تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: کیلومتر 405

  1. #1
    داره خودمونی میشه monazzah's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    112

    پيش فرض کیلومتر 405

    سلام به همه دوستام

    ما یک 405 اول اردیبهشت واسه بابا خریدیم و تا حالا 22000 تا باهاش راه رفتیم و 30000 گارانتیش تمومه حالا چه طور می شه کیلومترش رو همین 22000 قفل کرد؟

  2. #2
    آخر فروم باز babak_gww's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    U.Iran
    پست ها
    1,317

    پيش فرض

    آنالوگه یا دیجیتال؟

  3. #3
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    مجموعه کیلومتر شمار رو به دقت و ظرافت باز کن و سیم برق مثبت عقربه کیلومتر شمار رو قطع و یه مسیر فرعی با کلید براش بذار.
    اما باز هم نمایندگیها زرنگترن عزیزم.
    به پست من بخوری دیاگ میزنم کیلومتر واقعی رو از ECU بیرون می کشم!

  4. 2 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    آخر فروم باز 2299's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    همین نزدیکی
    پست ها
    1,332

    پيش فرض

    مجموعه کیلومتر شمار رو به دقت و ظرافت باز کن و سیم برق مثبت عقربه کیلومتر شمار رو قطع و یه مسیر فرعی با کلید براش بذار.
    اما باز هم نمایندگیها زرنگترن عزیزم.
    به پست من بخوری دیاگ میزنم کیلومتر واقعی رو از ECU بیرون می کشم!
    البته فکر کنم راه ساده ترش اینه که سنسور کیلومتر روی پوسته گیربکس رو این کار کنه
    ولی هموت طور که دوستمون گفتن با یک دیاگ بر میگرده

  6. #5
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    البته فکر کنم راه ساده ترش اینه که سنسور کیلومتر روی پوسته گیربکس رو این کار کنه
    صد البته ساده تره. اما هیچ سختیی بی دلیل نیست. یه چیزایی بود که اینو گفتم...

    ضمنا اگه به روش 2299 جان سنسور رو قطع کنی حتی با دیاگ هم کیلومتر واقعی قابل تشخیص نیست اما....

  7. 2 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #6
    آخر فروم باز 2299's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    همین نزدیکی
    پست ها
    1,332

    پيش فرض

    صد البته ساده تره. اما هیچ سختیی بی دلیل نیست. یه چیزایی بود که اینو گفتم...

    ضمنا اگه به روش 2299 جان سنسور رو قطع کنی حتی با دیاگ هم کیلومتر واقعی قابل تشخیص نیست اما....
    !!! اما چی ؟

  9. این کاربر از 2299 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    دور موتورت از 3000 بالاتر نمیره
    البته دلیلشم تخصصیه. فکر نکنم کسی متوجه بشه اگه توضیح بدم.

  11. #8
    آخر فروم باز babak_gww's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    U.Iran
    پست ها
    1,317

    پيش فرض

    حلا تو توضیح بده... اگه متوجه نشدیم بعد دعوا میکنیم

  12. #9
    آخر فروم باز 2299's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    همین نزدیکی
    پست ها
    1,332

    پيش فرض

    دور موتورت از 3000 بالاتر نمیره
    البته دلیلشم تخصصیه. فکر نکنم کسی متوجه بشه اگه توضیح بدم.
    این بلا سر خودم اومده ولی مال من سنسور دور موتورم قطع شده بود
    شما توضیح بده اگه متوجه نشدیم بعد میگم باز توضیح بده

  13. #10
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    سیستم انژکتور کاملا تحت فرمان یک قطعه به اسم ECU می چرخه. ECU برای کنترل فعالیت موتور به دو گروه ابزار احتیاج داره:
    1. سنسورها (دور موتور، اکسیژن، دمای آب، سرعت ...)
    2. عملگرها ( انژکتور، کوئل، استپر موتور....
    اطلاعات مکانیکی یا حرارتی یا حرکتی توسط سنسورها دریافت و به صورت سیگنالهای خاص الکتریکی به ECU فرستاده می شن و ECU با استفاده از همین اطلاعات عملگرها رو متناسب نیاز فعال می کنه.
    برای درک کامل این موضوع مراجعه کنید به:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینجا به شما توضیح میده که سنسور سرعت چه اطلاعاتی رو به ECU می فرسته

    حالا اگه سیگنال این سنسور قطع بشه در حقیقت ECU نمی فهمه که سرعت حدودی ماشین چقدره پس برای اینکه فشار وارده ناگهانی به موتور رو پایین بیاره پاشش انژکتور رو از یه حد خاص بالاتر نمی بره!
    چون مصرف لحظه ای در دور موتور 3000 دنده خلاص و 3000 دنده 5 با هم متفاوتن و چون بدون سیگنال یعنی سرعت 0 پس پاشش محدود میشه.
    اما بنده برای درک بهتر مطالعه دقیق همون صفحه رو توصیه می کنم دوباره هم آدرسشو میذارم.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  14. 2 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •