سلام
اگه روغنی هست پس سیستمش مثل ترمز ماشین هست و مخزن روغن باید داشته باشه
لوله ی روغن رو که به سیستم ترمز چرخ وصل شده دنبال کنین میرسه به مخرن روغن
معمولاً کنار دسته ی ترمز روی فرمان یا کنار چرخ هست
سلام
اگه روغنی هست پس سیستمش مثل ترمز ماشین هست و مخزن روغن باید داشته باشه
لوله ی روغن رو که به سیستم ترمز چرخ وصل شده دنبال کنین میرسه به مخرن روغن
معمولاً کنار دسته ی ترمز روی فرمان یا کنار چرخ هست
روی فرمان که مخزن دیسک جلو هستش.
ولی شنیدم مخزن دیسک عقب زیر زین یه دریچه پلاستیکی با 2 تا پیچ داره باید برم بازش کنم چک کنم.
اینجا هیچکس پیشرو 135 نداره ظاهرا ...!!!
سلام به همگی.
دوستان برای تعویض روغن موتور سیکلت صفری که در حال طی کردن مراحل آبندی است کافیه که فقط پیچ تخلیه را باز کنیم یا باید از پمپ هوا هم استفاده کنیم. ( منظورم اینه که آیا مقداری روغن بالاخره بین چرخدنده ها می ماند یا خیر؟ و یا آیا پلیسه های ناشی از نو بودن چرخدنده ها آیا در داخل گیربکس باقی می مانند؟)
دوستان عزیز کسی لطف کنه و مراحل تعویض روغن رو به صورت اصولی توضیح دهد. ( چون خیلی تاکید می کنند که روغن نباید زیاد از حد ریخته شود به خاطر این از دوستان می خوام که لطف کنند و مراحل دقیق تعویض روغن موتور را توضیح دهند.)
با تشکر
سلام من یه هاتف 150 دارم چند تا سوال داشتم .
1. چند روزه متوجه شدم وقتی درجا بهش گاز میدی خیلی میلرزه جا بجا میشه میره عقب به نظرتون نیاز به تعمیر اساسی داره .
2. یه سال شده در زمان حرکت موتور مثل مثل ماشین زوزه داره اینو باید چیکارش کرد.
3.زمانیم که در جا کار میکنه گاهی صدای کوپ کوپ از موتور میاد.
ممنون میشم جواب بدین.
برای تعویض روغن روش خاصی نداره فقط پیچ زیر موتورو باز کنین . یا برا اینکه ببینین پریسه چیزی توی روغن بوده پیچ کنار لیور دنده (پیچ بزرگ) رو بازکنین و فیلتر پشتشو تمیز کنین..
موفق باشین
با سلام
وقتی با هوندا 125 و با دنده 4، دور موتورم می رسه به 9 هزار، سرعت تازه 70 هست.
این طبیعیه یا نه؟
می ترسم دور موتور رو از 10.5 بیشتر کنم.
و بنابراین بالای 80 کیلومتر نمی تونم باهاش برم.
آیا موتور من مشکل داره؟
و اگر داره چیه؟
هیچکی نمی دونه!؟
ای بابا!!
سلام
بنده چند احتمال میدم
خرابی نشانگر دور موتور
تمام شدن صفحه کلاچ و لزوم گاز دادن زیاد برای بالا رفتن سرعت
برای چک کردن آمپر دور موتور , یستاده , خلاص کنین کمی گاز رو بگیرین و صدا رو مقایسه کنین با یک موتورسیکلت مشابه با همون دور موتور .
اگر آمپر دور موتور سالمه پس به احتمال زیاد صفحه کلاچ تموم شده خصوصا اگر که موقع حرکت , انجین گاز میخوره و موتور با شتاب کم سرعت میگیره
اگر نیرو با تسمه منتقل میشه به چرخ عقب , ممکنه تسمه شل باشه
با سلا م و تشکر بابت وقتی که صرف حل مشکلمون میکنید من یه موتور کثیر رس150cc دارم واسه تعویض سیمکشی مشکل دارم اگه زحمتی نیست راهنماییم کنید که کدوم سیم به کجا وصل میشه ممنون میشم
سلام و خوش آمد به شما
مشکلش چیه ؟ کجای موتور ایراد داره ؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)