بی سر و صدا سیستم محدود میکنه. بار ها تجربه داشتم. اصلا هم گردن نمیگیرن که محدود شده. تقریبا بعد از 500 گیگ تا یک ماه اینجوری میمونه
بی سر و صدا سیستم محدود میکنه. بار ها تجربه داشتم. اصلا هم گردن نمیگیرن که محدود شده. تقریبا بعد از 500 گیگ تا یک ماه اینجوری میمونه
Last edited by mohammad026; 17-02-2025 at 16:13.
من سرویسم رو مرداد ماه جمع کردم وقتی که سرعتش به زیر 1 مگابیت رسیده بود و گفتند که چون خودتون میخواهید که جمع کنید بقیه پولتون مبپره . از مرداد ماه تا الان هم بیعانه من بابت مودم رو پس ندادند
3 ساله دارم سرعت نوسان نداشته ... سرویس هم که خودشون گفتن بین 5 تا 20 مگ همیشه بالای 15 م بوده
واقعا که! دزدی و قلدری باهم. شرم آوره به خدا.من سرویسم رو مرداد ماه جمع کردم وقتی که سرعتش به زیر 1 مگابیت رسیده بود و گفتند که چون خودتون میخواهید که جمع کنید بقیه پولتون مبپره . از مرداد ماه تا الان هم بیعانه من بابت مودم رو پس ندادند
اونجور که از کامنتها فهمیدم بعضی مناطق سرعت مناسب میمونه چون ظرفیتشون پر نشده (در این کیس 3 سال). ولی این که اول پول یکسال رو میگیرن و پول پس نمیدن و ... دیگه خیلی بی وجدانی زیتل هست.3 ساله دارم سرعت نوسان نداشته ... سرویس هم که خودشون گفتن بین 5 تا 20 مگ همیشه بالای 15 م بوده
اخیرا شما هم حس میکنید اختلال ها و محدودیت های زیتل بیشتر شده؟
اکثر سایت های خارجی بالا نمیان، پروتکل های ssh و ftp و موارد مشابه بسیار کند یا حتی قطع شده
سلام خدمت دوستان،
خواستم اطلاع بدم گویا زیتل داره کم کم مودم های قدیمی TD-LTE خودش رو با مودم های 5G تعویض میکنه،
البته فعلا بستر 5G فعال نیست ولی داره کم کم راه اندازی میکنه،
نوع مودم هم که برای من آوردن از نوع ooredoo ZLT X10 هست،
فقط بگم بدون هزینه مودم رو تعویض کردن،
با این که بسترش هنوز آماده نشده تنها خوبیش این بود که سرعت دیگه تو شبانه روز کمتر افت میکنه البته شاید مشترکین زیاد بشن باز افت کنه!
Last edited by Markus; 14-06-2025 at 12:58.
سلام خدمت دوستان اگر شخصی مودم بیرونی زیتل داره که میخواد آنلاکش کنه و بعد از آنلاک از سیم کارتهای TDD دیگر اپراتور ها استفاده کنه من براش بصورت ریموت (راه دور ) انجام میدم .
راه ارتباطی من [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
زیتل از 9 صبح تا الان که این پست رو زحمت میکشم ایجاد میکنم قطع شده !!! IVR اعلام میکنه مشکل برقدارن
اسمه شرکت تو لیست شکایت 195 نیست
- - - Updated - - -
ای زیتل بی وفا ، ای یار جانی
چه شد که این همه کردی گرانی؟
نشد یک لحظه بی تو شاد باشم
مگر قطعی کنی تا شاد باشم؟
نشد یک روز بی قطعی بگذرانی
شکستی عهد و پیمان ، ای تو جانی
اگر اینترنتت اینگونه بودی
بگو، پس چرا به این ارزان فروشی؟
شدم از دست تو دیوانه ، والله
تو میخوانی و من مینویسم «آه»
تنم رنجور، دلم نالان
نمیدانم چه کنم ، ای یارِ پنهان !
Last edited by radarz; 07-08-2025 at 18:27.
مودمها در مالکیت شرکت زیتل هستند و دستکاری اونها (خارج کردنشون از وضعیت اولیه به هرنحوی و توسط هر فردی به جز کارشناسان رسمی زیتل) و یا فروششون به غیر پیگیری قانونی داره.
پیشنهاد میکنم که برای جلوگیری از درگیر شدن در شکایت حقوقی با زیتل به جرم خیانت در امانت و سوپیشینه، در صورتی که تمایل به تمدید سرویس ندارید اعلام کنید تا مودم جمعآوری بشه و لطفاً در دام راهنمایی افراد سودجو نیفتید و برای خودتون دردسر درست نکنید.
- - - Updated - - -
مودمها در مالکیت شرکت زیتل هستند و دستکاری اونها (خارج کردنشون از وضعیت اولیه به هرنحوی و توسط هر فردی به جز کارشناسان رسمی زیتل) و یا فروششون به غیر پیگیری قانونی داره.
پیشنهاد میکنم که برای جلوگیری از درگیر شدن در شکایت حقوقی با زیتل به جرم خیانت در امانت و سوپیشینه، در صورتی که تمایل به تمدید سرویس ندارید اعلام کنید تا مودم جمعآوری بشه و لطفاً در دام راهنمایی افراد سودجو نیفتید و برای خودتون دردسر درست نکنید.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)