تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 74 از 942 اولاول ... 246470717273747576777884124174574 ... آخرآخر
نمايش نتايج 731 به 740 از 9419

نام تاپيک: »» کلیه بحث های مربوط به ایـــــرانـــــســـــل فـقـط در این تاپیک

  1. #731
    داره خودمونی میشه miliomid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    کوچه پس کوچه های بی کسی
    پست ها
    39

    پيش فرض

    دوستانی که در تنظیم کردن Gprs و Mms در گوشی های سونی اریکسون مشکل دارن با من در تماس باشن ...
    حتما ًتا اونجایی که بتونم کمکشون می کنم
    با ID روبرو در تماس باشین : omidbaby68

  2. #732
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    251

    10

    دوست عزیز میشه بگید چه طوری ای سرویس رو فعال کردید ؟
    من که هر کاری کردم نشد
    راستی سرویس عدم نمایش شماره که گفتید اون هم کار نمی کنه
    اگه passworde مربوط به E-Care سیمکارتتون براتون اومده، بعد از ورود به صفحه موبوطه تو سایت ایرانسل، گزینه خدمات ویژه رو انتخاب کنید و از بین سرویسهای موجود، Voice Mail رو فعال کنید. فورا یه اس ام اس براتون میاد که فعالسازی رو تایید میکنه. من 4 روزه که از این سرویس استفاده میکنم.

  3. #733
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    251

    پيش فرض

    در ضمن سرویس عدم نمایش غیر فعال شده. 4 ماه پیش. بخاطر سوء استفاده های یه سری آدم بی جنبه تو همون 3 روزی که ابن سرویس فعال بود.

  4. #734
    آخر فروم باز mehdi_vsgh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    محل سكونت
    توی لباسام
    پست ها
    8,496

    پيش فرض

    سلام اقا من خیلی وقته درخواست کنترل حساب اینترنتی کردم ولی تا الان برام رمز عبور نیومده!!!

  5. #735
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M Like Mother's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    466

    پيش فرض به نظر من ایرانسل پیشرفته و با کلاس است

    یه کمی صحبت در باره ایرانسل و برای اونایی که باهاش مخالفند. چشمهای خود را باز کنید و وجدانهای خود را قاضی. دوستان فکر نکنند من از مخالفان دو

    آتیشه دولت یا حکومت هستم. نه بلکه تقریبا قضیه بر عکس است اما همیشه باید حق را گفت و مسائل را به دور از صحبت های سیاسی بطور فنی و ریشه ای

    مطرح کرد. مطالب زیر که سعی کردم خیلی خیلی خلاصه بگم نقدی است بر کار اپراتور دولتی از ابتدا تا کنون و مقایسه آن با اپراتور ایرانسل.

    1- وقتی اپراتور دولتی 13 سال پیش آمد سیمکارت های 640 هزار تومانی ثبت نام کرد ( 640 هزار تومان در آن زمان خیلی بیشتر از ارزش فعلی بوده است

    چقدر پول! راستی اونموقع سکه چند بود؟) چقدر پول مالیات و عوارض و حق توسعه و چه و چه گرفت. چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    2- وقتی ثبت نام می کرد یکی دو سالی مردم در نوبت بودند تا سیمکارتها را دریافت کنند و برای دریافت سیمکارتها صفهای طویل و شلوغی ها و انظباطی ها

    در دادن سیمکارتها بیداد می کرد. یادتان که نرفته است. چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    3- تمام شرکت دولتی این کشور اگر هم به جایی رسیده اند از پول مردم بوده است. مانند اپراتور دولتی و تولید کننده های خودرو که سالیان سال ابتدا پول

    محصول را از مردم می گرفتند و بعد مدت زمانی طولانی محصول را تحویل می دادند یعنی رشد وتوسعه یک شرکت با پول مردم تا بعد از 13 سال پز بدهیم

    که اپراتور دولتی در 1000 شهر آنتن می دهد! آیا این واقعا تبلیغ خوبی است یا از بدیهیات است. به این موارد چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم

    بدهد؟
    4- کم کم با آمدن تالیا و اشباع شدن بازار و اینکه اکثر مردم مایه دار سیمکارت خریده بودند و با توجه به آمدن ایرانسل، اپراتور دولتی تصمیم گرفت کم کم بهای

    سیمکارت را پایین بیاورد. آیا این به خاطر مردم بود یا ماندن در کورس رقابت؟ به گمان من به خاطر ماندن در کورس رقابت بود. و در این رقابت طی چندین

    سال اخیر چقدر بی رویه سیمکارت به بازار ایران تزریق شد ( بدون در نظر گرفتن کیفیت ارتباطات) تا اگر روزی ایرانسل یا هر اپراتور دیگری آمد خیلی

    توان مقابله نداشته باشد. آیا این تعیین قیمت ها بر طبق سلیقه و رای مردم و رضایت مشترکین بود؟! و اگر نبود چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم

    بدهد؟
    5- از ابتدای ورود اپراتور دولتی مشکل آنتن دهی آنقدر زیاد بود که هنوز طنزهای مهران مدیری و طنزهای آیتمی در این زمینه در ذهن مان باقی مانده است.

    آیا مدت زمانی خاصی برای رفع مشکلات آنتن دهی در 13 سال پیش که اپراتور اول شروع به کار کرد تعیین شده بود. البته که نه تعیین شده بود نه نه معلوم

    بود مشکل چیست و از کجاست. همین بهمن ماه 1385 وزیر مخابرات تازه از کشف مشکلات اپراتور اول بعد از 13 سال خبر داد. او گفت این سیستم 3 مشکل

    داشت که اتفاقا این 3 مشکل جزو بدترین مشکلاتی است که ممکن است در یک شبکه وجود داشته باشد. آیا برای آنتن دهی مناسب از 13 سال پیش کسی می

    توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    6- آیا اپراتور دولتی از ابتدا اس ام اس داشت. مسلما نه. بعد از آمدن اس ام اس چون ظرفیت کم بود به همه تعلق نمی گرفت و هزینه های وصل زیادی هم می

    گرفتند. همینک هم برای سیمکارتهای صفری که یک نفر 360 هزار تومان پول داده است 2000 تومان هزینه وصل اس ام اس می گیرند. آیا این خنده دار

    نیست؟ آیا این احترام به حقوق مصرف کننده است؟ به این موارد چه کسی می تواند اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    7- من خودم از چندین سال پیش با ثبت نام سیمکارت ها کمی سرمایه ام رو که تو بانک بود به این کار زدم . حدود 40 خط طی سه دوره گذشته ثبت نام کردم و

    پس از دریافت فروختم. حتی یکی را هم برای خودم بر نداشتم . چون احساس می کردم دارم پول زیادی می دهم در صورتیکه محصول دریافتی این قیمت را

    ندارد. سری آخر کلی ضرر هم کردم. سمیکارتهای 360 هزار تومانی را 300 هزار تومان با خواهش و تمنا فروختم. خیلی ها هم مثل من شدند و بعد از یک

    سال خوابیدن پولشان نه تنها سود نکردند بلکه ضرر اندر ضرر هم کردند. به این موارد چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    8- در مورد این سری آخر اضافه کنم که زمنی تعیین کردند تا هر که پشیمان شده پس بدهد و بعد از یک سال همان 360 هزار تومان رو بگیرد.( باز هم خدا

    خیرشان بدهد!) با اطلاع رسانی ضعیف هم این کار رو کردند. بالاخره با خبر شدم. مرحله اولیه کار را در امور مشترکین انجام دادم و به پست مرکزی رفتم.

    آنقدر شلوغ بود که نگو. وای دلم به حال مردم سوخت و سوخت وسوخت. کاری که میشود به راحتی حلش کرد تو شرکت های دولتی دور سر می چرخد. نوبت

    به من نرسید و رفت برای فردا یعنی آخرین مهلت. فردا از بد حادثه مادرم ناراحتی قلبی پیدا کرد و بیمارستان و عمل و چه و چه. پس فردا رفتم گفتم حتما این

    موضوع به این مهمی با این همه جمعیت و شلوغی چند روزی تمدید خواهد شد. با اینکه مرحله اول کار را هم انجام داده بودم هر چه التماس کردم پس نگرفتند

    حتی یک روز حتی یک ساعت حتی یک ثانیه هم این مورد تمدید نشد. به هر جا هم که مراجعه کردم جواب منفی شنیدم. کو جلب رضایت مشتری. آخه تو هر

    چیزی همیشه مهلت تمدید هست اومد اون روز یکی مریض شد سکته کرد تکلیف چه می شود. به این موارد چه کسی می توانست اعتراض کند یا اولتیماتوم

    بدهد؟
    9- برادرم یک سیمکارت اپراتور دولتی دارد و می گفت 1000 تومان روی قبض به عنوان خدمات ویژه می آید ببین برای چیست. کلی پرس و جو کردم

    متوجه شدم برای نمایش شماره تماس گیرنده است. یعنی ماهی 500 تومان از این همه مشترک می گیرند برای کاری که خود دستگاه ها اتوماتیک این خاصیت

    رو دارند. به چند جا هم زنگ زدم دیدم فایده ندارد که ندارد. مگه این سرویس رو قطع کنی که اونهم تو این دوره زمونه اصلا شماره طرف نیافته که کار لنگ

    می مونه. عجب سیاستی! به این ماهی 500 تومان ها چه کسی می تواند اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    10- به گفته خود مسولین مخابرات، اپراتور دولتی پر از وصله پینه و نقص های اساسی بوده و هست که در حال بر طرف کردن آن هستند. چرا از ابتدا باید

    این نقص و وصله پینه ها به وجود بیاد؟ مگر پول مردم امانتی دست دولت نبوده است؟ چرا بدون کارشناسی و صرف دقت و حوصله این شبکه وصله پینه رشد

    پیدا کرد؟ وزیر مخابرات گفت اتوبان به اتوبان و خیابان به خیابان در سدد رفع این مشکلات هستیم. چرا باید پول من وشما خرج رفع مشکلات آزمون و خطا و

    اشتباهات برخی صرف شود. مگر مردم پولشان را بدین منظور به دولت داده بودند. مگر ما مسول اشتباهات دیگران هستیم. حال یکی دو مورد و مشکل کوچک

    ممکن است در طول کار و در عمل پیش بیاید ولی نه به قول وزیر مخابرات 3 مشکل آن هم از بدترین و اساسی ترین نوع مشکلات شبکه که باید کوچه به

    کوچه اصلاح شود! چه کسی پاسخگوست؟ مگر اینکه مهندسینی که خیابان به خیابان در حال رفع مشکلات این شبکه بیش از 1000 شهری هستند دستمزدی از

    دولت نگیرند. و اگر بگیرند چه کسی می تواند اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    11- خطابی هم به دولتمردان. چرا بعد از این همه سال که یه اپراتور خصوص آمده که امکانات اپراتور دولتی رو هم نداره و دست تنهاست.(کاش دست تنها بود

    سنگ هم جلوی پاش زیاد می اندازن) بدون ثبت نام ، بدون صف، خیلی شیک و تر تمیز به مردم خدمات و سرویس ارائه می کنه اونهم سرویس های روز دنیا.

    تحت فشارش قرار می دین؟ اگر به خاطر مردمه این همه فرصت به اپراتور اول وکلی شرکت های دولتی دادین چرا به خاطر مردم یه بار قوانین سفت وسختی

    برای اپراتور دولتی ننوشتین. اگر دوست دار مردم هستید بگذارید مردم طعم شیرین خدمات روز دنیا مثل Mms و Gprs رو حس کنن. همش به فکر

    اولتیماتوم به ایرانسل نباشید بذارید اگه یه خارجی ازمون پرسید Gprs چیه بعد از 13 سال بتونیم یه جواب درست و حسابی بهش بدیم. نترسید و از یکی از

    هزاران چیزی که باید از انحصار دولت در بیاد حمایت کنید به خدا به نفع مردمه اگه دنبال نفع مردم هستید. ایرانسل هم اگه بد کار کنه ما مشترکین بیکار که

    نمی نشینیم . مطمئنا باشید اعتراض می کنیم حرف می زنیم مطلب می نویسم. ما با ایرانسل که عهد اخوت نبسته ایم به عنوان یک مشتری باید ازش خدمات

    خوب طلب کنیم و اگر عمل نکنه اعتراض می کنیم و از شما هم در این زمینه کمک می گیریم. اما یکسری مسائل کوچک رو سریع تو مطبوعات نیارید. و

    ایرانسل رو نزد اذهان عمومی خراب نکنید. والا به خدا تازه 5 ماه ایرانسل اومده نه 5 سال. آیا شده به اپراتور دولتی بگید Mms ت کوش و یه اولتیماتوم

    بدین؟
    13- بالاخره بعد از 40 خط دولتی که داشتم هیچکدام رو بر نداشتم و تا ایرانسل اومد یکی خریدم. والا به خدا خیلی خوب آنتن می ده. این خبره ها که بد آنتن

    می ده نمی دونم از کجا سر در میاره. خوبه که از اول ایرانسل صادقانه و البته کارشناسانه و با نرم افزارهای پیشرفته نقشه نقاط کور هر منطقه را مشخص کرد

    و هفته به هفته این نقاط کور کم و کم شد. به نظر من الان ایرانسل حداقل مانند اپراتور دولتی آنتن می ده. اگه بیشتر نباشه کمتر نیست. این رو هم داشته باشید

    که ایرانسل 5 ماه اومده اپراتور اول حدود 13 سال. بابا چی از جون ایرانسل می خواهید بذارید یه خورد پر و بال بگیره مطمئنا خیلی بهتر هم میشه.
    14- در مورد Gprs و Mms هم که بعضی ها مشکل دارن بخاطر اینکه که ما در مورد این چیزها والا به خدا ندید بدیدیم. اکثرا تنظیمات را درست انجام

    نمی دهند تقصیری هم ندارند چون تا حالا از این چیزا تو ایران نداشته ایم. ضمن اینکه این سرویس فعلا رایگانه. چیز مجانی هم همه میریزن سرش. من خودم

    حدود 300 مگابایت از اینترنت دانلود کرده ام. سرعت دانلود 10 کیلو گاهی هم تا 18 کیلو میرسه. ضمن اینکه شبکه تازه افتتاح شده و مراحل آزمایشی خودش

    رو پشت سر میذاره. اونایی که مشکل دارند یا تو محدوده آنتنی هستند که مشترک ایرانسل زیاده یا تو ساعت های پر ترافیک وارد Gprs میشن. قبول داشته

    باشید وقتی مجانیه همه حجوم میارن و از لحاظ فنی پهنای باند پر میشه. در واقع ظرفیت تکمیل میشه و سیستم جواب نمی ده. این تقصیر شبکه نیست تقصیر

    مجانی بودنشه. البته اگه بیکار باشید و شبها بیدار باشید بهتر نصف شبها برید تا مثل من با سرعت خوب دانلود کنید.
    15- البته در ابتدا گفتم صحبت درباره ایرانسل ولی به نوعی درباره اپراتور دولتی صحبت کردم. یه سری مزایایی ایرانسل داره که دیگه نه وقت دارم نه

    حوصله که بگم. شمام که سرتون درد گرفته. اگه وقت بشه از مزایای ایرانسل و کمی هم خوبی های اپراتور دولتی صحبت خواهم کرد. و البته یکسری کاستی

    های ایرانسل رو هم اشاره خواهم کرد.
    16- دوستانی هم که سیمکارت اپراتور دولتی دارن و میگن هزینه ها یش بالاست اعتصاب کنیم . به نظر من این کارهای قهر آمیز جواب نمی ده اونهم در

    مقابل غولی مانند اپراتور دولتی. بهتره از راه کاره های دیگه مثلا حمایت از ایرانسل، کارشان را جلو ببرند. مثلا سیمکارت دولتی رو بفروشن و یه ایرانسل

    بگیرن. مطمئنا اگر ایرانسل مشترکینش زیاد باشن و سود بیشتری کسب کنه خدمات بهتر ارائه می ده و تعرفه هاش رو هم به نفع مصرف کننده تنظیم می کنه.

    چون یه شرکت خصوصی و بهره روی اون نسبت به شرکت دولتی بالاتره.
    17- در آخر ایرانسل هم بدونه اگر این خدماتی که اراده می ده و کوششی که برای جلب رضایت مشتری داره پس از مدتی کمرنگ بشه و از بین بره. و فقط

    برای گرفتن مشتری این همه تلاش کنه و وقتی مشتری بدست آورد شروع کنه به اذیت کردن یا عدم ارائه خدمات مناسب ، من و هر کسی که ایرانسل داره

    همچنانچه مشکلات و مسائل دیگر رو مطرح می کنیم مشکلات و شکایت خودمون رو نسبت به ایرانسل نیز مطرح می کنیم و پافشاری هم خواهیم کرد. اصل،

    ارائه خدمات خوب و مناسب به این مردمه که همیشه مظلوم و از خیلی چیزها محروم واقع میشن. امیدوارم ایرانسل مثل شروع کارش در ادامه نیز خوب و

    پرانرژی پیش بره.
    18- نگران پول اینترنت من هم نباشید چون با ایرانسل اومدم و مجانیه . تازه اگه ده ساعت هم بمون و مطلب بنویسم پول نمی اندازه. چون به زمان کاری نداره

    و فقط اطلاعات ارسالی و دریافتی رو محاسبه میکنه.

  6. #736
    آخر فروم باز mehdi_vsgh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    محل سكونت
    توی لباسام
    پست ها
    8,496

    پيش فرض

    - برادرم یک سیمکارت اپراتور دولتی دارد و می گفت 1000 تومان روی قبض به عنوان خدمات ویژه می آید ببین برای چیست. کلی پرس و جو کردم

    متوجه شدم برای نمایش شماره تماس گیرنده است. یعنی ماهی 500 تومان از این همه مشترک می گیرند برای کاری که خود دستگاه ها اتوماتیک این خاصیت

    رو دارند. به چند جا هم زنگ زدم دیدم فایده ندارد که ندارد. مگه این سرویس رو قطع کنی که اونهم تو این دوره زمونه اصلا شماره طرف نیافته که کار لنگ

    می مونه. عجب سیاستی! به این ماهی 500 تومان ها چه کسی می تواند اعتراض کند یا اولتیماتوم بدهد؟
    ببینم این مورد شماره 9 واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

    این که ende نامردی هستش!!!!

    در ضمن از مطالبت ممنون خیلی قشنگ و البته واقعی بودن!!!

  7. #737
    اگه نباشه جاش خالی می مونه shadmehrdj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    203

    پيش فرض احتمال تعلیق فعالیت ایرانسل

    برخی دستگاه‌های اجرایی با همکاری با یکدیگر، شروطی برای ادامه فعالیت شرکت ایرانسل تعیین کرده‌اند که در صورت عدم توجه این شرکت به شروط فوق، فعالیت آن در ابتدا تعلیق و احتمالا در نهایت متوقف می‌شود.

    به گزارش مهر، رئیس وقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در 13 دی ماه 1384 در یک نشست خبری اعلام کرده بود شرکت ایرانسل الحاقیه‌ای به مدارک اصلی مناقصه خود اضافه کرد که بر اساس آن شرکت‌های حاضر در مناقصه به شکل مستقل و Gc ( شرکت‌های پیمانکاری بزرگ ) موظف شدند تا سهم 51 درصدی تولید داخلی در اجرای پروژه را رعایت کنند.

    گزارش مهر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی از آن است که این وزارتخانه و وزارت صنایع و معادن در حال بررسی میزان استفاده از حداکثر توان فنی و اجرایی داخلی کشور در حد 51 درصد در پروژه اپراتوردوم تلفن همراه ( ایرانسل) هستند که مورد غفلت واقع شده است.

    درصورتی که ایرانسل در یک پروسه زمانی مشخص نسبت به افزایش حداکثر توان فنی و اجرایی داخلی کشور و رساندن آن به 51 درصد اقدام نکند، فعالیت این شرکت در ابتدا تعلیق و احتمالا در نهایت متوقف می‌شود.

  8. #738
    اگه نباشه جاش خالی می مونه shadmehrdj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    203

    پيش فرض دسترسي به اينترنت به دليل ترافيك بالا و پهناي‌ باند پايين در برخي ساعات امكان‌پذير نيست

    معاون فني اپراتور دوم تلفن همراه، درباره‌ي اين كه چرا در برخي از ساعات روز امكان دسترسي به سرويس‌ اينترنت ايرانسل وجود ندارد و يا با قطع‌هاي مكرر مواجه است، گفت: اين امر ممكن است به علت ترافيك بالاي شبكه‌ و پهناي باند پايين يا قطعي‌هايي كه در آنتن‌هاي BTS ايرانسل رخ مي‌دهد و يا از ضعف پوشش‌دهي شبكه در برخي مناطق ناشي شود.

    علي‌اصغر عيني‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بيان اين كه كه در تلاشيم همزمان با افزايش كيفيت پوشش‌دهي شبكه‌ي ايرانسل، ظرفيت سازي لازم و افزايش پهناي باند در اين زمينه را انجام دهيم تا مشتركان بتوانند با كمترين مشكلات از سرويس‌هاي اينترنت استفاده كنند، درباره‌ي چگونگي استفاده از سرويس ارزش افزوده‌ي GPRS كه امكان دسترسي به اينترنت، ارسال و دريافت ايميل را براي مشتركان ايرانسل فراهم كرده است، اظهار كرد: دسترسي به سرويس‌هاي GPRS به ترتيب براي هر يك از گوشي‌هاي تلفن همراه موجود در بازار با ارسال SMS به مشتركان اين اپراتور انجام شده است و در حال حاضر اكثر مشتركان ايرانسل به اين سرويس دسترسي دارند.

    او افزود:‌ مشتركاني كه SMS برايشان ارسال شده، بايد SMS موردنظر را ذخيره كنند، پس از آن كه در گوشي مورد نظر تنظيمات لازم را به طور اتوماتيك انجام مي‌دهد، مشترك مي‌تواند از اين خدمات استفاده كند، اما برخي از مشتركان اين SMS را save نكرده‌اند كه بايد مجددا اين SMS براي آن‌ها ارسال شود كه اگر با خدمات ايرانسل تماس بگيرند و شماره‌ي خود را اعلام كنند، SMS جديدي براي آن ارسال مي‌شود.

    عيني‌پور خاطر نشان كرد:‌ استفاده از خدمات GPRS است به گوشي‌هاي تلفن همراهي نياز دارد كه امكان دسترسي به اين سرويس‌ها را داشته باشد، از اين رو برخي از گوشي‌ها موجود در بازار اين امكان را ندارند.

    وي درباره‌ي -------- در اينترنت ايرانسل تصريح كرد: -------- بر اساس قوانين موجود كه در ISP‌هاي كشور اعمال مي‌شود،‌ در سرويس دسترسي به اينترنت ايرانسل نيز به همان صورت است.

    او درباره‌ي تعرفه‌هاي استفاده از GPRS گفت: در حال حاضر اين سرويس‌ها تا نيمه‌ي دوم فروردين ماه رايگان ارايه مي‌شود، اما آن چه مشخص است مشترك مي‌تواند در تمام ساعات ‌آنلاين و به اينترنت وصل باشد چرا كه هزينه‌اي براي اتصال به اينترنت نمي‌پردازد اما ا گر اطلاعاتي را ارسال و دريافت كند بايد هزينه‌ي آن را پرداخت كند.

    او تصريح كرد: همچنين يك تعرفه‌ي اوليه بر اساس حجم اطلاعاتي كه ارسال و دريافت مي‌شود به سازمان تنظيم مقررات پيشنهاد كرده‌ايم كه پس از تاييد اعلام خواهد شد.

    عيني‌پور در پايان خاطر نشان كرد: سرويس MMS (ارسال و دريافت تصوير، صوت و ديتا) نيز از روز شنبه 19 اسفندماه با ارسال SMS به مشتركان ايرانسل، براي آن‌ها فعال خواهد شد.

  9. #739
    اگه نباشه جاش خالی می مونه shadmehrdj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    203

    پيش فرض تعرفه مكالمات ايرانسل این هفته ثانيه‌اي مي‌شود

    فناوران- براساس آخرين مذاكرات انجام شده با شركت ايرانسل تا پايان هفته‌جاري محاسبه تعرفه مكالمات سيم‌كارت‌هاي اپراتور دوم از دقيقه‌اي به ثانيه‌اي تبديل مي‌شود.

    محمود خسروي، رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اين مطلب گفت: اپراتور دوم موظف است تمامي مبالغ اضافه گرفته شده از مشتركانش را تا آخرين ريال به آنها برگرداند.

    وي افزود: البته مديران شركت ايرانسل خود نيز به اين موضوع اصرار دارند كه هر چه زودتر مبالغ اضافي كه از مشتركان دريافت شده را به آنها بازگردانند.

    وي خاطرنشان كرد: يكي از دلايلي كه تاكنون اين اپراتور اقدام به تغيير محاسبه تعرفه مكالمات از دقيقه‌اي به ثانيه‌اي نكرده، پيچيده بودن اين موضوع از بعد نرم‌افزاري است. خسروي گفت: چنانچه اين اپراتور تا پايان هفته جاري اقدام به تغيير محاسبه تعرفه مكالمات خود نكند رگولاتوري قطعا راهكارهاي جريمه‌اي را پيش مي‌گيرد.

    وي همچنين در خصوص تعيين تعرفه سرويس‌هاي ارزش‌افزوده ارايه شده توسط اپراتور دوم گفت: بسته‌هاي پيشنهادي در خصوص نحوه محاسبه از سرويس‌هاي Gprs و Mms توسط شركت ايرانسل به رگولاتوري ارايه شده است.

    وي افزود: در حال حاضرنحوه تعرفه‌گذاري بر سرويس‌هاي ارزش افزوده توسط كارشناسان سازمان تنظيم مقررات در حال بررسي است.

    وي خاطرنشان كرد: تصميم‌گيري درخصوص نحوه محاسبه تعرفه استفاده از سرويس‌هاي Gprs و Mms اپراتور دوم به اولين جلسه كميسيون تنظيم مقررات در سال 86 موكول مي‌شود.

    رييس سازمان رگولاتوري گفت: تمامي تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا قبل از شروع نيمه دوم فروردين ماه سال 86 نوع محاسبه تعرفه سرويس‌هاي ارزش‌افزوده شركت ايرانسل را مشخص كنيم.

  10. #740
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    146

    پيش فرض

    فروشندگان گوشي مي گويند با شروع سال جديد و با توجه به وعده هاي داده شده در مورد توسعه تلفن همراه در ايران و ارائه خدمات نسل 2.75 تلفن همراه ، به زودي بهاي گوشي هاي 3g، افزايش مي يابد.
    3g فناوري نسل سوم تلفن همراه است كه در صورت پشتيباني اپراتور سرويس دهنده، كاربران با استفاده از آن مي توانند تماس ويدئويي و تصويري برقرار كنند.البته اين تنها يكي از خدماتي است كه با ارائه سرويس هاي 3g در دسترس خواهد بود.
    برخي از كارشناسان مي گويند : زمان زيادي مي برد كه اين سيستم در كشور قابليت اجرايي پيدا كند زيرا از يك سو اپراتورها معمولا بايد شرايط خاصي را برآورده كنند تا با توسعه فعاليت هاي آنها موافقت شود
    و از طرفي اين كار نيازمند ايجاد زير ساختي مناسب است، حال آنكه هنوز حتي زير ساخت مناسبي براي مكالمه با تلفن همراه در كشور ايجاد نشده است و تنها به افزايش تعداد دارندگان تلفن همراه توجه مي شود.
    گفتني است در حال حاضر مالكان گوشي هاي دو دوربينه در كشورهاي حاشيه خليج فارس با استفاده از سيم كارتهايي كه اين قابليت را به كاربران مي دهند به راحتي و پس از برقراري تماس يكديگر را مي بينند.
    اين ابزار ارتباطي با سرعت بسيار زيادي در حال توسعه بوده و خبرها حاكي از آن است كه كشورهاي حاشيه خليج فارس به تازگي بهره برداري از آن را آغاز كرده اند.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •