سیستم گیمینگ بازی Ghost of Yotei امکاناتی نظیر دریافت قابلیت‌های موقت، ملاقات با شخصیت‌های دیگر و حتی روبه‌رو شدن با تهدیدات ناگهانی را فراهم می‌کند.
پلی‌ استیشن اطلاعات بیشتری در مورد سیستم کمپینگ بازی Ghost of Yotei منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، ویژگی‌های مختلف سیستم کمپینگ می‌تواند لمس تازه‌ای از واقع‌گرایی را به سفر آتسو در ژاپن شمالی اضافه کند.
موفقیت عظیم Ghost of Tsushima ساخته‌ استودیوی Sucker Punch Productions همچنان در ذهن‌ها باقی مانده است. این بازی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۲۰ هفتمین بازی پرفروش ایالات متحده شد و همچنان به‌ عنوان پرفروش‌ترین اثر این استودیو در طول ۲۷ سال گذشته شناخته می‌شود. پس از استقبال گسترده بازیکنان در زمان عرضه این اثر، ساخت یک دنباله برای بسیاری از طرفداران بدیهی به نظر می‌رسید و حالا همان طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه انحصاری Ghost of Yotei برای پلی‌ استیشن ۵ در تاریخ ۱۰ مهر هستند.
اخیراً حساب رسمی پلی‌ استیشن با انتشار یک پست تازه در توییتر توضیحات بیشتری درباره یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های جدید Ghost of Yotei ارائه داده است. در این پست، مکانیزم برپایی کمپ در دل طبیعت و نقش آن در کمک به آتسو در طول سفرش شرح داده می‌شود. تا زمانی که اسب آتسو نزدیکش باشد، او می‌تواند در هر نقطه‌ای از طبیعت بازی کمپ بزند. در این سیستم، بازیکنان باید مهارت استفاده از سنگ چخماق و دمیدن بر شعله‌ها را یاد بگیرند تا آتش روشن کنند. مکانیزم آتش به بازیکنان اجازه می‌دهد با پختن و خوردن انواع غذا‌ها (مانند ماهی و قارچ) به صورت موقتی قابلیت‌هایی به دست آورند.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با این وجود، تقویت توانایی‌ها تنها کارکرد این سیستم نیست. در رویداد State of Play اخیر تأیید شد آتسو می‌تواند در کنار آتش با شخصیت‌های مختلفی دیدار کند. پست تازه پلی‌ استیشن نیز نگاهی دقیق‌تر به این تعاملات دارد. قبلاً توسعه‌دهندگان اشاره کرده بودند برخی شخصیت‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی مانند آهنگرها و بازرگانان شاید سراغ آتسو بیایند تا نیازی به رفت‌ و آمد‌های مکرر به مناطق مسکونی برای تهیه منابع نباشد. همچنین طبق توضیحات ارائه شده، برخی بازدیدکنندگان می‌توانند آیتمی جدید به آتسو بدهند یا او را نصیحت کنند.
با این حال، در راستای افزایش واقع‌گرایی بازی، همه شخصیت‌هایی که جذب نور آتش می‌شوند دوستانه رفتار نخواهند کرد. بنابراین بازیکنان شاید ناچار شوند حتی در کمپ هم با دشمنان مبارزه کنند. علاوه بر این، پست جدید به برخی ویژگی‌های جدید سیستم کمپینگ مانند توانایی نواختن موسیقی یا ساخت مهمات برای سلاح‌های دوربرد، اشاره دارد.


گیمفا