تبلیغات :
آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده ها 021-88446780 021- 88146330 021 88146323
دوره آموزش برنامه نویسی آندروید دوره آموزش برنامه نویسی #C
دوره کارگاه عملی وپیشرفته آموزش ASP.NET دوره کارگاه عملی آموزش PHP
دوره آموزش برنامه نویسی IOS دوره آموزش کامل و حرفه ای طراحی وب سایت HTML5-CSS3-JQuery
دوره آموزش MVC.NET 5.2 همراه با BootStrap AJAX دوره آموزش Sql Server 2012
دوره آموزش Entity Framework دوره آموزش PHP پيشرفته

ساخت apple id
هاست و دامین - ثبت دامین با 100 ها پسوند
اجاره آپارتمان
گیفت کارت آیتونز گیفت کارت گوگل پلی
آگهی استخدام


    

صفحه 1 از 5 12345 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 47

نام تاپيک: نمونه سوالات Icdl 1+2 (فني و حرفه اي)

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه DoNkHoWaN's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    Space
    پست ها
    317

    13 نمونه سوالات Icdl 1+2 (فني و حرفه اي)

    آزمون تئوري ICDL1



    Word



    1-بزرگترين كليد صفحه كليد چه نام دارد

    الف)Insert ب)Enter ج)SpaceBar د)Tab



    2-براي درج كاراكترهاي وي‍ژه از كدام فرمان استفاده مي شود

    الف)PrintPreview ب)SaveAs‌ ج)Symbol د)FontSize



    3-با كدام فرمان مي توان فايل موجود ر تحت نام ديگري ذخيره كرد

    الف)SaveAs ب)Save ج)Open د)Edit



    4-جهت ادغام خانه هاي جدول از ..... وجهت ادغام آنها از گزينه ...... استفاده مي كنيم

    الف)Spilt-Merage ب)Merage-Spilt ج)Insert-Spilt د)Delete-Merage



    5-جهت ايجاد تورفتگي از كدام گزينه استفاده مي كنيم

    الف)Incerease Indent ب)Decearse Indent ج)T+Ctrl د)الف و ج



    6-براي اضافه كردن يك شي به برنامه Word

    الف)از منوي File زير منوي Object استفاده مي كنيم

    ب)از منوي Insert زيرمنوي symbol استفاده مي كنيم

    ج)از منوي Insert زيرمنوي Object استفاده مي كنيم

    د)نمي توان به برنامه ورد شئ اضافه كرد



    7-بهترين حالت براي نمايش صفحه ورد كدام نما مي باشد

    الف)PrintLayout ب)Outline ج)webLayout د)هيچ كدام



    8-جهت تنظيم صفحه به صورت افقي از كدام گزينه موجود در زير منوي PageSetup منوي File استفاده مي كنيم

    الف)Portrait ب)LandScape ج)WholeDocument د)Paragraph



    -9جهت تنظيم شاخص پرش بعد از انتخاب پاراگراف مورد نظر

    الف)از منوي Table گزينه Insert را انتخاب مي كنيم

    ب)از منوي Format گزينه Insert را انتخاب مي كنيم

    ج)از منوي Table گزينه Tab را انتخاب مي كنيم

    د)نمي توان تنظيمات شاخص پرش را تغيير داد



    10-از كدام كليدهاي تركيبي مي توان به جاي فرمان GOTO استفاده كرد

    الف)Alt+G ب)Shift+G ج)Ctrl+G د)هيچ كدام



    11-نوار ابزاري ست براي ترسيم اشكال ، ايجاد تصاوير تفنني و ترسيم خطوط و اعمال جلوه هاي ويژه

    الف)Standard Toolbar ب)Formating ج)Drawing د)TableBar



    12-جهت درج تصويري كه در كامپيوتر ذخيره كرده ايم كدام زيرمنوي منوي Insert را انتخاب مي كنيم

    الف)زير منوي Picture گزينه ClipArt ب)زير منوي Picture گزينه From File

    ج)زير منوي Picture گزينه Symbol د)هيچ كدام







    Excel



    13-منظور از كارپوشه چيست

    الف)به فايلهاي شركت مايكروسافت گويند ب)كارپوشه همان فولدر در ويندوز است

    ج)فايلهاي Excel را كارپوشه مي گويند د)كارپوشه همان كاربرگ است



    14-كليد Ctrl+Y معادل كدام فرمان در اكسل مي باشد

    الف)Undo ب)Redo ج)Cut د)Copy



    15-پيغام #DIV/0 به چه معناست

    الف)يكي از خانه هاي كه در فرمول استفاده شده وجود ندارد )فرمول سعي مي كند عددي را بر صفر تقسيم كند

    ج) يكي از خانه هاي كه در آن متن وجود دارد در فرمول استفاده شده است د) اين پيغام در اكسل وجود ندارد



    16-جهت تعيين ليست سفارشي براي AutoFill شدن در اكسل كدام سربرگ زيرمنوي Option از منوي Tools استفاده مي شود

    الف)Translation ب)Custom List ج)Edit د)General



    17-اگر در هنگام AutoFill كردن كليد Ctrl را پايين نگهداريم چه اتفاقي مي افتد

    الف)عدد را كپي مي كند ب) عدد را در هر خانه يك واحد افزايش مي دهد

    ج)عدد را در هر خانه يك واحد كاهش مي دهد د)اتفاقي نمي افتد



    18-برا تغيير نام يك كاربرگ كافي ست ...

    الف)روي كاربرگ كليك راست كرده و گزينهRenameانتخاب كنيم

    ب)روي كاربرگ كليك كرده و از منوي file گزينه Rename را انتخاب كنيم

    ج)كاربرگ را انتخاب كرده و از منويEdit گزينه Rename را انتخاب كنيم

    د) نمي توان كاربرگ را تغيير نام داد



    Access



    19-فرم ها بر چه مبناي عمل مي كنند

    الف)صفحات ب)ماكروها ج)مدول ها د)جدولها



    20-جهت چاپ ركوردي خاص بعد از انتخاب آن

    الف) از منوي file گزينه پرينت را انتخاب مي كنيم

    ب ) از منوي file زير منوي پرينت گزينه Selected Record‌را انتخاب مي كنيم

    ج) از منوي file زير منوي پرينت گزينه Pageانتخاب مي كنيم

    د) از منوي file زير منوي پرينت گزينه All انتخاب مي كنيم



    21-كدام گزينه فيلدها را بصورت نزولي مرتب مي كند

    الف)Sort Descending ب)setAsceding ج)Sort د)الف و ب



    22-جهت اضافه كردن تاريخ و ساعت

    الف) از منوي فرمت زير منوي Date/time

    ب)از منوي Object زير منوي Date/Time

    ج)از منوي فرمت زير منوي new گزينه date/time

    د)هيچ كدام







    23- جهت ذخيره كردن يك ----- به عنوان معيار كدام مورد صحيح است

    الف)روي دكمه Filter By Form كليك كنيد و گزينه save As Filter را انتخاب كنيم

    ب)ر وي دكمه Filter By Form كليك كنيد و گزينهsave As Query انتخاب مي كنيم

    ج)نمي توان يك ----- را به عنوان معيار معرفي كرد

    د)الف و ب



    PwerPoint



    24-در نماي Normal چند فضا را مي توان مشاهده كرد

    الف)Outline ب)Slide ج)SpeakerNotes د)همه موارد

    25-براي جمع كردن اسلايدها كليد ... . و براي گسترش دادن آنها از كليد .... استفاده مي كنيم

    الف)Callapse-Expand ب)Expand-Callapse ج)Expand-Filter د)هيچ كدام

    26-براي افزودن يك آرم

    الف)از منوي Insert زير منوي Picture گزينه ClipArt را انتخاب مي كنيم

    ب) از منوي Insert زير منوي Picture گزينه Fromfile را انتخاب مي كنيم

    ج)از منوي Insert زير منوي Object گزينه FromFile را انتخاب مي كنيم

    د)الف و ج

    27-پسوند فايل ها در نرم افزار پاورپوينت چه مي باشد

    الف)asl ب)wrd ج)dc د)ppt

    28-به فايل هاي توليدي توسط پاورپوينت چه مي گويند

    الف)Document ب)Plaint ج)Book د)Persentaion

    29-براي فعال كذدن الگوي ايجاد شده كدام مورد صحيح مي باشد

    الف)Format>Apply Format

    ب)Format>Apply Design Template

    ج)Insert>ApplyDesign

    د)هيچ كدام

    30-از كدام گزينه براي افكت دادن به زمينه استفاده مي شود

    الف)Format>Background>Effcet

    ب)Format>Background>fillcolor>Gardient

    ج)Insert>Background>Effect

    د)هيچ كدام






    موفق و مويد باشد




    آزمون تئوري ICDL2


    1-مودم يك دستگاه ...
    الف)ورودي ب) خروجي ج)ورودي/ خروجي د)هيچ كدام
    2-كدام دستگاه ورودي ست
    الف)چاپگر ب) رسام ج) قلم نوري د)صفحه نمايش
    3-كدام حافظه با قطع برق اطلاعاتش از بين مي رود
    الف)Rom ب)PRom ج)Hard د)Ram
    4-كوچكترين واحد قابل اندازه گيري در كامپيوتر چه نام دارد
    الف)بيت ب)بايت ج)مگا بايت د)گيگا بايت
    5-شبكه بزرگي ست كه كامپيوترهاي آن در سطح يك شهر هستند
    الف)Lan ب)Wan ج)Man د)هيچ كدام
    6-دكمه برنامه هاي در حال اجرا روي اين نوار قرار مي گيرد
    الف)Tray System ب)AddessBar ج)TaskBar د)MenuBar
    7-ليست آخرين اسنادي را كه مشاهده كرده ايم در كجا قرار مي گيرد
    الف)My Computer ب)My Recent Document ج)My NetworkPalace د)هيچكدام
    8-جهت انتخاب مرتب فايل يا پوشه از چه كليدي استفاده مي شود
    الف)Alt ب)Ctrl ج)Shift د)Tab
    9-جهت قرار دادن الگوي زمينه در وسط صفحه نمايش كدام گزينه را بايد انتخاب كنيم
    الف)Tile ب)Stretch ج)Center د)Vertically
    10-براي مشاهد اطلاعات سيستم كدام مورد صحيح مي باشد
    الف)Control panel>> Taskbar & Startmenu
    ب)ControlPanel>> System
    ج)R.C>>Propertise>Setting
    د)الف و ج
    11-براي تغيير تنظيمات ناحيه اي كدام گزينه از كنترل پانل را بايد انتخاب كنيم
    الف)Accessbility Option ب)Fonts ج)Regional & Language د)هيچ كدام
    12-پسوند فايل نماينگر چيست
    الف)اندازه فايل ب) نام فايل ج)نوع فايل ) محتواي فايل
    13-جهت مخفي كردن نوار وضعيت كدام مورد صحيح است
    الف)View>>Toolbar>>Status Bar
    ب)View>>Statusbar
    ج)View>Toolbar
    د)الف و ب
    14-پيوندهاي متني زير خط دار هستند كه اغلب به رنگ آبي هستن
    الف)HeperLink ب)HeperText Link ج)HeperMediLink د)هيچ كدام
    15-براي نمايش صفحه پيش فرض مرورگر از كدام گزينه نوار ابزار استفاده مي كنيم
    الف)Favorites ب)Home ج)History د)Research
    16-كدام پسوند ، پسوند سازمانهاي غير انتفاعي مي باشد
    الف)Com ب)Net ج)Edu د)Org
    17-براي بازيابي صفحه كدام گزينه را بايد انتخاب كرد
    الف)Save ب)New ج)Open د) SaveAs
    18-نامه هاي دريافتي در كجا قرار مي گيرند
    الف) Draft ب)Outbox ج)NewFolder د)Inbox
    19-كپي نامه هاي شما بعد از ارسال به گيرنده در كجا نگهداري مي شود
    الف)SentItem ب)Outbox ج)Inbox د)Calender
    20-كدام يك به عنوان يك آدرس ايميل معتبر مي باشد
    الف)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ب)mina.yahoo.com ج)info@yahoo.com د)الف و ب
    21-جهت ارسال نسخه مخفي از نامه براي ارسال به شخصي غير از گيرنده آدرس او را در كجا تايپ مي كنيم
    الف)To ب)BCc ج)Cc د)Subject
    22-پيام ناتمام شما در كجا ذخيره مي شود
    الف)SentItem ب)Outbox ج)Inbox د)هيچ كدام
    23-جهت ارسال نامه دريافتي به شخصي غير از فرستنده از چه گزينه اي استفاده مي كنيم
    الف)Reply ب)ReplyAll ج)Forward د)هيچ كدام
    24-جهت اضافه كردن امضاء به صورت دستي ...
    الف)Insert>Sound ب)Insert>New>Signature
    ج)Insert>signature د)Format>Signature
    25-جهت اضافه كردن يك الصاقيه به نامه كدام گزينه را بايد انتخاب كنيم
    الف)Option ب)Flag ج)Attachment د)Propertise
    26-پيام هاي حذف شده در كجا قرار مي گيرند
    الف)در پوشه Deleted Item ب)در پوشه SentItem ج)در پوشه Drafts د)از برنامه خارج مي شود
    27-ليست سايتهاي مورد علاقه در چه پوشه اي قرار مي گرد
    الف)Favorites ب)History ج)Research د)هيچ كدام
    27- براي لحاظ نشدن اصل ايميل هنگام پاسخ گويي
    الف)Tools>Option>Pereference>email>Don’t send
    ب)Tools>Option>Pereference>Email Option>Do not include message
    ج)Insert>Option>Email>Do not include email
    د)الف و ج

    29- براي نشانه گذاري نامه هاي خوانده شده از كدام گزينه زير استفاده مي شود
    الف)Edit>Mark as read
    ب)file>Mark as a read
    ج)Edit>Mark as Unread
    د)الف و ج

    30-جهت اضافه كردن تصوير به زمينه نامه
    الف)Insert>Picture
    ب)Tools>Picture
    ج)Format>Background>Picture
    د)tools>Background>Picture







    موفق و مويد باشيد

    منبع :
    از كارمند فني و حرفه اي قرضيدم ( غرض ، قرز ، قرظ ) .؟!

    ---------------------------
    خوب بينم پست حذف مي شه يا
    اگه نشد نمونه سوالات كارور عمومي رو ميزارم.؟!

    ---------------------------

  2. 11 کاربر از DoNkHoWaN بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند





  3. #2
    حـــــرفـه ای Maysam-BFU's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    Failed box !
    پست ها
    1,856

    پيش فرض

    ممنون عزیز.

    من هم سوالات زیادی دارم که می گذارم.

    نرم افزار Access
    سوالات : 146

    نرم افزار Excel
    سوالات : 222

    بخش Internet
    سوالات : 105

    بخش IT
    سواالات : 382

    نرم افزار PowerPoint
    سوالات : 238

    سیستم عامل Windows XP
    سوالات : 109

    نرم افزار Word
    سوالات : 198

    دوستان عزیز می تونید از لینک زیر 7 مهارت را دانلود کنید.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. 7 کاربر از Maysam-BFU بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    Banned samanvilli's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    373

    پيش فرض

    دوستان خيلي ممنون . استفاده كردم . مرسي

  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه DoNkHoWaN's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    Space
    پست ها
    317

    پيش فرض

    ممنون گلم.؟!
    اينم نمونه سوالات عملي iCDL 2

    --------------------------------------
    نمونه سوالهاي عملي icdl
    WINDOWS
    1- تمام فايلهايي را كه اسم آنها 2 حرفي و پسوند آنها 3حرفي است را از درايو E: كامپيوتر كه حجم آنها كمتر از 500 كيلوبايت است را جستجو كرده و آنها را به پوشه اي با نام ICDL در درايو D: منتقل كنيد..
    Start → search → all files and folders →
    all or part of the file name : ??.??? → look in : E: → what size is it? → Specify size : at most : 500 → search → edit → select all → edit → cut →
    My computer → D: → r.c → new → folder → اسم آن را icdl مي گذاريم
    r.c روي پوشه → past.
    2- تمام فايلهايي را كه پسوند آنها jpg است و حجم آنها بيشتر از 800 كيلو بايت است را از درايو D: كامپيوتر جستجو كرده و آنها را به پوشه اي به نام ICDL در ميزكار كپي كنيد..
    Start → search → all files and folders →
    All or part of the file name : *.jpg → look in : D: → what size is it? → specify size : at least : 800 → search → edit → select all → edit → copy → desktop → r.c →
    New → folder → اسم آنرا Icdl مي گذاريم → r.c روي پوشه → past
    3- يك فايل متني ايجاد كرده و متني را در آن تايپ كرده و آنرا در درايو E: به اسم icdl ذخيره و آنرا چاپ كنيد.
    Start → all program → accessories → word pad → متن را تايپ كرده → file → save →
    Save in : E: → file name : Icdl → save → file → print → print

    Internet Explorer
    4- يك اتصالگر جديد ايجاد كنيد.
    Start → all programs → accessories → communication → new connection wizard →
    Next → connect to the internet → next → set up my connection manually → next →
    Connect using a dial up modem → Isp name : اسم اتصالگر → next →
    phone number :شماره تلفن →User name: اسم كاربري → password : رمز عبور
    confirm password : تكرار رمز عبور → next → finish

    Start → IE → address: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] → favorites → add to favorites →
    Name : اسمي براي آن در نظر مي گيريم → ok

    Start → IE → address : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] → favorites → add to favorites →
    Name : اسمي براي آن در نظر مي گيريم → creat in : links → ok

    7- سايت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] را به عنوان سايت آغازين (صفحه خانگي home page)‌ نرم افزار IE تعريف كنيد.
    Start → IE → tools → internet option → general → home page →
    Address : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] → ok

    8- سايت جاري را به عنوان سايت آغازين IE تعريف كنيد.
    Start → IE → address : سايت مورد نظر → tools → internet option → General →
    Home page → use current → ok

    9- IE را طوري تنظيم كنيد كه در ابتدا وارد هيچ سايتي نشود.
    Start → IE → tools → internet option → General → home page → use blanke → ok

    10- از بارگذاري تصاوير در IE جلوگيري كنيد.
    Start → IE → tools → internet option → advanced → multi media →
    Show picture تيك آنرا بر مي داريم → ok

    11- از كامل شدن خودكار آدرس در IE جلوگيري كنيد.
    Start → IE → tools → internet option → content → auto complete →
    Web addresses → تيك آنرا برميداريم → ok → ok



    Outlook Express
    12- پيامي با موضوع welcome به 2 نفر به صورت آشكار و به 1 نفر ديگر به صورت مخفي همراه با يك فايل ضميمه ارسال كنيد.
    Start → OE → creat mail TO : آدرس 2 نفر → BCC: آدرس 1 نفر مخفي
    subject : welcome → insert → file attachment → look in: محل فايل → file name: اسم فايل → attach → متن نامه را مي نويسيم → send


    13- پيامي با اولويت بالا با موضوع azmoon به يكي از دوستانتان همراه يك فايل ضميمه ارسال كنيد.
    Start → OE → creat mail → To : آدرس گيرنده → subject : موضوع
    Message → set priority → high → insert → file attachment → look in : محل فايل
    File name : اسم فايل → attach → متن نامه را وارد مي كنيم → send
    14- نامه دريافتي را طوري پاسخ دهيد كه متن اصلي نامه لحاظ نشود.
    Start → OE → tools → option → send → include meesage in reply تيك آنرا بر مي داريم → Ok → inbox → نامه مورد نظر را انتخاب كرده → reply از نوار ابزار پاسخ را نوشته → send
    15- نامه دريافتي را به شخص ديگري ارسال كنيد.
    Start → OE → inbox → نامه مورد نظر را انتخاب كرده → forward از نوار ابزار
    To : آدرس گيرنده → send
    16- اسم و سمت خود را به عنوان امضاء تعريف كرده و OE را طوري تنظيم كنيد كه سمت شما به صورت اتوماتيك و اسم شما به صورت دستي به انتهاي نامه اضافه شود.
    Start → OE → tools → option → signature → new →
    Edit signature text : اسم → new → Edit signature text : سمت
    Add signature to all outing message اين گزينه را تيك مي زنيم انتخاب امضاء سمت
    Set as default → ok → creat mail → امضاء سمت به صورت اتوماتيك درج شده
    براي درج اسم به صورت دستي → Insert → signature → انتخاب امضاء اسم
    17- آدرس [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] را به كتابچه آدرس اضافه كنيد و به او پيامي ارسال كنيد.
    Start → OE → tools → address book → file → new contact → first name: reza
    → Email address : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] → add → ok → creat mail →
    To → انتخاب آدرس رضا از ليست → To → متن نامه را وارد مي كنيم → send

    18- يك گروه كاري ايجاد كرده و پيامي با موضوع welcome به تمام اعضاي آن ارسال كنيد.
    Start → OE → tools → address book → file → new group →
    Group name : اسم گروه → name : اسم اعضاي گروه → email : آدرس اعضاي گروه
    Add → براي تمام اعضا به ترتيب نام و آدرس را وارد مي كنيم → ok →
    Create mail → To : اسم گروه → subject : welcome متن نامه را مي نويسيم → send

    19- آدرس شخص فرستنده نامه را به كتابچه آدرس اضافه كنيد.
    Start → OE → Inbox → نامه مورد نظر را انتخاب كرده → R.C →
    Add sender to address book

    20- OE را طوري تنظيم كنيد كه متن نامه را قبل از ارسال از لحاظ املايي به صورت خودكار بررسي كند.
    Start → OE → tools → option → spelling →
    Always check spelling before sending اين گزينه را تيك مي زنيم ok

    21- تمام نامه هايي را كه از طرف mehran با موضوع welcome از 2 هفته پيش تاكنون دريافت كرده ايد را ليست كنيد.
    Start → OE → edit → find → message → look in : inbox → from : mehran
    Subject : welcome → received after: تاريخ را 2 هفته عقب مي بريم → find now

    --------------------------------------

  7. 5 کاربر از DoNkHoWaN بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    آخر فروم باز فاطـمه's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    1,764

    پيش فرض

    سلام بچه ها کسی نمونه سوال dream wear (امیدوارم املاش رو درست نوشته باشم) داره؟!
    درضمن من نمونه سوال از فنی و حرفه ای زیاد دارم
    مخصوصا عملیشو اگر خواستین بگین بذارم

  9. این کاربر از فاطـمه بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,585

    پيش فرض

    سلام بچه ها کسی نمونه سوال dream wear (امیدوارم املاش رو درست نوشته باشم) داره؟!
    1) نرم افزار Dream Weaver را تعريف كرده و كاربرد آنرا توضيح دهيد.

    2) روش ايجاد يك خط افقي را بنويسيد

    3) محيط هاي كاري نرم افزار Dream Weaver را نام برده و به طور مختصر توضيح دهيد .

    4) چگونه مي توان خصوصيات صفحه وب را تغيير داد ؟

    5) روش قرار دادن كاراكترهاي ويژه را توضيح دهيد.

    6) روش درج يك فايل Word را در يك صفحه وب توضيح دهيد.

    7) پيوند يا Link را توضيح داده و روش ايجاد آنرا بنويسيد.

    8) Hotspot چيست و روش ايجاد آنرا توضيح دهيد.

    9) چگونه مي توان يك تصوير را در برنامه Dream Weaverوارد كرد.

    10) روش قراردادن يك تصوير زمينه براي يك صفحه وب را توضيح دهيد.

    11) روش قرار دادن يك تصوير پشت زمينه را در يك جدول توضيح دهيد.

    12) روش ايجاد جدول را توضيح دهيد .

    13) Frame چيست و چكونه مي توان آنرا ايجاد كرد.

    14) روش ايجاد يك ليست را توضيح دهيد.

    15) نحوه پيوند دو صفحه وب را توضيح دهيد

    16) روش ايجاد يك پيوند E-mail را توضيح دهيد.

    17) Site map چيست

    18) روش درج يك فايل صوتي را در صفحه وب توضيح دهيد

    19) گزينه Appearance راتوضيح دهيد

    20) گزينه Rollover را توضيح دهيد.

  11. 4 کاربر از majid-ar بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    آخر فروم باز فاطـمه's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    1,764

    پيش فرض

    از توجهتون ممنون ولی من بیشتر دنبال تست میگردم

  13. این کاربر از فاطـمه بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    1

    پيش فرض

    با سلام
    من هم می خواستم نمونه سوالات کامپیوتر بفرستم
    به چه صورت باید بفرستم

  15. این کاربر از lida_jpj بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    در آغاز فعالیت fbi201's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    14

    5

    با سلام
    من هم می خواستم نمونه سوالات کامپیوتر بفرستم
    به چه صورت باید بفرستم
    عمو اگه ياد گرفتي به منم بگو باشه. تورو خا

  17. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    پست ها
    2

    پيش فرض سوال؟

    با سلام
    سوالی در زمینه Excel دارم نمی دانم کجا میتوانم سوالم را مطرح کنم.
    سوال 1) چگونه میتوانیم در Excel مقیاس نمودار را تغییر دهیم به طور مثال به 350 ماکزیمم و 200 مینیمم تغییر دهیم؟
    سوال2) مقدار عمق (persbectlve) نمودار و مقدار بلندی(elevation) آن را چگونه میتوانیم تغییر دهیم؟
    با تشکر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

به اشتراک بگذارید

به اشتراک بگذارید