شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟
شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟
گفتن واحد مراقبت از مشتری بهش سرویس جدید با قیمت مناسب پیشنهاد داده و الان منتطر پاسخ مشتری هست
منم بلافاصله پاسخ دادم دروغ میگن و اصلا بنده تمایلی ندارم از این شرکت سرویس بگیرم و خط را تخلیه کنید
درخواست تجدید نظر دادم و از 31 خرداد رفته برای تجدید نظر زیر نظر کارشناس رگولاتوری
کارشناس رو پیدا کردم و اونم درخواست زد که تخلیه کنن اما 5 6 روز هست شرکت باید تخلیه میکرده نکرده
بس که این شرکت دزد و بدبخت هست
دوستان سمت شرکت دزد پیشگامان نرید
قبل این دولت هم من شکایت کرده بودم ظرف سه روز بدون نیاز به این کارا تخلیه شده بود اما متاسفانه این دولت جدید گند زده به همه چیز
این سامانه های دولتی متاسفانه بعلت ضعف و بی لیاقتی بسیاری از مدیران،، فقط تا زمانی خوب کار می کنن که خود سازنده و مخترعش اونجا بالاسر باشه
همینکه از اونجا بره تدریجا به گند کشیده میشه طوریکه میشه یه غده ی زائد و مزاحم. و نیاز میشه یه سامانه ی جدید بجاش راه بیفته
مثلا کلانتری های سابق بسیار ول و ولنگار بودن. هر کلانتری برای خودش یه شماره تلفن داشت که باید از ۱۱۸ گرفته می شد و مثلا صبح تماس می گرفتیم شاید شب یک مامور با موتورش هن هن کنان می آمد. قالیباف که شد رییس پلیس توی تلویزیون یه سریال فمر کنم آلمانی بود مردم با شماره ی ۱۱۰ به پلیس تماس می گرفتن. اینم همون سیستم پلیس ۱۱۰ رو توی ایران راه انداخت ماشینهای مدرن و بنز،، لباسهای فرم جدید و باکلاس،، نظم و ترتیب رو به اون کلانتری های خاک بر سر آورد و از همه مهمتر دنبال رکورد زدن برای حضور در صحنه ی اتفاقات بودن و می گفتن ظرف دو سه دقیقه مامور می رسه
همینکار قالیباف خریت کرد رفت دنبال سیاست و احمدی مقدم با اون شکم گنده و تنبلش جانشینش شد یواش یواش گند خورد به ۱۱۰. مرتیکه گفته بود بجای بنز باید خودرو داخلی مثلا سمند آشغالی استفاده کرد. دیگه تا تهش بخونین چه مدیریتی حاکم شده بود
اینهمه شرح دادم تا بفهمین ۱۹۵ هم اولش که واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی راه انداخت عالی بود من به عدد موهای سرم تلفنی و آنلاین برای خودم و دیگران تماس داشتم واقعا پیگیر بودن ول نمی کردن مشکلات رو. جهرمی که آمد شل شد بعدی که آمد دیگه تقریبا به گند کشیده شده و شکایات ول شدن و اوپراتورهای خاطی یاغیگری می کنن و گردن هم میندازن و....
اینه مشکل مملکت ما. مدیرانی که معلوم نیست اصلا برای چی مسئولیت قبول می کنن وقتی اینقدر بی مسئولیت و نالایقن
دوستان، طی دو ماه درباره مشکلاتی که با دکل محل و مودم تی دی ایرانسل داشتم چندین بار به 195 شکایت کردم و هربار بدون استثنا یه متن تکراری از طرف ایرانسل در قسمت پاسخگویی گذاشته می شد که باید میرفتم و درخواست تجدید نظر میزدم وگرنه شکایت مختومه میشد و خنده دار اینکه من شکایت کردم از مودمی که چند ساله دارم و از خود ایرانسل خریدم در شبکه رجیستر نمی شه بعد اونا دوباره همون جواب بی ربط را داده بودن و من مجبور شدم درخواست تجدیدنظر بزنم. حالا اون جواب مسخره اینه:
با سلام و احترام به استحضار میرساند: , براساس مصوبه جلسه شماره 283 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, در حال حاضر حداقل سرعت ارائه شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تکنولوژی اینترنت نسل چهار ثابت "1 مگابیت" میباشد, در صورتیکه سرعتی پایین تر از این عدد را تجربه مینمایید, خواهشمنداست با ارائه تصویر مربوط به تست سرعت دریافتی در قالب تجدید نظر ظرف 48 ساعت به اپراتور از طریق سامانه منعکس فرمائید مراتب اطلاع رسانی طی تماس تلفنی در تاریخ 1403/04/16 با شماره00000 به مشترک محترم انجام پذیرفت. باتشکردر ضمن هیچ تماسی با من نگرفتن و اون شماره تماس که من بجاش چندتا صفر گذاشتم اصلا شماره من نبود. اینهمه دروغ و حقه بازی؟
Last edited by MPS882; 06-07-2024 at 14:35.
منم همینکار رو کردم و جواب داد.
البته مشکلم حل نشد.
مشکلم این بود که اینترنت در عین وصل بودن، دائم time out میداد.
آخر زنگ زدن از مخابرات گفتند بیا بهت VDSL بدین بیخیال شکایتت شو.
گفتن به خدا نمیدونیم مشکل از کجاست وگرنه حل میکردیم.
منم دیدم اینجوری میگن گفتم اشتراکم رو لغو کنید. رفتم مبیننت گرفتم.
اگه امکانش رو دارید به خط تلفن دیگه بگیرید این جور موارد روی خط دیگه بگیرید. من قبل فیبر نوری همین کار رو میکردم. باورتون میشه بعد 5 سال یکی از این ISP ها (شاید همین پیشگامان) تماس گرفت گفت چرا دیگه از ما سرویس نمی گیرید! همون موقع هم یکی بود رانژه رو بر نداشته بود هی زنگ میزد من میگفتم دیگه لازم ندارم.
سلام
اوضاع اصلا خوب نیست شرکت ها رو انقدر اذیت نکنید ... سامانه 195 هم ی سامانه هست با کلی ضوابط بازی و پارتی بازی " دلخوش به این مقدار نباشید "![]()
منم شکایت کردم، عملا جوابی که دادند. من این سه تا حرف رو از حرفهاشون برداشت کردم:
- همینه که هست
- شما اشتباه میکنی
- ما طبق حرفهای شما حرکتی نخواهیم کرد. شاید شما بخواهی سو استفاده کنی!
البته یکم صدام رو بردم بالا گفتم سازمان تنظیم بعنوان مدعیالعموم کم کاری میکنه و منافع اپراتور رو به منافع مردم ترجیح میده. تازه یکی اومد بهم گفت دردت چیه کد پستی بده رسیدگی کنیم.
فکر کنم تنها راهش اینه که آدم با چند تا از همسایه ها یا افرادی که همون مشکل رو دارند دسته جمعی توی سایت سازمان شکایت کنند.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)