تبلیغات :
آموزش تعمیرات لپ تاپ
دانلود رایگان نقشه لپ تاپ برای اولین بار در ایران
شاگرد زرنگ - بهترین نرم افزار برنامه ریزی کنکور
فروش حجمي فايل - دانلود فايلهاي شما
فیس بوک


    

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 21

نام تاپيک: طرح تیونینگ پژو پارس(پرشیا).

  1. #1
    آخر فروم باز Mojtaba-MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    1,783

    13 طرح تیونینگ پژو پارس(پرشیا).

    سلام به همه ی دوستان و عزیزانی که توو موضوع تیونیگ ماشینا به خصوص پرشیا مهارت دارن.
    ==========
    از شما می خوام تا منو در این مورد راهنمایی کنید و هر چیز جالبی که به نظرتون می رسه و خودتون ازش استفاده می کنین بهم معرفی کنید...
    به شخصه معتقدم نباید زیاد به ماشین زلم زیمبو آویزون کرد چون ماشینو از ریخت میندازه.
    به هر حال منتظرم.چه داخل اتاق ماشین چه بیرونش!هرچند خودم یه کارایی کردم ولی مایل از نظرات شما دوستان هم استفاده کنم...
    راستی یه مطلبی ، هر چیزی رو که معرفی می کنید به قیمت اصلیش توو بازار بگید.
    ممنون!



  2. #2
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    اولا بگو چی میخوای ماشین داشته باشه
    مثلا من میگم ماشین هر چی باشه باید اولا شیک باشه .مثلا من اگه یه مرسدس 190 مدل 1985 داشتم اول میدادم یه تو دوزی چرم اصل بژقهوه ای براش میدوختن تا حد امکان از قیافه اصلی دور نمیشدم مثلا براش یه دست سپر آ ام گ میخریدم این از مثال
    حالا تو اگه میخوای ماشینت کلا فرق داشته باهشه یه دست رینگ اندازه 16 (حداکثر) با رنگ پودری و سعی کن نمونه اروپایی معروف باشه .رنگشون هم هماهنگ با رنگ بدنه(مثلا من یه نمونه تو دانشگاه دیدم ماشین خودش سفید هستش رینگهاش هم سفیدن .
    با خابوندن ماشین مخالفم تا حدی که از استاندارد خارج نشه ولی تعویض کمک فنر میتونه توی هندلینگ ماشین تاثیر مثبت بذاره .تعویض اگزوز با انواع اسپرت .روکش یا تو دوزی چرم به نظرم تعویض سپر و رکاب دل بخواه .
    حالا می یه چیزایی گفتم

  3. 2 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,449

    پيش فرض

    سلام مجتبی جان.

    امیدوارم خوب باشی.

    همونطور هم که رامسن گفت اول باید مشخص کنی از تیونینگ چه انتظاراتی داری و در واقع میخوای بعد از تیونینگ چی داشته باشی؟

    میخوای بادی توینینگ را بندازی؟ تیونینگ موتوری؟ داخلی؟ سیستم؟ و ...

    از حرفات برمیاد که تیونینگ بدنه رو بیشتر مد نظر داری.و اگه تایید مکینی بگو تا ادامه بدیم.
    راستی عکس خودروت رو هم بذار لطفا. و یا حداقل رنگ و تغییراتی که ایجاد کردی رو بگو.


  5. #4
    آخر فروم باز Mojtaba-MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    1,783

    پيش فرض

    اولا بگو چی میخوای ماشین داشته باشه
    مثلا من میگم ماشین هر چی باشه باید اولا شیک باشه .مثلا من اگه یه مرسدس 190 مدل 1985 داشتم اول میدادم یه تو دوزی چرم اصل بژقهوه ای براش میدوختن تا حد امکان از قیافه اصلی دور نمیشدم
    کاملا موافقم.
    حالا تو اگه میخوای ماشینت کلا فرق داشته باهشه یه دست رینگ اندازه 16 (حداکثر) با رنگ پودری و سعی کن نمونه اروپایی معروف باشه .رنگشون هم هماهنگ با رنگ بدنه(مثلا من یه نمونه تو دانشگاه دیدم ماشین خودش سفید هستش رینگهاش هم سفیدن .
    نه ، نمی خوام خیلی متفاوت باشه منظورم اینه که نمی خوام خیلی توو چشم بزنه...با چندتا از دوستام که توو ایران خودرو هستن مشورت کردم در مورد رینگ ، همشون یه جورایی حرفشون "نه" بود.می گفتن خطرناکه و فلان و بصار.
    با خابوندن ماشین مخالفم تا حدی که از استاندارد خارج نشه ولی تعویض کمک فنر میتونه توی هندلینگ ماشین تاثیر مثبت بذاره .
    خوابوندن که نه ولی توو فکر یه کمک اسپرت هستم واسه ماشین(بهتر از اینه که کمک های اصلی خود ماشینو ببرم)!
    تعویض اگزوز با انواع اسپرت .روکش یا تو دوزی چرم به نظرم تعویض سپر و رکاب دل بخواه .
    سر اگزوز رو قبلا گذاشتم...
    سلام مجتبی جان.

    امیدوارم خوب باشی.
    ممنون ، شما هم همچنین فرشاد جان...
    همونطور هم که رامسن گفت اول باید مشخص کنی از تیونینگ چه انتظاراتی داری و در واقع میخوای بعد از تیونینگ چی داشته باشی؟

    میخوای بادی توینینگ را بندازی؟ تیونینگ موتوری؟ داخلی؟ سیستم؟ و ...

    از حرفات برمیاد که تیونینگ بدنه رو بیشتر مد نظر داری.و اگه تایید مکینی بگو تا ادامه بدیم.
    100% تایید میشه...
    راستی عکس خودروت رو هم بذار لطفا. و یا حداقل رنگ و تغییراتی که ایجاد کردی رو بگو.
    بذار بگم چیکار کردم :
    یه بال کوسه ای عقب روو سقف ماشین.
    یه جفت بارون گیر واسه شیشه های جلو.
    یه سر اگزوز.
    4 تا رکاپ ===>Peugeot PERSIA
    توو دوزی چرم مشکی(خود ماشین نقره ایه).
    و یه جفت چراغ عقب LED.
    ==========
    اینا کاراییه که تا الان انجام دادم...شما چی پیشنهاد می کنی؟!

  6. #5
    آخر فروم باز R.P.G's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Filternet
    پست ها
    2,334

    پيش فرض

    سر اگزوز رو قبلا گذاشتم...
    منبع اگزوز رو عوض کنی بهتره تا اینکه یه سراگزوز ضایع گذاشتی.

  7. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aghaye h's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    277

    پيش فرض

    آینه های تاشوی elx هم می تونی بندازی که با قفل شدن در جمع شه
    راهنمای روی گلگیرها روهم سفید بنداز با لامپ زرد
    در مورد رینگ ها می تونی یه جفت رینگ 15 بندازی که کارخونه هم میندازه(استاندارد)
    می تونی رینگ دست دوم elx از توی شوش پیدا کنی چهار تا 300
    با لاستیک 205 گودیر ایگل خیلی قشنگ میشه
    جلو پنجره رو هم عوض میکنن ولی من خوشم نمیاد(تو رفتگی کاپوت تابلو میشه)
    اینم عکس لاستیکه که میگم
    Last edited by aghaye h; 28-01-2009 at 19:34.

  8. #7
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    5,034

    پيش فرض

    آینه های تاشوی elx هم می تونی بندازی که با قفل شدن در جمع شه
    راهنمای روی گلگیرها روهم سفید بنداز با لامپ زرد
    در مورد رینگ ها می تونی یه جفت رینگ 15 بندازی که کارخونه هم میندازه(استاندارد)
    می تونی رینگ دست دوم elx از توی شوش پیدا کنی چهار تا 300
    با لاستیک 205 گودیر ایگل خیلی قشنگ میشه
    جلو پنجره رو هم عوض میکنن ولی من خوشم نمیاد(تو رفتگی کاپوت تابلو میشه)
    اینم عکس لاستیکه که میگم
    سلام
    یه جای دیگه هم دیدم که گفته بودین آینه های elx جمع میشن این فقط مخصوص مدل سفارشی هست دیگه؟
    نه؟
    به نظرم سپر هارو عوض نکن فقط زیر سپر بذار تا یکم بلند تر بشن (به نظرم خوشگل میشن)
    جلو پنجره هم دوستمون راست میگه خیلی ضایه میشه جای لوگو پژو خالی میمونه
    برای موتور هم میتونی از ----- هوای اسپرت و شمع های سوزنی و هدرز و .... استفاده کنی که سهیل جان توی تاپیک تیونینگ لوگان مفصل صحبت کردن با این فرق که فکر کنم سوپر سپرینت هدرز برای پرشیا و 405 رو داره

  9. #8
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    خب تا حالا خوب اومدی
    ولی کاش توی ماشین رو چرم سیاه نمیزدی چرم سیاه زیاد شیک نیست البته تا حدودی حس اسپرت میده.ولی کمن بیشتر نظرم چرم بژبود

  10. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه PlayStation3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    Tokyo,Japan
    پست ها
    320

    پيش فرض

    غیر از چرم دیگه چی هست واسه روکش؟آخه رو چرم آدم زیاد عرق میکنه...

  11. #10
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,449

    پيش فرض

    کاملا موافقم.

    نه ، نمی خوام خیلی متفاوت باشه منظورم اینه که نمی خوام خیلی توو چشم بزنه...با چندتا از دوستام که توو ایران خودرو هستن مشورت کردم در مورد رینگ ، همشون یه جورایی حرفشون "نه" بود.می گفتن خطرناکه و فلان و بصار.

    خوابوندن که نه ولی توو فکر یه کمک اسپرت هستم واسه ماشین(بهتر از اینه که کمک های اصلی خود ماشینو ببرم)!

    اگه سیستم تعلیق رو یکم ارتقاع بدی میتونی هم کمی میخوابه هم اینکه میتونی از رینگ های بزرگتری استفاده کنی. البته این یه کار هزینه داره. که اگه بخوای خوب و علمی کار کنی حدود 2 تومن باهات میره.

    استفاده کردن از رینگهای الکی و سنگین خیلی به ماشین آسیب میزنه. bbs خوبه ولی



    رکاب زیاد برای پارس نیاز نیست. اما اگه اذیتت نمیکنن هم خیالی نیست


    یه جفت بارون گیر واسه شیشه های جلو.
    !

    بارون گیر ها قیافش رو زشت نکرده؟



    =========
    ماشینت چه رنگه؟

    =============

    راستی اگه نمیخوایی ماشین زیاد متفاوت بشه زیاد هم فرقی نداره چی بندازی کجا بندازی. فقط رنگ بندی رو رعایت کن.
    البته برای رینگ حتما اصول علمی رو رعایت کن.

    تغییرات موتوری هم که نمیخوای بدی. ها؟

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

برچسب های این موضوع

به اشتراک بگذارید

به اشتراک بگذارید