تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: آموزش سئو

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2023
    پست ها
    1

    پيش فرض آموزش سئو

    سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه اقداماتی که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌شود، گفته می‌شود. موفقیت در سئو نیازبه زمان و تلاش بسیاری دارد ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت. شما می توانید با آموزش جامع سئو وی کی دمی به این موفقیت دست بیابید.
    استراتژی سئو چیست؟
    شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند
    آنالیز رقبا
    تدوین استراتژی محتوا
    انواع سئو
    سئوی داخلی: سئو آن پیج یا سئوی داخلی مجموعه اقداماتی است که شما در داخل خود سایت انجام می‌دهید، مثل: تولید محتوا، افزایش سرعت سایت،ایجاد لینک‌های داخلی و بهبود تجربه کاربری سایت. تا بتوانید رتبه بهتری در نزد موتورهای جستجو به دست آورید.
    سئوی خارجی: سئو خارجی یا سئو آف پیج مجموعه اقداماتی است که شما در سایت های دگیر انجام میدهید برای رشد سایت خود.اگر لینک سایت شما در سایت‌های دیگر قرار گیرد این به معنای اعتبار بیشتر سایت نزد گوگل است. این نوع سئو را نیز می‌توانم بعد از سئو داخلی یا هم‌زمان با آن انجام داد.
    تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی در این است که در سئوی داخلی شما روی سایت خودتان کار می‌کنید، اما در سئو خارجی شما روی سایت دیگران کار می کنید برای رشد سایت خود.
    سئو تکنیکال:سئو تکنیکال به مجموع اقداماتی گفته‌ می‌شود که فرایند خزش و ایندکس شدن صفحات سایت توسط گوگل را ساده می‌کنند. از موارد سئو نکنیکال: ساخت نقشه سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد و بهینه سازی فایل ربات و سازگاری با موبایل… می باشد. این بخش از سئو به محتوا ارتباطی ندارد و به بهینه سازی و بهبود زیر ساخت وب‌سایت می‌پردازد.
    سئوی کلاه سفید: سئو کلاه سفیدتکنیک‌های قانونی سئو و مطابق با قوانین گوگل است. با استفاده از سئو کلاه سفید سایت شما همیشه در نتایج اول گوگل باقی می‌ماند. حتی اگر شما یک کار اشتباه انجام دهید، به واسطه اینکه قبلا از روش‌های درست سایت خود را سئو کرده‌اید؛ گوگل سایت شما را پنالتی نمی‌کند. سئو کلا سیاه: روش‌های غیر قانونی سئو است. روش هایی که موتورهای جستجو را دورمی زنند و ورودی بسیار زیادی از آن‌ها دریافت می کنند.تکنیک های سئو کلاه سیاه در کوتاه مدت ممکن است باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شود اما در بلند مدت منجر به جریمه سایت، کاهش رتبه ناگهانی و یاحذف تمام صفحات سایت شما از نتایج گوگل خواهد شد. متاسفانه در ایران درصد بالایی از سئوکارها کلاه سیاه هستند.

    سئو خاکستری: سئوکلاه خاکستری ترکیبی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. این نوع سئو تمایل دارند کلاه سفید باشند و کاملا منطقی یک سایت را سئو کنند. ولی به دلیل اینکه از روش سئوکلاه سیاه هم استفاده می‌کنند. ترکیبی از این دو نوع می‌شوند.

  2. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2024
    پست ها
    3

    پيش فرض یادگیری سئو

    جهت سایتی که در سه دسته متفاوت در حال کارکردن است باید چطور صفحه اصلی تنظیم کنیم؟ https://faniheidari.ir
    Last edited by Mohammad.Heydari; 05-01-2024 at 02:50. دليل: فراموش کردن لینک سایت

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2024
    پست ها
    11

    پيش فرض

    سئو رو که همه خاکستری کار میکنن و تا جایی که گوگل نفهمه همه سایه کار میکنن. روز به روز هم داره سخت گیری هاش بیشتر میشه و روند سئو سخت تر میشه و به سمت سفید در حال حرکته. اما چیزی که هست اینه که همیشه میگفتن محتوا پادشاه است و روز به روز این موضوع داره پر رنگ تر میشه. یعنی شما باید برای صفحاتی که میخواهید سئو کنید بر اساس کلیدواژه هاتون باید، محتوای جامع و کاملی قرار بدید. این وسط هوش مصنوعی هم اومده که معلوم نیست چه اتفاقی بیفته. چون توی تولید محتوا، در حال حاضر هوش صمنوعی داره فعالیت های خوبی میکنه و با پیشرفت هوض مصنوعی موضوع سئو پیچیده تر هم بشه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •