به روزرسانی تیم ها برای گرندپری استرالیا 2018
-
, , , ,
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
– با آغاز مسابقات فرمول یک سال 2018، در این بخش نگاهی به اولین به روزرسانی تیم ها برای گرندپری استرالیا می اندازیم
جزئیات بالچه پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
جزئیات بالچه پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
مجراهای هدایت کننده گازهای خروجی با انحنای شدیدی از روی سیستم تعلیق عقب عبور کرده اند، نمونه این طراحی را در سال 2017 نیز دیده بودیم.
جزئیات بالچه پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
بخش پشتی ماشین تیم مرسدس با پوششی از کربن روی اگزوز آن.
جزئیات بالچه پشتی ماشین MCL33 تیم مک لارن
جزئیات بالچه پشتی ماشین MCL33 تیم مک لارن
در بخش میانی پوشش موتور، در بخش کناری بالچه کوسه شیاری اضافه شده است تا خنک کاری موتور به نحوی بهتر انجام شود، مشکلی که تیم در طی تستهای پیش فصل با آن دست به گریبان بود. به بخش انتهایی کاور موتور دقت کنید، فلپی با طرح انحنا دار اضافه شده است که وطیفه آن بهبود آیرودینامیک ماشین می باشد.
جزئیات بخش پشتی ماشین VJM11 تیم فورس ایندیا
جزئیات بخش پشتی ماشین VJM11 تیم فورس ایندیا
به نظر میرسد عملکرد آیرودینامیکی ماشین تیم فورس ایندیا به همان نحوی بوده که انتظار داشته اند.
جزئیات بالچه جلویی ماشین RB14 تیم ردبول
جزئیات بالچه جلویی ماشین RB14 تیم ردبول
بالچه جلویی ماشین تیم ردبول برای سال 2018 شباهت بسیاری به بالچه ای که تیم در سال 2017 استفاده می کرد دارد با این تفاوت که نوک فلپ های نصب شده روی بالچه به سمت پایین انحنا پیدا کرده اند.
جزئیات بالچه جلویی ماشین SF71H تیم فراری
جزئیات بالچه جلویی ماشین SF71H تیم فراری
به نظر می رسد تیم فراری برای سال 2018 طراحی کاملا جدید و متفاوتی برای این بخش از ماشین اتنتخاب کرده است. آنها این بالچه را در تمرین روز جمعه روی ماشین
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تست کرده بودند.
جزئیات بالچه جلویی ماشین SF71H تیم فراری
با دقت روی داکتهای خنک کننده ترمزهای جلو می توان به عدم وجود تقارن بین آنها پی برد. احتمالا طراحان تیم فراری با بررسیهایشان به این نکته رسیدهاند که چرخ سمت چپ و چرخ سمت راست در ترمز گیری دماهای متفاوتی پیدا می کنند و نحوه خنک شوندگی شان متفاوت است.
جزئیات پشت ماشین VJM11 تیم فورس ایندیا
جزئیات پشت ماشین VJM11 تیم فورس ایندیا
در این تصویر به خوبی بالچه تی نصب شده در انتهای پوشش موتور و همچنین بالچه کوچکتری که در بالای اگزوز نصب شده اند، قابل مشاهده هستند.
جزئیات شاسی ماشین RS18 تیم رنو
جزئیات شاسی ماشین RS18 تیم رنو
با دقت به بخش مقابل Halo می توان دید که در کناره بدنه، دو برآمدگی اضافه شده است تا از نظر آیرودینایکی، جریان هوا را پیش از برخورد به Halo مورد دستخوش قرار دهند.
جزئیات سیستم تعلیق پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
جزئیات سیستم تعلیق پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
در تصویر فوق، به خوبی می توان استوانه استفاده شده در ترمزهای عقب را مشاهده کرد. در بخش بالایی ترمز نیز، یک قطعه برای افزودن ارتفاع دسته سیستم های تعلیق اضافه شده است تا ارتفاع آن را بیش از پیش افزایش دهد.
جزئیات سیستم تعلیق پشتی ماشین W09 تیم مرسدس
در این تصویر، می توان بخش اضافه شده به دسته سیستم تعلیق را بهتر مشاهده کرد.
جزئیات سیستم تعلیق بخش جلویی ماشین RB14 تیم ردبول
جزئیات سیستم تعلیق بخش جلویی ماشین RB14 تیم ردبول
ورودی داکت S ماشین ردبول به خوبی قابل مشاهده است، این بخش توسط طراحان به 4 ورودی مختلف تقسیم شده که می توانید در تصویر ببینید.
جزئیات Halo ماشین MCL33 تیم مک لارن
جزئیات Halo ماشین MCL33 تیم مک لارن
پوششهای 3 جزئی اضافه شده روی Halo که جهت اصلاح جریان هوا اطراف این قطعه اضافه شده اند.
جزئیات Halo ماشین STR13 تیم تورو روسو
جزئیات Halo ماشین STR13 تیم تورو روسو
طراحان تیم تورو روسو نیز در بخش های بالایی و پایینی قطعه Halo بالچه هایی را جهت کنترا جریان هوا اطراف این قطعه نصب کرده اند.
جزئیات غلاف جانبی ماشین RB14 تیم ردبول
جزئیات غلاف جانبی ماشین RB14 تیم ردبول
این بخش از ماشین تیم ردبول در طی تستهای پیش فصل دستخوش تغییرات زیادی شد، اکنون بالچههای غلاف جانبی توسط پایههای آهنی متعددی در جای خود نگه داشته شدهاند. با دقت به زیر تبلیغ زرد رنگ در بخش کناری ماشین تیم ردبول 3 بالچه به شکل حرف R انگلیسی مشاهده می کنید که در طی تستهای پیش فصل اضافه شدهاند.
جزئیات بخش پشتی ماشین STR13 تیم تورو روسو
جزئیات بخش پشتی ماشین STR13 تیم تورو روسو
تیم تورو روسو بالچه تی در انتهای ماشین جایی بالاتر از اگزوز آن نصب کرده است. بالچه تی آنها نه تنها انحنای قابل توجهی دارد بلکه در بخش میانی اش یک شیار اضافه شده است. به بالچه ای که روی اگزوز نصب شده دقت کنید، بالچهای ساده که پایه آن به پایه عمودی میانی بالچه اصلی افقی پشت ماشین متصل است.
جزئیات غلاف جانبی ماشین W09 تیم مرسدس
جزئیات غلاف جانبی ماشین W09 تیم مرسدس
با دقت به این تصویر، متوجه پیچیدگی عجیبی در طراحی غلاف های جانبی ماشین تیم مرسدس می شویم.