تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 194 از 356 اولاول ... 94144184190191192193194195196197198204244294 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,931 به 1,940 از 3558

نام تاپيک: دنیای اتومبیل

  1. #1931
    داره خودمونی میشه soheil_104's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    021
    پست ها
    96

    11 راننده ی مسابقات

    من هم این سوال را دارم


    چطوری میشه یک راننده ی مسابقات فرمول یک یا راننده ی مسابقات رالی شد؟
    Last edited by soheil_104; 07-04-2007 at 15:43. دليل: ويرايش

  2. #1932

  3. #1933
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    افلاک
    پست ها
    2,196

    پيش فرض

    تو سايت rsportscars، براى اون سه مدلى كه تو پست قبلى گفتم، سال 2007 رو ذكر كرده بود. به هر حال...

  4. #1934
    داره خودمونی میشه soheil_104's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    021
    پست ها
    96

    11 فراری مودنا ۳۶۰






    قیمت ۱۵۲ هزار دلار
    مصرف سوخت : ۱۱ مایل با هر گالن در شهر و ۱۶ مایل در جاده
    وزن ۱۳۹۰ كیلوگرم
    مشخصات موتور: موتور وسط ، ۸ سیلندر
    حجم موتور: ۳۵۸۶ سی سی
    قدرت موتور: ۳۹۵ اسب بخار در ۸۵۰۰
    گشتاور: ۲۷۵ پوند فوت در ۴۷۰۰
    شتاب: ۰ تا ۶۰ مایل ۲/۴ ثانیه
    حداكثر سرعت: ۱۸۹ مایل ( ۳۰۴ كیلومتر )
    Last edited by soheil_104; 07-04-2007 at 15:48. دليل: ويرايش

  5. #1935
    داره خودمونی میشه soheil_104's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    021
    پست ها
    96

    12 آستون مارتین Db۹

    خودروهای اسپورت واقعی، خودروهایی هستند كه به گیربكس دستی مجهز باشند». این دیدگاه علاقه‌مندان به رانندگی در سرتاسر جهان، مشكل بزرگ پیش پای شركت آستون مارتین قرار داده است.
    از زمان تولید DB۹ در سال گذشته تاكنون، شركت استون مارتین تنها مدل دنده اتوماتیك آن را تولید كرده و همان‌گونه كه انتظار می‌رفت، سیستم گیربكس خودكار آن از سوی برخی رانندگانی كه توقعات بیشتری در زمینه كارایی این خودرو داشتند، مورد انتقاد قرار گرفت.
    خبر خوب ما این است كه سرانجام عقیده خریداران به گوش سازنده مجموعه گیربكس DB۹ كه تحت مالكیت شركت فورد قرار دارد، رسید و یك گیربكس دستی نیز برای این خودرو طراحی و وارد خط تولید شد. اكنون باید منتظر ماند و دید كه آیا گیربكس جدید هیجان رانندگان این سوپر خودرو را ارضاء خواهد كرد یا خیر.
    باید به این نكته نیز اشاره كرد كه در واقع قلب طپنده آستون، موتور آن است. دنده دستی DB۹ از لحاظ تقسیم قدرت موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری این خودرو، درست همانند همتای اتوماتیك خود عمل می‌كند. گیربكس اتوماتیك با توجه به نیروی۴۵۰اbhp و گشتاور ۵۷۰اNm كه به چرخ‌های عقب اعمال می‌كند، به خودی خود سرعت بالایی به DB۹ می‌بخشد. با این وجود، علاقه‌مندان DB۹ از دانستن این مطلب خوشحال خواهند شد كه دنده دستی، این خودرو را سریع‌تر از قبل نیز خواهد كرد.
    دنده را در وضعیت یك قرار دهید و كلاچ را رها كنید، آستون همانند تیری كه از كمان رها شده است شتاب می‌گیرد. سازنده DB۹ ادعا می‌كند شتاب صفر تا ۱۰۰ كیلومتر این خودرو در مدل دنده دستی ۸/۴ ثانیه است كه ۱/۰ ثانیه سریع‌تر از مدل دنده اتوماتیك است.
    DB۹ در دنده‌های بالاتر عملكرد یك خودروی رویایی را به نمایش می‌گذارد. محدوده سرعت بهینه برای این خودرو در جاده‌های معمولی ۷۰ مایل در ساعت می‌باشد. البته هنوز یك یا دو نگرانی دیگر وجود دارد. در زمان رانندگی در بعضی از جاده‌های مناسب در ولز، آستون ثابت كرد كه صرفنظر از سرعت باور نكردنی هنوز از آرمان‌های خود كمی فاصله دارد.
    DB۹ مجهز به دنده دستی، همانند تمامی DB۹هایی كه تاكنون آزمایش شده‌اند، در سرعت‌های بالا این حس را به سرنشین خود القاء می‌كند كه گوشه درب‌ها به خوبی چفت نشده‌اند. گرچه ما هیچ‌گاه از كمبود نیروی كشش این خودرو شكایتی نداشته‌ایم، ولی DB۹ نتوانسته است حس اعتماد به خود را در راننده ایجاد كند.
    در اكثر مواقع، DB۹ در محدوده سرعت بهینه خود بخوبی و بدون هیچ‌گونه مشكلی رانده می‌شود و احساس لذت راننده از شرایط موجود را به‌طور كامل به وجود می‌آورد. شكل ظاهری DB۹ بسیار شیك و مدرن بوده و تلاش رقبایی نظیر پورشه و بنتلی را در رقابت با خود، بی‌اثر گذاشته است. پیشرفت در زمینه طراحی داخل این خودرو تداوم یافته ولی سطح كیفی مواد به‌كار رفته باعث شده است تا هزینه ساخت خودرو مبلغ فروش آن را تا بیش از ۱۰۰ هزار یورو افزایش دهد.
    خریدارانی كه مایل به خرید DB۹ با دنده دستی هستند، باید مبلغی معادل ۳ هزار یورو بیش از قیمت مدل اتوماتیك آن بپردازند. در این صورت، DB۹ با وجود قیمت ۱۰۳۰۰۰ یورویی خود، خودرویی ارزان‌قیمت تلقی نخواهد شد.
    Last edited by soheil_104; 07-04-2007 at 15:54. دليل: ويرايش

  6. #1936
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض ما اومديم

    با سلام خدمت بچه ها

    آقا خيلي خوشحالم که دوباره به جمع بچه ها برگشتم دلم براتون تنگ شده بود

    الان هم که بالرگ و سهيل آن هستن سلام بچها خوب هستيد

    اينم اخبار جديد..

  7. #1937
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض امسال 635هزار دستگاه خودرو توليدو700ميليون دلارصادرمي‌كني

    مديرعامل ايران‌خودرو:

    امسال 635هزار دستگاه خودرو توليدو700ميليون دلارصادرمي‌كنيم.

    ازفرصت گازسوز كردن خودروها به درستي بهره نبرديم.

    بدهي به تعويق‌افتاده نداريم.

    ايران خودرو امسال 635 هزار خودرو توليد مي‌كند كه 96 هزار دستگاه آن صادر خواهد شد.

    منوچهر منطقي ـ مديرعامل ايران خودرو ـ در مراسم آغاز سال كاري اين شركت با اعلام اين خبر افزود: از اين تعداد 30 هزار دستگاه خودرو تجاري در تهران و 66 هزار دستگاه خودرو در خراسان توليد مي‌شود. وي با حياتي خواندن كار بر روي خودرو‌هاي گازسوز گفت: ما از اين فرصت در سال گذشته خوب استفاده نكرديم، ولي بايد توجه كنيم كه از تيرماه امسال تمام خودرو‌ها بايد به صورت گازسوز توليد شوند. او با بيان اين كه در سال گذشته 22 هزار دستگاه خودرو شامل خودروهاي تجاري، سواري و همچنين قطعه به ارزش 300 ميليون دلار صادر شد، خاطرنشان كرد: امسال با صادرات 96 هزار دستگاه خودرو كه 20 هزار دستگاه آن در سايت‌هاي توليدي خارج از كشور توليد خواهند شد، صادرات اين شركت به 700 ميليون دلار مي‌رسد. منطقي درباره محصولات جديد اين شركت گفت: نخستين محصول ون هفت نفره روي پلات فرم X90 خواهد بود و خودرو ارزان قيمت، مدل جديد پژو 405 و پژو 206 تيپ يك جديد به همراه ون سوبول، پژو 307 و ميني‌بوس جديد 518 از ديگر محصولات جديد خواهند بود. وي گفت: ايران خودرو سعي خواهد كرد در يك برنامه مناسب فراخواني تمام خودرو‌هاي تحت ريسك پژو 405 موضوع آتش‌سوزي را حل كند. البته لازم به ذكر است كه در سال گذشته با بهبود تكنولوژي توليد، كيفيت پژو 405 افزايش يافته است. منطقي در ادامه با بيان اين كه ايران خودرو در سال 86 به دنبال تثبيت شرايط بدون حضور پيكان است، گفت: امسال‌ براي كل گروه يك مركز تصميم‌گيري مركزي راه‌اندازي خواهيم كرد و از طرفي با اصلاح ساختار مالي كه بخشي از آن در سال 85 به وقوع پيوسته، به تثبيت اوضاع مالي مي‌پردازيم. البته در سال گذشته نقدينگي در ايران كاهش يافت، اما ايران خودرو با اصلاح ساختار مالي و بكارگيري روش‌هاي جديد به جاي رسيده كه ديگر بدهي معوقه ندارد. وي در خصوص بازار اين شركت در سال گذشته گفت: 55 درصد بازار از نظر سهم ريالي و 50 درصد بازار از نظر كل توليدات خودرو در دست ما بود كه سعي خواهيم كرد اين عدد را در سال 86 به 60 درصد برسانيم؛ از طرفي فروش ايران خودروديزل نيز در سال گذشته 1200 ميليارد تومان بود كه عدد مناسبي به نظر مي‌رسد؛ به گونه‌اي كه 90 درصد اتوبوس و 60 درصد كاميون كشنده ايران توسط اين شركت تامين مي‌شود. او، ديگر فعاليت اين شركت را در زمينه صنعت ريلي خواند و گفت: حمل و نقل خودرو و قطعات هم اكنون با 400 واگن انجام مي‌شود و در بهار امسال نيز كارخانه توليد قطار شهري و بين شهري ايران خودرو راه‌اندازي مي‌شود. وي، ديگر اهداف ايران خودرو را افزايش 100 درصدي سهم بازار قطعات يدكي عنوان كرد و افزود: ايران خودرو بايد دانش خودرو را به سرمايه تبديل كند. ما در سال گذشته 40 ميليارد تومان باتوجه به دانش فني خود براي راه‌اندازي سايت فارس و تبريز درآمد داشته‌ايم كه در سال 86 بايد افزايش يابد.

  8. #1938
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض توسعه سيستم حمل ونقل با اتوبوس‌هاي برقي فراموش شده‌ است؟

    ١٥ سال گذشت

    توسعه سيستم حمل ونقل با اتوبوس‌هاي برقي فراموش شده‌ است؟
    امروزه كشورهاي دنيا به دنبال استفاده از سيستم‌هاي حمل‌ونقل سالم، سريع و در عين حال با كيفيت هستند و تمام تلاش خود را روي بهره‌گيري از خودروهايي متمركز مي‌كنند كه ويژگي‌هاي فوق را داشته باشند. يكي از اين سيستم‌ها كه در كشور ما نيز به طور محدود در شهر تهران مورد استفاده قرار مي گيرد، اتوبوس برقي است. اتوبوس‌هاي برقي از سال 1371 وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومي شهر تهران شدند و شهرداري وقت تهران 65 دستگاه از اين اتوبوس‌ها را از كشور جمهوري‌چك وارد كرد كه هم‌اكنون در مناطق 7 ، 8 ، 12 ، 13 و بخش كوچكي از مناطق 14 و 15 در حال تردد هستند. درباره ويژگي‌هاي اين اتوبوس مي‌توان گفت كه ظرفيت تكميلي آن‌ها 150 نفر است و 44 صندلي دارند. همچنين وزن هر دستگاه از اين اتوبوس‌ها 17 تن است و در حال حاضر 64 دستگاه از اين اتوبوس‌ها پس از حدود 15 سال در ناوگانحمل‌و‌نقل شهري تهران در حال فعاليت هستند. بر اساس آمار سال 84 مصرف برق هر دستگاه از اين اتوبوس‌هاي فعال در روز حدود 342 كيلووات برق است. يكي از مسوولان بخش مربوط به اتوبوس‌هاي برقي در شهرداري تهران در اين باره مي‌گويد: پس از گذشت حدود 15 سال اگر يكي از اتوبوس‌هاي برقي را با يكي از اتوبوس‌هاي ايكاروس مقايسه كنيم، مي‌توان به وضعيت يك فرد جوان در برابر يك پيرمرد ازكار افتاده اشاره كرد كه اين نشان‌دهنده كارايي بالاي اتوبوس‌هاي برقي است. او مي‌افزايد: شايد اگر يك سري از مشكلات اعتباري و وارداتي برطرف شوند، به مراتب اتوبوس‌هاي برقي نسبت به ديگر وسايل نقليه ارجحيت دارند. او با اشاره به اين‌كه در سيستم حمل‌ونقل درون شهري تهران بايد از تمامي سيستم‌ها استفاده شود، توضيح ‌داد: با وجود هزينه‌هاي بالا براي بسترسازي در ارتفاع و يا در زيرزمين براي سيستم‌هايي نظير مونوريل و مترو، هزينه‌هاي بسترسازي براي استفاده از اتوبوس برقي بسيار ناچيز است و در دوران بسترسازي نيز مزاحمتي مانند ايجاد سر و صدا براي شهروندان ندارد. اين مقام مسوول در پاسخ به اين سوال كه آيا در كشور، توانايي ساخت اين نوع اتوبوس‌ها را داريم يا خير؟ گفت: هم اكنون به حدي شركت‌هاي اسم و رسم‌دار در جهان وجود دارند كه ساخت اتوبوس‌هاي برقي در كشور از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نيست؛ اما اتوبوس‌هاي برقي براي فعاليت نياز به پست‌هاي مبدل برق دارند كه در حكم پمپ‌هاي گاز براي سوخت‌گيري اتوبوس‌هاي گازي عمل مي‌كنند و در حال حاضر هفت پست مبدل در تهران براي اتوبوس‌هاي برقي وجود دارد. وي در ادامه با ابراز تاسف از اين كه علت عدم توسعه اين اتوبوس‌ها در شهري مانند تهران عدم شناخت بوده و در اين امر سليقه‌اي عمل شده است، مي‌افزايد: اگر از كنار يك اتوبوس ديزلي عبور كنيم، متوجه صداي بالاي آن‌ها مي‌شويم، زيرا قطعات متحرك زيادي دارند؛ در صورتي كه اتوبوس‌هاي برقي، صداي موتور و علاوه بر آن آلودگي هوا نيز ندارند. طبق گفته وي، هم‌اكنون اتوبوس‌هاي برقي در پنج خط اتوبوس‌راني شهر تهران در حال فعاليت هستند كه تمامي آن‌ها از نظر جابه‌جايي بين 10 خط اول شركت واحد قرار دارند. لازم به ذكراست كه هم‌اكنون اتوبوس‌هاي برقي در تهران در دو خط در محور خيابان دماوند شامل يك خط سريع و يك خط عادي از چهارراه تهران‌پارس تا ميدان امام حسين (ع) و در سه خط ديگر در مسيرهاي ميدان امام حسين (ع) تا ميدان خراسان (خط سريع) ، ميدان امام حسين (ع) تا ميدان شوش (خط عادي) و ميدان خراسان تا انتهاي 17 شهريور جنوب مشغول به فعاليت هستند. دكتر اردشير احمدي - مدرس دانشگاه امام حسين (ع) - نيز درباره اتوبوس‌هاي برقي مي‌گويد: اتوبوس‌هاي برقي همان (BRT (Bus Rapid Transit هستند كه از نظر ميزان توليد آلودگي بر اتوبوس‌هاي بنزيني و ديزلي ارجحيت دارند، اما از نظر اشغال فضاي خيابان و نياز به مسير مستقيم طولاني براي تردد و اشغال فضاي بالاي خيابان، داراي مشكل هستند. به عنوان مثال ميادين و پل‌ها از نقاطي هستند كه عبور اين اتوبوس‌ها را دچار مشكل مي‌كنند. وي افزود: هم اكنون طرح‌هاي مطالعاتي براي استفاده از اين نوع اتوبوس‌ها در اصفهان و مشهد در حال انجام است. حال اين كه چرا طي سال‌هاي اخير روند توسعه اتوبوس‌هاي برقي علي‌رغم تمامي مزاياي آن‌ها متوقف شده و تمامي توجه مسوولان به سمت احداث مترو و مونوريل معطوف شده، سوالي است كه مسوولان بايد جوابگو باشند. اين در حاليست كه در كشورهاي پيشرفته از تمامي سيستم‌هاي حمل‌ونقل براي جابه‌جايي مسافران استفاده مي‌شود.

  9. #1939
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    افلاک
    پست ها
    2,196

    پيش فرض

    سلام

    قیمت به روز انواع خودروهای ایران را از کجا میشه پیدا کرد؟
    ببين اين به دردت مى‌خوره؟
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  10. #1940
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض

    اوه همه هستن که تا حالا اينقدر تاپيک شلوغ نشده بود!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •