های وب - سرویس بدون محدودیت سرعت ( 16 مگ):
کشش خط حداکثر 9 مگ.
سرعت با دانلود منیجر: 600 تا 800 کیلو متغیر
speedtest.net/result/5792638269.png
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
های وب - سرویس بدون محدودیت سرعت ( 16 مگ):
کشش خط حداکثر 9 مگ.
سرعت با دانلود منیجر: 600 تا 800 کیلو متغیر
speedtest.net/result/5792638269.png
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
درود و خسته نباشيد دوستان
ما خونه ي قبلي از هاي وب سرويس داشتيم ، حالا اسباب كشي كرديم ولي خونه جديد خط نداشت . درخواست انتقال خط خونه قبلي به خونه جديد رو داديم ، هفته پيش بود كه خط آماده شد ولي مسئولي كه اومد گفت خط مشكل داره و نميشه اينترنت پر سرعت روي اين خط گرفت . مشكل PCM داشت خط ، از هفته پيش تا الان پيگيري كرديم امروز همون آقا زنگ زد گفت مشكل خط حل شده حدود ٢ ساعت بعد هم از طرف ADSL مخابرات تماس گرفتند و گفتند مشكل خط حل شده و طرح هاي اينترنت رو اعلام كرد و گفت هركدوم رو ميخوايد بگيد تا اعمال كنيم ، بعد اين رو هم گفت كه بايد ٦ ماه از مخابرات سرويس بگيريد چون مشكل PCM از مركز رفع شده بعد از ٦ ماه ميتونيد از شركت هاي خصوصي سرويس بگيريد ، خواستم بدونم اين حرفشون درسته يا خير ؟
رفقا دو هفتس برای منم یهو مشکل نویز گرفت دیگه انواع و اقسام کارها رو هم انجام دادیم با پشتیبانیشون از نصب سر خط و ته خط بگیر تا تعویض مودم و نویز گیر اخرشم سرعت رو روی 8 بستم هنوزم نویز داره همون خطی که تا دو هفته پیش 16 رو خیلی راحت جواب میداد جالب اینجاست هر بار مثلا یک کاری میکنیم تا دو روز ردیف میشد بعد دوباره روز از نو جالب این اخر گفتن مشکل از سیم کشی مخابراته.
بعد من تو نت سرچ میکردم دنبال دلیلش دلیلهای مختلفی نوشته بود که خب من همشون رو ی جورای رفع کردم جز یک دلیل که نوشته بود تعویض isp چون ممکنه نمیدونم ظرفیتش پر باشه یا تجهیزاتش بد باشه ...... حالا به نظرتون این مورد تا چه حدی تاثیر یا صحت داره؟
البته امروز صبح رفتم مخابرات در خواست خط جدید دادم گفته 10 روز تا دو هفته طول میکشه به یکی از رفقام گفتم وقتی خط امد بیاد ی سیم مستقیم بکشه فقط برای مودم که دیگه هیچ بهونه یی نمونه با خود های وبم تماس گرفتم گفتن انتقال خط 6 روز طول میکشه گفتم دیگه اگر بعد از این کار هم مشکل داشته باشه تخلیه میکنم
بعد سوالم حالا اینه دیگه بعد از این کار طبعا مشکلی از سمت من نمیتونه باشه دیگه؟ درسته؟
چشم حتما
Last edited by joyful; 13-11-2016 at 15:08.
پست های قبلی نگاه کنید چند نفر هستیم که این مشکل برامون پیش اومده واقعا منم موندم مشکل از خطه یا های وب، لطفا خط جدید اومد های وب وصل کردین اطلاع بدین بالاخره مشکل از های وب هست یا خطها دارن نوبتی مشکل پیدا میکنن.
Sent from my iPhone using Tapatalk
نه دوست عزیز
خط هایی که برای یک خونه میاد از یک کافو میاد و کافوی دیگری نیست . و من خودم 3 تا خط روی یک خونه داریم همه از یک کافو اومدن و مخابرات هم میگه حتما از یک کافو میاد چون نمیتونن هر کدوم رو از یک جای دیگه بیارن و دقیقا 3 خط من شبیه هم هستند و فرقی ندارند.
ببین من مدتی پیش روی خطم نویز داشتم و از چیزی که فکر نمیکردم بود .دستگاه ستاب باکس من مشکل پیدا کرده بود نویز برق داشته من متوجه نمیشدم فکر میکردم از شرکت و مخابرات هست کل مخابرات و شرکت رو شکایت کردم به بازرسی و 195 و ... . پیگیری کردن و خودم پیگیری شدم دیدم مشکل از خودم بوده و ستاب باکس نویز داشته و از برق کشیدم درست شد .
شما هم از ظر من کل وسایل برقی رو بکش و چ کن و snr رو ببین چه جوریه و همینطور گاگر خوب بود یکی یکی وسایل رو به برق بزن و دوباره تک تک چک کن ببین به چه نتیجه ای میرسی .
من که مشکلم همینجوری بود و درست شد و از هیچ جا نبود و از خودم یبود
ایشون از سر خط هم تست کردن جواب نداده مشکل یا از مخابراته یا های وب.
Sent from my iPhone using Tapatalk
با تشکر ازشما دوست عزیز بابت راهنماییتون خیر متاسفانه تاثیر انچنانی نداشت امیدم این بود با خط جدید شاید حل شه که طبق فرمایش شما تفاوتی نخواهد کرد یک سوالم ازتون دارم با توجه به تجربه شما ؛ شما رو هر سه خطتون از های وب داشتین یا isp های مختلف بود مثلا اگر روی این خط جدید از مخابرات بگیرم ممکنه شرایط بهتر باشه؟
اما نکته که بود میخاستم طبق فرمایش شما قبل از پریز کشیدن وسایل snr رو چک کنم که متوجه شدم تا 16 بالا امده (قبلا تقریبی روی 8 بود بعضی وقت ها هم تا زیر 6 می رفت که دیگه نت داغون بود) حالا منتظر میمونم شاید بهتر بشه اگر راهنمایی دیگه هست یا کاری که من انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید.
در ضمن داشتم داخل اینترنت سرچ میکردم دنبال راه حل که یک جا نوشته بود میکرو فیلتر ممکنه مشکل نویز رو حل کنه اینطور که نوشته بود ی جور نویز گیر قوی هست ظاهرش هم شبیه همون اسپلیتر هست فقط یک پورت برای پشت تلفن داره حالا دوستانی که اطلاع دارن میتونه موثر باشه ؟
Last edited by joyful; 13-11-2016 at 19:51.
این یک قانون نا نوشته هست که مخابرات برای خودش وضع کرده و توی استان ها اعمال می کند.
سلام دوستان
من هم مشکل نسبتا مشابه دارم
من 1 ماه میشه که اسباب کشی کردم و روی خط خونه قبلیم 8 مگ رو بدون مشکل با کیفیت بالا ساپورت میکرد و الان روی خط خونه جدید رفتم از سر خط هم تست گرفتم اومده روی 2 مگ حدودا
کارشناس های وب میگفت مشکل نویز دارین در طول مسیر مرکز تا سر خط خونه
بنظرتون مشکل از های وب میتونه باشه؟
..................
Last edited by Living DEATH; 16-11-2016 at 01:14.
هم اکنون 5 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 5 مهمان)