تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: راهنمایی فیوز پژو

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    14 راهنمایی فیوز پژو

    سلام به همه دوستام در این انجمن
    این اولین فعالیت منه
    ____
    ماشین پژو اس ال ایکس 91 با موتور تی یو5 هست، تو پارکینگ متوجه شدم چراغ های مه شکن جلو و چراغ دنده عقب از کار افتاده ولی باقی چراغا درست کار میکنن، چراغای مه شکن و دنده عقب رو تست کردم سالم هستن و نسوختن، سوال اینه که فیوز مربوطش کدومه و اگر از فیوز نبود مشکل چی میتونه باشه؟

  2. #2
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    بهترن راه اینه که در کاتالوگ پیدا کنید چون این سری مالتی پلکس هستند

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    پيش فرض

    متاسفانه دفترچه در دسترس نیست، از دوستان کسی به این مشکل برنخورده؟

  4. #4
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    فیوز های
    F33
    F35
    F37
    برای این موتور رو چک کنید

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    پيش فرض

    تمام فیوز ها سالم هستن، یادمه ولم مربوط به مه شکن جلو رو که پیچوندم(دسته راهنما) خاموش نشد، موتور و روشن خاموش کردم خاموش شد، فرداش دیگه مه شکن های جلو روشن نشد! از همون موقه چراغ دنده عقب (چراغای سفبد) هم دیگه روشن نمیشه، رله یا چیزی هست که ممکنه خراب شده باشه!واقعا گیج شدم، دلمم نمیخواد پیش باطری ساز و مکانیک برم(واقعا برای باطری ساز و مکانیک محلمون متاسفم)

  6. #6
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    تمام فیوز ها سالم هستن، یادمه ولم مربوط به مه شکن جلو رو که پیچوندم(دسته راهنما) خاموش نشد، موتور و روشن خاموش کردم خاموش شد، فرداش دیگه مه شکن های جلو روشن نشد! از همون موقه چراغ دنده عقب (چراغای سفبد) هم دیگه روشن نمیشه، رله یا چیزی هست که ممکنه خراب شده باشه!واقعا گیج شدم، دلمم نمیخواد پیش باطری ساز و مکانیک برم(واقعا برای باطری ساز و مکانیک محلمون متاسفم)
    این مورد که دو چیز نا مربوط با هم روشن نمی شند می تونه از قاطی کردن سیستم مالتی پلکس باشه
    به مدت 24 ساعت اگه می تونید و اگر نه یک شب تا صبح بست باتری رو بردارید تا شاید ریست بشه
    اگر نشد به متخصص برق و نه برقکار و تنظیم موتور مراجعه کنید تا چک کنه

  7. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    پيش فرض

    کسری جان ممنون از پاسخ های بی دریغت
    به نظر راهکار مناسبی باشه، فردا که اداره نمیرم، از صبح تا شب بست منفی باطری رو باز میکنم

  8. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    پيش فرض

    آقا ...یه شب تاصبح منفی باطری قطع بود، امروز صبح که وصل کردم و تست کردم اتفاقی نیفتاد! اصلا دوس ندارم برم پیش مکانیک و متخصص برق و این چیزا
    خیلی اذیت شدم، یکبار ماشین بردم برای سرویس انژکتور، کارش که تموم شد گفت استارت بزن، زدم دیدم ماشین داره جیغ میکشه، گفت خاموش کن دستمالم افتاده لایه تسمه دینامت ، تسمت برگشته برو پیش مکانیک بگو برش گردونه! رفتم برش گردوند و مکانیکه گفت تسمت مرخص شده فردا بیا عوض کن، پیش مکانیکا میرفتم برای ماشین قبلی، پیچ کم میاورد طرف، دروغ میگفت که از اول نداشته، موقع شستن ماشین همون پیچ هارو از این ور و اون ور ماشین پیدا میکردم!!! از این شیرین کاریا زیاد دیدم!

  9. #9
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    آقا ...یه شب تاصبح منفی باطری قطع بود، امروز صبح که وصل کردم و تست کردم اتفاقی نیفتاد! اصلا دوس ندارم برم پیش مکانیک و متخصص برق و این چیزا
    خیلی اذیت شدم، یکبار ماشین بردم برای سرویس انژکتور، کارش که تموم شد گفت استارت بزن، زدم دیدم ماشین داره جیغ میکشه، گفت خاموش کن دستمالم افتاده لایه تسمه دینامت ، تسمت برگشته برو پیش مکانیک بگو برش گردونه! رفتم برش گردوند و مکانیکه گفت تسمت مرخص شده فردا بیا عوض کن، پیش مکانیکا میرفتم برای ماشین قبلی، پیچ کم میاورد طرف، دروغ میگفت که از اول نداشته، موقع شستن ماشین همون پیچ هارو از این ور و اون ور ماشین پیدا میکردم!!! از این شیرین کاریا زیاد دیدم!
    متاسفانه موارد اینجوری زیاده
    این که هر دو ی این چراغ ها با هم مشکل دار شدند شک بر انگیز شده
    در محل سکونتتان ممکنه جایی رو پیدا کنید که بصورت تخصصی سیستم برق مالتی پلکس رو چک می کنند که به اصطلاح می گند بنز و بی ام دبلیو هم اونجا می برند و یا نمایندگی که مطمئن هستید بلده
    برای پراید دیدم که مشکل موتور برف پاکن رو چون یکبار عوض کرده بود و جواب نداده بود نزدیک بود کل داشبورد و با دسته راهنما و اینجور چیزا عوض کنه که با اصرار قاطعانه من دوباره موتور نو رو عوض کرد و درست شد

  10. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    پست ها
    6

    پيش فرض

    پس شما هم داستان داشتین با این مکانیک ها
    فکر نمیکنم سیستم ماشین مالتی پلکس باشه، موتور ماشین ماله تیپه 5 هست، تو محلمون تعریف یه متخصص 206 رو زیاد شنیدم ، فکر کنم پیش اون ببرم بهتر باشه، چراغ ایربگمم نشون بدم چون روشنه"این مورد مدتهاست که روشنه

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •