درود بر شما؛ منم حدود یک ماهه از سر اجبار اینترنت مخابرات تهیه کردم و با همین مشکل شما مواجه شدم که
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم بهش پرداختم ولی کاربر kenshikan به صراحت میگن مشکل از ماست و باید آپدیت های گوشی و ویندوز رو غیرفعال کنیم تا 30 الی 50 درصد مصرف کم بشه! در این
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم به این اشاره کردم که مخابرات سرعت منو محدود کرده بود که با پیگیری سامانه 195 درستش کردن، با کاربر radarz موافقم که از طریق 195 پیگیری کنید اما باید ادله اثبات محکمی جمع کنید تا نتونن زیر حرفتون بزنن، مثلا طی یک دوره مشخص با استفاده از نرم افزار GlassWire روی ویندوز و گوشی هایی که به اینترنت وصلن میزان مصرف رو محاسبه کن و اسکرین شات بگیر و با میزان محاسبه پنل کاربری مقایسه کن، به دیدگاهم اول با پشتیبانی اینترنت مخابرات محل زندگیت این موضوع رو بیان کن و اگر ندونست یا کاری از دستش بر نیومد در سایت 195 به طور کامل و شفاف و حرفه ای توضیح بده، منکه تازه نت مخابرات گرفتم و فرصت کردم باید پیگیری کنم حداقل بخاطر کنکجاوی خودمم که شده باید بفهمم جریان چیه.
برخی کاربران اشاره کردن که "ترافیک داخلی 4 برابر ترافیک خارجیه" که حرف درستیه توی قرارداد هم اشاره شده، ولی این 4 برابر بودن منظور
حجم سرویس داخلی به خارجی هست، مثلا
اگه سرویس 175گیگ بین الملل می خرید، 4 برابر این 175گیگ ترافیک داخلی دارید که میشه 700 گیگ نه اینکه ترافیک خارجی 4 برابر بیشتر از ترافیک داخلی مصرف(یا محاسبه) میشه! این موضوع در هیچ کجای قرارداد اشاره نشده، مثلا شاتل ترافیک داخلیش دو برابر ترافیک خارجی هست که 175 گیگش میشه 350 گیگ نه اینکه شاتل
میزان محاسبه ترافیک خارجیش 2 برابر داخلی هست! این اشتباهیه که اکثر کاربران می کنن.