اگر 1565 مشکل دارد با 0212954 تماس بگیرید
اگر 1565 مشکل دارد با 0212954 تماس بگیرید
با 02129400 تماس گرفتم و مشکل حل شد![]()
دوستان فایده نداره ظاهرا قصد ندارن مشکلات رو برطف کنن اعصابم داغون شد
شاتل این طرح 1 ساله ش 16 مگ 2-7 رایگان بد گزینه ای نیست
کسی نداره شاتل ببینیم تو ساعت رایگان وضعیتش چطوره ؟ محدودیت داره یانه
های وب یه خوبی داره تو روز هرچی سرعتم باشه تو ساعت رایگان 1 کیلوبایت کم نمیشه
این باگ مزخرفشون رو نمیخوان درست کنن؟ هر بار فشفشه میخرم حجم اصلیم هم بعدش ۰ میشه باید زنگ بزنم پشتیبانی بعد ۳-۲ ساعت برمیگردونن. ۲ ماهه اینطوری شده
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
والا از من میشنوید اینترنت رو مفت هم بدن نباید ۱ ساله تمدید کرد. حالا فرقی نمیکنه شاتل باشه یا آسیاتک یا های وب. نهایت ۶ ماه
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
دقیقا آسیاتک الان همین طوری خیلیا رو بیچاره کرده
کافیه یه سر به تاپیک آسیاتک تو همین فروم بزنید معلوم میشه آسیاتک هم مثل های وب (شایدم بدتر از های وب) شده
از طرفی هم خیلی از کاربرای جدیدش جشنواره 1 ساله خریدن و آسیاتک هم موقع قرارداد ازشون تعهد گرفته که پورتشون رو تا پایان قرارداد تخلیه نمیکنه!!!
اصلا دلیلی که این جشنواره ها هم یک ساله هستن و با قیمت خیلی پایین ارائه میشن همینه
درود
منم مشکل شما را دارم اما هر وقت زنگ زدم میگن حجم را مصرف کردی !
شما چه طوری بهشون میگین که قبول میکنن و حجم را بر میگردونن
دوستان زومیت برای من درست شد ! اونم خود به خود ! حتی مودم هم خاموش روشن نشده و ای پی تغییر نکرده ! دیشب باز نمیکرد الان راحت باز میکنه !
واقعا این های وب عجیب غریبه
اینجا همه رو به غیر از شاتل خودم یا رفیقام امتحان کردیم . از های وب بدتر نباشن بهترم نیستن
نمیدونم باس چی کرد :|
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)