آن لوگو کار می کنند ممکن است برای ریدیزاین آن لوگو به تصویر آرم آن شرکت صدمه بزنند

۱- وقتی سبک یا هدف اصلی آن شرکت را تغییر می دهیداین عوض کردن لوگوی آن شرکت نامیده نمی شود بلکه برند آن شرکت را عوض می کنید

۲-لوگوهای دیگر را که مدرن هستند کپی نکنید

اگرچه ممکن است هدف از طراحی لوگو این باشد که آن لوگوی قبلی قدیمی شده است و مردم می خواهند لوگویی مدرن تر را ببینند

۳-آیا فکر می کنید لوگو به تنهایی می تواند گویا باشد؟
به خاطر داشته باشید لوگو باید برای وب سایت و بیزینس کارت ها و تلویزیون و غیره نیز مفید واقع شود

۴-لوگو نباید پیچیده باشد
اضافه کردن جزییات و شلوغ کردن آرم آن را به هم ریخته می کند و به آن بر خلاف تصور حالت حرفه ای نمی دهد

۵-نخواهید لوگو را فقط از دید خود تغییر دهید
مطمن شوید و تحقیق کنید که چرا آن کارخانه یا شرکت می خواهد لوگوی خود را تغییر دهد

۶-توجه به مقیاس و سایز لوگو
مطمن شوید که آرم را می توانید در رسانه های مختلف استفاده کنید و لوگو باید در هر اندازه و حتی در رنگ های سیاه و سفید قابل استفاده باشد

۷-لوگو را اورجینال درست کنید
همه هدف از طراحی مجدد یک لوگو این است که احساس تازه ای به تصویر کشیده شود و مردم آن را حس کنند و در صورتیکه در آن لوگوتغییری به وجود نیاید ممکن است مردم سوال کنند چرا لوگو دوباره طراحی شده است

۸-آیا باید یک سری موارد آشنا در لوگو حذف شود؟
یعنی تصمیم به نوسازی آرم بدون تغییر در محتوای آن

۹-هدف مشتری در لوگو
از مشتری بخواهید هدف اصلی که در [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] دارد را بگوید و سپس تلاش خود رابرای مشتری انجام دهید

10-راه های متفاوت را امتحان کنید
راه هایی را امتحان کنید و به کار ببرید که به لوگو اصلی و اورجینال نزدیک باشد و بعد طرح های مختلف را که به لوگوی اصلی نزدیک است برای تکمیل لوگوی جدید به کار ببرید