PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی Manchester City FC | فصل 2013-2014



EngineeR EhsaN
05-07-2013, 23:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Manchester City F.C


منچستر سیتی ( به انگلیسی: Manchester City Football Club) یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در لیگ برتر انگلستان است که در شهر منچستر قرار دارد. این تیم در سال ۱۸۸۰ میلادی تاسیس شد.منچستر سیتی سه‌ بار در طی فصل های ۱۹۳۷_۱۹۳۶ و ۱۹۶۸_۱۹۶۷ و ۲۰۱۲ _ ۲۰۱۱ قهرمان لیگ دسته اول انگلستان ( که ازسال ۱۹۹۱ به لیگ برتر تغیر نام پیدا کرد ) شد. ودر سال‌های ۲۰۱۱،۱۹۰۴،۱۹۳۴،۱۹۵۶،۱۹۶۹ پنج بار قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شد. هم چنین در سال‌های ۱۹۷۶و۱۹۷۰ دو بار قهرمان جام اتحادیه شدند. درسال ۱۹۷۰ قهرمانی در جام در جام اروپا ( جام برندگان جام ) را کسب کرد. در سال ۲۰۰۸ پس از خرید این تیم توسط گروه تجاری ابوظبی منچستر سیتی جان تازاه‌ای گرفت وبه کمک سرمایه این گروه توانست بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد. اکنون روبرتو مانچینی ایتالیایی ( پس از برکناری مارک هیوز ) مربی این تیم است.


مشخصات:


نام کامل: باشگاه فوتبال منچستر سیتی
القاب: سیتی ، سیتیزنز ، آبی آسمانی ها ، آبی ها
تاسیس: 1880 سنت مارکز
ورزشگاه: ورزشگاه شهر منچستر (البته طبق قراردادی به الاتحاد تغییر نام پیدا کرد)
گنجایش: 47726
مالک: شیخ منصور بن زاید آل نهیان
مدیر عامل: خلدون امبارک
سرمربی: مانوئل پیگرینی
لیگ: لیگ برتر انگلیس
رتبه فصل اخیر (2012-2013) : دوم
وبسایت: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



افتخارات باشگاه:


لیگ انگلستان

قهرمان ( ۳ بار ) : ۱۹۳۷–۱۹۳۶، ۱۹۶۸–۱۹۶۷، ۲۰۱۲-۲۰۱۱

نایب قهرمان (4 بار ) : ۱۹۰۳–۱۹۰۴، ۱۹۲۱–۱۹۲۰ ،۱۹۷۷–۱۹۷۶ و 2012-2013


جام حذفی فوتبال انگلیس

قهرمان ( ۵بار ) : ۱۹۰۴،۱۹۳۴،۱۹۵۶،۱۹۶۹،۲۰۱۱

نایب قهرمان (4 بار ) : ۱۹۲۶،۱۹۳۳،۱۹۵۵،۱۹۸۱ ، 2013


کارلینگ کاپ

قهرمان ( ۲بار ) : ۱۹۷۰،۱۹۷۶

نایب قهرمان ( ۱بار ) : ۱۹۷۴


جام در جام اروپا

قهرمان ( ۱بار ) : ۱۹۷۰–۱۹۶۹


فول ممبرز کاپ

قهرمان ( ۱بار ) : ۱۹۸۶


جام خیریه انگلیس

قهرمان (3 بار ) : ۱۹۳۷،۱۹۶۸،۱۹۷۲

نایب قهرمان ( 5 بار ) : ۱۹۳۴،۱۹۵۶،۲۰۱۱،۱۹۶۹،۱۹۷۳


بازیکنان

دروازبانها:

25 - Joe Hart
30 - Costel Pantilimon
- Gunnar Nielsen

مدافعین:

2 - Micah Richards
4 - Vincent Kompany
5 - Pablo Zabaleta
6 - Joleon Lescott
13 - Aleksandar Kolarov
22 - Gael Clichy
28 - Kolo Toure
38 - D. Boyata

بازیکنان میانی

- Michael Johnson
7 - James Milner
11 - Adam Johnson
15 - Stefan Savic
18 - Gareth Barry
19 - Samir Nasri
21 - David Silva
34 - Nigel De Jong
40 - Vladimir Weiss
42 - Yaya Touré
50 - Abdisalam Ibrahim
62 - Abdul Razak

مهاجمین

10 - Edin Dzeko
14 - Roque Santa Cruz
16 - Kun Agüero
43 - Alex Tchuimeni-Nimely




منابع

- ویکیپدیا
- گل اینترنشنال

EngineeR EhsaN
12-07-2013, 10:50
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



من سیتی فنس – کریم رکیک ملی پوش تیم ملی زیر ۱۹ سال هلند طی قراردادی قرضی به پی اس وی آیندهون پیوست.این مدافع جوان برای کسب تجربه بیشتر به صورت قرضی فصل آینده را در پی اس وی توپ خواهد زد.وی در گذشته نیز در تیم های پورتموث و بلکبرن به صورت قرضی به میدان رفته بود.
رکیک ۱۸ ساله در فصل گذشته ۸ بار برای پورتموث و ۵ بار برای بلکبرن به میدان رفت.همچنین او در ۳ دیدار نیز برای من سیتی توپ زده است.
او گفت: ” من بسیار خوشحال هستم.فرصت بسیار خوبی به من داده شده و من بهترین بازی هایم را برای این اتجام می دهم و برای قهرمانی این تیم در لیگ کمک می کنم.”
” همچنین برای تبدیل شدن به بازیکنی بهتر و پیشرفت خودم این فرصت را دارم تا زیر نظر یک مربی بزرگ و در کنار یک گروه جوان و سرشار از استعداد کار کنم.من مشتاقانه در انتظار شروع فصل جدید هستم.”

من‌سیتی فنز

EngineeR EhsaN
15-07-2013, 09:32
مايکون از منچسترسيتي کنار گذاشته شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





مايکون، مدافع 31 ساله برزيلي که از زمان پيوستن به منچسترسيتي نتوانسته است بازي‌هاي خوب خود در اينتر را تکرار کند، با اعلام بي‌نيازي سرمربي جديد خود مواجه و مجبور به ترک منچسترسيتي شد.

به گزارش ايسنا ، مانوئل پيگريني پس از شکست دو بر صفر برابر تيم سوپراسپورت يونايتد در گفت‌وگو با سايت باشگاه گفت: مايکون همراه ما به اردوي پيش فصل نيامد و اين فصل جايي در ترکيب تيم ما نخواهد داشت.

مايکون که با توصيه روبرتوي مانچيني فصل گذشته به منچسترسيتي پيوست، تنها چهار بازي به صورت بازيکن فيکس براي فيروزه‌اي‌پوشان به ميدان رفت.

باشگاه منچسترسيتي از تيم‌هاي خواهان اين مدافع برزيلي خبري را منتشر نکرده است.





ورزش سه

EngineeR EhsaN
19-07-2013, 13:22
نگردو اومد، یووتیچم دوشنبه تو تست پزشکی شرکت میکنه:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
20-07-2013, 11:06
استوان یووتیچ رسما به منچسرسیتی پیوست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل – منچسترسیتی با استوان یووتیچ، مهاجم سابق فیورنتینا قرارداد امضا کرد.

مقامات فیورنتینا پنجشنبه به منچستر رفتند و قرارداد او را کامل کردند. یک روز بعد مهاجم مونته‌نگرویی به این شهر رفت تا آزمایش پزشکی بدهد.
یووتیچ چهارمین خرید مانوئل پیگرینی پس از خسوس ناباس، فرناندینیو و آلوارو نگردو است. به این ترتیب سیتی تا 90 میلیون پوند در تابستان جاری خرج کرده است.
یووتیچ باید در کنار سرخیو آگوئرو و ادین ژکو جای خالی ماریو بالوتلی و کارلوس تبس را پر کند.
آرسنال و یوونتوس هم به دنبال او بودند اما نتوانستند بر سر مبلغ انتقال او با ویولا به توافق برسند. یووتیچ در تیم ملی مونته‌نگرو هم 27 بازی و 10 گل ملی دارد.

EngineeR EhsaN
23-07-2013, 10:40
نایک امسال واقعا ترکونده، لباس دوم تیم:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MMM52
24-07-2013, 18:44
پتر چک: سیتی فقط با پول خرج کردن نمی تواند به قهرمانی برسد[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- پتر چک، دروازه بان چلسی، به باشگاه منچسترسیتی هشدار که تنها با هزینه کردن پول های هنگفت نمی توانند قهرمان لیگ برتر شوند.
سیتی در این تابستان تاکنون 116 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و بازیکنانی مانند فرناندینیو، خسوس ناواس، آلوارو نگردو و استوان یووتیچ را به خدمت گرفته است.
اما پتر چک که خود در زمان رومن آبراموویچ به چلسی پیوست، تاکید کرد که تنها با پول نمی توان به موفقیت رسید.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تنها با پول نمی توان به جام رسید. هرکسی می تواند هرچقدر که می خواهد هزینه کند اما اول باید یک تیم خوب ساخت.
سیتی یک مربی جدید، انتظارات جدید و انگیزه های جدید دارد و اگر بتوانند یک تیم خوب بسازند، حریف خطرناکی برای ما در لیگ برتر و چمپیونزلیگ خواهند بود؛ مانند منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و لیورپول.
منچسترسیتی پول خرج کرده تا برای قهرمانی تلاش کند. این واقعیت شرایط است. ما در چلسی می دانیم که فصل دشواری داریم اما ما هم به سختی تلاش می کنیم تا برای فصل پیش رو آماده شویم.
ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی خواهیم کرد. هدف ما ارائه بهترین بازی هاست. ما اهداف مان را می شناسیم و گام به گام پیش می رویم تا بتواند به هر عنوانی که می توانیم دست پیدا کنیم."



+

کمپانی: سیتی عطش زیادی برای قهرمانی دارد[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ستاره بلژیکی منچسترسیتی براین باور است که خریدهای جدید تیمش به خوبی جا افتاده اند و تیمش در آستانه شروع فصلی رویایی است






سایت گل- ونسان کمپانی ستاره بلژیکی باشگاه منچسترسیتی براین باور است که یک ستی تشنه می تواند جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر را از چنگ یونایتدی ها در بیاورد.
سیتی دو فصل پیش توانست تا با پیشی گرفتن از یونایتد به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ برتر شود.اما آنها فصل گذشته جام قهرمانی رابه یونایتد هدیه دادند و در فینال جام حذفی هم مغلوب ویگان شدند تا روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی این باشگاه از سمت خود برکنار شود.
حالا مانوئل پیگرینی هدایت سیتی را در دست دارد و تغییرات متعددی را در رختکن سیتی اعمال کرده و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته. دراین میان ونسان کمپانی براین باور است که خریدهای جدید سیتی به خوبی در این تیم جا افتاده اند.
او در صحبت هایی به وب سایت رسمی باشگاه سیتی گفت:« ما تا به اینجای اردوی پیش فصل خیلی خوب کار کرده ایم و می توان دید که تیم ما به شدت تشنه است.»
او ادامه داد:« جو فوق العاده ای در تیم ما حاکم است ولی در عین حال با جدیت تمام با هم تمرین می کنیم. همه بازیکنان تیم تمایل زیادی به یادگیری دارند. ما باید یادبگیریم که چطور می توانیم پیشرفت کنیم.»
سیتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مثل خسوس ناواس، فرناندینیو، آلوارو نگردو و استووان جووتیچ را به خدمت گرفته و ستاره 27 ساله این تیم براین باور است که با آمدن این بازیکنان، تیم ستیی قوی تر می شود:« سطح و کیفیت تمرینات تیم ما به شدت بالا رفته و بازیکنان جدید خیلی زود درتیم جا افتاده اند. می توان گفت که وظایفمان را به خوبی انجام می دهیم و بازیکنان خیلی خوبی را به تیم آورده ایم. در جلسات تمرینی تیم کاملا روشن است که همه بازیکنان می خواهند بخشی از تیم باشند و همگی آماده رقابت کردن هستند.»

Abdolreza2012
25-07-2013, 17:08
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی: منچسترسیتی بهترین مهاجمان لیگ برتر را داردآبی های شهر منچستر که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شدند، برای پر کردن جای خالی ماریو بالوتلی و کارلوس تبس، در تابستان استوان یووتیچ و آلوارو نگردو را به خدمت گرفتند

سایت گل- مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش بهترین مهاجمان لیگ برتر را در اختیار دارد.
آبی های شهر منچستر که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شدند، برای پر کردن جای خالی ماریو بالوتلی و کارلوس تبس، در تابستان استوان یووتیچ و آلوارو نگردو را به خدمت گرفتند. ضمن اینکه همچنان سرخیو آگوئرو و ادین ژکو را در اختیار دارند.
سیتی در حال حاضر برای اردوی پیش فصلش در هنگ کنگ به سر می برد و روز گذشته توانستند با گل ادین ژکو، مقابل ساوث چاینا به پیروزی برسند و به فینال جام آسیا راه پیدا کنند.
پیگرینی در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا تیمش قوی ترین مهاجمان لیگ برتر را در اختیار دارد، گفت:" فکر می کنم بله، خیلی قوی. درست است.
فکر می کنم ما مهاجمان خیلی خوبی داریم؛ مانند ژکو. آنها می توانند در کنار هم بازی کنند یا از یکی آنها مانند یووتیچ یا آگوئرو، به تنهایی استفاده کنیم.
ما چهار مهاجم خیلی خوب داریم و این برای تیمی که می خواهد در لیگ برتر و چمپیونزلیگ به موفقیت برسد، بسیار مهم است."
سیتی فصل جدید رقابت های لیگ برتر را با دیدار خانگی مقابل نیوکاسل آغاز خواهند کرد و پیگرینی از شاگردانش خواست تا شروعی قدرتمندانه داشته باشند.
" ما باید از دیدار ابتدایی مقابل نیوکاسل آماده باشیم و تیم باید همان طور که ما می خواهیم بازی کند.
ما باید به سختی کار کنیم اما من مطمئنم که ما اولین بازی را همان طور که می خواهیم شروع خواهیم کرد."


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF)

Abdolreza2012
27-07-2013, 16:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیگرینی: باید در فصل جدید شروع قدرتمندانه ای داشته باشیمپیگرینی تایید کرد که یک شروع ضعیف می تواند به یک فصل بدون جام دیگر برای سیتی منجر شود.

سایت گل- مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که اگر بخواهند در فصل پیش رو به موفقیت برسند، باید شروع خیلی خوبی داشته باشند.
سیتی فصل گذشته با 9 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد، در رتبه دوم قرار گرفت؛ در حالی که تیم سوم، چلسی، تنها 3 امتیاز با آنها فاصله داشت.
پیگرینی تایید کرد که یک شروع ضعیف می تواند به یک فصل بدون جام دیگر برای سیتی منجر شود.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهم است که شروع خوبی داشته باشیم و در اولین دیدار فصل مان به پیروزی برسیم زیرا اگر عقب بمانید، جبران آن دشوار است.
لیگ برتر با لیگی که من قبلا در آن کار کردم، متفاوت است اما من نگران نیستم. البته اینکه فرصت بیشتری داشته باشیم، خوب است اما امیدوارم برای فصل پیش رو آماده باشیم."
سیتی در بازار نقل و انتقالات نزدیک به 120 میلیون یورو هزینه کرد اما همچنان به دنبال خریدهای بیشتر است. با این وجود، پیگرینی معتقد است که با همین ترکیب هم می توانند برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند.
" فکر می کنم سیتی بازیکنان خوبی دارد و من از آنها بسیار راضی هستم. اما چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند.
چهار یا پنج تیم شانس قهرمانی دارند. فکر نمی کنم هیچ یک بر دیگری برتری داشته باشد. همه آنها از شانس برابر برخوردارند.
تنها شیوه ای که من می توانم توضیح بدهم که منچسترسیتی بازی خواهد کرد، این است که همان طور که همه تیم هایم بازی می کردند.
من 9 سال است در اروپا مربیگری می کنم و پیش از آن در آمریکای جنوبی هم تیم هایش به همان شکل مربیگری می کردند."


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85)

Abdolreza2012
28-07-2013, 03:27
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با پیروزی مقابل ساندرلند؛ منچسترسیتی، قهرمان کاپ آسیاگل پیروزی بخش سیتی در این دیدار را ادین ژکو به ثمر رساند

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی 1-0 مقابل ساندرلند، قهرمان رقابت های چهارجانبه کاپ آسیا در هنگ کنگ شد.
در این دیدار بار دیگر ادین ژکو، ستاره بوسنیایی سیتی، تک گل بازی را برای این تیم به ثمر رساند. او در دیدار نیمه نهایی هم تک گل سیتی را وارد دروازه ساوث چاینا کرده بود.
در دیدار رده بندی هم تاتنهام موفق شد با نتیجه پرگل 6-0، ساوث چاینا را در هم بکوبد. جرمین دفو با زدن 3 گل، ستاره تیمش در این دیدار بود. تسه، دمپسی و تاوزند دیگر گل های تاتنهام در این دیدار را به ثمر رساندند.


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AA%DB%8C-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%BE-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7)

Abdolreza2012
11-08-2013, 20:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی:شاید یک مدافع بخریم؛ فصل را با امیدهای زیادی آغاز می کنیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در بازی دوستانه مقابل آرسنال سه گل دریافت کرد وسرمربی شیلیایی این تیم هنوز به تقویت قوای تیمش در خط دفاعی امیدوار است

سایت گل- مانوئل پیگرینی سرمربی باتجربه منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش ممکن است در بازار نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع خریداری کند.
آنها در دیدار دوستانه با آرسنال که شنبه شب در هلسینکی برگزار شد با نتیجه 1-3 مغلوب توپچی ها شدند و تئو والکات، آرون رمزی و اولیور ژیرود برای آرسنال گلزنی کردند و آلوارو نگردو تک گل سیتی را به ثمر رساند.
پیگرینی که هفته گذشته در صحبت هایی گفته بود که بهترین تیم انگلیسی را دراختیار دارد حالا از احتمال خرید یک مدافع خبر داده. این احتمال با مصدومیت ماتیا ناستاسیچ که از ناحیه قوزک پا مصدوم شده و برای شش هفته از میادین به دور خواهد بود افزایش یافته است.
پیگرینی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« ما در طول هفته آینده خواهیم دید که آیا می توانیم بازیکن مورد نیازمان را خریداری کنیم یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد هم ما تیم خوبی برای حل مشکل پیش رویمان داریم.ما برخی مشکلات تدافعی داریم و روی این موضوع کار خواهیم کرد. این بهترین نحوه ممکن برای به پایان بردن اردوی پیش فصل نبود. من همیشه وقتی تیمم 0-3می بازد نگران می شوم ولی ما تنها در اردوی پیش فصل در یک بازی شکست خوردیم و سه امتیاز از دست نداده ایم. این برای من مهم است.»
پیگرینی در ادامه و در تحلیل نتیجه این بازی دوستانه گفت:« نتیجه بازی بازتاب مناسبی از اتفاقات داخل زمین نبود.ما در جریان بازی فرصت های متعددی برای گلزنی داشتیم ولی به گل نرسیدیم. آرسنال تنها 3 یا 4 فرصت گلزنی در طول تمام بازی داشت و 3 گل به ثمر رساند.»
پیگرینی ادامه داد:« اردوی پیش فصل ما دقیقا همان طور که فکر می کردم پیش رفت. ما تغییرات زیادی در تیم داده ایم و در حال آغاز دوره جدیدی با سبک متفاوتی از بازیکنان هستیم. این کاملا طبیعی است که تیم ما هم اشتباهاتی را مرتکب شود. قطعا توقعات از تیم خیلی زیاد است و این خیلی خوب است. ما از این توقعات مطلعیم و فصل جدید را با امیدهای فراوانی شروع می کنیم. وقتی تغییرات زیادی در تیم می دهی، به کمی زمان نیاز داری ولی مطمئنم که پیشرفت خواهیم کرد و تا 10 روز دیگر این پیشرفت ها محسوس خواهد بود.»

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%85%DB%8C)

HoseinKing
15-08-2013, 15:23
نگردو: ليگ برتر بهتر از لاليگا است
مهاجم جديد آبي‌هاي منچستر، ليگ برتر را به لحاظ ساختاري بهتر از لاليگاي اسپانيا مي‌داند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]








آلوار نگردو مهاجم پيشين تيم فوتبال سويا که پس از چهار فصل بازي براي اين تيم اسپانيايي در نقل‌ و‌ انتقالات تابستاني امسال به تيم فوتبال منچسترسيتي ملحق شد، معتقد است ساختار ليگ برتر فراتر از لاليگا است.

به گزارش تسنيم،نگردو گفت: لاليگا آنقدرها هم که خيلي‌ها فکر مي‌کنند جذاب و رقابتي نيست. به نظرم ليگ برتر از اين حيث بهتر است و سازماندهي بهتري شده است.

پيش از اينکه مهاجم تيم ملي فوتبال اسپانيا به منچسترسيتي بپيوندد، مانوئل پيگريني سرمربي پيشين مالاگا هدايت آبي‌هاي منچستر را در ابتداي تابستان امسال به عهده گرفته بود.

مهاجم 27 ساله من‌سيتي در خصوص پيگريني گفت: از زماني که به اين تيم ملحق شدم تاکنون نشنيده‌ام که کسي نظر بدي در مورد پيگريني داشته باشد. او به هر تيمي که رفته عملکرد خوبي از خود ارائه داده است. مانوئل در ويارئال، مالاگا و رئال‌مادريد کارهاي مثبتي انجام داده است.

نگردو در خصوص خسوس ناواس، ديگر مهاجم اسپانيايي منچسترسيتي اظهار داشت: خسوس بازيکن فوق‌العاده‌اي است که با توجه به توانايي‌هايي که دارد، مي‌تواند در ليگ برتر خودي نشان بدهد. سرعت بالاي وي به ما کمک شاياني خواهد کرد.

مهاجم تيم ملي فوتبال اسپانيا در پايان در مورد گرث بيل، هافبک تاتنهام که مورد توجه رئالي‌ها است، خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم بيل در حد کريستيانو رونالدو و ليونل مسي باشد ولي با کيفيتي که او دارد روزي به جايگاه آنان خواهد رسيد.

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

HoseinKing
20-08-2013, 10:26
پيگريني: براي ژکو ناراحت هستم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرمربي منچسترسيتي از کسب اولين پيروزي با تيم جديدش در ليگ برتر ابراز رضايت کرد.

منچستر‌سيتي در اولين ديدار فصل خود در ليگ برتر موفق شد با يک نمايش خيره کننده با 4 گل نيوکاسل را از پيش رو بردارد و بالاتر از منچستر يونايتد در صدر جدول ليگ برتر قرار گيرد.

به گزارش ايسنا ، مانوئل پيگريني سرمربي شيليايي منچسترسيتي پس از کسب اولين پيروزي خود با اين تيم در ليگ برتر گفت:‌ مهمترين نکته اين بازي اين بود که توانستيم در 90 دقيقه بازي خوب و رواني انجام دهيم. بازيکنان ما با نگرش هجومي اين مسابقه را آغاز کردند و تا پايان به همين شکل بازي کرديم. شروع بسيار خوبي داشتيم و مطمئن هستم تيم بهتر از اين هم مي‌تواند بازي کند. ما در اردوي پيش فصل خود نمايش خوبي داشتيم. هنوز تيم ما کامل نشده است. با اين وجود براي بازي اول خوب بود.

سرمربي منچستر سيتي درباره خريد‌هاي جديد اين تيم گفت: از فرناندينيو و ناواس راضي هستم. آنها در اولين بازي خود خوب بازي کردند. هر دوي اين بازيکنان دوندگي خوبي داشتند و تاثير خوبي در بازي ما از خود نشان دادند. مطمئن هستم با اضافه شدن نگردو و يووتيچ به تيم، مي‌توانيم بهتر عمل کنيم. از تمامي بازيکنان تيم راضي هستم. فکر‌مي‌کنم آنها بتوانند در ادامه فصل طولاني ليگ برتر به کمک تيم‌ ما بيايند.

سرمربي شيليايي درباره مصدوميت ونسان کمپاني مدافع تيمش گفت:‌ هنوز نمي‌دانيم وضعيت او به چه شکل خواهد بود. فردا پزشکان تيم ما او را بيشتر مورد مداوا قرار خواهند داد تا مشخص شود کمپاني چه مدت از تيم دور خواهد بود. اکنون نمي‌دانم وضعيت او به چه شکل است. ممکن است دچار مصدوميت سنگين شده باشد و با اينکه يک مصدوميت ساده باشد. به زودي زمان قطعي دوري او از تيم را اعلام خواهيم کرد.

پيگريني درپايان گفت: براي ادين ژکو ناراحتم. او در اين ديدار خيلي خوب بازي کرد اما نتوانست گلزني کند. امروز روز ژکو نبود اما از همکاري او با بقيه بازيکنان تيم راضي هستم.

منچسترسيتي در اولين ديدار خود در ليگ برتر موفق شد با 4 گل نيوکاسل را شکست دهد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر‌يونايتد در صدر جدول قرار گيرد.
{منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])}

Abdolreza2012
24-08-2013, 01:28
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی تایید کرد؛ دوری یک ماهه کمپانی از میادین کمپانی در نیمه دوم دیدار دوشنبه شب مقابل نیوکاسل دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.
سایت گل- باشگاه منچسترسیتی، اعلام کرد که ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی این باشگاه، به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، حداقل برای چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
کمپانی در نیمه دوم دیدار دوشنبه شب مقابل نیوکاسل دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.
مانوئل پیگرینی، سرمربی سیتی، پیش از این گفته بود که ممکن است پیش از پایان بازار نقل و انتقالات خریدهای تازه ای انجام بدهند اما اکنون تاکید کرد که نمی خواهد اجازه بدهد که مصدومیت کمپانی روی تصمیماتش در بازار نقل و انتقالات تاثیر بگذارد.
او به خبرنگاران گفت:" من ترجیح می دهم پزشکان باشگاه حرف نهایی را در این مورد بزنند اما فکر می کنم کمپانی حداقل برای یک ماه نتواند بازی کند
اگر بخواهیم در دفاع میانی بازیکن بخریم، به خاطر مصدومیت کمپانی نیست. ما بازیکنان خوبی داریم و باید ببینیم چه رخ خواهد داد.
امروز یا فردا متوجه خواهیم شد که او دقیقا چه مدت از میادین دور خواهد بود."


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Raـــــ Hـــــ Za
25-08-2013, 20:47
شکست منچسترسيتي مقابل کارديف
تيم فوتبال منچستر سيتي در ديداري خارج از خانه تن به شکست داد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]








در ادامه رقابت‌ها از هفته دوم ليگ برتر انگليس دو ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال منچستر سيتي ميهمان کارديف بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه سه بر دو به سود کارديف به پايان رسيد.

به گزارش گل، ادين ژکو در دقيقه 52 براي منچستر سيتي گلزني کرد اما در ادامه گونارسون در دقيقه 60 و کمپبل در دقيقه 79 و 87 براي ميزبان گلزني کردند تا نتيجه سه بر يک شود. در ادامه نگردو در دقيقه 90 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرده و اختلاف را به حداقل رساند.

در مسابقه ديگر تيم فوتبال تاتنهام ميزبان سوانسي بود که اين مسابقه با نتيجه 1 - 0 به پايان رسيد.

سولدادو در دقيقه 58 از روي نقطه پنالتي براي تاتنهام گلزني کرد.

Abdolreza2012
31-08-2013, 22:06
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

منچسترسیتی 2-0 هال سیتی: بازگشت آبی ها به مسیر پیروزیسایت گل- منچسترسیتی با پیروزی 2-0 مقابل هال سیتی، به دومین پیروزی خانگی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر دست پیدا کرد.
گل های سیتی را آلوارو نگردو و یحیی توره در نیمه دوم به ثمر رساندند.
در این دیدار، پیگرینی خاوی گارسیا و گائل کلیشی را از ترکیب اصلی خارج کرد و به جای آنها ماتیا ناستاسیچ و الکساندر کولاروف را از ابتدا به میدان فرستاد.
اولین موقعیت جدی بازی نصیب هال سیتی شد و این می توانست در دقیقه 7 توسط آلوکو به گل برسد اما خط دفاعی سیتی مانع از باز شدن دروازه هارت شد.
چند دقیقه ژکو صاحب موقعیت گلزنی شد اما این مهاجم بوسنیایی هم موفق به گلزنی نشد.
دو تیم چند موقعیت دیگر را هم از دست دادند تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
پیگرینی که به دنبال پیروزی در این دیدار بود، در همان ابتدای نیمه دوم نگردو را به جای ژکو راهی میدان کرد.
مهاجم اسپانیایی می توانست خیلی زود تیمش را پیش بیندازد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه حریف نداشت.
ولی سرانجام در دقیقه 65 نگردو قفل دروازه حریف را باز کرد. پاس سابلتا در موقعیتی مناسب به نگردو رسید و او هم با ضربه سر دروازه مک گرگور را باز کرد.
حملات سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در آخرین دقایق بازی، یحیی توره با یک ضربه آزاد تماشایی، گل دوم را به نام خود ثبت کرد.
با این پیروزی، منچسترسیتی 6 امتیازی شد.

( بهترین بازیکن زمین ادین ژکو )

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AA%DB%8C-vs-%D9%87%D8%A7%D9%84/report)

Abdolreza2012
01-09-2013, 16:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی: باید پیشرفت کنیم؛ درلیگ برتر تک تک بازیها مهم هستندسرمربی سابق مالاگادر صحبت هایی نظرش را درمورد بردهای اخیر تیمش و بسته نگاه داشتن دروازه تیمش ابراز کرده
سایت گل- مانوئل پیگرینی سرمربی باتجربه منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که بعد از برد 0-2 مقابل هال سیتی تیمش باید پیشرفت بیشتری داشته باشد.
گلهای آلوارو نگردو و یایا توره سه امتیاز ارزشمند را به حساب سیتی وارزی کردند. البته آنها هفته گذشته در بازی شان در لیگ برتر با نتیجه 2-3 مغلوب کاردیف سیتی شدند.
بعد از این باخت، سرمربی شیلیایی سیتی نگرانی هایی دارد.
پیگرینی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« مهمترین نکته کسب امتیازات است. در اردوی پیش فصل ما روی مسائل مختلفی کار کردیم ولی در لیگ برتر مهمترین نکته کسب سه امتیاز هر بازی است و از این بابت از برد تیمم در هفته اول راضی هستم. قطعا ما باید پیشرفت کنیم. ما برای آنکه بتوانیم به هال گل بزنیم سختی های زیادی کشیدیم. ما آن حرکات لازم را که ما را مبدل به تیمی خطرناک می کند را کم داشتیم.»
سرمربی شیلیایی سیتی در ادامه اعلام کرد که از سختی های پیش رو در لیگ برتر مطلع است و یادآوری کرد که باخت هفته گذشته تیمش در ولز تاثیر بدی روی عملکرد تیمش نخواهد گذاشت:« یکی از دلایل باخت هفته گذشته ما مقابل کاردیف می تواند این باشد که ما در نیمه اول به خودمان باور نداشتیم ولی من فکر می کنم که مسائل مهمتری برای فکر کردن هست. تک تک بازیها در لیگ برتر سخت است و تیم باید در هر بازی با 100% آمادگی به میدان برود تا بتواند به پیروزی برسد. هال تیم خوبی است و البته من نگرانم.»
سرمربی 59 ساله سیتی به این نکته اشاره کرد که توقع دارد تا روند انتقال مارتین دمیچلیس از اتلتیکومادرید به تیمش به خوبی طی شود و از اینکه تیمش توانسته درچند بازی دروازه اش را بسته نگه دارد خوشحال است:« برای من کلین شیت کردن در بازیها مهم است. چه برای من.چه برای جو هارت و چه برای مدافعان تیم. بازیکنان تیم ما بعداز باخت اخیر کمی با کمبود اعتماد به نفس مواجه شده بودند و مهم است که این اعتماد به نفس را بازیابند.»

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Abdolreza2012
07-09-2013, 08:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبر بد برای سیتی؛ غیبت 6 هفته ای دمیچلیس این مدافع آرژانتینی در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی دو ساله از اتلتیکو مادرید به سیتی پیوست تا جای خالی ونسان کمپانی مصدوم را پر کند.
سایت گل- باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که مارتین دمیچلیس، خرید جدید این باشگاه، به دلیل مصدومیت زانو در تمرینات، برای حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود.
این مدافع آرژانتینی در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی دو ساله از اتلتیکو مادرید به سیتی پیوست تا جای خالی ونسان کمپانی مصدوم را پر کند.
اما باشگاه منچسترسیتی امروز اعلام کرد که اسکن های انجام شده مصدومیت این بازیکن از ناحیه لیگامنت زانو را تایید کرده است. البته این بازیکن نیازی به جراحی ندارد.

به این ترتیب، پیگرینی بار دیگر برای انتخاب ترکیب دفاعی اش مشکل خواهد داشت زیرا علاوه دمیچلیس و کمپانی، میکا ریچاردز هم از ناحیه همسترینگ مصدوم است و ماتیا ناستانیچ نیز به تازگی مصدومیتش از ناحیه قوزک پا را پشت سر گذاشته است.
مشکلات دفاعی سیتی موجب شد تا پیگرینی در دیدارهای اخیر از خاوی گارسیا در کنار ژولین لسکات در خط دفاعی استفاده کند.


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Abdolreza2012
15-09-2013, 20:41
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

استوک سیتی 0-0منچسترسیتی: ترمز! سایت گل- منچسترسیتی در دومین دیدار خارج از خانه اش در رقابت های این فصل، بار دیگر نتوانست به پیروزی برسد و مقابل استوک سیتی با تساوی بدون گل متوقف شد.
در این دیدار استوک نمایش بهترین ارائه داد و موقعیت مناسب تری برای گلزنی داشت اما نتوانستند از آن استفاده کنند. نمایش خوب جو هارت یکی از دلایل ناکامی آنها بود.
مانوئل پیگرینی در این دیدار تیمش را با 6 تغییر نسبت به دیدار مقابل هال سیتی به میدان فرستاد و از یووتیچ و نگردو در ترکیب اصلی استفاده کرد.
بازی با برتری سیتی در مالکیت توپ آغاز شد اما آنها نتوانستند ازاین برتری استفاده کنند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 13 دروازه شان را باز شده ببینند اما ضربه سر او به خارج از چهارچوب رفت.
اشتباه نصری هم یک موقعیت خوب را در اختیار حریف قرار داد اما ضربه جونز را هارت نهار کرد.
پیگرینی در نیمه دوم آگوئرو و ناواس را راهی میدان کرد اما حضور آنها هم نتوانست قفل دروازه ها را بشکند و بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید.

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AA%DB%8C/report)

Abdolreza2012
21-09-2013, 19:03
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی: مویس بیشتر از زمان هدایت اورتون،تحت فشار است؛ جانشینی فرگوسن، بدون فشار نمی شود سرمربی منچسترسیتی براین باور است که سرمربی جدید شیاطین سرخ فشار زیادی را برای پرکردن جای خالی سرالکس فرگوسن متحمل می شود

سایت گل- مانوئل پیگرینی سرمربی باتجربه منچسترسیتی براین باور است که دیوید مویس سرمربی یونایتد فشار زیادی را برای پر کردن جای خالی سرالکس فرگوسن روی نیمکت مربیگری این تیم را بردوش می کشد.
بعد از آنکه سرالکس فرگوسن تصمیم گرفت تا بعد از 27 سال حضور برروی نیمکت مربیگری منچستریونایتد این تیم را ترک کند، نام دیوید مویس به عنوان جانشین او معرفی شد و حالا او تنها 7 امتیاز از 4 بازی ابتدایی یونایتد در رقابتهای این فصل لیگ برتر کسب کرده و همین تردیدها در مورد اینکه آیا او گزینه ایده آلی برای جانشینی فرگوسن بوده یا نه را افزایش داده
در این میان پیگرینی سرمربی منچسترسیتی براین باور است که کاملا طبیعی است که مویس فشاری به مراتب بیشتر از فشار دوران حضورش روی نیمکت مربیگری اورتون را متحمل می شود.
پیگرینی که سابقه هدایت تیم های رئال مادرید و مالاگا را در کارنامه مربیگری اش می بیند در این باره گفت:« غیرممکن است که بعد از جانشینی سرالکس فرگوسن تحت فشار زیادی نباشی. با هدایت تیم هایی مثل منچستریونایتد همیشه تحت فشار زیادی هستی. این اصلا هم بد نیست؛ چون شیوه خوبی برای کار کردن است و دقیقا می دانی که چه کار باید بکنی.»
هم مویس و هم پیگرینی یکشنبه شب اولین حضورشان در دربی شهر منچستررا تجربه می کنند وسرمربی شیلیایی می داند که این بازی چقدر برای هواداران و مدیران باشگاه مهم است.
او ادامه داد:« من برای درک اهمیت دربی مقابل منچستریونایتد به این نیاز ندارم که اینجا بوده باشم. در همین چند ماه هم کاملا درک کرده ام که بازی ویژه و حساسی است.»
در طول دورانی که روبرتو مانچینی هدایت منچسترسیتی را در دست داشت، مویس با اورتون نتایج خوبی مقابل سیتی می گرفت و در هشت رویارویی با سیتی مانچو تنها یک بار تن به شکست داده بود.
از سوی دیگر پیگرینی هم با ویارئال مقابل اورتون مویس قرار گرفته بود و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 در بازی پلی آف با این تیم روبرو شده بود . حالا مهندس شیلیایی دراین باره می گوید:« من و مویس ، با هم روبرو شده ایم. او آن موقع سرمربی اورتون بود. من هم رکورد خوبی در مقابل اورتون دارم؛ البته این رکورد مربوط به زمانی می شود که مویس سرمربی اورتون بود.»


منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AA-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C?ICID=SP _TN_TS_5)

Abdolreza2012
23-09-2013, 11:19
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیگرینی: یونایتد نمی توانست بهتر از این بازی کند، چون ما عالی بودیمسرمربی شیلیایی منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که انتظار چنبن برد قاطعانه ای در دیدار خانگی را نداشته و به تمجید از شاگردانش پرداخت

سایت گل- مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی باشگاه منچسترسیتی در پایان بازی دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد که در ورزشگاه خانگی این تیم(اتحاد) برگزار و با برد 1-4 آبی ها همراه بود اعلام کرد که انتظارش را نداشته که اولین حضورش در داربی منچستر با برد قاطعانه تیمش به پایان برسد.
این بازی، اولین حضور پیگرینی و دیوید مویس سرمربی دوتیم در دربی شهر منچستربود که در آن سرمربی شیلیایی توانست از همتایش پیشی بگیرد.
در پایان این بازی پیگرینی اعلام کرد که نتیجه نهایی بازی او را سورپرایز کرد و درعین حال به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. او به خبرنگاران گفت:« نتیجه خیلی مهمی است. معمولا توقع نداری که تیمت با نتیجه 1-4 مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد ولی مهمترین نکته شیوه بازی ماست و من از این بابت واقعا خوشحالم. معمولا دربی ها برابرتر از این هستند ولی در بازی روز یکشنبه ما روز خیلی خوبی داشتیم و این به ما اجازه داد که برتر از حریف باشیم.»
سرمربی سیتی ادامه داد:« منچستریونایتد نمی توانست بهتر از این بازی کند، چون ما خیلی خوب کار کردیم. ما مالکیت خوبی بر توپ و میدان داشتیم و از همان ابتدا تلاش می کردیم تا فضاسازی کنیم و همین کار را هم انجام دادیم.به علاوه فکر می کنم که درخط دفاع هم خیلی خوب بازی کردیم و به بازیکنان حریف فرصت ندادیم تا به ما آسیبی برسانند.»
سرمربی اسبق رئال مادرید در ادامه به این نکته اشاره کرد که شاگردانش با تطبیق یابی با سبک بازی او، در آینده از این هم بهتر می شوند. پیگرینی ادامه داد:« من خوشحال می شوم اگر بتوانیم در تمام بازیهایمان 1-4 ببریم. در این صورت ما دیگر نیازی به رشد و پیشرفت نخواهیم داشت ولی فکر می کنم که باید هرروز رشد کنیم. نباید در همه بازیها مثل هم باشیم و نباید دو روز عین هم داشته باشیم. ما تازه سبک جدیدی را شروع کرده ایم و امیدوارم که پیشرفت خوبی داشته باشیم.»
منچسترسیتی بعد از این برد در رده سوم جدول لیگ برتر است و دو امتیاز کمتر از دو تیم آرسنال و تاتنهام دارد.

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

E.N.A.Y.A.T
07-12-2013, 19:43
فعلا نیمه اول بازی:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

nw_nk
29-12-2013, 11:53
عکس روز: جنجگویی به نام جو هارت؛ چشم هارت این گونه شد


او با این حرکت شاید مصدومیتی دردناک را به جان خرید ولی توانست دروازه تیمش را نجات داده و مرد شماره یک میدان لقب گیرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- شاید جو هارت این روزها بیش از هر روز دیگری در تلاش است تا وفاداری و توانایی هایش را به مانوئل پیگرینی و البته سرمربی تیم ملی انگلیس نشان دهد.

اشتباهات و سوتی های او در هفته های ابتدایی رقابتهای لیگ برتر باعث شد تا مانوئل پیگرینی برای چند هفته ای او را نیمکت نشین کند و حالا هارت در بازگشتش به ترکیب سیتی می داند که باید مهارتهایش را به سرمربی شیلیایی تیمش ثابت کند.

در شرایطی که تنها نیم ساعت از شروع بازی سیتی مقابل کریستال پالاس گذشته بود، هارت در یک اقدام شجاعانه، برخورد محکمی با ژروم، یکی از بازیکنان حریف داشت و همین برخورد باعث شد تا زیر چشمش پاره شود. او با این حرکت شاید مصدومیتی دردناک را به جان خرید ولی توانست دروازه تیمش را نجات داده و مرد شماره یک میدان لقب گیرد. با وجود این مصدومیت شدید او به بازی ادامه داد ولی بازیکن کریستال پالاس تعویض شد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
10-01-2014, 18:23
یایا توره، بازیکن سال فوتبال آفریقا شد


این ستاره 30 ساله برای سومین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا را مال خود کرده و به رکورد سامی اتوئو رسید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- یایا توره بازیکن خط میانی منچستر سیتی بازیکن برتر قاره آفیقا در سال 2013 شناخته شد و برای سومین دوره متوالی این عنوان را مال خود کرد.

این ستاره ساحل عاجی در مراسمی در نیجریه جایزه اش را دریافت نمود و بعد از غلبه بر جان اوبی میکل و دیدیه دروگبا که به ترتیب دوم و سوم شدند این عنوان را به خود اختصاص داد.

توره سومین بازیکن قاره آفریقاست که برای سه دوره متوالی این عنوان را مال خود کرده و پیش از این ساموئل اتوئو نیز در سالهای 2003 تا 2005 مرد سال آفریقا لقب می گرفت. و عابدی پله هم در سالهای 1991 تا 1993 برای سه بار متوالی این جایزه را مال خود نموده بود.

رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال آفریقا از میان سرمربیان تیم های ملی و مدیران فنی در آفریقا به عمل می آید و در حال حاضر سامی اتوئو با 4 بار فتح این جایزه، پرافتخارترین مرد قاره سیاه است

یایا توره 30 ساله در این فصل 13 گل برای سیتی به ثمر رسانده که سه گل بیشتر از بهترین آمار گلزنی اش در طول یک فصل است و زیر نظر مانوئل پیگرینی برای سیتی خوش می درخشد. او تنها بازیکن آفریقایی ای است که نامش در لیست 23 بازیکن برتر فیفا برای کسب توپ طلا دیده می شود.

تیم منتخب قاره آفریقا در سال 2013 بدین ترتیب است: انیئاما، فاثی، بناتیا، کنستانت، میکل، ابوتریکه، یایا توه، پیترویپا، آئوبامیانگ، امنیکه، ژیان


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%B1-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%82%D8%A7

اورست
15-01-2014, 10:43
خط و نشان پيگريني براي تيم‌هاي مدعي
سرمربي منچسترسيتي مي‌گويد تيمش اين فصل به دنبال قهرماني در همه رقابت‌هاست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







منچسترسيتي يکي از تيم‌هاي خوب اين فصل ليگ برتر انگليس بوده است که توانسته در رده دوم جدول رده‌بندي قرار گيرد.

مانوئل پيگريني که تيمش اين هفته‌ بايد در ليگ برتر با کارديف بازي کند، معتقد است تيمش اين فصل انگيزه زيادي براي قهرماني در تمام رقابت‌هاي پيش‌رو دارد. او درباره حضور تيمش در جام حذفي انگليس گفت: رقابت در جام حذفي انگليس کار آساني نيست. قهرماني در اين رقابت‌ها نيازمند ذهنيت قوي بازيکنان ما است. در طول فصل با مصدومان و محرومان زيادي مواجه بوديم و به همين خاطر است که کمتر تيمي در انگليس بوده که توانسته در تمام جام‌هاي موجود در يک فصل به قهرماني برسد.

پيگريني در ادامه گفت: در حال حاضر به قهرماني در تمام رويدادها فکر نمي‌کنيم که مي‌خواهيم بازي به بازي پيش برويم تا بتوانيم فصل موفقيت آميزي را در انگليس داشته باشيم. شنبه ديدار سختي را برابر کا‌رديف در ليگ برتر داريم. چند تيم براي قهر‌ماني در ليگ بر‌تر تلاش مي‌کنند و از دست دادن امتياز کار تيم‌هاي مدعي را بسيار سخت مي‌کند.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي در ادامه گفت: با اين حال هدف ما اين است که بتوانيم در اين فصل در انگليس سه گانه را فتح کنيم و بتوانيم علاوه بر فتح ليگ برتر و جام حذفي در جام اتحاديه نيز به قهرماني برسيم.

تاکنون‌ تنها دو تيم انگليسي بودند که در تاريخ موفق شدند سه گانه را در اين کشور فتح کنند. ليورپول در سال 1984 و منچستريونايتد 1999 توانستند به اين مهم دست يابند.

Reza31001
31-01-2014, 23:08
آگوئرو با مصدومیت یک ماهه مواجه شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

wooooow
31-01-2014, 23:11
آگوئرو با مصدومیت یک ماهه مواجه شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

بازی با بارسا رو از دست داد
کلا تا اون موقع کل سیتی ها مصدوم میشن و ... :n09:

EngineeR EhsaN
03-02-2014, 15:43
اگه امشب بازی رو بزنیم عملا هم چلسی رو از کورس قهرمانی کنار میذاریم وو هم خودمونو به قهرمانی نزدیک می‌کنیم. بازی امشب با دفاع اتوبوسی چلسی و حملات پرفشار سیتی میتونه بازی جالب و جذابی از آب دربیاد. به امید پیروزی :n12:

EngineeR EhsaN
15-02-2014, 23:04
بعد باخت تو لیگ بخوبی تونستیم انتقام بازی رو بگیریم. کاملا تونستیم بازی رو ببندیم و اجازه تحرک به هافبکای چلسی رو ندادیم و همین عامل که بازی قبلی باعث باخت بود این بازی باعث پیروزیمون شد. آنالیز خوبی شده بود چلسی. نبود تری ، خستگی بازی قبلی، آمادگی دفاع ما، کنترل هافبکا از عوامل اصلی بردمون بود. تبریک :n12:

Iloveu-ALL
09-03-2014, 20:49
تراژدی پارسال برای من سیتی تو جام حذفی دوباره داره اتفاق می افته، دقیقا مقابل همون تیم، ویگان، دقیقه 55 ـه و سیتی 0-2 عقبه