به تنظيم دهانه شمع خريداري شده نميشه اطمينان كرد و بايد خودتون دست بكار بشيد .
دقت كنيد كه بحث مرتبط با شمع سوزني است نه شمع نور فابريك ماشين .
تنظيم گپ شمع (فاصله بين دو تا دهنه )چندين راه داره : با فيلر0.9 ،باشاخك هاي پشت كوليس ، ضخامت يك تيغ اره آهن بر 0.5ميليمتر است كه اگه دوتاش رو روهم بزاريم ميشه يك ميليمتر.
(در انجمن تيونينگ تاك - كلوپ سمند ) دقيقاً روش تصحيح هواكش اي اف 7 همراه با عكس توضيح داده شده است
موفق



جواب بصورت نقل قول
. باید چیکار کنم؟ یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که وقتی چراغ بنزینم روشن میشه ماشین پت پت میکنه انگار میخواد خاموش شه! اون روز سکته کردم تا رسیدم پمپ بنزین با این وضعیت! به نظرتون گیج بنزینم خرابه؟
، بنابراین باید یک مقدار دانش نگهداری نسبت بهش رو زیاد کنیم (به شخصه خودم نسبت بهش خیلی بی سواد بودم و هستم و اگر یک نفر پیدا بشه و این سورن خسته من رو بخره این بار اگر EF بگیرم حتما قبل از استفاده رسمی مدرک کارشناسی ارشد EF7 رو می گیرم!!!)
وقتی هم که به یک چهارم آخر می رسه یک بار خیلی زود چراغ بنزین روشن میشه یک بار خیلی دیرتر روشن میشه، کلا اگر مالتی پلکس هست ماشین شما (که 95درصد میگم مالتی پلکس هستش) باگهای ریز نرم افزاری زیاد داره یکیش همین خطای درجه باک هستش، (یکی دیگه جلو پریدن ساعت نمایشگر مالتی هستش) توی مراجعاتم به نمایندگی هیچ وقت راجع بهش هیچی نگفتم، از ترس اینکه با آپدیت برنامه مربوط به این قسمت از ماشین یک جای دیگه خراب نشه
