سلام به اساتید محترم
من یه پراید مدل 86 دوگانه کارخونه دارم که چند وقته اب رادیاتور کم میکنه در حالی که توی مخزن کمکی اب هست و اصلا ازش پمپ نمیشه به رادیاتور
رادیاتور هم عوض کردم مخزن کمکی هم عوض کردم بازم خوب نشد
سلام به اساتید محترم
من یه پراید مدل 86 دوگانه کارخونه دارم که چند وقته اب رادیاتور کم میکنه در حالی که توی مخزن کمکی اب هست و اصلا ازش پمپ نمیشه به رادیاتور
رادیاتور هم عوض کردم مخزن کمکی هم عوض کردم بازم خوب نشد
درب رادیاتور و لوله رابط به مخزن رو چی عوض کردید؟
یه ایراد میتونه از قشنگی فن رادیاتور باشه، من هم این مشکل رو داشتم یعنی آب رادیاتور از طریق منبع کمکی و به شکل بخار خارج میشد،فشنگی فن رو که در پشت موتور بود عوض کردم، این قطعه نسبتا استهلاک بالایی داره، برای من پراید صبا انژکتوری مدل 86 بود، پراید های انژکتوری دوتا سنسور دما دارند، یکی در جلو موتور و کنار محفظه ترموستات و تک سیمه هست و کارش فقط نشون دادن درجه حرارت توسط گیج موجود روی پانل ه و سنسور دیگه هم فشنگی فن نام داره که فیش سبز رنگ و دوسیمه و بزرگتر از قشنگی تک سیمه است و در پشت موتور قرار داره، یکم دسترسی بهش سخته، این هم از طریق ECU فن خودرو رو فعال میکنه، در حالت عادی دما نباید به خط وسط برسه و باید به اندازه یک میلیمتر از خط وسط کمتر باشه.نوشته شده توسط behnam_ft [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Last edited by zentex586; 21-05-2015 at 16:54.
سلام . پراید 88 دوگانه... وقتی کولر میگیرم تو 5 دقیقه اب رادیاتور به کل خالی میشه ... بدون کولر اصن کم نمیکنه ... نشتی و دود سفید ندیدم ... دیروز فاصله تهران کرج ساعت 4 بعدازظهر و 5 بار وایستادم هر دفه 3.5 لیتر اب میریختم توش ... داستان چیه !؟
سلام دوست عزیز، راستش من بیشتر باز نشدن به موقع فن رادیاتور رو علت این مسئله می دونم، با توجه به اینکه میگین در حالت عادی آب کم نمی کنه یه بار بررسی کنید که وقتی A/C روشن ه و دمای نشون داده شده روی پنل به نزدیکی خط وسط میرسه آیا فن وارد مدار میشه یا نه؟ شاید البته فقط میگم شاید مورد از ECU باشه چون فن تحت نظر اون کار می کنه، کولر هم که کاری با مدار فن نداره.نوشته شده توسط arash777m [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یه سوالی هم بپرسم، شما در حالت بدون کولر، آیا دمای موتور از خط وسط بیشتر میشه یا همون حداکثر فاصله یه میلیمتر کمتر از خط وسط رو رعایت می کنه؟ ممکنه جواب این سوال هم کمک بکنه به حل مشکل، مرسی
سلام دوستان
پراید 86 دوگانه من هم صبحها بد استارت میخورد هم آب رادیاتور خیلی کم میکند و هم زور موتور کم است اینم بگم که من این ماشین و یه ماهه خریدم 195000 کارکرده به نظر شما اشکال از رادیاتوره یا واشر سرسیلندر ترسوندم؟ لطفا کمک کنید؟
سلام میشه لطف کنید آدرس یا شماره تلفن این مکانیک برای من در تلگرام بفرستید.نوشته شده توسط soranstar [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آیدی تلگرام من: @ [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] _day_spring
سلام و خوش آمد به شمانوشته شده توسط amz27139 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مشکلتون رو در تاپیک زیر مطرح کنین تا بررسیش کنیم .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این تاپیک رو هم اگر دوست داشتین بخونین و به دیگران هم لینکش رو بدین چون هم کلی پول توشه , هم آسایش و آرامش
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Last edited by MOHAMMAD_ASEMOONI; 03-12-2016 at 15:53.
سلام چند روز پیش شلنگ بالای رادیات پاره شد عوض کردم فرداش شلنگ پایین پاره شد عوض کردم دو روز بعد منبع زیر رادیات ترکید عوضش کردم گفتن از ترموستات بوده اونم عوض کردم ولی باز منبع زیر رادیات ترک خورده و اب میده ماشین هم اصلا جوش نیاورده و امپر همیشه نرمال بوده میشه راهنمایی کنید؟
سلامنوشته شده توسط farzad27651 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ماشینتون چیه ؟ چه مدلی ؟ منبع انبساط داره ؟از کی اینطوری شد ؟
آیا بعد از تعمیر اینجوری شد یا خودبخود ؟
Last edited by MOHAMMAD_ASEMOONI; 24-03-2017 at 21:12.
هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)