تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 488 از 1138 اولاول ... 388438478484485486487488489490491492498538588988 ... آخرآخر
نمايش نتايج 4,871 به 4,880 از 11376

نام تاپيک: كلوپ خودروهاي آمريكايي

  1. #4871
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    قطعاتي كه از گيربكس باز شد رو تميز كردم تا آماده تعويض كاسه نمدها و واشر باشه، البته در نهايت اون رو هم با اسپري رنگ ميزنم.




    روغن گيربكس با درجه گرانروي متغير 85 تا 140 خريدم. مارك بهران 4 ليتري 14000 تومان


    دسته موتورها خراب بود و بايد تعويض ميشد. پيچهاي دسته موتورها معمولا بعد از سالها زنگ زده و فرسوده ميشه و بايد با سنگ جت اونها رو ببريم و پيچ جديد فولادي بجاش جايگزين كنيم.








    يك مدل دسته موتور خريدم ساخت هند OMAXبه قيمت هر عدد 9000 تومان منتها دوستم تا اونها رو ديد گفت كيفيت ندارن و قبلا هم سوار كردم خوب نبوده، اينها رو پس دادم




    در عوض مدل ديگه يا كه ظاهرا ساخت خود آمريكا هست را گرفتم، مارك ANCHOR به قيمت هر عدد 18.000 تومان








    جنتهاي بالا و پايين هم چون خيلي خشك و سفت شده بود ، نو خريدم. ايراني ، پايين 6000 و بالا 7500 تومان


    درب ترموستات چدني با محل سوار شدن سنسور حرارت و كوركن آن، چون از جنس چدن ساخته شده دوام بسيار بالايي داره.آمريكايي مارك AC DELCO به قيمت 15.000 تومان



    تسمه هاي دينام و پمپ هيدروليك فرمان را هم نو گرفتم ، آمريكايي مارك DAYCO به قيمت دينام 5000 و فرمان 5500 تومان

    درب رادياتور ساخت مكزيك مارك STANT به قيمت 9000 تومان

  2. 10 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #4872
    ناظر انجمن اتومبیل mohamad skystar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    Under SKY City
    پست ها
    11,533

    پيش فرض

    Ford Fusion NASCAR 2013

    عکسی از فورد فیوژن که توسط شرکت فورد برای مسابقات
    NASCAR آماده شده.




  4. 3 کاربر از mohamad skystar بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4873
    اگه نباشه جاش خالی می مونه zr1's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    اردبیل-لاهیجان-لنگرود
    پست ها
    233

    پيش فرض

    من واقعا از کارتون لذت میبرم.ای کاش وردست شما بودم.یکی از ارزوهام موتور باز کردنه که هنوز نتونستم یاد بگیرم.ممنون ازتون چون روحم دوباره جون گرفت.همچنان شاهد کاراتون هستیم.

  6. 2 کاربر از zr1 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4874
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    تشكر جناب zr1 اين نظر لطف شماست.
    ......................
    در ادامه ديروز سر سيلندر از تراشكاري برگشت و سوپاپها بر روي اون آب بندي شد.
    سيتها با لبه هاي سوپاپها اب بندي شده و هيچگونه نشتي و درز خروجي براي فرار كمپرس ندارند. جالب توجه اينكه اين سر سيلندر بعد از 20 سال كار كرد هنوز سيت و گيت بسيار خوبي داره و سوپاپها به خوبي آب بندي شده چون فقط از بنزين استفاده ميشده، در حاليكه توي خودروهاي گاز سوز( و بخصوص آمريكائيهاي گاز سوز) سيتها بشدت خوردگي پيدا ميكنه و كل سرسيلندر و پيستونها وضعيت بسيار بدي پيدا كرده و ديگه به درد بازسازي و استفاده مجدد نميخوره، اين مطلب رو نه فقط من بلكه تمام اونهايي كه موتورهاي آمريكايي گازسوز شده تعمير كردند ميدونند، پس اگر روزي بفكر كم كردن هزينه سوخت با استفاده از گاز سوز كردن ماشين افتاديد، از اينطرف هزينه هاي خراب شدن و فرسودگي موتور و تعميرات اون رو هم در نظر بگيريد.


    فلايويل هم مقداري خوردگي و فرورفتگي جزئي داشت كه با يك تراش مناسب ترميم شد

    با فشار باد و گازوئيل تمام خُرده هاي فلزات باقي مانده از تراشكاري پاك شد


    ساق سوپاپها روغنكاري شده و در محل خودشون قرار ميگيرند




    سمت ديگه ساق سوپاپها هم روغنكاري ميشه


    توجه داشته باشيد كه هروقت سوپاپها رو با سرسيلندر به تراشكار ميدين، در تراشكاري هر سوپاپ با هر سيت و گيت جداگانه و به تنهايي آب بندي ميشه و بعد از اين كار توسط خود تراشكار شماره اون سوپاپ كه بايد بر روي محل سر سيلندر( سيلندر مربوطه) نصب بشه، با عدد يا علامت معين ميشه و موقع سوار كردن مجدد سوپاپ ها بايد حتما به اين نكته توجه كنين و هر سوپاپ رو در همون سيلندري كه براش مشخص شده نصب كنين. مثلا در اين نمونه اين سوپاپ هوا با سه علامت براي سيلند شماره سه آب بندي شده.


    بعد از اينكه سوار شدند و قبل از سوار كردن فنر و خارها ، بازهم ساق سوپاپها كاملا روغنكاري شده و با دست اونها رو جلو و عقب حركت ميديم تا روغن كاملا در داخل گيت سوپاپ هم نفوذ بكنه


    فنرهاي سوپاپ رو با سوپاپ جمع كن جا ميزنيم

    لاستيكهاي اورينگي اب بندي سوپاپ را هم جاميندازيم. هر سوپاپ يكي داره و روي شيار اول از پايين نصب ميشه.

    اينها اورينگهاي سوپاپ هستند


    و در نهايت خار سوپاپها را هم جا زده و سوپاپ جمع كن را باز ميكنيم



    واشر فلزي منيفولد دود و هوا رو نصب ميكنيم. منتها قبل از اون يك لايه چسب واشر ساز ميزنيم تا اگر احيانا جايي براي نفوذ و نشتي گاز داشت گرفته بشه.










    در نهايت تمام پيچها و واشرها و بستهايي كه قبلا باز كرده بوديم رو دوباره ميبنديم.


    سر سيلندر كاملا آماده شده

  8. 12 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #4875
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    واشرهاي سيني بغل رو با چسب 123 چسبانديم و آماده نصب بر روي سيلندر شدن.






    سيلندر و ميل لنگ آماده شده و از تراشكاري آورده شد.








    با فشار هوا و گازوئيل سيلندر كاملا شستشو داده شد تا ذرات فلزات تراش خورده از سيلندر پاك بشه.



    جاي پيچهاي جديد دسته موتور بزرگتر شد و امده نصب دسته موتورها. داخل محوطه موتور و اكسل رو هم كاملا تميز كردم و رنگ زدم




    چندتا وسيله ديگه خريدم كه مورد نياز بود
    پمپ بنزين شش سيلندر مارك MASTER M آمريكايي به قيمت 35000 تومان. يه زماني اينو 12000 ميگرفتم! از اون موقع تا الان واقعا قيمتها بالا رفته.يك مدل AC DELCO هم داشت كه 53000 تومان بود.




    ذغال درب دلكو كوتاه شده بود، يكي گرفتم با واشر عايق و پيچهاي نگهدارنده كوئل
    قيمت يكدست 3000 تومان


    كيت كامل درب اتوماتيك استارت و متعلقات اون مارك AC DELCO آمريكايي به قيمت 4000 تومان




    مخزن سر ريز آب راديات ايراني به قيمت 19000 تومان، اين را هم يه زماني 2500 تومان ميگرفتم.....


    شيش كلاچ به قيمت 3000 تومان

  10. 8 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #4876
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض



    ---------- Post added at 10:59 PM ---------- Previous post was at 10:56 PM ----------

    دسته موتورهاي جديد نصب شد




    سرويس استارت
    ابتدا دوتا پيچهاي انتهاي درب استارت رو باز ميكنيم و درب را برميداريم

    پيچ اتصال برق بالشتك استارت به اتوماتيك استارت را باز ميكنيم

    پوسته آهني را در مياريم

    آرميچر و دنده استارت را درمياريم.با كمي جابجا كردن دنده استارت از دوشاخه استارت جدا ميشه



    دوتا پيچ درب اتومات استارت را هم باز ميكنيم( درب اتومات استارت از جنس لاكي بوده و شكستگي داشت) دو عدد پيچ اتصال ديگه استارت با حرف S و R هست كه حرف S را باز ميكنيم و دومي را نيازي به بازكردن نيست( مگر اينكه قصد تعويض درب اتومات را داشته باشيم)

    نماي زير درب اتومات استارت. پيچهاي اتصال برق مثبت اتومات و بالشتك و صفحه اتصال متحرك ديده ميشه

    صفحه اتصال متحرك مشكل داشت و فنر انتهاي اون گم شده بود( به علت شكستگي درب اتومات) همينطور پيچ اتصال برق بالشتك هم خوردگي داشت كه بايد تعويض ميشد

    صفحه و پيچ اتصال جديد بجاي قديميها استفاده شد( اون پيچ اتصال رو با لحيم به سيم خروجي اتومات وصل كردم)

    در نهايت تمام پيچها دوباره سر جاي خودشون بسته شدند.

    ذغالهاي استارت كوتاه شده بود و يكي از سيمهاي اتصالهاي ذغال استارت در حال قطع شدن بود

    پيم نگهدارنده پايه هاي مثبت و منفي ذغالها و فنر اونها رو بيرون ميكشيم.

    پايه هاي نگهدارنده رو از جاي خودشون خارج ميكنيم. دوتا پايه از جنس عايق كه برق مثبت هست و دوتا ديگه فلزي براي برق منفي

    ذغالها بوسيله پيچ به پايه ها وصل شده

    سيم اتصال به ذغال بشدت خوردگي و فرسودگي داشت كه ترميم و بازسازي شد و با چسب برق عايق شد.

    ذغال نو رو به پايه پيچ ميكنيم. دقت كنين كه جهت زاويه برش سر ذغال با فرم نشتن روي كانكتور آرميچر استارت هماهنگي داشته باشه و بيشترين اتصال رو با هم بوجود بيارند.

    ذغال پايه منفي را هم كه با پيچ بسته شده عوض ميكنيم

    پايه ها و فنر نگهدارند اونها رو سوار كرده و پيم را هم در محل خودش جا ميزنيم.

    اين جا زدن پايه ها و فنر ممكنه اول كمي سخت باشه پس ابتدا پايه منفي فلزي رو سوار ميكنيم و بعد فنر رو در جاي خودش قرار ميديم بصورتي كه يك سر فنر درست پشت غال و پايه اون باشه، بعد پايه دوم عايق رو سوار ميكنيم و دقت كنين كه سوراخ هر دو پايه بر هم منطبق باشه تا پيم به راحتي از داخل اونها عبور كنه.





    بعد از نصب ذغالهاي جديد ، كانكتور آرميچر استارت رو با سمباده نرم تميز ميكنيم.

    دنده استارت رو با دوشاخه استارت كه در سري استارت قرار داره درگير ميكنيم و سر اون رو در محل بوش سر استارت قرار ميديم تا كاملا جايگير بشه( چون نيازي به تعويض دنده استارت و بوشها نبود اين قسمت رو انجام ندادم) كمي گريس يا روغن به محلهايي كه چرخش و فشار زيايد وارد ميشه بزنين مثل بوشها و سر و ته آرميچر و دور محل درگيري دوشاخه استارت با دنده استارت.

    بدنه استارت رو از انتها روي آرميچر قرار ميديم تا ذغالها به كلكتور برسه

    ذغالها رو با انگشت عقب ميزنيم تا راه بريا جلوتر آمدن آرميچر باز بشه و ذغالها هم روي محل خودشان در كانكتور ارميچر قرار بگيرند







    بدنه بالشتك استارت در زير و محلي كه با سري استارت درگير ميشه يك زائده داره كه بايد در محلي كه در سري استارت تعبيه شده قرار بگيره و بصورتي راهنماي نصب صحيح بالشتك هست. هروقت اين دوتا قسمت با هم جفت باشند بالشتك با سري كاملا منطبق ميشه

    يكبار ديگه ذغالها و كانكتور رو بررسي ميكنيم و از قرار گيري صحيح سيمها و دور بودنشون از كلكتور و آرميچر مطمئن ميشيم

    درب پشتي استارت رو سوار ميكنيم. فرم قرار گيري اون رو به صورتي درنظر بگيريد كه پيچهاي اصلي بتونن از داخل اون مستقيم به محل پيچيدن خودشون در سري استارت برسند.

    روي پيچها رو يه دور نازك چسب برق ميزنيم تا احيانا با برق مثبت استارت اتصالي پيدا نكنه.

    پيچها رو نصب ميكنيم و با كمي جابجا كردن ميتونين محل دقيق پيچ در سري استارت را متوجه بشيد



    بوش اتصال برق مثبت اتومات به بالشتك را هم ميگذاريم


    پيچ اون را هم ميبنديم و سفت ميكنيم



    استارت آماده است. يك برق منفي به بدنه ميديم و يه برق مثبت به S وصل ميكنيم اتومات استارت عمل ميكنه و دنده استارت به جلو حركت داده ميشه. اگر برق مثبت رو به اتصال مثبت اتومات به بالشتك بديد( هماني كه بوش داره و از بالشتك استارت به اتومات استارت وصل شده) در اين حالت برق به آرميچر و بالشتكها ميرسه و استارت شروع به چرخش ميكنه. اگر همزمان هردو محل رو برق مثبت بديد استارت هم چرخش داره و هم دنده به سمت جلو حركت ميكنه و نشون ميده استارت سالم هست و درست كار ميكنه. براي آزمايش از ميز كار استفاده كنين بهتره و البته نياز به كابل برق مناسب با باطري سالم داريد.
    Last edited by camaro lt; 27-01-2012 at 15:15.

  12. 10 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #4877
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    اين پست آخري اونقدر بلند بود كه خودم نصف اونو نميبينم!! گويا فروم گير كرده!!
    اگر كسي كامل پست رو ميبينه و عكسها كامل ديده ميشن بهم پيغام بده...
    تشكر

  14. #4878
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mahdi3573's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    بندرعباس
    پست ها
    205

    پيش فرض

    (سرعنم خوبه و پست کامل باز میشه)

    خسته نباشی...
    واقعا حوصله خوبی داری
    با این اوضاعی که داری نوا رو جمع میکنی
    فکر کنم من نوای پدر رو اوراق کنم و یکی نو بخرم سنگینترم

    موفق باشی

  15. 2 کاربر از mahdi3573 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #4879
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    ميل لنگ از تراشكاري گرفته شد و سايز 10 براي ياتاقانها تراش داده شده.
    حالا نوبت آب بندي ياتاقانها با شاتونها و كفي شاتونها رسيده كه به اين صورت انجام ميديم:
    اول ميل لنگ رو بصورت كاملا افقي و ثابت روي پايه و گيره قرار ميديم بصورتي كه كاملا محكم باشه و خطر افتادن در كار نباشه، بعد با فشار هوا و بنزين به خوبي تمام براده هاي باقي مانده از تراشكاري رو تميز كرده و بخصوص داخل كانالهاي روغن كه ممكنه ذرات ريز فلز باقي مانده باشه.










    با پارچه پنبه اي تميز محل دهانه ها را تميز و خشك ميكنيم


    ياتاقانهاي متحرك رو توي كفي و شاتون جا ميزنيم




    دهنه ها رو روغن ميزنيم تا آماده بستن شاتون بشه

    شاتون رو ميبنديم و پيچها رو تا حد متناسبي سفت ميكنيم. دقت كنين كه هر شاتون مربوط به همان دهنه باشه و سمت جلو و عقب اون را هم اشتباه نكنيد




    پيچهاي شاتون رو كه سفت كرديم، اون رو ميچرخانيم تا مقدار روان بودن و يا لقي اون رو بفهميم

    براي باز كردن مجدد ممكنه كفي خيلي محكم چسبيده باشه، با ضربات آرام چكش اون رو آزاد ميكنيم


    حالا نوبت اندازه گيري مقدار لقي و اندازه كفي هست. براي اين كار بايد يك لاينر مناسب درست بكنيم. اين لاينر معمولا از كاغذ ساخته ميشه و كاغذ اون هم معمولا همان كاغذي هست كه رينگهاي پيستون داخل اون هست و توي قوطي رينگها پيدا ميشه چون نه خيلي نازكه و نه خيلي ضخيم.
    يك مستطيل كه اندازه اون مقداري از دهانه ميل لنگ كوچكتر باشه ميبريم و اين ميشه لاينر اندازه گيري .


    لاينر كاغذي رو روي دهانه مورد نظر ميگذاريم و شاتون مربوط به همان دهانه را دوباره ميبنديم و پيچها رو دوباره به اندازه متناسب سفت ميكنيم.






    وقتي كه پيچها سف شد اونوقت به وضعيت شاتون توجه كنيد كه آيا به راحتي باز هم حركت ميكنه يا اينكه سفت شده؟ اگر حالت قفل شدگي و سفت داشت، به صورتي كه در وضعيت خودش ثابت بمونه و با فشار مختصر دست حركت نكنه اين نشون ميده كه فضاي مابين ياتاقان با دهانه ميل لنگ متناسب هست. البته هرگز نبايد با فشار زياد اقدام به چرخاندن شاتون بكنين چون همان لاينر كاغذي به راحتي روي ياتاقان اثر گذاشته و خراش ايجاد ميكنه. در نهايت شاتون رو باز كرده و به ترتيب با همان لاينر كاغذي بقيه شاتونها و دهانه ها رو هم چك ميكنيم. اگر در اين تست با بودن لاينر باز هم يكي از شاتونها حركت آزاد داشت با مقدار كمي كف سابي از كفي شاتون بوسيله سمباده نرم ميتونين اون رو به اندازه متناسب در بياريد منتها بايد دقيق عمل كرده و زياد سنباده نزنين.

    براي استحكام بيشتر پولي سر ميل لنگ قسمت جلوي ميل لنگ سوراخ شد و به اندازه سايز پيچ 11 دنده درشت درآورده شد تا با يك پيچ استات كه روي اون بسته ميشه مقدار استحكام پولي سر ميل لنگ بيشتر بشه.


    Last edited by camaro lt; 27-01-2012 at 21:36.

  17. 9 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #4880
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,608

    پيش فرض

    نصب ميل لنگ روي سيلندر و آب بندي ياتاقانهاي ثابت
    سيلندر را كه قبلا تميز كرديم روي ميز كار سر و ته ميگذاريم و ياتاقانهاي ثابت رو يكي يكي در محل خودشون توي سيلندر جا ميزنيم








    كفي انتهاي ميل لنگ را هم كه جا زديم، هلالي آبي رنگ اون را هم جا ميزنيم.



    همين كار رو در مورد كفي هاي ثابت هم انجام ميديم و ياتاقانهاي اونها را هم جا ميزنيم.
    در مورد هلالي ها دقت كنين كه لبه اون بايد به سمت ياتاقان باشه تا از نفوذ روغن موتور به بيرون جلوگيري كنه.



    با دقت تمام و به آرامي ميل لنگ را در جاي خودش قرار ميديم ، براي اين كار به كمك نفر دوم نياز هست. قرار گرفتن صحيح انتهاي ميل لنگ در جاي خودش و جفت شدن اون با هلالي خيلي مهمه.


    كفي هاي ثابت را هم كه ياتاقان روي اونها نصب شده را در محل خودشون قرار ميديم.دقت كنين كه هر كفي بايد در محل خودش و شماره مربوط به اون نصب بشه. اين شماره گاهي از طرف كارخانه و گاهي هم از طرف مكانيك مربوطه قبل از باز كردن موتور روي اونها حك ميشه. سمت جلو و عقب اون كفي ها هم بوسيله يك فلش كه از طرف كارخانه روي كفي نوشته شده رو بايد در نظر بگيريد و فلش هميشه به سمت جلوي موتور باشه.

    روي محل قرار گيري ياتاقانها بر روي لنگهاي ثابت ميل لنگ روغن ميزنيم.



    پيچهاي كفي ها را هم ميبنديم و با دست تا اندازه متناسبي سفت ميكنيم.






    با استفاده از آچار تركمتر مقدار فشار مورد نياز براي سفت كردن پيچهاي كفي هاي ثابت را تنظيم ميكنيم. در اين مورد اندازه 80 پوند بر فوت مربع تنظيم شد كه تقريبا معادل 36.5 كيلو گرم ميشه و براي اين مدل موتور و ميل لنگ اون متناسب هست.





    زماني كه پيچ مورد نظر به اندازه تعيين شده بر روي آچار سفت شد يك صداي ( تق) يا ( تيك) از جغجغه آچار شنيده ميشه و اين نشون ميده كه پيچ به اندازه مورد نظر سفت شده. سفت كردن پيچها رو هميشه از وسط ميل لنگ شروع ميكنيم و به ابتدا و انتهاي اون ميرسيم



    وقتي كه تمام پيچها به اندازه سفت شدند با يه انبر قفلي سر ميل لنگ رو گرفته و ميچرخانيم تا مقدار رواني و گردش آزاد اون رو چك كنيم.

    ميل لنگ كمي سفت بود و روان نميچرخيد. احتمالا يكي از كفي ها بيشتر از حد معمول سفت بود. بنابر اين يكي يكي كفي ها را باز كرده و ميل لنگ را ميچرخانديم تا كفي مورد نظر و مشكل دار پيدا بشه. البته در همان حال با ضربات متناسب چكش به بغل كفي ها كمي اونها رو سنتر كرده و همين كار باعث روانتر شدن گردش ميل لنگ شد.

    كفي مشكلدار شماره 1 بود كه درست در ابتداي ميل لنگ قرار گرفته و مقداري از نظر اندازه كوچكتر بود و باعث ميشد وقتي كه پيچهاي اون رو سفت ميكرديم، فشار خيلي زيادتري به ياتاقان وارد كنه و ميل لنگ روان گردش نكنه. بنابر اين اون رو باز كرده و محل نشيمنگاه ياتاقان رو كمي سنباده زديم كه تاثير چنداني نداشت.


    بنا بر اين دو راه وجود داشت.
    1. يا بايد كل سيلندر و تمام كفيها رو دوباره به تراشكاري ميفرستاديم تا متناسب با هم كف تراشي ثابت بشه كه اين هزينه اي حدود 100.000 تومان رو داشت بجز اتلاف وقت.
    2. با استفاده از لاينر اون كفي رو تنظيم كنيم، كه راه دوم رو انتخاب كرديم و قبلا هم از اين روش استفاده كرديم و به خوبي جواب داده.

    با استفاده از همان كاغذي كه لاينر آب بندي ياتاقانهاي متحرك و شاتونها رو درست كرديم دوتا لاينر هم براي زير اين كفي ثابت ساختيم و با چسب نگه داشتيم تا خوب خودش را بگيره



    با ضربات آرام لبه آچار به لبه كاغذ لاينر از محل مناسب بريده شد و گذاشتيم تا خشك بشه.بعد اون رو در محل خودش سوار كرده و با همان اندازه مورد نظر سفت كرديم و مشكل برطرف شد و ميل لنگ روان و راحت ميچرخيد.











    ميل لنگ ، كفي هاي ثابت و ياتاقانها سوار شده و آب بندي شدند. كارتل رو روي اون گذاشتيم تا گرد و غبار وارد اونها نشه و براي مراحل بعدي آماده باشه
    Last edited by camaro lt; 28-01-2012 at 15:06.

  19. 12 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 11 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 11 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •