تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 16

نام تاپيک: نسخه آرمان 2 (در حال تولید)

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    1 نسخه آرمان 2 (در حال تولید)

    سلام دوستان



    بازی در حال ساخت آرمان 2 نسخه کامل شده آرمان یک هست البته من تو نسخه دوم کد حرکتی کاراکتر رو کامل از اول نوشتم و مشکلات کد قبلی رو بطور کامل حل کردم سیستم های بکار برده شد تو این کد

    استفاده کامل از raycasting برای تشخیص حرکت و برخوردها با floor و wall ها کاملا free bug هست

    کاراکتر از فیزیک rigidbody هم استفاده می کنه

    برای انیم از mecanim استفاده کردم

    رو گرافیک هم زیاد کار کردم مخصوصا گیم دیزاین مرحله

    داستان هم کمی فرق کرد فعلا به این صورت هست که باید کلید رو بگیری تا درب خروج باز بشه ...






    نسخه اندروید 14 مگ : برای تست گیم پلی تک مرحله

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by احمد دات; 20-02-2014 at 14:20.

  2. 4 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    یه نکته با یونیتی 3.5 بساز بازی هاتو تا تو اکثر گوشیا اجرا بشه
    نکته بعدی
    استفاده کامل از
    raycasting برای تشخیص حرکت و برخوردها با floor و wall ها کاملا free bug هست

    کاراکتر از فیزیک rigidbody هم استفاده می کنه

    برای انیم از mecanim استفاده کردم
    سعی کن از هیچیز آماده یوتیتی استفاده نکنی تا بازیت با فریم 400 300 اجرا شه و همه بتونن رو گوشی هاشون اجرا کنن


    راستی برگ و درخت و اینارو تو دو سه تا لایه با فاصله های مختلف بپین تا حالت 3D بگیره (بهش میگن parallax scrolling)

    این ورژن دو ه سعی کن قشنگ تر بسازیش ( نمره من به این اسکرین شات ها 3 از 100 هست )
    ( یه واقعیت بازی که خودمون میسازیم همیشه خیلی دوستش داریم و با بازی های مثل خودش مقایسه میکنیم و نمی تونیم انتقاد هارو قبول کنیم -مثل انتقاد های پیام عربزاده و...)
    موفق باشی داش که چشم و چراغ مایی

  4. 3 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    یه نکته با یونیتی 3.5 بساز بازی هاتو تا تو اکثر گوشیا اجرا بشه
    نکته بعدی



    سعی کن از هیچیز آماده یوتیتی استفاده نکنی تا بازیت با فریم 400 300 اجرا شه و همه بتونن رو گوشی هاشون اجرا کنن




    راستی برگ و درخت و اینارو تو دو سه تا لایه با فاصله های مختلف بپین تا حالت 3D بگیره (بهش میگن parallax scrolling)




    این ورژن دو ه سعی کن قشنگ تر بسازیش ( نمره من به این اسکرین شات ها 3 از 100 هست )



    ( یه واقعیت بازی که خودمون میسازیم همیشه خیلی دوستش داریم و با بازی های مثل خودش مقایسه میکنیم و نمی تونیم انتقاد هارو قبول کنیم -مثل انتقاد های پیام عربزاده و...)
    موفق باشی داش که چشم و چراغ مایی


    با همون نسخه 4 من حداقل نسخهٔ SDK 6 رو خروجی میگیرم (یعنی این کافی نیست )


    آماده نیست من از سیستم یا همون کد نویسی که raycasting هست استفاده کردم خوب برای کنترل برخوردها بهترین حالت همینه که از لایه بندی هم استفاده میکنه (ماسک میکنه ) البته rig رو میشه با کمی کد نویسی بیشتر

    حذفش کرد

    حتما بهتر میچینم

    چشم تشکر
    من از انتقاد ناراحت نمیشم ما کوچک تمام اساتید p30 world هستیم
    Last edited by احمد دات; 19-02-2014 at 14:48.

  6. 2 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    ورژن 4 یونیتی فقط محدوده رو CPU های AMR 7 که بخش کوچیکی از سخت افزار هارو تشکیل میده تغریبا 30% گوشی های تو بازار سامسونگ ها اکثرا Intell هستن و.. ورژن اندروید یه داستان دیگه داره

    آماده نیست من از سیستم یا همون کد نویسی که
    raycasting هست استفاده کردم خوب برای کنترل برخوردها بهترین حالت همینه که از لایه بندی هم استفاده میکنه (ماسک میکنه ) البته rig رو میشه با کمی کد نویسی بیشتر
    اینا همشون آماده ان فکر کن یونیتی اینارو نداره برای کنترل برخورد بهترین خالت فاصله است نه raycast که ییکی از class های آماده یونیتیه (حالا فعلا از همینا استفاده کن تا بیشتر با رنامه نویسی گیم آشنا شی ولی حتما پی گیر باش ببین چطوری میتونی خودت برخورد هارو تشخیص بدی بدون اینکه از فیزیک استفاده کنی

    ایشالا موفق باشیو فروش خوبی داشته باشه

  8. 3 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    ورژن 4 یونیتی فقط محدوده رو CPU های AMR 7 که بخش کوچیکی از سخت افزار هارو تشکیل میده تغریبا 30% گوشی های تو بازار سامسونگ ها اکثرا Intell هستن و.. ورژن اندروید یه داستان دیگه داره


    اینا همشون آماده ان فکر کن یونیتی اینارو نداره برای کنترل برخورد بهترین خالت فاصله است نه raycast که ییکی از class های آماده یونیتیه (حالا فعلا از همینا استفاده کن تا بیشتر با رنامه نویسی گیم آشنا شی ولی حتما پی گیر باش ببین چطوری میتونی خودت برخورد هارو تشخیص بدی بدون اینکه از فیزیک استفاده کنی

    ایشالا موفق باشیو فروش خوبی داشته باشه


    راستش من متوجه نشدم (یعنی یه چیزهای دستگیرم شده ولی اگه بخوام اینکارها رو انجام بدم دیگه یونیتی به چه درد میخوره )

    خوب الان شما میگی از collider ها استفاده نکنم از فیزیک استفاده نکنم از raycast .... یه دفعه مهندس بگو از تابع updata هم استفاده نکنیم دیگه

    مهندس جان روش و راه زیاده ولی خوب ما دنبال راحترین راه همیشه هستیم دیگه

    مهندس جان من یه مثال میزنم شما این مثال رو یه کد بزن البته برای آموزش به ما

    یه کاراکتر رو به جلو حرکت میکنه بعد جلوی راحش به شی هست چه جوری این شی رو متوجه میشه تو این سه حالت

    1. بازیگر نزدیک شی هست
    2. بازیگر با شی برخورد کرد
    3.بازیگر از شی دور شد



  10. این کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,275

    پيش فرض

    دانلودش کردم بعدا تست میکنمو نظرمو میگم

  12. 2 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    راستش من متوجه نشدم (یعنی یه چیزهای دستگیرم شده ولی اگه بخوام اینکارها رو انجام بدم دیگه یونیتی به چه درد میخوره )

    خوب الان شما میگی از collider ها استفاده نکنم از فیزیک استفاده نکنم از raycast .... یه دفعه مهندس بگو از تابع updata هم استفاده نکنیم دیگه

    مهندس جان روش و راه زیاده ولی خوب ما دنبال راحترین راه همیشه هستیم دیگه

    مهندس جان من یه مثال میزنم شما این مثال رو یه کد بزن البته برای آموزش به ما

    یه کاراکتر رو به جلو حرکت میکنه بعد جلوی راحش به شی هست چه جوری این شی رو متوجه میشه تو این سه حالت

    1. بازیگر نزدیک شی هست
    2. بازیگر با شی برخورد کرد
    3.بازیگر از شی دور شد


    برای یونیتی یونیتی چهار به دلیل یک سری قضایا محدود شده رو یک مدل سی پی یو - تو میتونی بازتو تو یونیتی 3.5 بسازی بعد خروجی بگیری برای هر یک از سی پی یو ها (یونیتی گزینه خوبی برای گیم عامه پسند روی موبایل نیست - ولی خوب از هیچی بهتره )

    چرا راحت ترین راه ؟ تو مگه در آمد یا رضایت مشتری رو نمی خوای ؟ این کار ساده ای نیستو باید سخت ترین راهو بری تا بیشترین نتیجه رو بگیری

    یه چیز دیگه از سایه realtime برای آبجکت های بی حرکت استفاده نکن این کار پروسس بی خودی برای CPU و GPU گوشیه یا سایه نداشته باش یا bake کن همشو

    راهای زیادی هست مثلا استفاده از آرایه ای که موقعیت آبجکت ها توش نوشته شده بعد موقعیت خودت با خونه آرایه نزدیک به X خودت مقایسه میشه ( یعنی فقط وقتی این کد اجرا میشه که شما نزدیک شی باشی - این حالت باعث سبک شدن فریم ریت میشه )

    راه ساده پیشنهادی من
    توی هر آبجکت یه کد بزار که دیسنس رو چک کنه بعد بگو اگه دیستنس از 40 عدد مثاله کمتر شده نزدیک شده اگه از 5 کمتر شد برخورد صورت گرفته
    سعی کن ایف ها رو تو در تو بنویسی از else استفاده کن تا فشار رو CPU ظریف موبایل کم بیاد


    راه بعدی x , y مختصاتیه
    که اگه بخوای با عکس توضیح میدم
    Last edited by ehsan_wwe; 19-02-2014 at 20:26.

  14. 2 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    برای یونیتی یونیتی چهار به دلیل یک سری قضایا محدود شده رو یک مدل سی پی یو - تو میتونی بازتو تو یونیتی 3.5 بسازی بعد خروجی بگیری برای هر یک از سی پی یو ها (یونیتی گزینه خوبی برای گیم عامه پسند روی موبایل نیست - ولی خوب از هیچی بهتره )چرا راحت ترین راه ؟ تو مگه در آمد یا رضایت مشتری رو نمی خوای ؟ این کار ساده ای نیستو باید سخت ترین راهو بری تا بیشترین نتیجه رو بگیرییه چیز دیگه از سایه realtime برای آبجکت های بی حرکت استفاده نکن این کار پروسس بی خودی برای CPU و GPU گوشیه یا سایه نداشته باش یا bake کن همشوراهای زیادی هست مثلا استفاده از آرایه ای که موقعیت آبجکت ها توش نوشته شده بعد موقعیت خودت با خونه آرایه نزدیک به X خودت مقایسه میشه ( یعنی فقط وقتی این کد اجرا میشه که شما نزدیک شی باشی - این حالت باعث سبک شدن فریم ریت میشه )راه ساده پیشنهادی منتوی هر آبجکت یه کد بزار که دیسنس رو چک کنه بعد بگو اگه دیستنس از 40 عدد مثاله کمتر شده نزدیک شده اگه از 5 کمتر شد برخورد صورت گرفتهسعی کن ایف ها رو تو در تو بنویسی از else استفاده کن تا فشار رو CPU ظریف موبایل کم بیادراه بعدی x , y مختصاتیهکه اگه بخوای با عکس توضیح میدم

    مهندس یونیتی 3.5 محیط
    کاریش هم خوب نیست به نظر شما کدوم موتور برای تولید بازی برای موبایل خوبه

    مهندس من انقدر خلاصه کد زدم یعنی فیزیک بازیگر 15 خط هم نمیشه

    راستش قدیما تو کامپایلرهای زبانهای برنامه نویسی از رو مختصات اینکارا رو میکردیم ولی تو یونیتی زیاد این کار رو امتحان نکردم ولی چشم

    سایه رو کلا حذف کنم بهتر میشه تو فرم
    بعد یه مشکل دیگه هم هست اینکه تنهای خیلی سخته من برای باب مجبور شدم مدل بزنم و چون حجم کار زیاد نشه یه سری مدل راحت طراحی کردم
    باز چشم سعی میکنم خلاصه تر کد بزنم

  16. 2 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,275

    پيش فرض

    تو میتونی بازتو تو یونیتی 3.5 بسازی بعد خروجی بگیری برای هر یک از سی پی یو ها
    احسان یونیتی 3.5 ای پی ای های بالا رو نمیساپورته و در نتیجه روی ورژنای اندروید جدید درست کار نمیکنه بازیهات

  18. 2 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    اون حس فیزیکی که تو نسخه اول pc بود رو اصلا نداره . یه جورایی خیلی ساده شده

  20. 2 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •