تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: همه چیز در رابطه با بازی سازی (ساختن, دانلود برنامه, معرفی)

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض همه چیز در رابطه با بازی سازی (ساختن, دانلود برنامه, معرفی)

    سلام.
    خوب دیدم جای این تاپیک خالیه و واسه کسانی زدم که به بازی سازی ( هادی ) علاقه دارند.
    اینجا همه چی واسه بازی میتونین بذارین.

    اول خودم شروع میکنم.




    اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه :

    Key Features

    Create First Person Shooter games quickly and easily
    Use intelligent building blocks to create game levels
    No programming necessary
    Open design allows for endless possibilities
    Import your own media (sounds, 3D models, textures, shaders)
    One click and FPS Creator builds you a final stand alone exe file
    3D Engine supporting Direct X9.0c
    Virtually every single aspect of the game is controlled via script files you can edit
    90+ page manual, fully searchable and printer ready in PDF format
    Hundreds of 3D Objects included
    We appreciate that not everyone has the skill to create their own 3D content before starting to build a game - which is why FPS Creator comes with two theme packs: Sci-fi and World War 2.

    homepage


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    full download
    Code:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    extras
    Road Pack (48 road / ground related objects) Code:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



    Code:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




    Code:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    pack features 16 ultra-realistic modern weapons for your FPS Creator games. The weapons include proper hands, new sound effects, high quality animations, brand new muzzle flash effects, animated arms, accurate gun specifications and the ability to dual wield! (certain weapons only). Also included in this pack are a brand new set of Docklands Warehouse segments and roof entities.
    FPS Creator Model Pack 6 includes:

    16 Fully Animated Ultra Realistic Weapons
    Including: 3 Dual Wield weapon sets
    Including: 2 Grenade Launchers
    AT 9 - semi automatic pistol
    Suppressed AT 9 (silenced pistol)
    Dual AT 9 pistols
    Shorty - breeching shotgun
    Sporting12 - 12 Guage automatic trap shotgun
    Ingram - Submachine gun
    Dual Ingrams
    Suppressed Ingram
    MP5K - Submachine gun, Personal Defence Weapon variant
    Suppressed MP5K
    Dual MP5K's
    G3 - Assault Rifle
    MSG90 - Military sniper rifle - semi automatic
    LMG23 - Belt-fed Light Machinegun
    M79 Impact - Grenade Launcher Firing impact exploding grenades
    M79 Timed - Grenade Launcer Firing delayed explosive grenades
    Brand new animated hands / arms
    New muzzle flash effects
    New Docklands Warehouse Segments
    Matching roof entities

    Code:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    pass
    forumw.org

    لینک های مربوطه :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 2 کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    CryENGINE™ 2 چیست؟



    CryENGINE™ 2نام موتور جدید شرکت Crytek هست که بازی Crysis هم بوسیله اون ساخته شده. برخی قابلیت های این موتور قدرتمند
    این موتور بر مبنای DirectX 10 (جدیدترین نسخه DX که همراه win Vista عرضه شده) نوشته شده.همچنین از shader model 3.0 و یا حتی 4.0 و نیز آخرین امکانات گرافیکی جدید مثل HDR(قابلیت نورر پردازی جدید که نمونه ای از اون رو در حال حاظر در splinter cell4 میبینین) و motion blur و گرافیک برداری و... که در ادامه توضیح داده شده است.
    High Dynamic Lighting :
    این تکنیک که در زمان انتشار HL2:the lost coast سر و صدای زیادی به راه انداخته بود در Cryengine2 نیز وجود خواهد داشت. در این تکنیک در هنگام رندر شدن تصاویر سه بعدی رنگهای از پیش تعیین شده ای بین سیاه مطلق و سفید مطلق قرار می گیرند. با استفاده از این تکنیک می توان اثر نور(برای مثال تابش خورشید) را بر روی سطوح ناصاف به زیبایی نشان داد. در Crysis از این تکنیک تقریبا برای تمامی اجزای محیط استفاده شده است. از درختهایی که در یک متری شما قرار دارند گرفته تا صخره هایی که در دور دست قرار گرفته اند.



    Motion Blur :
    این تکنیک که در NFS:MW به شدت از آن استفاده شده بود باعث می شود که اجسام در حال حرکت با سرعت زیاد محو به نظر برسند. هر چه سرعت حرکت جسم بالاتر باشد محوتر به نظر می رسد. استفاده از این تکنیک در محیط های پوشیده از جنگل Crysis بسیار زیباست.
    Depth of Field :
    استفاده از این تکنیک باعث می شود تا بر روی اجسامی که در دوردست قرار دارند و قابل دیدن نیستند پردازش اضافی انجام نشود. بدین شکل کخ اجسامی که در دور دست قرار دارند محو مس شوند و در عوض اجسامی که در فاصله نزدیک قرار دارند با وضوح بیشتری پردازش می شوند.




    Volumetric Clouds :
    در بازیهایی مثل Flight Simulator 2004 یا Heroes of the Pacific از این تکنیک برای واقعی جلوه دادن ابرها استفاده شده است.اما استفاده ار آن در یک بازی اکشن اول شخص کمی عجیب به نظر می رسد ! در Crysis دیگر از تصاویر تخت و بدون حجم به جای ابر خبری نیست و ابرها کاملا حجم دار و واقعی طراحی شده اند.بدین معنا که اتفاقات طبیعی متنند طوفان یا بارش باران بصورت کاملا واقعی در بازی وجود خواهند داشت وحتی بعضی مواقع سایه ابرها بر روی زمین می افتد !

    Volumetric Fog :
    همانند ابرهای حجم دار، وجود مه به صورت کاملا طبیعی در بازی را باعث می شود تا در محیط هایی که مه وجود دارد ،نورها جذب مه شوند و محیط تاریک تاریک تر به نظر برسد.
    Spherical Harmonics :
    استفاده از این تکنیک باعث می شود تا در هنگام تغییر منبع نور(مثلا خورشید یا یک لامپ روشن)، افکت های نور هم به صورت خودکار تغییر پیدا کنند و سایه ها جا به جا شوند.
    Soft Shadows :
    یکی از تکنیک های گرافیکی بکار رفته در بازی F.E.A.R که فعال کردن آن باعث افت شدید فریم حتی در حالت SLI(استفاده از دو کارت گرافیک) میشد ،همین تکنیک بود. این تکنیک باعث می شود تا لبه های ناصاف سایه ها ،شکل واقعی به خود بگیرند.

    ُSoft Particles :
    همانند soft shadows،این تکنیک باعث می شود تا ذرات وگرد وغبار حاصل از انفجارها(یا اتفاقات دیگر) کاملا طبیعی رندر شوند(یه نمونه اش در CofD2)و کوچکترین اثری از ناصافی در ذرات وگرد و غبار دیده نشود .
    Breakable Objects and Follage :
    این تکنیک که مربوط به پردازش فیزیکی بازی می شود، این امکان را فراهم می کند تا تقریبا تمام اشیای موجود در محیط تاثیر و تخریب پذیر باشند. از اشیای گرفته تا ساختمتن ها،درختان و حتی ساخ وبرگ ها!! ، محیط جنگلی Crysis ،بهترین مکان برای استفاده از قدرت پردازش فیزیکی موتور CryEngine2 است.



    Backlighting :
    استفاده از این تکنیک باعث می شود تا هر شی بسته به جنسی که دارد در مقابل تابش نور شکل خاصی به خود بگیرد. برای مثال نور از بعضی از اجیام عبور می کند یا رنگ برخی را تغییر می دهد و ... .
    Caustics :
    این تکنیک هم به نور و اثرات آن بر روی اجسام مختلف می پردازد. برای مثال تابش نور در زاویه های مختلف بر روی اجسام و سطوح مختلف(مانند:آب،پلاستیک،شیش ه و...)، بازتابش های متفاوتی به جای خواهد گذاشت.
    Sunrays :
    این تکنیک یکی از برجسته ترین تکنیک های به کار رفته در موتور بازی است. برای مثال اگر تعدادی شاخ و برگ را بین خودتان و یک منبع نور قوی(مانند خورشید) قرار دهید، شاهد عبور رگه های باریکی از نور از میان فضاهای موجود در میان شاخ وبرگها هستید. این موضوع دقیقا به همین صورت در Crysis هم وجود دارد.


    Real Time Ambient Maps :
    یکی از نکات مهم در نور پردازی ، نور پردازی غیر مستقیم است که به وسیله آن ، امکتن یک نور پردازی فراگیر و کاملا واقعی فراهم شود. با استفاده از این تکنیک، Crysis یکی از واقعی ترین و طبیعی ترین نورپردازی های تاریخ بازی های کامپیوتری را با خود به همراه دارد.

    Scaleform GFx :

    Scaleform GFx در واقع یک نرم افزار یا بهتر است بگوییم موتور سبک(از لحاظ اجرا) ودر عین حال بسیار قدرتمند و پیشرفته است که برای پردازش گرافیک برداری(Graphics Vector) به کار می رود(گرافیک برداری یعنی تصویری که با استفاده از دستور ها و فرمول های ریاضی خلق می شود). Scaleform GFx نسخه پیشرفته Scalform VGx است.

  4. 2 کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه *PARASTOO*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    TEHRAN
    پست ها
    222

    پيش فرض

    ممنون از تاپیکی که زدی
    FPS CREATOR برنامه خوبیه اما سگمنتهای مدلهایی که میبری تو این برنامه باید کمتر از 60 تا باشه وگرنه میپره بیرون.
    حالا نمیشد لینک دانلود CryENGIN رو میذاشتی

  6. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    لینکی ازش پیدا نکردم.
    FPS Creator اون قدرام ضعیف نیست.
    درسته باگ های زیادی داره ولی راه داره !

  7. #5
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    جلل خالق اینجا چرا آخه عادل ؟

    به انجمن بازی سازی سر زدی ؟ همه ی این نرم افزارا که نوشتی جدا تاپیک پشتیبانی دارن اونجا با لینک دانلود نرم افزارای فری
    و آموزششون


    اینجا انجمن سه بعدیه

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  8. 5 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •