تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 15 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 147

نام تاپيک: Company of Heroes 2

  1. #1
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,487

    پيش فرض Company of Heroes 2




    Company of Heroes 2

    سازنده : Relic Entertainment
    ناشر : SEGA

    موتور : Essence 3.0

    ژانر : Real-time Strategy
    مد : Multi-Player ،Single-Player

    پلتفرم : PC
    تاریخ انتشار : 2013

    درجه : ESRB: RP

    سیستم مورد نیاز : معرفی نشده.

    وب سایت : Companyofheroes.com

    __________________

    عقب نشینی نمیکنیم

    هنگامی که آلمان هیتلر به اتحاد جماهیر شوروی در سال 1941 حمله کرد، احساس میکرد ارتش استالین آماده نبرد نیست. برای جلوگیری از به دام افتادن در پشت خطوط دشمن، سربازان شوروی، غیر نظامیان و کل صنایع به سمت شرق عقب نشینی کردند. با ترس از پیشرفت سریع و بی رحمانه نازی ها به مسکو، استالین فرمان شماره 227 را اعلام کرد. "عقب نشینی نمیکنیم." حال هر عقب نشینی سرباز شوروی باعث میشد که از سمت خودی به ضرب گلوله کشته شود.

    Company of Heroes عنوانی بود استراتژی همزمان که توسط تیم Relic ساخته و توسط THQ در سال 2006 منتشر شد. این بازی با تحسین منتقدان رو به رو گشت و هم اکنون در سایت Gamerankings.com (با بررسی بیش از پنج نقد) با امتیاز متوسط ​​93.82 % بر اساس 56 نقد، بالاترین عنوان استراتژی و در سایت مشابه Metacritic.com با امتیاز 93٪ بر اساس 55 نقد، چهارمین عنوان استراتژی تاریخ می باشد.

    اعضای تیم Relic از زمان عرصه بازی اول که نبردهای اروپای غربی را در جریان جنگ جهانی دوم به تصویر میکشید به مدت شش سال برنامه ریزی میکردند تا ادامه بهتری برای آن بسازند. آنها همانند استالین مصمم بودند که Company of Heroes حتی یک قدم رو به عقب برنخواهد داشت.



    حال تیم فکر می کند که چگونگی انجام آن را می داند. Company of Heroes در حال عزیمت به جبهه شرقی است، تا بازیکن کنترل ارتش شوروی را در جریان بزرگترین و خونین ترین نبردهای جنگ جهانی دوم بر عهده گیرد. حال این سوال مطرح است: چگونه میتوانید دنباله بهترین بازی استراتژی همزمان تمام دوران را بسازید؟

    گام اول: تازه باشد. زمانی که اولین بازی در سال 2006 منتشر شد، بازیکنان از یورش عناوین جنگ جهانی دوم خسته شده بودند. از آن پس، شوترهای اول شخص موضوع جنگ جهانی دوم را ول کردند، اما مردم کمتر از بازگشت به میادین فرانسه - جایی که داستان Company of Heroes در آن رخ میداد - آگاه بودند. با این دیدگاه، جبهه شرقی جایی است که وارد آن میشوید.

    در حالیکه بازی ها پیش از این جرات کرده و به سمت مسکو رفته بودند - به خصوص سری Men of War - تیم Relic احساس کرد که هنوز هم جایی برای توضیح و ارائه وجود دارد. آنها از بزرگی این نبردها حمایت کرده و برای ارائه آن مشتاق هستند.

    در اولین Company of Heroes، حمله به ساحل نرماندی را داشتیم که اول بار در فیلم نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) و بعد در بازی Medal of Honor: Allied Assault مشاهده شده بود. در این رابطه کوین دافی (Quinn Duffy) طراح اصلی Company of Heroes 2 بیان میکند که "این نبرد 23 مین نبرد خونبار جنگ جهانی دوم بود" حال اگر بخواهیم مقایسه داشته باشیم طبق صحبت او "13 نبرد از 15 نبرد خونین جنگ جهانی دوم در جبهه شرق اتفاق افتاده است."

    Company of Heroes 2 در سال 1941 آغاز خواهد شد، با نیروهای شوروی هستیم بعد از اینکه 600.000 سرباز، 3000 تانک، 7000 توپ و 3000 هواپیما به خاک اتحاد جماهیر شوروی ریختند، در آن ماه ها، تقریبا نیمی از جمعیت 190 میلیون نفری اتحاد جماهیر شوروی در پشت خطوط دشمن ساکن بودند.

    تیم Relic در ارائه جزئیات داستانی دقیق محتاطانه عمل میکند، لیکن داستان جنگ از چشمان یک خبرنگاری جنگی، که برای گزارش جنگ و شکست ایدئولوژی کمونیستی در جبهه شرقی حضور دارد، روایت شده، و بازیکن بایستی نیروهای روسی را در مبارزات، از استالینگراد تا پیروزی نهایی در برلین رهبری کند.



    Company of Heroes با پیاده شدن نیروهای متفقین در 6 ژوئن 1944 در ساحل نرماندی آغاز میگردید و تا نبرد چمبوز در 19 الی 21 آگوست 1944 دنبال میشد. چیزی که آن زمان و حال این بازی را قابل توجه و به یاد ماندنی کرده، توانایی رندر کردن آن جنگ ها با بعد سینمایی شبیه به Medal of Honor، عنوان شوتر اول شخص بود، اما با عمق تاکتیکی بیشتری نسبت به بازیهای RTS دیگر.

    موفقیت Company of Heroes چیزی بیش از انتخاب کردن با چپ کلیک، و فرمان دادن با راست کلیک است. بدون در نظر گرفتن پایگاه سازی سنتی و جمع آوری منابع، شکست دادن نازی ها نیاز به انجام تاکتیک های واقعی دارد: در نظر گرفتن پوشش و سنگر گیری، دور زدن مواضع دشمن، پرتاب محتاطانه نارنجک ها و استقرار توپـخانه و تجهیزات برای پیشدستی در حمله.

    اگر شما کنترل یک تانک در Company of Heroes را در اختیار داشته باشید و ساختمانی بین شما و دشمنتان قرار گرفته باشد، می توانید راه خود را با در هم شکستن آن ساختمان باز کنید. این بازی نقطه ای است بین هوش و بزرگی.

    __________________

    گوشت قرمز

    Company of Heroes 2 در حال لود شدن است. با متیو برگر (Matthew Berger)، یکی از طراحان دیگر این بازی هستیم که کنترل بازی را در اختیار دارد، و کوین هم در حین انجام ماموریتی به نام Meatgrinder Rzhev قصد صحبت دارد. این نبرد در زمستان سال 1942 در شهر رژف رخ داد، و یکی از نبردهای کمتر شناخته شده جنگ جهانی دوم میباشد که در آن 1 میلیون سرباز شوروی شرکت داشتند.

    هنگامی که ماموریت لود میشود، دوربین به سمت جوخه پنج نفره متشکل از سربازان شوروی زوم میکند. لباس آنها بخاطر وزش باد تکان خورده، و رد پایشان در برف مشهود است. به عنوان سربازان وظیفه عالی به نظر میرسند: تنها کمی از جزئیاتشان ممکن است آن چیزی باشد که شما از یک بازی اکشن سوم انتظار دارید، و از بابت بصری کار پسند ترین عنوان استراتژی همزمان را ارائه میدهد.

    متیو برای نشان دادن منطقه، دوربین را به عقب میکشد. او جوخه های دیگری را هم تحت کنترل خود دارد. به محض انتخاب آنها، گلوله های خمپاره اصابت کرده و یکی از سربازان در اثر انفجار به هوا پرتاب میشد. وقتی که دود محو میشود، میبینیم که برخی از برف های ضخیم از جا کنده شده است.



    این یکی از شگفت های تکنیکی Company of Heroes 2 میباشد. شما نمی توانید یک بازی در مورد جبهه شرق بسازید و برفی هم وجود نداشته باشد، اما این فقط یه تکسچر صاف و سفید نیست. این برف عمق دارد، اثر گذار بوده، و زمانی که تانکها از روی آن عبور میکنند له میشود. این ویژگی باعث میشود که در مورد میدان جنگ فکر کنید: تانکها می توانند در برفهای عمیق گرفتار شوند، و نیروهای پیاده می توانند با استفاده از آن از پهلو ها حمله کنند.

    متیو به مردان خود در جاده دستور حرکت میدهد، جایی که در آن برف نازکتر بوده و می توانند سریعتر حرکت کنند. نقشه خوبیست، اما تا زمانیکه سربازی پایش را بر روی مین میگذارد. متی به آنها دوباره دستور میدهد. کمی جلوتر، سربازان آلمانی پشت دیوار یک مزرعه حضور دارند و به محض رویت نیروهای شوروی - که سعی دارند به سرعت در برفهای عمیق حرکت کنند - شروع به شلیک میکنند.

    در اینجا جایی برای پناه گرفتن وجود ندارد. متیو در درگیری با آلمانیها چند قربانی میدهد، و بقیه جوخه های خود را برای دور زدن دشمن به سمت شرق می فرستد. وقتی آنها به دیوار میرسند، متیو با استفاده از مواد منفجره سوراخی در آن ایجاد کرده، و سپس به یک سرباز حامل شعله افکن دستور میدهد که نازی ها را بسوزاند.

    اثرات شعله زمانی بهتر نشان داده میشود که متیو آنها را به سمت خانه موجود در مزرعه هدایت میکند. ساختمان طعمه آتش شده، برف روی سقف آن شروع به ذوب شدن میکند، و دیوارهای آن در حالی که نیروهای آلمانی در آن مستقر هستند فرو میریزد. متیو کنترل موقعیت را به دست گرفته است.

    دوری از برفهای عمیق، دور زدن پوششها، استفاده از تجهیزات برای سوراخ درست کردن در دیوار، از بین بردن ساختمان ها... اقسام این زد و خورد های کوچک چیزهایی بودند که اولین Company of Heroes را به طوری قانع کننده ساخته بودند و بازیکن را مجبور به انجام تاکتیک هایش بر اساس محیط میکردند.

    متیو به سربازان شوروی خود دستور حرکت به دیوار پشت خانه واقع در مزرعه را میدهد. مثل هر چیز دیگر این دیوار می تواند نابود شود، اما قبل از این که آلمانی ها شانسی داشته باشند، متیو به مردانش دستور میدهد که از روی دیوار بپرند. این موردی جدید است.

    در میدان بعدی، رفقای ما در برابر یک مسلسلچی آلمانی قرار میگیرند. آنها پوششی ندارند. بازی به میان صحنه ایی که توسط موتور بازی اجرا میگردد سوئیچ میشود، جایی که در آن یک سرباز دستور عقب نشینی داده و نفرات مجبور به فرار میشوند. یک مسلسل دیگر منتظر آنها است. این مسلسل در اختیار سربازان شوروی بوده و آنها با پیروی از فرمان شماره 227 و کشتن نفرات خودی، بطور غم انگیزی اقدام به شلیک میکنند.



    وقتی میان صحنه تمام میشود، به متیو کنترل دو جوخه جدید نیروهای شوروی داده میشود. این بار، او با انداختن نارنجکهای دودزا برای نفراتش پوششی ایجاد میکند، و محدوده خارج از پوشش به افکت مه جنگ (Fog of War) تغییر میابد.

    Relic این را دید واقعی (True Sight) مینامد، که یکی دیگر از ویژگیهای جدید Company of Heroes 2 میباشد. شما فقط می توانید آنچه را ببینید که دقیقا سربازانتان می توانند ببینند. این بدان معنی است که هیچوقت نمی دانید در طرف دیگر ساختمان چه چیز در انتظار شماست، یا نمیتوانید فراتر از محدوده ایی که در آن دود نارنجک قرار دارد را مشاهده کنید.

    در حالی که دود پوشش مناسب را فراهم می کند، متیو دوباره به مردان دستور میدهد که از پهلو اقدام به دور زدن دشمن کنند. مسلسلچی هنوز هم در موقعیت خود قرار دارد، و آماده است تا به محض دیدن هر سرباز شوروی بارانی مرگ آفرین را بر سرشان بباراند، اما خوشبختانه، متیو برنامه ای دارد. برنامه او استفاده از یک تانک است.

    تانک با وجود کوچک بودنش با قدرت قادر است که برفها را زیر چرخ های خود صاف و هموار کرده و در نهایت موقعیت مسلسلچی را از بین ببرد. حرکت دادن این قوطی بزرگ و در عین حال آشکار، میتواند خطرات خاص خود را به همراه داشته باشد، حال، با وجود سیستم مه جنگی جدید این بدان معنی است که کمین های دشمن مسئله ایی اساسی هستند. جلوتر تانک توسط نازی هایی که در خانه های روستایی پنهان شده اند منفجر میشود.

    بخشی از جذابییت Company of Heroes 2 کنترل مبارزه میان دو ارتش بسیار متفاوت خواهد بود. تفنگداران آلمانی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی نظامی آن دوره، در مبارزات حقیقتا آموزش دیده عمل میکنند و همانند سربازانی حرفه ای بازیکن را به زحمت میاندازند.

    تفنگداران شوروی شما را نیروهایی فاقد آموزش و با بهره گیری از تجهیزات قدیمی تشکیل می دهند. تانک هایتان با اینکه ممکن است خوب نباشند، اما شما تعداد زیادی از آنها را در مبارزات به همراه دارید. نفراتتان هم با اینکه ماهها آموزش را نگذرانده اند، اما همیشه بیشتر هستند.

    __________________

    همدلی و تشویق

    متیو تانکی بزرگتر را احضار میکند. او به آن دستور میدهد در کنار نیروهای پیاده به سمت روستا حرکت کند، تا همگی با هم نیروهای آلمانی را مجبور به عقب نشینی کنند. درست در همان لحظه که به نظر میرسد روس ها پیروز جنگ خواهد بود، صدای هواپیما در بالای سر آنها شنیده میشود. بمبی به تانک اصابت کرده و صفحه نمایش با رنگ سفید محو میشود، و سرانجام دمو پایان میابد.

    این یک برشی کوچک بود از آنچه که در Company of Heroes 2 بازی خواهیم کرد، و با این وجود روح بازی اول اینجا هم وجود دارد. ویژگی های جدید، مانند برف، دید مناسب دقیق، و سیستم کاورگیری پیشرفته تر، همگی مانند یک نسخه الحاقی برای بازی اصلی احساس میشوند. اساسا این بازی با اینکه عنوانی متفاوت نیست اما امیدوار کننده است.



    "Company of Heroes 2 عنوانی تقریبا متفاوت نیست،" کوین در ادامه صحبتش از بازگشت Relic به نبردهایی واقعی می گوید و بیان میکند که این موارد تا حدی جدید، و زیاد هستند. در جهانی که دنباله بازیها برای توجیه وجودشان، مفاهیم اصلی بازی را پیچ و تاب میدهند، این صحبتی جسورانه است که در مقابل قصد داشته باشید آن مفاهیم را تکرار کنید.

    "ما مسائل زیادی را امتحان کردیم،" کوین در ادامه میگوید. "در بخشی این سوال را مطرح کردیم که 'تا چه حد می توانیم بازی را به جلو ببریم پیش از اینکه از اصل و ریشه Company of Heroes کم شود؟' احساس درونی ما میگفت همه چیزهای خارج از این محدوده که باید در این بازی باشد، بنابراین ما شروع به محدود و جمع کردن آن موارد کردیم."

    "ما انسجام و واقع گرایی بیشتری را می خواهیم، پیشرفت های تاکتیکی بیشتری را لازم داریم..." کوین شانه هایش را بالا انداخته و می گوید: "من شدم، من خودم از Company of Heroes خسته شدم." گرگ ویلسون (Greg Wilson)، تهیه کننده بازی، اعتقادی به این صحبت ندارد. "واقعا!؟" و کوین شروع به خنده میکند. متیو برگر، یکی دیگر از طراحان، فلسفه تضاد آخرین دنباله تیم Dawn of War 2 :Relic را توضیح میدهد.

    "Dawn of War 2 حرکت بسیار بزرگی بود، که بازیکنان جدیدتری را به سوی خود کشاند،" او در ادامه صحبتش می گوید. "وقتی ما شروع به ساختن Company of Heroes 2 کردیم، حرکتی آرامتر از راه رسید. برایمان بسیار روشن بود که می خواستیم هسته بازی را حفظ کنیم، و این آن تصمیمی بود که ما آن را ساختیم و بخشی از آن به دلیل Dawn of War 2 بود."

    گرگ در ادامه بیان میکند: "Dawn of War 2 بازی خارق العاده ای است، اما چیزهای خاصی بودند که بر روی این فرنچایز خیلی خوب عمل نکردند و مناسب نبودند." Company of Heroes 2، در درجه نخست انتظارات طرفداران بازی اول را برآورده کرده است.

    پس از یک وقفه، گرگ این پروژه را با کلمات "جالب"، "چالش آور" توصیف کرده، و بیان میکند که آنها درسهای بسیاری را گرفته بودند. با به پایان رسیدن مصاحبه، من از آنچه که در اطراف سالن دفاتر Relic دیدم شگفت زده شدم. دیوارها متشکل از قابهایی بازی های آنها را نشان میداد. هر بازی که شرکت آن را ساخته بود. مقاله های Dawn of War، به همراه بررسی هشت صفحه ای PC Gamer از بازی Company of Heroes بر روی یک دیوار به چشم میخورد.

    نتیجه گیری این بود که "درس گرفتن از اشتباهات کمتر از خلاقیت نیست."



    هنوز اطلاعات زیادی در مورد Company of Heroes 2 وجود دارد که Relic آنها را برای نمایش آماده نکرده بود. آنها تصمیم نگرفته اند که چه ماموریتهایی در بازی نهایی قرار خواهد داشت، چرا که هنوز تمامی ماموریت ها را نساخته اند، و دقیقا نمی دانند که چگونه فرمان شماره 227 استالین در میان صحنه ها سربازان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    وضعیت اقتصادی، همانطور که در بازی اول مشاهده میشد، با کنترل اراضی پیشرفت خواهد کرد، اما تیم سازنده هنوز به طور کامل آماده صحبت در اینباره نبود. تیم سازنده برای بخش چند نفره همانند بازی اول کار خواهد کرد، اما جزییات آن گفته نشد.

    به طور محض جاه طلبی تیم Relic نسبت به پیش تغییری نکرده، لیکن برای پیش افتادن از Company of Heroes اصلی، نزدیک شدن به همان چیزی که نیروهای شوروی را دهه 40 به پیشروی تشویق میکرد، یعنی عقب نشینی نمیکنیم، تضمینی است برای موفقیت آن.

    __________________


    منبع ...مجله June 2012 UK / PC Gamer

    ترجمه ... [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    ضميمه هاي کوچک ضميمه هاي کوچک CoH2_SS1.jpg   CoH2_SS2.jpg   CoH2_SS3.jpg   CoH2_SS4.jpg   CoH2_SS5.jpg  

    CoH2_SS6.jpg  


  2. #2
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض

    از بهترین های RTS همین بازیه!

    این شماره هم باید از هر نظر بهترین باشه بخصوص با انجین جدید بازی که هم از dx11 استفاده میکنه هم اینکه افکت های بسیار جالبی رو باهاش میشه بوجود آورد.

    جالبه موقعی که شماره اول بازی منتشر شد با نظر خوب منقد ها هم روبرو شد :

    • PC Gamer: Game of the Year 2006
    • IGN: PC Game of 2006, Best PC Strategy Game, Best Use of Sound on PC, Best Online PC game
    • GameSpot: Best PC Game 2006,Best Strategy Game

    کلا این شماره هم بازی بسیار خوبی میشه سازنده بازی هم کلا تو ساخت RTS یکی از بهترین ها هست با تغییرات جدیدی هم که داره به نظر خوبه بازیش!

    +

    ممنون برای تاپیک

  3. 12 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز kourosh4's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    2,103

    پيش فرض

    به نظرم بهترین بازی تو این سبکه....
    الان 5 ساله که دارم بازی میکنم و مولتیش هم عالیه و سرگرم کننده هست...
    و تنها گیمی که هیچ وقت ازش خسته نشدم..
    الان هم بازی رو با 4 تا پچ مختلف رو سیستم دارم...
    این بازی با دایرکس 11 چی میشه ....فوقالعاده میشه...
    ممنون هوس جان بابت تاپیک .... نقد عالی هم نوشتی...
    بی صبرانه منتظرم....

  5. 6 کاربر از kourosh4 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4

  7. 13 کاربر از Layken بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    Company of Heroes رو راحت میشه جزو 5 بازی برتر تاریخ سبک استراتژی قرار داد
    کافیه به عنوان مثال نگاهی به لیست بهترین های تاریخ سایت های مختلف بندازید که توی اکثر اون این IP بزرگ دیده میشه از جمله رتبه 14 بهترین بازی تاریخ پی سی از نگاه IGN
    امیدوارم این شماره اونم مثل شماره یک با قدرت خیلی زیاد ظاهر بشه و طرفدارای سبک RTS رو کاملا راضی کنه
    کلا به نظر می رسه سال دیگه با وجود شماره های جدید دو IP خیلی بزرگ و محبوب Company of Heroes و Command & Conquer: Generals سال خیلی پرباری برای طرفداران این سبکه...

  9. 9 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

    نمایش بازی در E3 در 14 سایت معتبر ( از جمله IGN , Gamespy , ... ) جزو نامزدهای بهترین بازی PC / استراتزی قرار گرفت که در 5 مورد موفق به کسب جایزه شد:


    • G4 X-Play– Best PC Game
    • Machinima– Best PC Game
    • Neoseeker– Best Strategy Game
    • PC Gamer– Most Valuable Game
    • Comics & Gaming Monthly– Best Strategy Game

  11. 7 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    خب اولین تریلر رسمی بازی منتشر شد و از لینک های زیر می تونید دانلود کنید:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    البته توی این تریلر از گیم پلی بازی چیزی نمایش داده نمیشه...

  13. 6 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8

  15. 5 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9

  17. 8 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    محل سكونت
    بی خداحافظی...
    پست ها
    4,241

    پيش فرض

    تریلری جدید از بازی:


    کیفیت بالا: حجم تقریبی: 55 مگابایت:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کیفیت متوسط: حجم تقریبی : 13 مگابایت:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  19. 4 کاربر از CRIS Joon CR7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 15 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •