امروز متوجه شدم برای من 679.000 تومن قبض این برج رو صادر کردن !! یعنی از 30 ام که سرویس رو عوض کردم تا سوم یه قبض و از 3 تا الان رو هم دومی، من قبلا هم سرویس چند بار عوض کرده بودم این مدلی نشده بود پشتیبانی اولی گفت درسته مصرف کردید من میگم چر دو بار شارژ کردی برای 4 روز، سیستم شما ایراد داره من مصرف کردم هم تموم میشه باید قطع کنی دوست داشته باشم حجم می خرم. 2021 شکایت ثبت کردم و دوباره 2020 این بارگفت پی گیری میشه.  این سیستم مخابرات خیلی بده برای هر مشکلی با چند جا درگیر میشی پشتیبانی مرکز مخابرات بازرسی شکایت کارهای خیلی واضح رو می خوان جور دیگه نشون بدن. دوستان کسی همچین موردی داشته ؟ همون 2020 درست میکنه یا باز باید شکایت ثبت بشه ؟