سلام به همه دوستام
ما یک 405 اول اردیبهشت واسه بابا خریدیم و تا حالا 22000 تا باهاش راه رفتیم و 30000 گارانتیش تمومه حالا چه طور می شه کیلومترش رو همین 22000 قفل کرد؟
سلام به همه دوستام
ما یک 405 اول اردیبهشت واسه بابا خریدیم و تا حالا 22000 تا باهاش راه رفتیم و 30000 گارانتیش تمومه حالا چه طور می شه کیلومترش رو همین 22000 قفل کرد؟
مجموعه کیلومتر شمار رو به دقت و ظرافت باز کن و سیم برق مثبت عقربه کیلومتر شمار رو قطع و یه مسیر فرعی با کلید براش بذار.
اما باز هم نمایندگیها زرنگترن عزیزم.
به پست من بخوری دیاگ میزنم کیلومتر واقعی رو از ECU بیرون می کشم!
البته فکر کنم راه ساده ترش اینه که سنسور کیلومتر روی پوسته گیربکس رو این کار کنهنوشته شده توسط heinrich_himmler [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ولی هموت طور که دوستمون گفتن با یک دیاگ بر میگرده
صد البته ساده تره. اما هیچ سختیی بی دلیل نیست. یه چیزایی بود که اینو گفتم...البته فکر کنم راه ساده ترش اینه که سنسور کیلومتر روی پوسته گیربکس رو این کار کنه
ضمنا اگه به روش 2299 جان سنسور رو قطع کنی حتی با دیاگ هم کیلومتر واقعی قابل تشخیص نیست اما....
!!! اما چی ؟نوشته شده توسط heinrich_himmler [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دور موتورت از 3000 بالاتر نمیره
البته دلیلشم تخصصیه. فکر نکنم کسی متوجه بشه اگه توضیح بدم.
حلا تو توضیح بده... اگه متوجه نشدیم بعد دعوا میکنیم
این بلا سر خودم اومده ولی مال من سنسور دور موتورم قطع شده بودنوشته شده توسط heinrich_himmler [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شما توضیح بده اگه متوجه نشدیم بعد میگم باز توضیح بده
سیستم انژکتور کاملا تحت فرمان یک قطعه به اسم ECU می چرخه. ECU برای کنترل فعالیت موتور به دو گروه ابزار احتیاج داره:
1. سنسورها (دور موتور، اکسیژن، دمای آب، سرعت ...)
2. عملگرها ( انژکتور، کوئل، استپر موتور....
اطلاعات مکانیکی یا حرارتی یا حرکتی توسط سنسورها دریافت و به صورت سیگنالهای خاص الکتریکی به ECU فرستاده می شن و ECU با استفاده از همین اطلاعات عملگرها رو متناسب نیاز فعال می کنه.
برای درک کامل این موضوع مراجعه کنید به:
اینجا به شما توضیح میده که سنسور سرعت چه اطلاعاتی رو به ECU می فرستهکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
حالا اگه سیگنال این سنسور قطع بشه در حقیقت ECU نمی فهمه که سرعت حدودی ماشین چقدره پس برای اینکه فشار وارده ناگهانی به موتور رو پایین بیاره پاشش انژکتور رو از یه حد خاص بالاتر نمی بره!
چون مصرف لحظه ای در دور موتور 3000 دنده خلاص و 3000 دنده 5 با هم متفاوتن و چون بدون سیگنال یعنی سرعت 0 پس پاشش محدود میشه.
اما بنده برای درک بهتر مطالعه دقیق همون صفحه رو توصیه می کنم دوباره هم آدرسشو میذارم.
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)