تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 701 از 905 اولاول ... 201601651691697698699700701702703704705711751801 ... آخرآخر
نمايش نتايج 7,001 به 7,010 از 9044

نام تاپيک: عیب یابی و تعمیر خودرو

  1. #7001
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض

    الان ماشین روشن کردم. در حالت درجا مجدد اوکی بود. و فن خاموش شد و امپر امد روی 3
    گاز دادم چند دقیقه و یک سره فن روشن بود و خاموش نشد تا گاز رو ول کردم.
    گذاشتم فن خاموش بشه و دما امد روی 3
    حالا کولر رو زدم. 1-2 دقیقه کولر کار کرد و دما روی همان 3 ایستاده بود
    ماشین خاموش کردم و مجدد روشن کردم.دما روی 3 بود و فن هم خاموش
    به صورت حدسی و حدودی نتیجه میشه گرفت که با زدن کولر دما بالا نرفت در حالت درجا.


    الان واقعا من دو راهی هستم. ایا واتر پمپ که نو شده ، مشکل دارد؟
    یا سرسیلندر؟!

  2. #7002
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض

    سلام
    حالا جوش نیورده
    الان واتر پمپ تست زدم. با گاز دادن ، اب خوب می چرخه و کم و زیاد میشه. به نظرم سالم هست. شرکتی بود واتر پمپ
    میگم درب رادیاتور میشه باعث این مشکل بشه؟

  3. #7003
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض

    من احساس میکنم لوله بالای رادیاتور(همان برگشت اب باید باشه) ، وقتی ماشین داغ میشه و فن میزنه. یکمی انگار توش هوا جمع میشه.یک همچین حالتی یکمی سفت میشه!!!
    الان هم که نگاه کردم، این کف آب ، به خاطر چرخش اب هست اگر اشتباه نکنم. نه قاطی کردن اب و روغن!

  4. #7004
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    دوستان به نظرتون مصرف موتور 6 سیلندر 3.0 در شهر و پر از چراغ خطر چند باشه خوبه
    نو نباشه

  5. #7005
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    دوستان به نظرتون مصرف موتور 6 سیلندر 3.0 در شهر و پر از چراغ خطر چند باشه خوبه
    نو نباشه

  6. #7006
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض

    والا من نمیدانم چی کار کنم
    اگر خراب هست و از واشر هست ببرم تا درست کنن
    اگر نیست یک فکری دیگه بکنیم. چون اگر از واشر نباشه. با این وضع اتفاقا واشر میزنه!!
    الکی موتور پیاده کنیم بع داز ماشین نباشه که ظلم خالی هست!!!
    حداقل پول بابت تعمیر چیزی بدیم که نیاز باشه. نه الکی

    - - - Updated - - -

    والا من نمیدانم چی کار کنم
    اگر خراب هست و از واشر هست ببرم تا درست کنن
    اگر نیست یک فکری دیگه بکنیم. چون اگر از واشر نباشه. با این وضع اتفاقا واشر میزنه!!
    الکی موتور پیاده کنیم بع داز ماشین نباشه که ظلم خالی هست!!!
    حداقل پول بابت تعمیر چیزی بدیم که نیاز باشه. نه الکی

  7. #7007
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,621

    پيش فرض

    من احساس میکنم لوله بالای رادیاتور(همان برگشت اب باید باشه) ، وقتی ماشین داغ میشه و فن میزنه. یکمی انگار توش هوا جمع میشه.یک همچین حالتی یکمی سفت میشه!!!
    الان هم که نگاه کردم، این کف آب ، به خاطر چرخش اب هست اگر اشتباه نکنم. نه قاطی کردن اب و روغن!
    تا جایی که من اطلاع دارم، واشر سرسیلندر یا سالم هست و یا سوخته.
    اگر سالم باشه که مشکلی برای ماشین وجود نداره، و در صورت سوخته شدن، موارد مختلفی مثل قاطی شدن آب با روغن موتور، کمپرس زدن در رادیاتور، بد کار کردن و گرم کردن موتور ، کم شدن مقدار روغن، بخار شدن روغن، ورود روغن در رادیاتور و بخار آب در اگزوز و موارد اینچنین رخ میده.
    چیزی که در مورد ماشین شما متوجه شدم اینه که فن ظاهرا به موقع کار میکنه ولی فشار نسبتا زیادی به موتور وارد میشه که ممکنه بخاطر تنظیم بد و یا مشکلاتی در شمع و احتراق باشه.
    واشر سرسیلندر ماشین شما مشکلی نداره چون هیچکدام از این نشانه ها را نداشته.
    اگر آب بشدت گرم بشه، جنت بالای رادیانور سفت میشه و در این صورت باید به دنبال دلیل گرم شدن باشید ( دیر روشن شدن فن، سرعت کم فن، کمبود آب رادیاتور، خرابی رادیاتور یا درب رادیاتور،کثیف بودن رادیاتور، نشت آب در سیستم خنک کننده ، گیر کردن ترموستات، و موارد اینچنینی)
    حرارت روی 95 و 96 هم بالا است و طبیعتا جنت بالای رادیاتور هم سفت میشه. با کولر خنکتر کار میکنه چون با زدن کولر، فن رادیاتور بصورت یکسره و با سرعت بالا کار میکنه
    کف داخل رادیاتور به دلیل سرعت بالای چرخش آب یا کیفیت مواد ضد زنگ/ جوش و اینجور مسائل هست. اگر واشر سرسیلندر ایراد داشته باشه باید دنبال علامتهایی که قبلا توضیح دادم باشید.



  8. این کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #7008
    آخر فروم باز ArashMiniStar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    IR/MASHHAD
    پست ها
    3,661

    پيش فرض

    بچه ها یک سوال
    سولفاته زدن بست باطری ماشین میتونه از کهنگی باطری باشه؟ این باطری ماشین من عمرشو کرده ولی فعلا ک تو استارت زدن مشکلی نداشته (ک بخاطر ضعیف بودن باطری باشه).تا حالا چند بار ب مشکل خوردیم با روشن کردن ماشین (206) ک از اخر فهمیدیم هر چی بوده از بست و سولفاته زدنشه!
    هم باطری هم دینام نشون دادم باطری ساز گفت اوکی هستن البته باطری دیگه اخر کارشه.
    حالا من موندم این سولفاته زدن ک باید مرتب تمیزش کنم علتش چیه؟!؟
    راستی این لامپ ساعت 206 ک 3 تا هستن اگه خود لامپا نه کل ساعت و نوشته ها کل روز روشن باشن باطری ضعیف میکنن؟فکر کنم 5 ولته 1.2 وات

  10. #7009
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    6,351

    پيش فرض

    تا جایی که من اطلاع دارم، واشر سرسیلندر یا سالم هست و یا سوخته.
    اگر سالم باشه که مشکلی برای ماشین وجود نداره، و در صورت سوخته شدن، موارد مختلفی مثل قاطی شدن آب با روغن موتور، کمپرس زدن در رادیاتور، بد کار کردن و گرم کردن موتور ، کم شدن مقدار روغن، بخار شدن روغن، ورود روغن در رادیاتور و بخار آب در اگزوز و موارد اینچنین رخ میده.
    چیزی که در مورد ماشین شما متوجه شدم اینه که فن ظاهرا به موقع کار میکنه ولی فشار نسبتا زیادی به موتور وارد میشه که ممکنه بخاطر تنظیم بد و یا مشکلاتی در شمع و احتراق باشه.
    واشر سرسیلندر ماشین شما مشکلی نداره چون هیچکدام از این نشانه ها را نداشته.
    اگر آب بشدت گرم بشه، جنت بالای رادیانور سفت میشه و در این صورت باید به دنبال دلیل گرم شدن باشید ( دیر روشن شدن فن، سرعت کم فن، کمبود آب رادیاتور، خرابی رادیاتور یا درب رادیاتور،کثیف بودن رادیاتور، نشت آب در سیستم خنک کننده ، گیر کردن ترموستات، و موارد اینچنینی)
    حرارت روی 95 و 96 هم بالا است و طبیعتا جنت بالای رادیاتور هم سفت میشه. با کولر خنکتر کار میکنه چون با زدن کولر، فن رادیاتور بصورت یکسره و با سرعت بالا کار میکنه
    کف داخل رادیاتور به دلیل سرعت بالای چرخش آب یا کیفیت مواد ضد زنگ/ جوش و اینجور مسائل هست. اگر واشر سرسیلندر ایراد داشته باشه باید دنبال علامتهایی که قبلا توضیح دادم باشید.


    سپس فراوان از پاسخ
    یکی میگه کمپرس چک کن. شاید کمپرس رد کرده. من هیچ اطلاعی از کمپرس و تخته چک کردنش ندارم. اصلا نمی دانم دستگاه داره و باید پیش کی رفت??
    یک سوال. ممکن هست موتور،فن ضعیف باشه و دور کند خنک نکنه و نیره بالا تا دور تند روشن بشه? چطور میشه از این موتور فن مطمئن شد? پیام نشون میده??
    Last edited by Life24; 04-10-2015 at 16:53.

  11. #7010
    آخر فروم باز alone one's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,688

    پيش فرض

    دوستان مدتیه تو صندوق عقب من زمانیکه بارون میاد آب جمع میشه
    کسی این مشگلو داشته؟چیکار باید بکنم؟
    پراید 131

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •