تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: کجا و چگونه خسارت ناشی از قطع برق را بگیریم؟

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض کجا و چگونه خسارت ناشی از قطع برق را بگیریم؟

    کاهش کیفیت برق شبکه که با افت یا نوسان ولتاژ، خود را در بخش برق خانگی نشان می دهد، ممکن است موجب بروز مشکلات فنی و یا خرابی هایی در وسایل الکترونیکی خانگی شود؛ موضوعی که در روزهای اخیر بسیار چالش برانگیز شده است.به گزارش ایسنا، یکی از دغدغه های مشترکان برق دراین روزها خاموشی های پراکنده و از بین رفتن برخی از تجهیزات در پی همین قطعی ها است. البته صنعت برق برای این موضوع راهکاری را در نظر گرفته؛ تا جایی که بر اساس گفته های سخنگوی صنعت برق، طبق مصوبه مجلس مشترکان شهری و روستایی سالانه مبلغی را تحت عنوان بیمه در قبوض برق خود پرداخت می‌کنند که برای همین موضوع در نظر گرفته شده است.حقی فام با بیان اینکه از مشترکان شهری ۱۲۰۰ تومان و از مشترکان روستایی ۶۰۰ تومان در طول سال برای خسارات ناشی از قطع برق در قبوض اخذ می‌شود، اظهار کرد: گرچه این مبلغ بسیار ناچیز است اما یک شرکت بیمه‌گذار برای این موضوع انتخاب شده و اگر خساراتی ایجاد شود، مشترکان می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع و بررسی پرونده توسط کارشناسان، میزان خسارت به طور کامل مشخص و در حد مقررات مبلغی از سوی صنعت برق به این دسته از مشترکان پرداخت شود.در همین رابطه همایون حائری - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی - نیز اعلام کرد: اگر مشترکانی باشند که وسایل برقی آن‌ها در زمان قطع و وصل برق یا به لحاظ افت ولتاژ دچار مشکل شود، می‌توانند برای بررسی و دریافت خسارت به مناطق توزیع برق در محل زندگی‌شان مراجعه کنند.به گفته وی، پرداخت خسارت به مشترکان پیش بینی شده و چارچوب هایی نیز برای آن مشخص شده، ولی پرداخت خسارت به مردم مستلزم این است که برای کارشناسان شرکت توزیع برق مشخص شود اشکالی که برای وسایل برقی مشترک به وجود آمده، ناشی از مسائل برقی بوده است.مشترکانی که متحمل خسارت ناشی از قطع برق شده باشند می‌توانند مدارک را به شرکت‌های توزیع نیروی برق ارائه دهند که پس از مبادله قرارداد و براساس مقررات، باید در اسرع وقت توسط شرکت بیمه گر رسیدگی و پرداخت شود. هم‌چنین براساس ضوابط قراردادی، مشترکان تا ۱۵ روز پس از اختلال برق که باعث بروز خسارت شده باشد، می‌توانند مراتب را به اطلاع امور مشترکان شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور برسانند و مدارک را به این دفاتر تحویل دهند.

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jun 2018
    پست ها
    34

    پيش فرض

    قدیما یه بار برای ما این اتفاق افتاد و هیچ خسارتی هم ندادن. فقط اومدن حرفای الکی و چرت و پرت زدن و آخر سر گفتن مشکل از سیم پیچی خونتونه نه ما

    اینجا ایران است داداش ! آلمان نیست که !

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •