تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 903 از 949 اولاول ... 403803853893899900901902903904905906907913 ... آخرآخر
نمايش نتايج 9,021 به 9,030 از 9483

نام تاپيک: Adsl Fanava / شركت فن آوا

  1. #9021
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2013
    پست ها
    147

    پيش فرض

    سرویس من رو فعال کردن (16 مگ). بعد از تقریبا 3 روز قطعی مطلق. اونم زمانی که من گفتم جمع کنید. گفتن باشه. بعد زنگ زدن گفتن ما پیگیری کردیم برات درستش کردیم. یعنی تا زمانی که بهشون نگفتم جمع کنید انگار نه انگار که اینترنتم قطع بود. چراغ اینترنتی که توی 3 روز قرمز بود با یه تماس سبز شد! مشخص بود کار ده دیقه پیگیری درست و حسابی بوده و اینا تا الان نکردن این کارو.
    حالا هم که درست شده سرعت روی حدود 1 مگابایت در ثانیه بسته شده. نوسان سرعت زیاد داره. میگن به خاطر نویز خطتون هست. ممکنه این طور باشه نمیتونم متهمشون کنم چون من تا حالا روی این خط سرعت بالا نگرفتم نمیدونم میکشه یا نه. ولی یک خط دیگه دارم از همین مرکز مخابراتی تا 1800 ثابت با پارس آنلاین ساپورت میکرد. الان فن آوا توی تنظیمات مودم سرعتم رو روی 16 بستن با این که کشش خط روی 23 مگ هست.
    پینگ 4.2.2.4 روی 122 هست.
    پینگ 8.8.8.8 روی 119 هست.
    سرعت دانلود خییییلی نوسان داره ! از 700 تا 1500 بیشترین بازه ای هست که میچرخه. اما تقریبی اکثر اوقات روی 1 مگ تو ثانیه است. گاهی 1600 میشه گاهی 900 میشه گاهی 1700 میشه ! اما اکثرا حول و حوش 800 تا 1000 میچرخه. یعنی اونقدر نوسان داره که نمیتونم یه عدد ثابت حتی برای میانگین تعیین کنم ! سرور خارجی حدود 900 و سرور داخلی مث پی سی دانلود حدود 1400. یعنی داخلی سرعت بالاتره میانگین.
    دانلود شبانه سرعت کم نشده. الانم دارم تست میکنم حتی از روز یه کم بیشتره انگار !
    با قند شکن ها مشکل خاصی رو متوجه نشدم. به جز این اختلال سراسری که توی همه ی شرکتا هست مث اوپن وی*پ-ی*ان که تقریبا از کار افتاده این جا هم همونه. ولی با بقیه روش های قند شکنی مشکل خاصی نداشتم.
    قطعی تقریبا زیاد نی. توی یک روز گذشته من یک بار دیدم قطع شد که سریع هم وصل شد.

    چیزی که ازش خیلی ناراحتم پشتیبانی ضعیفشون بود. شاید نزدیک 9 بار من تماس گرفتم توی این هفته ی اخیر بابت کاری که باید اونا پیگیری میکردن. هر بار با عبارت حال به هم زن "براتون تیکت خرابی ثبت کردیم، منتظر باشید بهتون زنگ میزنن همکارا" مواجه میشدم. چون میدونستم کسی زنگ نمیزنه . اینو بار اول دوم که گفتن و زنگ نزدن تجربه داشتم. برای همین بار های بعد میگفتم تایم بدید که کی زنگ میزنید. و جالبه که میگفتن نمیدونیم!. و هیچ کس حاضر نشد مشکل رو دقیق پیگیری کنه. الا زمانی که دیگه خسته شدم از ساعت ها مکالمه با پشتیبانیشون و آخر سر با بخش کنسلینگشون تماس گرفتم و گفتم سرویس رو جمع کنید و تیکت جمع آوری ثبت کردن. که بعد یکی زنگ زد (معلوم بود از لایه های بالاتریه) که من الان شخصا پیگیری کردم و شما یه کم دیگه صبر کنید الان حلش میکنم که حل هم کرد.
    الانم سر سرعت خیلی راضی نیستم. اما واقعا نمیدونم به خاطر نویز خطمه که این سرعت رو دارم یا این که فن آوا کم میده. برای همین نمیتونم اظهار نظر کنم.
    در عین حال داتک رو روی اون یکی خط گرفتم. اون رو هم نتیجه رو اعلام میکنم هر وقت وصل شد !
    روز و شب خوش
    Last edited by hameo981; 09-01-2018 at 03:33.

  2. 4 کاربر از hameo981 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #9022
    اگه نباشه جاش خالی می مونه A-L PC's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    259

    پيش فرض

    سرویس من رو فعال کردن (16 مگ). بعد از تقریبا 3 روز قطعی مطلق. اونم زمانی که من گفتم جمع کنید. گفتن باشه. بعد زنگ زدن گفتن ما پیگیری کردیم برات درستش کردیم. یعنی تا زمانی که بهشون نگفتم جمع کنید انگار نه انگار که اینترنتم قطع بود. چراغ اینترنتی که توی 3 روز قرمز بود با یه تماس سبز شد! مشخص بود کار ده دیقه پیگیری درست و حسابی بوده و اینا تا الان نکردن این کارو.
    حالا هم که درست شده سرعت روی حدود 1 مگابایت در ثانیه بسته شده. نوسان سرعت زیاد داره. میگن به خاطر نویز خطتون هست. ممکنه این طور باشه نمیتونم متهمشون کنم چون من تا حالا روی این خط سرعت بالا نگرفتم نمیدونم میکشه یا نه. ولی یک خط دیگه دارم از همین مرکز مخابراتی تا 1800 ثابت با پارس آنلاین ساپورت میکرد. الان فن آوا توی تنظیمات مودم سرعتم رو روی 16 بستن با این که کشش خط روی 23 مگ هست.
    پینگ 4.2.2.4 روی 122 هست.
    پینگ 8.8.8.8 روی 119 هست.
    سرعت دانلود خییییلی نوسان داره ! از 700 تا 1500 بیشترین بازه ای هست که میچرخه. اما تقریبی اکثر اوقات روی 1 مگ تو ثانیه است. گاهی 1600 میشه گاهی 900 میشه گاهی 1700 میشه ! اما اکثرا حول و حوش 800 تا 1000 میچرخه. یعنی اونقدر نوسان داره که نمیتونم یه عدد ثابت حتی برای میانگین تعیین کنم ! سرور خارجی حدود 900 و سرور داخلی مث پی سی دانلود حدود 1400. یعنی داخلی سرعت بالاتره میانگین.
    دانلود شبانه سرعت کم نشده. الانم دارم تست میکنم حتی از روز یه کم بیشتره انگار !
    با قند شکن ها مشکل خاصی رو متوجه نشدم. به جز این اختلال سراسری که توی همه ی شرکتا هست مث اوپن وی*پ-ی*ان که تقریبا از کار افتاده این جا هم همونه. ولی با بقیه روش های قند شکنی مشکل خاصی نداشتم.
    قطعی تقریبا زیاد نی. توی یک روز گذشته من یک بار دیدم قطع شد که سریع هم وصل شد.

    چیزی که ازش خیلی ناراحتم پشتیبانی ضعیفشون بود. شاید نزدیک 9 بار من تماس گرفتم توی این هفته ی اخیر بابت کاری که باید اونا پیگیری میکردن. هر بار با عبارت حال به هم زن "براتون تیکت خرابی ثبت کردیم، منتظر باشید بهتون زنگ میزنن همکارا" مواجه میشدم. چون میدونستم کسی زنگ نمیزنه . اینو بار اول دوم که گفتن و زنگ نزدن تجربه داشتم. برای همین بار های بعد میگفتم تایم بدید که کی زنگ میزنید. و جالبه که میگفتن نمیدونیم!. و هیچ کس حاضر نشد مشکل رو دقیق پیگیری کنه. الا زمانی که دیگه خسته شدم از ساعت ها مکالمه با پشتیبانیشون و آخر سر با بخش کنسلینگشون تماس گرفتم و گفتم سرویس رو جمع کنید و تیکت جمع آوری ثبت کردن. که بعد یکی زنگ زد (معلوم بود از لایه های بالاتریه) که من الان شخصا پیگیری کردم و شما یه کم دیگه صبر کنید الان حلش میکنم که حل هم کرد.
    الانم سر سرعت خیلی راضی نیستم. اما واقعا نمیدونم به خاطر نویز خطمه که این سرعت رو دارم یا این که فن آوا کم میده. برای همین نمیتونم اظهار نظر کنم.
    در عین حال داتک رو روی اون یکی خط گرفتم. اون رو هم نتیجه رو اعلام میکنم هر وقت وصل شد !
    روز و شب خوش
    من هم میخواهم بیام ، فن آوا ، اما به خاطر همین پشتیبانی افتضاح اش مردد هستم ، ۳ سال پیش ازشون سرویس داشتم ، یکبار درخواست تعویض پورت دادم ، بعد از ۱۰ روز هیچ کاری انجام ندادن ، حالا من هر روز هم زنگ میزدم ، پگیری میکردم ، بعدش جوش آوردم ، گفتم دارید چه غلطی میکنید ، بعد معلوم شد اصلا درخواست تعویض پورت رو به مخابرات نفرستاده بودن !

  4. 2 کاربر از A-L PC بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #9023
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2012
    پست ها
    56

    پيش فرض

    درود دوستان عزیز
    من هر موقع کار داشتم پشتیبانی جواب دادن و حل کردن مشکل رو، حتی پشتیبانی اینستاگرامشونم پیگیری می کنه، پشتیبانیشونم 24 ساعته شده!
    در مورد نواسان بله، مشخصه که محدود کردن و اینکه هنوز کمبود پهنا باند دارن مخصوصا تو مراکز شلوغ، شرکت کوچیکی بوده فن آوا با تعرفه های جدید شاید
    چندین برابر مشترکا قبلیش مشتری جذب کرده، باید بهش زمان داد، مجموعا راضی هستم و قطعی نداره.

  6. 3 کاربر از nsm1000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #9024
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    پست ها
    1,016

    پيش فرض

    سرویس من رو فعال کردن (16 مگ). بعد از تقریبا 3 روز قطعی مطلق. اونم زمانی که من گفتم جمع کنید. گفتن باشه. بعد زنگ زدن گفتن ما پیگیری کردیم برات درستش کردیم. یعنی تا زمانی که بهشون نگفتم جمع کنید انگار نه انگار که اینترنتم قطع بود. چراغ اینترنتی که توی 3 روز قرمز بود با یه تماس سبز شد! مشخص بود کار ده دیقه پیگیری درست و حسابی بوده و اینا تا الان نکردن این کارو.
    حالا هم که درست شده سرعت روی حدود 1 مگابایت در ثانیه بسته شده. نوسان سرعت زیاد داره. میگن به خاطر نویز خطتون هست. ممکنه این طور باشه نمیتونم متهمشون کنم چون من تا حالا روی این خط سرعت بالا نگرفتم نمیدونم میکشه یا نه. ولی یک خط دیگه دارم از همین مرکز مخابراتی تا 1800 ثابت با پارس آنلاین ساپورت میکرد. الان فن آوا توی تنظیمات مودم سرعتم رو روی 16 بستن با این که کشش خط روی 23 مگ هست.
    پینگ 4.2.2.4 روی 122 هست.
    پینگ 8.8.8.8 روی 119 هست.
    سرعت دانلود خییییلی نوسان داره ! از 700 تا 1500 بیشترین بازه ای هست که میچرخه. اما تقریبی اکثر اوقات روی 1 مگ تو ثانیه است. گاهی 1600 میشه گاهی 900 میشه گاهی 1700 میشه ! اما اکثرا حول و حوش 800 تا 1000 میچرخه. یعنی اونقدر نوسان داره که نمیتونم یه عدد ثابت حتی برای میانگین تعیین کنم ! سرور خارجی حدود 900 و سرور داخلی مث پی سی دانلود حدود 1400. یعنی داخلی سرعت بالاتره میانگین.
    دانلود شبانه سرعت کم نشده. الانم دارم تست میکنم حتی از روز یه کم بیشتره انگار !
    با قند شکن ها مشکل خاصی رو متوجه نشدم. به جز این اختلال سراسری که توی همه ی شرکتا هست مث اوپن وی*پ-ی*ان که تقریبا از کار افتاده این جا هم همونه. ولی با بقیه روش های قند شکنی مشکل خاصی نداشتم.
    قطعی تقریبا زیاد نی. توی یک روز گذشته من یک بار دیدم قطع شد که سریع هم وصل شد.

    چیزی که ازش خیلی ناراحتم پشتیبانی ضعیفشون بود. شاید نزدیک 9 بار من تماس گرفتم توی این هفته ی اخیر بابت کاری که باید اونا پیگیری میکردن. هر بار با عبارت حال به هم زن "براتون تیکت خرابی ثبت کردیم، منتظر باشید بهتون زنگ میزنن همکارا" مواجه میشدم. چون میدونستم کسی زنگ نمیزنه . اینو بار اول دوم که گفتن و زنگ نزدن تجربه داشتم. برای همین بار های بعد میگفتم تایم بدید که کی زنگ میزنید. و جالبه که میگفتن نمیدونیم!. و هیچ کس حاضر نشد مشکل رو دقیق پیگیری کنه. الا زمانی که دیگه خسته شدم از ساعت ها مکالمه با پشتیبانیشون و آخر سر با بخش کنسلینگشون تماس گرفتم و گفتم سرویس رو جمع کنید و تیکت جمع آوری ثبت کردن. که بعد یکی زنگ زد (معلوم بود از لایه های بالاتریه) که من الان شخصا پیگیری کردم و شما یه کم دیگه صبر کنید الان حلش میکنم که حل هم کرد.
    الانم سر سرعت خیلی راضی نیستم. اما واقعا نمیدونم به خاطر نویز خطمه که این سرعت رو دارم یا این که فن آوا کم میده. برای همین نمیتونم اظهار نظر کنم.
    در عین حال داتک رو روی اون یکی خط گرفتم. اون رو هم نتیجه رو اعلام میکنم هر وقت وصل شد !
    روز و شب خوش
    سلام
    اگه مشکل نویز خط بود snr پایین میومد و خط را روی 16 مگ نمیتونستن ببندن با توجه به اینکه تو مودم هم زده خط تا 23 مگ میکشه یعنی کیفیت خطتتون عالیه الان که خط را روی 16 مگ بستن سرعت دانلودت باید حدود 2 مگ باشه اگه تلفن بی سیم دارید و یا وسیله دیگه ای که داره نویز ایجاد میکنه (وسیله برقی که نزدیک مودم باشه) قطعش کنید اگه مشکل حل نشد احتمال بسیار زیاد فن اوا در مرکز مخابراتی منطقه شما کمبود پهنای باند داره من دقیقا همین مشکل شما را با پارس انلاین داشتم آخرش هم معلوم شد پهنای باند کم دارن

  8. این کاربر از naasr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #9025
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2017
    پست ها
    79

    پيش فرض

    بابا شما دارید پادشاهی میکنید دوست داشتم نوسان مخابرات و ببینید از 0 میپره رو 7 بعد 80 بعد 17 بعد 600 بعد 1
    امروزم معلوم شد دروغ گفتن فیبر نیستیم ما

  10. #9026
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2013
    پست ها
    147

    پيش فرض

    سلام
    اگه مشکل نویز خط بود snr پایین میومد و خط را روی 16 مگ نمیتونستن ببندن با توجه به اینکه تو مودم هم زده خط تا 23 مگ میکشه یعنی کیفیت خطتتون عالیه الان که خط را روی 16 مگ بستن سرعت دانلودت باید حدود 2 مگ باشه اگه تلفن بی سیم دارید و یا وسیله دیگه ای که داره نویز ایجاد میکنه (وسیله برقی که نزدیک مودم باشه) قطعش کنید اگه مشکل حل نشد احتمال بسیار زیاد فن اوا در مرکز مخابراتی منطقه شما کمبود پهنای باند داره من دقیقا همین مشکل شما را با پارس انلاین داشتم آخرش هم معلوم شد پهنای باند کم دارن
    سلام. snr دان 9.9 هست و آپ 30 ریت 16380 هست و کشش تا 22775 هست.
    من تمام تلفن ها رو هم کشیدم باز همین وضعیته. حالا فن آوا میگفت میخوای یکی رو بفرستیم 25 تومن پول بدی بش از سر خط چک کنه پریز ها رو چک کنه؟! دیدم اینا به فرض هم نویز باشه که کاری نمیتونن بکنن کار مخابرات و سیمکشی هاش هست و گفتم نه.

  11. #9027
    اگه نباشه جاش خالی می مونه malthael's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2017
    پست ها
    241

    پيش فرض

    نه ! برای همه یکی نیست . ظاهرا استان به استان فرق میکنه . برای من 0-32 هست .

  12. #9028
    اگه نباشه جاش خالی می مونه malthael's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2017
    پست ها
    241

    پيش فرض

    خط تلفن ما خیلی نویز داره و مشکل هم صد در صد از مخابراته و اونا هم میگن ما فقط بوق سالم تحویل میدیم و به ADSL کاری نداریم ! اگه میخواید به ISPتون درخواست بدید تا اونا بیان و یه پولی به ما بدن و ما پیگیری کنیم !
    حالا فن آوا تو شهر ما نمایندگی فیزیکی نداره . می خوام بدونم امکانش هست به فن آوا درخواست بدم و اونا پیگیری کنند ؟ هزینه اش هم مشکلی نیست . اصلا پیگیری برای تعمیر خط از طرف ISPها تاثیری هم داره ؟ کسی تا حالا نتیجه ای گرفته ؟

  13. #9029
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aminhitman's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2011
    محل سكونت
    Iran,Esfahan
    پست ها
    391

    پيش فرض

    خط تلفن ما خیلی نویز داره و مشکل هم صد در صد از مخابراته و اونا هم میگن ما فقط بوق سالم تحویل میدیم و به ADSL کاری نداریم ! اگه میخواید به ISPتون درخواست بدید تا اونا بیان و یه پولی به ما بدن و ما پیگیری کنیم !
    حالا فن آوا تو شهر ما نمایندگی فیزیکی نداره . می خوام بدونم امکانش هست به فن آوا درخواست بدم و اونا پیگیری کنند ؟ هزینه اش هم مشکلی نیست . اصلا پیگیری برای تعمیر خط از طرف ISPها تاثیری هم داره ؟ کسی تا حالا نتیجه ای گرفته ؟
    خرابی تلفن بزن

    Sent from my SM-A710F using Tapatalk

  14. این کاربر از aminhitman بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9030
    اگه نباشه جاش خالی می مونه malthael's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2017
    پست ها
    241

    پيش فرض

    خرابی تلفن بزن

    Sent from my SM-A710F using Tapatalk
    همونطور که گفتم مخابرات میگه ما فقط بوق سالم تحویل میدیم و من هم بوق سالم رو دارم ! ولی مشکل اینه که اتصال با اینترنت برای حتی 10 ساعت هم ثابت نیست و CRC همینجور بالا میره تا قطع بشه . مهم هم نیست که سرویس 8 مگ باشه یا 128 کیلوبایت . حتی اگه SNR نزدیک 50 هم برسه باز هم نویز رو خط هست .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •