تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 28 از 28 اولاول ... 182425262728
نمايش نتايج 271 به 278 از 278

نام تاپيک: آیا از سامانه رسیدگی به شکایات 195 وزارت ارتباطات رضایت دارید؟ تجربیات خود را بیان کنید

  1. #271
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    383

    پيش فرض

    با سلام خدمت دوستان
    من از پیشگامان سرویس جشنواره داشتم وقتی تموم شد درخواست تخلیه دادم پیشگامان گفت یا یک سرویس 200 هزار تومانی یک ماهه انخاب میکنی یا خط رو تخلیه نمیکنم و هر کاری دوست داری انجام بده
    منم گفتم به 195 شکایت میکنم اونا هم گفتن برو انجام بده
    خلاصه که که 31 خرداد در سامانه شکایت کردم الان 3 هفته هستش که سامانه هیچ عملی انجام نداده
    حتی به کارشناسی که ارجاع دادن زنگ زدم بنده خدا گفت من نمیتونم زیاد پیگیری کنم وگرنه میگن شما فامیل منی ......
    قانون رو طوری نوشتن یا دارن انجام میدن که خط منزل مارو شرکت دزد پیشگامان 3 هفته هست گروگان گرفته و ما نت ثابت نداریم
    اصلا به هیچ وجه سمت پیشگامان نرید ...پیشگامان درسته قیمتش خوبه اما نه دیگه تخلیه میکنه نه حتی کیفیت اینترنت خوبی داره و همش قطعی داره و همشو تقصیر اینترنت سراسری میندازن
    شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟

  2. این کاربر از shervin115 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #272
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2022
    پست ها
    22

    پيش فرض

    شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟
    گفتن واحد مراقبت از مشتری بهش سرویس جدید با قیمت مناسب پیشنهاد داده و الان منتطر پاسخ مشتری هست
    منم بلافاصله پاسخ دادم دروغ میگن و اصلا بنده تمایلی ندارم از این شرکت سرویس بگیرم و خط را تخلیه کنید
    درخواست تجدید نظر دادم و از 31 خرداد رفته برای تجدید نظر زیر نظر کارشناس رگولاتوری
    کارشناس رو پیدا کردم و اونم درخواست زد که تخلیه کنن اما 5 6 روز هست شرکت باید تخلیه میکرده نکرده
    بس که این شرکت دزد و بدبخت هست

    دوستان سمت شرکت دزد پیشگامان نرید
    قبل این دولت هم من شکایت کرده بودم ظرف سه روز بدون نیاز به این کارا تخلیه شده بود اما متاسفانه این دولت جدید گند زده به همه چیز

  4. #273
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2023
    محل سكونت
    گوشه ای از زمین خدا در گوشه ای از منظومه ی شمسی در گوشه ا
    پست ها
    134

    پيش فرض

    این سامانه های دولتی متاسفانه بعلت ضعف و بی لیاقتی بسیاری از مدیران،، فقط تا زمانی خوب کار می کنن که خود سازنده و مخترعش اونجا بالاسر باشه
    همینکه از اونجا بره تدریجا به گند کشیده میشه طوریکه میشه یه غده ی زائد و مزاحم. و نیاز میشه یه سامانه ی جدید بجاش راه بیفته
    مثلا کلانتری های سابق بسیار ول و ولنگار بودن. هر کلانتری برای خودش یه شماره تلفن داشت که باید از ۱۱۸ گرفته می شد و مثلا صبح تماس می گرفتیم شاید شب یک مامور با موتورش هن هن کنان می آمد. قالیباف که شد رییس پلیس توی تلویزیون یه سریال فمر کنم آلمانی بود مردم با شماره ی ۱۱۰ به پلیس تماس می گرفتن. اینم همون سیستم پلیس ۱۱۰ رو توی ایران راه انداخت ماشینهای مدرن و بنز،، لباسهای فرم جدید و باکلاس،، نظم و ترتیب رو به اون کلانتری های خاک بر سر آورد و از همه مهمتر دنبال رکورد زدن برای حضور در صحنه ی اتفاقات بودن و می گفتن ظرف دو سه دقیقه مامور می رسه
    همینکار قالیباف خریت کرد رفت دنبال سیاست و احمدی مقدم با اون شکم گنده و تنبلش جانشینش شد یواش یواش گند خورد به ۱۱۰. مرتیکه گفته بود بجای بنز باید خودرو داخلی مثلا سمند آشغالی استفاده کرد. دیگه تا تهش بخونین چه مدیریتی حاکم شده بود
    اینهمه شرح دادم تا بفهمین ۱۹۵ هم اولش که واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی راه انداخت عالی بود من به عدد موهای سرم تلفنی و آنلاین برای خودم و دیگران تماس داشتم واقعا پیگیر بودن ول نمی کردن مشکلات رو. جهرمی که آمد شل شد بعدی که آمد دیگه تقریبا به گند کشیده شده و شکایات ول شدن و اوپراتورهای خاطی یاغیگری می کنن و گردن هم میندازن و....
    اینه مشکل مملکت ما. مدیرانی که معلوم نیست اصلا برای چی مسئولیت قبول می کنن وقتی اینقدر بی مسئولیت و نالایقن

  5. 2 کاربر از pcworld.user بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #274
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Apr 2015
    پست ها
    154

    پيش فرض

    دوستان، طی دو ماه درباره مشکلاتی که با دکل محل و مودم تی دی ایرانسل داشتم چندین بار به 195 شکایت کردم و هربار بدون استثنا یه متن تکراری از طرف ایرانسل در قسمت پاسخگویی گذاشته می شد که باید میرفتم و درخواست تجدید نظر میزدم وگرنه شکایت مختومه میشد و خنده دار اینکه من شکایت کردم از مودمی که چند ساله دارم و از خود ایرانسل خریدم در شبکه رجیستر نمی شه بعد اونا دوباره همون جواب بی ربط را داده بودن و من مجبور شدم درخواست تجدیدنظر بزنم. حالا اون جواب مسخره اینه:
    با سلام و احترام به استحضار میرساند: , براساس مصوبه جلسه شماره 283 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, در حال حاضر حداقل سرعت ارائه شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تکنولوژی اینترنت نسل چهار ثابت "1 مگابیت" میباشد, در صورتیکه سرعتی پایین تر از این عدد را تجربه مینمایید, خواهشمنداست با ارائه تصویر مربوط به تست سرعت دریافتی در قالب تجدید نظر ظرف 48 ساعت به اپراتور از طریق سامانه منعکس فرمائید مراتب اطلاع رسانی طی تماس تلفنی در تاریخ 1403/04/16 با شماره00000 به مشترک محترم انجام پذیرفت. باتشکر
    در ضمن هیچ تماسی با من نگرفتن و اون شماره تماس که من بجاش چندتا صفر گذاشتم اصلا شماره من نبود. اینهمه دروغ و حقه بازی؟
    Last edited by MPS882; 06-07-2024 at 14:35.

  7. این کاربر از MPS882 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #275
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    174

    پيش فرض

    منم همین‌کار رو کردم و جواب داد.
    البته مشکلم حل نشد.
    مشکلم این بود که اینترنت در عین وصل بودن، دائم time out میداد.
    آخر زنگ زدن از مخابرات گفتند بیا بهت VDSL بدین بیخیال شکایتت شو.
    گفتن به خدا نمیدونیم مشکل از کجاست وگرنه حل می‌کردیم.
    منم دیدم اینجوری میگن گفتم اشتراکم رو لغو کنید. رفتم مبین‌نت گرفتم.

  9. این کاربر از alirecoba2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #276
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    پست ها
    383

    پيش فرض

    دوستان سمت شرکت دزد پیشگامان نرید
    قبل این دولت هم من شکایت کرده بودم ظرف سه روز بدون نیاز به این کارا تخلیه شده بود اما متاسفانه این دولت جدید گند زده به همه چیز
    اگه امکانش رو دارید به خط تلفن دیگه بگیرید این جور موارد روی خط دیگه بگیرید. من قبل فیبر نوری همین کار رو می‌کردم. باورتون میشه بعد 5 سال یکی از این ISP ها (شاید همین پیشگامان) تماس گرفت گفت چرا دیگه از ما سرویس نمی گیرید! همون موقع هم یکی بود رانژه رو بر نداشته بود هی زنگ میزد من میگفتم دیگه لازم ندارم.

  11. #277
    آخر فروم باز radarz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2014
    محل سكونت
    تهران بزرگ
    پست ها
    2,257

    پيش فرض

    سلام

    اوضاع اصلا خوب نیست شرکت ها رو انقدر اذیت نکنید ... سامانه 195 هم ی سامانه هست با کلی ضوابط بازی و پارتی بازی " دلخوش به این مقدار نباشید "

  12. این کاربر از radarz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #278
    داره خودمونی میشه epsi1on's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    154

    پيش فرض

    منم شکایت کردم، عملا جوابی که دادند. من این سه تا حرف رو از حرفهاشون برداشت کردم:
    - همینه که هست
    - شما اشتباه می‌کنی
    - ما طبق حرف‌های شما حرکتی نخواهیم کرد. شاید شما بخواهی سو استفاده کنی!

    البته یکم صدام رو بردم بالا گفتم سازمان تنظیم بعنوان مدعی‌العموم کم کاری میکنه و منافع اپراتور رو به منافع مردم ترجیح میده. تازه یکی اومد بهم گفت دردت چیه کد پستی بده رسیدگی کنیم.

    فکر کنم تنها راهش اینه که آدم با چند تا از همسایه ها یا افرادی که همون مشکل رو دارند دسته جمعی توی سایت سازمان شکایت کنند.

  14. این کاربر از epsi1on بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •