تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: آیا Resident Evil 9 به سرنوشتی مشابه نسخه ششم منجر خواهد شد؟ تهیه‌کننده پاسخ می‌دهد...

  1. #1
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    7,226

    پيش فرض آیا Resident Evil 9 به سرنوشتی مشابه نسخه ششم منجر خواهد شد؟ تهیه‌کننده پاسخ می‌دهد...

    ماساتو کومازاوا، تهیه‌کننده Resident Evil Requiem، در مصاحبه‌ای جدید به نگرانی طرفداران مبنی بر بازگشت سری به اکشن بیش از حد مشابه Resident Evil 6 پاسخ داد و تضمین داد که Requiem روندی متفاوت را در پیش خواهد گرفت.
    کومازاوا با پذیرش بازخوردها، در پاسخ به سوالی پیرامون تلاش برای جلوگیری از زیاد شدن عناصر اکشن همانند بازی Resident Evil 6، بازی Resident Evil 4 یا حتی Village گفت:
    باید اعتراف کنم که با نگاهی به گذشته، درک می‌کنم که چگونه Resident Evil 4 و Village اکشن محورتر شدند. اما ما بازخوردها را بررسی کردیم و می‌دانیم که طرفداران، ترس بیشتر را ترجیح می‌دهند.
    او با اشاره به اینکه Requiem «مدت‌ها قبل از Village» در دست توسعه بوده، تاکید کرد که تمرکز اصلی این بازی از ابتدا بر روی «ترس» بوده است. این تهیه‌کننده در مقایسه مستقیم با دو نسخه اخیر گفت:
    بله، شما درست می‌گویید که Village و ۷ در اواخر بازی بسیار اکشن محور شدند، بسیار اکشن… اکشن… اکشن. بنابراین، برای Requiem، ما تصمیم گرفتیم مطمئن شویم که بازی تا انتها ترسناک باقی می‌ماند.
    کومازاوا توضیح داد که این به معنای ترساندن مداوم بازیکن نیست، بلکه استفاده هوشمندانه از ریتم بازی است:
    موضوع این نیست که مردم را در تمام مسیر بترسانیم، بلکه استفاده از عناصر غیر ترسناک برای بهبود تجربه ترس است. برای مثال، شما ترس دارید، اما بعد کمی اکشن در آن قرار می‌دهید. با قرار دادن اکشن و اطمینان از اینکه بازیکن به ترس فکر نمی‌کند، بخش ترسناک بعدی به شکل موثرتری بازیکن را خواهد ترساند.
    او در بخشی جالب از مصاحبه نیز فاش کرد که تمام بازخوردهای طرفداران را می‌خواند:
    من شخصاً سعی می‌کنم تا حد امکان تمام نظرات در شبکه‌های اجتماعی را بخوانم. پس لطفاً نظرات خود را بیان کنید! سلامت روان من بسیار قوی است، من با خواندن نظرات مشکلی ندارم.
    بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۵ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.

    گیمفا

  2. #2
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    7,226

    پيش فرض

    چرا Resident Evil Requiem از یک بازی آنلاین به تجربه‌ای تک‌نفره و ترسناک تبدیل شد؟...



    در مصاحبه‌ای با خبرگزاری Press Start، تهیه‌کننده Resident Evil Requiem فاش کردد که این عنوان مورد انتظار، در ابتدا قرار نبود یک بازی ترسناک تک‌نفره باشد، بلکه به عنوان یک تجربه «جهان باز و چندنفره آنلاین» طراحی شده بود.
    در مصاحبه‌ای جدید، کومازاوا مجددا تایید کرد که Requiem در اصل به عنوان یک «بازی آنلاین چندنفره و جهان باز» طراحی شده بود. با این حال، تیم توسعه به این نتیجه رسید که این مسیر با هسته اصلی مجموعه Resident Evil فاصله زیادی دارد. کومازاوا در این باره توضیح داد:
    در آن نسخه چندنفره، بخش ترسناک بازی بسیار ضعیف به نظر می‌رسید. با این حال، در آن بیلد، ما بازی‌ای ساخته بودیم که بازی کردنش سرگرم‌کننده بود. اما عمیقاً به این بازی نگاه کردیم و از خود پرسیدیم که آیا طرفداران این فرنچایز واقعاً چنین چیزی را دوست خواهند داشت؟ و به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها احتمالاً آنقدرها لذت نخواهند برد.
    این تهیه‌کننده تاکید کرد که دلیل اصلی بازگرداندن بازی به حالت تک‌نفره، برآورده کردن انتظارات اصلی طرفداران بود. او گفت:
    من معتقدم چیزی که طرفداران این فرنچایز می‌خواهند، بقا و ترسیدن است. این مهم‌ترین چیزی است که طرفداران می‌خواهند.
    کومازاوا افزود که صرفاً «گذاشتن اسکین‌ها و شخصیت‌های جدید» روی همان تجربه قبلی کافی نیست. به همین دلیل، تیم تصمیم گرفت تا Requiem را به یک تجربه تک‌نفره خالص بازگرداند تا اطمینان حاصل کند که حس یک بازی «بقا و وحشت جدید» را ارائه می‌دهد. نکته جالب اینجاست که به گفته کومازاوا، برخی از المان‌های آن بیلد چندنفره حذف نشده‌اند:
    عناصری باقی‌مانده‌اند… اما نمی‌توانیم فاش کنیم که چه هستند و چگونه در بازی قرار دارند. چون آن بیلد سرگرم‌کننده بود، ما عناصری را از آن بیلد به بازی نهایی اضافه کردیم تا مطمئن شویم بازی نهایی سرگرم‌کننده است.
    بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۵ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.


    گیمفا

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •