تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: سوال در مورد موتور TU5

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M.Amorous's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    477

    پيش فرض سوال در مورد موتور TU5

    سلام خدمت اساتید گرامی.

    می خواستم بدونم پژو 206 های مدل 93 که موتورشون TU5 هست آیا مصرفشون نسبت به 206 های دو یا سه سال پیش بیشتره؟ قبل از موتور TU5 چه موتوری برای 206 تیپ 5 استفاده می شده؟ آخه شنیدم مصرف جدیدا بیشتره! می خواستم بدونم داستانش از چه قراره. مرسی!

  2. #2
    حـــــرفـه ای neopersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    3,580

    پيش فرض

    در مورد مصرف نمیدونم اما برای تیپ 5 قبلن هم همین موتور tu5 استفاده میشده، چیز دیگه ای نبوده!
    شاید شما منظورتون موتور tu3 هست که روی تیپ 2 میزارن. اون موتور 1400 هست اما tu5 حجم 1600 داره.

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه paket's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    پست ها
    443

    پيش فرض

    این موتور الان رو بعضی 405 هاس شما تایید میکنید ؟؟ میخام بخرم مدل 91 اما میگن کلاجش سفته

  4. #4
    داره خودمونی میشه obalit88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    114

    پيش فرض

    سلام خدمت اساتید گرامی.

    می خواستم بدونم پژو 206 های مدل 93 که موتورشون TU5 هست آیا مصرفشون نسبت به 206 های دو یا سه سال پیش بیشتره؟ قبل از موتور TU5 چه موتوری برای 206 تیپ 5 استفاده می شده؟ آخه شنیدم مصرف جدیدا بیشتره! می خواستم بدونم داستانش از چه قراره. مرسی!
    موتور تیپ ۵ از اول TU5 بوده و الانم همون موتور هست با این تفاوت که از اواخر سال ۹۰ و اوایل ۹۱ مهندسین توانمند ایران خودرو یه مقدار انگولکش کردن و در کنار این تغییرات سیستم ECU ماشین هم تغییر کرد و به اصطلاح ایرانیزه شد، تمام این عوامل دست به دست هم دادن تا دیگه اثری از اون ۲۰۶ افسانه ای باقی نمونه.....

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

  5. #5
    داره خودمونی میشه obalit88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    114

    پيش فرض

    این موتور الان رو بعضی 405 هاس شما تایید میکنید ؟؟ میخام بخرم مدل 91 اما میگن کلاجش سفته
    بله درسته، ۴۰۵ های SLX مجهز به TU5 هستند

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
    Last edited by obalit88; 04-11-2014 at 13:29.

  6. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه paket's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    پست ها
    443

    پيش فرض

    مصرفشون چطوره ! ببخشید یه سوال من دوگانه فابریک مدل 89 دارم هی واشر میسوزونه بنظرتون عوض کنم یا همینو تعمیر کنم ! کلا کدوم کم خرجتره و کم اصتحلاک !

  7. #7
    داره خودمونی میشه obalit88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    114

    پيش فرض

    مصرفش نسبت به موتور XU7 خیلی بهتر هست، موتور ۱۶سوپاپ و پرتوانی هم هست ولی نمیدونم روی ۴۰۵ با کودوم گیرباکس تولید میشه، اگه با گیرباکس همخونی نداشته باشه اون بازدهی که روی تیپ ۵ داشت رو نمیتونه از خودش نشون بده.
    از نظر خرج و هزینه هم نسبت به موتور ۱.۸ وضعیت بهتری داره، شما اگه ماشینت از اول دست خودت بوده به همه چیزش آشنایی داری و خیالت راحت هست که درگذشته مشکل اساسی براش پیش نیومده ولی اگه بخوای با یه مدل کارکرده عوضش کنی ممکنه دچار مشکلات عجیب و غریبی بشی چراکه نمیدونی قبل از شما چجوری ازش کار کشیدن، مگر اینکه یه نمونه خیلی کم کار کرد پیدا کنی و قبل از خرید به چنتا متخصص ماشین رو نشون بدی تا سلامت فنیش رو برات تضمین کنن

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

  8. این کاربر از obalit88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه paket's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    پست ها
    443

    پيش فرض

    بله درسته از اول دست خودم بوده مدل 89 کارکردش 56 هزارتاس کم کاره اما حقیقتش بتازگی تو رادیاتورش کمی چربی به رنگ قهوه ای دیدم که با پارچه تمیزش کردم انگار واشر سوزونده باشه اونجوری گفتم مبادا بخرج بیفتم .واسه همین گفتم تا بیشتر نشده و به مشکل نخورده عوض کنم
    حالا بنظرتون این مشکل من حاد نیس ؟؟
    اخه ماشین رو مثه یه بچه بهش رسیدم حتی نزاشتم ماشین گرمکنه وقتی هم گرم میکرد خاموش نمیکردم میزاشتم فن روشنشه و خنک کنه بعد خاموشش میکردم نمیدونم این مایه تقریبا چربی قهوه ای رنگ چیکارمیکنه تو رادیاتور . اگه راهنماییم کنید منو از سردر گمی تعویض ماشین در اوردید با سپاس فراوان .

  10. این کاربر از paket بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #9
    داره خودمونی میشه obalit88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    114

    پيش فرض

    از این موارد تعمیراتی زیاد اطلاع ندارم و نمیخوام شمارو به نادرستی راهنمایی کنم، بهتره به یه تعمیرکار مراجعه کنید تا مورد دقیقا بررسی بشه
    با این کارکرد کم و مخصوصا با درنظر گرفتن رسیدگی های شما به ماشین احتمال واشر زدن خیلی کم هست ولی حتی اگه همچین مشکلی هم داشته باشه خیلی هزینه بر نیست و موردی نیست که بخاطرش تصمیم به تعویض ماشین بگیرید

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

  12. این کاربر از obalit88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #10
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    سلام
    بنده کارشناس فنی ایران خودرو هستم. و هر روز دارم شاهکارهای این شرکت رو میبینم که چه وضعیتی دارن.
    ارزش کیفی به شدت اومده پایین و کیفیت به هیچ عنوان با مبلغی که میپردازید قابل قیاس نیست.

  14. 2 کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •