نه تو درجه سختی super-star هنوز هم به اندازه PES 2015 پاس های عمقی چه زمینی و چه هوایی سخت رد میشه و نیاز به تصمیم گیری برای ارسال پاس در کسری از ثانیه داره (split second decision making) که البته تو این درجه سختی به نظر من منطقی هست چراکه به عنوان مثال تو حالت واقعی جلوی بهترین دفاع های دنیا حتی بهترین تیم های تهاجمی تو ۹۰ دقیقه چند بار می تونن تک به تک بشن که ما تو ۱۰-۱۵ دقیقه زمان هر بازی بتونیم؟
دوربین default دمو PES 2016 همون dynamic wide هست که شبیه به دوربین wide شماره قبلی بازی هست با این تفاوت که زوم,ارتفاع و زاویه اش customize شده و باعث میشه در هنگام بازی به تمامی عرض زمین تسلط داشته باشی اما بهبود اصلی اینجاست که تو PES 2015 برای من چند باری پیش اومد که وقتی پاس خیلی بلند و محکمی رو مستقیم از دفاع به حمله میفرستی دوربین جا بمونه اما دوربین جدید PES 2016 سرعت حرکتش با توپ هماهنگی بسیار بهتری داره و با سرعت بیشتری مسیر حرکت توپ رو دنبال می کنه
