اگه پیش پرداخت هستید توی «سرویس ها» ->> «جزئیات» ->> «حجم ترافیک باقی مانده»
اگه پس پرداخت هستید توی همون قسمت گزارش مصرف اگه تاریخ رو صحیح وارد کنید قاعدتا باید نشون بده و ظاهرا گزارشش یکی دو روز تاخیر داره البته من خودم پیش پرداختم و دقیق اطلاع ندارم و همیشه از راه اول ، حجم رو چک میکنم
ضمنا اگه پیش پرداخت هستید و میخواهید که حجم رو دقیق به شما اعلام کنه حتما قبلش مودم رو خاموش روشن کنید تا اطلاعات به روز بشه



جواب بصورت نقل قول
مگه میشه مگه داریم !!! و در سرویس غربم هم هفته پیش 14 گیگ بوده الان شده 11 گیگ !!!!!!


