Red Faction: Guerrilla
ناشر:THQ
سازنده:Volition
سبک:Third Person Shooter,open world
پلتفورم: PC , PS3 , Xbox 360
تاریخ انتشار:June 9, 2009
بعد از سال 2002 سازندگان بازی تصمیم بر احیاء دوباره این سری بازیها( Red Faction) برای کنسول های نسل بعد و کامپوتر گرفتند و کار بروی این پروژه از سال 2004 شروع شد و تا این موقع که 4 سال از اون میگذره هنوز ادامه دارد.
در ابتدا قرار بود که که بازی شوتر اول شخص باشه که بعد به شوتر سوم شخص تبدیل شد و دلیلش رو هم Dan Cermak نائب رئیس Volition اینطور میگه که: این تغییر برای بازی Red Faction کاملا بررسی شده و با این تغییر شما میتونین تخریب محیط اطراافتون رو بهتر درک و احساس کنین.
اکنون عنوان رسمی بازی Red Faction: Guerrilla هستش که برای اولین بار در مطبوعات انگلیس دیده شد.
بازی 50 سال بعد از حوادث اولین Red Faction رخ میده. نیروهای دفاعی زمین(EDF) تغییر پیدا کردند و اونا به سازمانی تبدیل شدند که مردم رو میدزدن و اونا رو به اردوگاه های کار اجباری برای نفع خودشان میفرستن. و EDF ها دشمن اصلی Red Faction: Guerrilla هستند.
قهرمان داستان و کسی که کراکتر ها رو بازی میکنه یه ناشناس هستش, که یونیفورم سبز رو به تن کرده با پیش زمینه ای ناشناخته ولی گفته میشه که برای جنگ بر علیه EDF به کار گرفته شده.
بیشتر بازی در سطح مریخ اتفاق می افتد همرا با مکان های دیگری مانند Ultor labs که برای اداي احترام به اولین نسخه Red Faction هستش و بیشتر از این از داستان بازی در دست نیست.
بازیکنها قادر خواهند بود که بدوند, پرش کنن و وسایل نقلیه رو بدزدن و استفاد کنن ار سلاح ها برای گردش در مریخ و جنگیدن بر علیه EDF.سلاح های استفاد شده در بازی شامل :
machine gun turrets, rocket turrets, frag grenades, sticky grenades,machine guns و یک پتک هستش.
سلاح ویژه در بازی که “Grinder” نامیده میشه, سلاحیست که توسط معدنچى ها ساخته شده و اون میتونه مردم رو تیکه تیکه کنه,ساختمان ها رو خراب کنه و از میانشون راهی باری عبور درست کنه.
وسایل نقلیه یکی از ویژگی هاییست که به بازی برگشته و این وسایل نقلیه شامل:
APCs, یه کامیون 6 چرخه حمل بار, بولدوزر و شاید بسیاری دیگر.
چکش هولناک!
بازی شامل سیستم رادیویی هستش که اطلاعات کاراکتر ها رو به شما میده.
برای نمایش تخریب پذیری در بازی Cermak موتور فیزیکی بازی رو با بازیهایی نظیر Crysis, Battlefield: Bad Company, و Mercenaries 2 مقایسه میکنه. او میگه که در بازیهای ذکر شده کمی از جزئیات وقایق در این زمینه(تخریب پذیری) دیده میشه و اونا اغلب فریب میدن به وسیله جایگزین کردن ساختمان ها توسط مدل های مرده که در این مدل ساختمان ها به یکباره تخریب میشن جزئیات زیاد مشهود نیستن ولی در Guerrilla بجای مدل های مرده از مدل های زنده استفاده شده که تخریب پذیری رو بطور زیبا و موثر نشون میده و بازی محیطی کاملا تخریب پذیر داره و همچنین او میگه که این یه سیستم خیره کننده در این زمینه نیستش و لی او ادعا میکنه که این کلیدی برای بازیهای نسل بعد هستش!
گویا THQ به این زودی ها قصد انتشار بازی رو نداره و فعلا باید تا سال 2010منظر این بازی بود.
Screenshots:
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدتریلر های بازی:کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
منابع: wikipedia & videogamer & ign & gamespotکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
videogamer.com/xbox360/red_faction_3/screenshots.html
gamespot.com/pc/action/redfactioniii/news.html?sid=6187787&mode=previews
xbox360.ign.com/objects/882/882491.html
en.wikipedia.org/wiki/Red_Faction_3