آقا من یه هفته adsl از عصر تلکام سفارش دادم با اینکه قول 2-3 روز دادن رانژه نشده امروز زنگ زدم گفت مرکز مخابراتی کوثر و استقلال اعلام کابل برگردان کردن! راست گفته؟؟
بعد جالبتر خط تلفن ما چند روزه قطع شده به 117 یا 17 ک زنگ میزنیم هر دفعه یه چیزی میگه یه بار میگه مامور میفرستیم یه بار میگه مشکل نرم افزاریه با آخر گفت adsl سفارش دادین؟ گفتم آره گفت از همونه ساعت 7 درست میشه ک نشدحالا سوالم اینه ک قعطی تلفن با راه اندازی ADSL ربطی داره؟؟؟؟



حالا سوالم اینه ک قعطی تلفن با راه اندازی ADSL ربطی داره؟؟؟؟
جواب بصورت نقل قول

هم بهت میگن چه تعرفه ای بگیری هم کدوم تعرفه ها شبانه داره یا مودم داره و.... !من یک بار زنگ زدم 10-15 دقیقه باهاش صحبت میکردم