سلام دوستان
یک مشکل نسبتا عجیبی داشتم که اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.
بیش از 5 ماه هست که گوشی خودم (سامسونگ آ 53) رو به اندروید 15 و دو هفته قبل به اندروید 16 ارتقا دادم. از 5 ماه قبل با 9990 در تماس هستم که بررسی کنند چرا گوشی من به فایو جی همراه اول وصل نمیشه؟ از ابتدا میگفتن ایراد گوشی هست در صورتی که به فایو جی ایرانسل راحت وصل میشه. اپراتور گفت سیمکارت رو توی گوشی دیگه بذار. داخل شیائومی انداختم که اوکی بود و وصل شد. با این کار اپراتور با قطعیت میگه گوشی ایراد داره و ببر مرکز خدمات موبایل درستش کنند...
ضمن اینکه این مشکل رو در استان مازندران دارم. و با شناسایی مناطق تحت پوشش هم چک میکنم.
و اما قسمت جالب ماجرا،
هفته قبل چند روزی مسافرتی داشتم. از ابتدای رودهن تا تهران و قم و مسیر برگشتم که چند روز طول کشید گوشی بدون مشکل و برای اولین بار بعد از 5 ماه به فایوجی همراه اول وصل شد. الان که مجددا به مازندران برگشتم فایو جی گوشی وصل نمیشه و میره روی فورجی. این وضعیت رو توی همه شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و ساری و در مناطق تحت پوشش فایوجی دارم.
با اپراتور 9990 مجددا تماس گرفتم، از روی یک چک لیست راهنمایی میکنه و میگه ما کاری نمیتونیم انجان بدیم و باید ببری تعمیرگاه موبایل درستش کنی. به هیچ وجه هم راضی نمیشن تماس رو به کارشناسان شبکه شون وصل کنند.
چند تا سوال داشتم.
اگر گوشی ایراد داره چرا با سیمکارت ایرانسل و خارج از استان مازندران با سیمکارت همراه اول وصل میشه؟
چطوری میتونم با کارشناسان همراه اول (نه اپراتور 9990) تماس بگیرم؟
با شکایت از طریق بازرسی 195 میتونم نتیجه بگیرم؟
ممنونم
- - - Updated - - -