تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 3 از 3 اولاول 123
نمايش نتايج 21 به 28 از 28

نام تاپيک: Gone Home

  1. #21
    حـــــرفـه ای Arrowtic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    Westeros
    پست ها
    6,982

    پيش فرض

    بازیو چند روزی میشه دان کردم...ولی اولش رعد و برقرو زد فازم عوض شد :|

    ذهنم رفت سمت بازی slender تا همون اول که کلیدو پیدا میکنی و میری تو خونه دیگه گرخیدم برم :|

    ولی مثل اینکه ترسناک نیست
    فضاش ترسناکه ولی بازی چیزی برای ترسیدن نداره به جز همون حدس هایی که آدم هی در طول داستان میزنه که نکنه اتفاق بدی برای خانواده افتاده باشه .
    توی زیرزمین که برید صدای بارون عین صدای پائه ، من به شخصه داشتم سکته میزدم و فکر میکردم یکی طبقه بالاست ! 5 دقیقه طول کشید تا بفهمم بارونه !

  2. این کاربر از Arrowtic بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #22
    پروفشنال ye adam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    801

    پيش فرض

    فضاش ترسناکه ولی بازی چیزی برای ترسیدن نداره به جز همون حدس هایی که آدم هی در طول داستان میزنه که نکنه اتفاق بدی برای خانواده افتاده باشه .
    توی زیرزمین که برید صدای بارون عین صدای پائه ، من به شخصه داشتم سکته میزدم و فکر میکردم یکی طبقه بالاست ! 5 دقیقه طول کشید تا بفهمم بارونه !
    تو اون 5 دقیقه قیافت دیدنیه

  4. این کاربر از ye adam بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #23
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    بازی خیلی خوبی و خلاقانه ای بودش
    این مدل بازی ها کلا داستان محورن و اگه کسی براش داستان مهم نباشه اصلا از این بازی ها لذت نمی بره
    سبک بازی هم جالبه که دیدم توی ویکی Visual Novel هست که جزو همون ادونچر قرار می گیره
    کلا فکر کنم بیشتر امتیازهای بالای بازی به خاطر همین داستان عالی بازیه و ریزه کاری هایی که در اون وجود داره و گیمر با کنجکاوی و هوش خودش می تونه اونا رو پیدا کنه

    ولی دیگه امتیاز بعضی از سایت ها یکمی عجیبه به خصوص گیم اسپات
    کلا گیم اسپات توی یه سال شاید به یکی دو تا بازی هم 9.5 نده و حتی کل تاریخش هم نگاه کنید به تعداد بازی زیادی 9.5 یا بالاتر نداده و الان این بازی می تونه از این لحاظ توی اون رده های اول قرار بگیره!

  6. 4 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #24
    اگه نباشه جاش خالی می مونه your_star's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    City Of The RAIN
    پست ها
    426

    پيش فرض

    بازی خیلی قشنگ بود.
    و البته پایان خیلی دلگیری داشت برام.

      محتوای مخفی: سوال 
    این اشارات احضار روح چی بود تو بازی؟فقط بحث القا ترس بود؟

  8. #25
    اگه نباشه جاش خالی می مونه bigarash's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    Tabriz
    پست ها
    346

    پيش فرض

    من پریشب این بازی رو تموم کرد، خیلی خوب بود، نه نه ببخشید فوق العاده بود!

  9. #26
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2012
    پست ها
    21

    پيش فرض

    یه هفته طول کشید بازی رو تموم کردم ) اگه زودتر این تاپیک رو میدیدم نیم ساعته تموم بود :|
    داستانش بد نبود
    حوصله نداشتم نامه ها و متن ها که پیدا می کردم رو کامل بخونم ، خیلی هاشم که اصلا خوانا نبود نخوندم :| نمی دونستم میشه فونت ها رو تغییر داد :( ولی صدای سم خیلی شمرده و قابل فهم بود
    اگه بازی این قدر واسه من طول نمی کشید احتمالا ازش بیشتر لذت می بردم ولی یه ذره ادیت شدم مخصوصا واسه کلید اتیک و رمز گاوصندوق زیرزمین هر چند فکر نکنم گاوصندوق زیرزمین اصلا تاثیری تو پیشرفت بازی داشت فقط یه سری مسائل رو فکر کنم روشن می کرد ، یادم نمیاد اصلا توش چی بود )))

  10. #27
    حـــــرفـه ای Arrowtic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    Westeros
    پست ها
    6,982

    پيش فرض

    بازی خیلی قشنگ بود.
    و البته پایان خیلی دلگیری داشت برام.

      محتوای مخفی: سوال 
    این اشارات احضار روح چی بود تو بازی؟فقط بحث القا ترس بود؟
      محتوای مخفی: مخفی 
    القای ترس که نه ، اونا جوگیر بازیای دختر کوچیکه خانواده بودن : دی

    یه هفته طول کشید بازی رو تموم کردم ) اگه زودتر این تاپیک رو میدیدم نیم ساعته تموم بود :|
    داستانش بد نبود
    حوصله نداشتم نامه ها و متن ها که پیدا می کردم رو کامل بخونم ، خیلی هاشم که اصلا خوانا نبود نخوندم :| نمی دونستم میشه فونت ها رو تغییر داد :( ولی صدای سم خیلی شمرده و قابل فهم بود
    اگه بازی این قدر واسه من طول نمی کشید احتمالا ازش بیشتر لذت می بردم ولی یه ذره ادیت شدم مخصوصا واسه کلید اتیک و رمز گاوصندوق زیرزمین هر چند فکر نکنم گاوصندوق زیرزمین اصلا تاثیری تو پیشرفت بازی داشت فقط یه سری مسائل رو فکر کنم روشن می کرد ، یادم نمیاد اصلا توش چی بود )))
    اگه همه متن ها رو نخونید و اون صندوق ها رو هم وا نکنید خیلی مطالبو از دست می دید . روند اصلی داستان فقط جریانات سم رو میگه و حرفی خاصی از پدر و مادر خانواده ، دوست دوران کودکی سم و عموی پدر خانواده(ساکن قبلی خونه) نمیزنه و جزیانات اینا رو از همون نوشته ها متوجه میشید .

  11. #28
    حـــــرفـه ای m.beh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    1,089

    پيش فرض

    من این بازیو چند ساعته تموم کردم اومدم نظرمو بدم
    چون حوصله استفاده از اسپویلر ندارم یه جوری می گم سپویل نشه اما اگر خیلی حساسید به نظرم ادامه ندید خوندنو
    خوب اول اینکه بازی مستقل بود پس توقعمو یه دره اوردم پایین و اگر نه که اصلا قابل بحث نبود خیلی
    کلا از بازی خیلی خوشم نیومد و به نظرم اینکه بهش یه مقدار توجه شده به خاطر موضوعی بوده که داشته یعنی موضوعش به طور کلی الان این موضوع کلی این داستان رو بورسه و هر اثر هنری ای بسازند با این موضوعات مطمئنا بهشون توجه می شه مثل اینکه یه مدت بود که هر مقاله ی کاری چیزی توش اسم نانو بود رو بورس بود برای کارا علمی الانم تو شاید بشه گفت دهه اخیر هر کاری با موضوع همین بازی باشه بهش توجه می شه یه جورایی تبلیغ و عادی سازیه
    دوم اینکه ایده بازی جالب بود ابنکه تو یه خونه ای بگردیم و چیز می ز کشف کنیم اما به نظرم فقط ایده جالب بود خوب اجرا نشده بود می تونست خیلی بهتر اجرا بشه شبیه یه دمو از کاری که می شه کرد بود
    درسته که به خیلی چیزا می شد دست بزنی ولی نهایتا چیزی گیرت نمیومد. جنس اجناس مختلف فرق نداشت مثلا لیوان شیشه ای با کتاب فرقی نداشت می نداختیشون زمین لیوان نمی شکست توجه به جنس اجناس می تونست بازی رو طبیعی تر کنه. یعنی بیشتر برای من این رو نشون مس داد که یه خونه ای که یکی طراحی کرده مثلا با تریدی مکس رو توش بچرخم و یه نگاهی به طراحی طرف بکنم به جای اینکه حس بازی و زندگی رو بده.
    با اینکه منو هدایت می کرد که اول از اینجا دیدن کن بعدا از اونجا زیاد حال نکردم بشتر دوست داشتم که معلوم نباشه چی به چیه و تکه های مختلف از اول و آخر و وسط کشف شه خودم بچسبونمشون به هماینجوری بازی منطقی تر هم می شد.
    داستانم که گفتم زیاد خوب نبود تکراری بود من از وسط قضیه فهمیدم از چه قراره کلی فیلم ها و سریال ها همین دقیقا همین موضوع و همین جوری دنبال کردند می تونست خیلی موضوع جداب تری داشته باشه.می تونست معما های بهتری داشته باشه. همونطور که گفتم اگر به ترتیب داستان روایت نمی شد همون می تونست معما ساز باشه. البته از انکه داستان داییه جزو اصلی ماجرا نبود و اختیاری خوشم اومد می تونست بیشتر از این حالت استفاده کنه. یه ذره هم احساس کردم تو خود روایت داستان هم مشکلاتی هست اما خوب اونو خیلی از بازی ساز های بزرگ هم ممکنه داشته باشند بالاخره آدمه دیگ جایز الخطا
    ایکه می گم می تونست خیلی بهتر از این حتی با همین داستان درست بشه خرج زیادیم نداشت مثلا اینکه تو هر اتاقی که یک عدد ضبط بود حتما یک نوار هم بود در صورتی که لزومی نداشت اینطور باشه می تونست برخی جاها نوار باشه برخی جاها ضبط و تنها وسیله ای که می تونستی باهاش کاری بکنی فط همین بود در صورتی که می شد با خرج کم خیلی چیزای دیگه بهش اضافه کرد. من به عنوان یک بازی ازش راضی نیستم اما به عنون یک دمو که نشون بده بازی های آینده می تونند چی بشند بد نبود

صفحه 3 از 3 اولاول 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •