تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 18

نام تاپيک: سرویس اینترنت ADSL با کارکرد تلفن رابطه عکس داره!

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AFSORDEH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    239

    پيش فرض سرویس اینترنت ADSL با کارکرد تلفن رابطه عکس داره!

    با درود........

    از اوایل خرداد ماه امسال که کدهای مراکز مخابراتی داخل استان اصفهان حذف شد و کد استانی (031) جایگذین اونها شد عملیات چندین باره روی خطوط تلفن انجام شد که بارها باعث قطعی خطوط تلفن بطور مقطعی شد.

    کمی قبل از اینکه کد استانی جایگذین بشه، یک قطعی تلفن چندین روزه اتفاق افتاد، ولی سرویس اینترنت adsl برای من همچنان کار میکرد!، زمانی که مشکل تلفن برطرف شد سرویس اینترنت کلا قطع شد. با شرکت تماس گرفتم زمانی که مسئول مربوطه به شرکت به مخابرات مراجعه میکنه و مشکل سرویس اینترنت برطرف میشه، تلفن قطع میشه، و وقتی که برای قطعی خط تلفن به مخابرات اعلان خرابی میکنیم و تلفن وصل میشه، سرویس اینترنت فورا قطع میشه!


    و این روند جالب و البته آزار دهنده همچنان ادامه دارد! چندین بار به خواست خانواده به سیستم اعلان خرابی تلفن مخابرات تماس گرفتیم ولی به محض اینکه تلفن وصل میشه سرویس اینترنت بطور کلی قطع میشه، و بارها و بارها که به شرکت مراجعه کردم مسئولی رو به مخابرات میفرستن که با برطرف کردن مشکل اینترنت تلفن خونه قطع میشه! دیگه کل شرکت میدونن داستان سرویس اینترنت من رو با تلفن. و حتی از اینکه سرویس وایرلس بگیرم استقبال کردن.

    مسئولین شرکت یکی دو بار گفتن که مشکل شما مشکل کابل برگردون هست، و بار آخر هم گفتن که تلفن شما با سیستم جدید همسان سازی نشده. ولی تا بحال نگفتن که این مشکل تا کی ممکنه به طول بینجامه.


    یه بار هم به مخابرات رفتم که گفتن مشکل مربوط به ما نیست و شرکت مربوطه باید پیگیری کنه




    میخواستم بپرسم از دوستان کسی چنین مشکلی داشته، ؟ و مشکل از کجا میتونه باشه؟


    خیلی ممنون

  2. #2
    کاربر فعال سرویس دهنده های اینترنت Le0nard0's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    پست ها
    2,413

    پيش فرض

    به احتمال زیاد مشکل از رانژه و پورتت هست که اگه تا حالا نفهمیدن پس مشکلت حل نمیشه

  3. این کاربر از Le0nard0 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AFSORDEH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    239

    پيش فرض

    وقتی که اواخر سال 88 سرویس رو راه اندازی کردم شماره تلفنمون ثابت موند تا اینکه کدهای استانی جایگذین اون شد و برای اینجا یک 4 قبل از اون اضافه شد.

    یک هفته قبل از اینکه کد استانی رو روی کار بیارن و زمانی که داشتن اقدامات اولیه رو انجام میدادن این مشکل بوجود اومد و چندین بار همینطور تلفنو درست میشد سرویس اینترنت قطع میشد، و یا اینترنتو درست میکردیم تلفن قطع میشد. بعد از چندین بار که مسخره شدیم مسئول شرکت گفت مشکل از پورت شماست و بذارید فعلا تلفن وصل و سرویستون قطع باشه و صبر کنید تا اینکه پورتتون عوض بشه و مشکلتون برطرف بشه.

    بعد از یک هفته بالاخره سرویس شروع به کار کرد و تلفنم کار میکرد و مشکلی نبود، ولی بعد دوباره روی تلفن ها عملیاتی انجام دادن که چندین بار قطعی داشتیم، تا اینکه باز همون مشکل بوجود اومد. و این بار وقتی به شرکت مراجعه کردم مسئول بخش فنی گفت:
    شماره قبلی شما (یعنی همونی شماره 6 رقمی که قبل از تغییر کد استانی داشتیم) کابل برگردون شد، پورت جدیدتونو گذاشتیم رو شماره جدید (یعنی شماره 7 رقمی بعد از ایجاد کد استانی- که عرض کردم برای منطقه ما یه 4 به اولش اضافه شد) که اونم ظاهرا کابل برگردون شده!

    خونه ما یه شماره تلفن دیگه هم داره که وقتی اونو بردم شرکت و گفتم آیا میشه این بار پورتم رو این شماره سوار کنید گفت نه، این شماره جداست باید رانژه بشه. و امکانش نیست.


    الان هم که گفتن تلفن شما با سیستم جدید همسان سازی نشده و معلومم نیست تا کی طول بکشه درست یشه. و در کمال دلسردی جواب قاطعی نمیدن، و میگن کاری از ما ساخته نیست مربوط به مخابراته؛ شرکته خودش که ترجیح میده تلفن خونه قطع باشه و من سرویس اینترنتو استفاده کنم. ولی خب این خط شماره اصلی خونه هست و تلفن رو هم اگه 3 ماه ازش استفاده نشه کلا شمارش حذف میشه!


    Last edited by AFSORDEH; 05-08-2014 at 23:01.

  5. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Nov 2013
    پست ها
    1,096

    پيش فرض

    خب شما که یه خط تلفن دیگه داری برو برای اون اینترنت ثبت نام کن.
    با اون یکی خطت زنگ بزن 2020 تلفنی ثبت نام رو انجام بده

  6. این کاربر از zxzxcvcv بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AFSORDEH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    239

    پيش فرض

    خب شما که یه خط تلفن دیگه داری برو برای اون اینترنت ثبت نام کن.
    با اون یکی خطت زنگ بزن 2020 تلفنی ثبت نام رو انجام بده

    درود بر شما...

    عرض کردم، اون شماره رو بردم شرکت و با یه همچین حالتی () گفتن باید رانژه بشه.، و منظورشون این بود که امکانش نیست. اگه میتونستن که فورا قبول میکردن و کارمو راه مینداختن.

    ضمن اینکه مخابرات اینجا هم چند سالیه که دیگه سرویس اینترنت عرضه نمیکنه! و تقریبا همه ی کسانی که در چند سال اخیر اینترنت راه انداختن وایرلس گرفتن از شرکت های فروش اینترنتی (مگر در موارد خیلی خاص!) ---- اینو حتی یکی دو تا از مسئولین فروش شرکت های اینترنتی هم خیلی به صراحت گفتن که مخابرات چندین ساله که .......

    برا همین کسانی که اینجا سرویس ADSL دارن دو دستی چسبیدنش، چون میدونن اگه از دستش دادن باید وایرلس بگیرن. الان دیگه اگه کسی بخواد سرویس ADSL بگیره و بره پیش هر کدوم از این شرکتا اسم آدمو مینویسن توی یه لیستی که اصلا ته نداره! و میگن فعلا امکانش نیست باید صبر کنید.

    ضمن اینکه این طور که میگن اون پیش شماره ای که ما داریم اصلا از خیلی قبلترش پورتی براش وجود نداشت.




    موفق باشید....
    Last edited by AFSORDEH; 07-08-2014 at 04:41.

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hamed_totally's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    لاهیجان
    پست ها
    456

    پيش فرض

    فکر نمیکنم دلیل قطعی اینترنت شما ربطی به تغییر شماره ها داشته باشه
    چون رانژه خط یه امکان فیزیکی و سخت افزاریه ولی تغییر شماره ها و همسان سازی کد یه امکان نرم افزاری
    ولی اینکه هر ازچند گاهی قطعی اینترنت برات پیش میاد و تلفن رو قطع و وصل میکنه احتمالا مشکل پورت مخابراتیه .. معمولا با تعویض شماره این مشکل حل نمیشه چون روی همون پورت دوباره رانژه میشه شماره جدید
    مگه اینکه بتونید شرکت سرویس دهنده رو راضی کنید که براتون تعویض پورت انجام بده
    یعنی پورت فیزیکی ADSL شما رو تغییر بده

  9. این کاربر از hamed_totally بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AFSORDEH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    239

    پيش فرض

    فکر نمیکنم دلیل قطعی اینترنت شما ربطی به تغییر شماره ها داشته باشه
    چون رانژه خط یه امکان فیزیکی و سخت افزاریه ولی تغییر شماره ها و همسان سازی کد یه امکان نرم افزاری
    ولی اینکه هر ازچند گاهی قطعی اینترنت برات پیش میاد و تلفن رو قطع و وصل میکنه احتمالا مشکل پورت مخابراتیه .. معمولا با تعویض شماره این مشکل حل نمیشه چون روی همون پورت دوباره رانژه میشه شماره جدید
    مگه اینکه بتونید شرکت سرویس دهنده رو راضی کنید که براتون تعویض پورت انجام بده
    یعنی پورت فیزیکی ADSL شما رو تغییر بده
    نمیدونم، آخه قبل از اینکه کدها همسان سازی بشه و استانی بشه شرکت از طریق پیامک اطلاع رسانی کرده بود که،: به دلیل توسعه زیرساخت ها ممکنه برای مدت 10 روز خطوط تلفن و همچنین سرویس شما قطع بشه، با این وجود وقتی که تلفن ها قطع شد سرویس اینترنت من هنوز کار میکرد! ، ولی به محض اینکه تلفن درست شد و بکار افتاد، اینترنت قطع شد.

    همونطوری که عرض کردم یک بار با تغییر پورت درست شد، ولی متاسفانه باز هم به دلیل توسعه های زیرساختی مجدد! باز به حالت سابق بازگشت. و این بار دیگه شرکت سرویس دهنده، صحبتی از پورت ها نمیکنه و صراحتا میگه مشکل از ما نیست.



    مسلما مشکل ما اتفاقی و ساده نیست و به این شکل نیست که اینترنت گاهی قطع و وصل بشه و تلفنو قطع و وصل کنه، مشکل اینه که وقتی که گزارش خرابی در مورد هر کدوم (تلفن یا اینترنت) میدیم، به محض اینکه یکی درست بشه اون یکی بطور کلی قطع میشه.



    الان چند روزیه که شرکت سرویس اینترنتو وصل کرده و تلفنمون قطع هست. همین امروز یکی از اعضای خانواده به شرکت مخابرات رفت و مشکل رو با مدیر اون در میان گذاشت. اون هم طبق معلوم گفت مشکل از شرکتی هست که ازش سرویس میگیرید. از اون طرف شرکت هم میگه مشکل از مخابرات کاری از ما ساخته نیست.

    ولی عجیبه که در طی این روزهای گذشته که چندین بار با شرکت تماس گرفتم و پرسیدم این وضعیت تا کی ادامه داره، همش گفتن رسیدگی میکنیم ولی هیچ کاری نکردن!!! شاید میدونن مشکل از کجاست و امکان درست کردنشو ندارن (مثلا امکان تغییر پورت رو ندارن و برای همین بهونه میارن میگن کابل برگردون شده و اینا.... ) و با شاید واقعا کاری ازشون ساخته نیست، به هر حال به نظر میرسه ترجیح میدن کاری نکنن و مثل الان، سرویس اینترنتم وصل بمونه و تلفن خونه قطع باشه و میخوان با این بی اعتنایی ها وقت بخرن! مشکل اینجاست که علاوه مشکلاتی که برای امکان سرویس دهی ADSL اینجا وجود داره، مخابرات لعنتی اینجا هم با شرکت ها چندان همکاری نمیکنه!


    به هر حال، تصمیم من برای خرید یک سرویس وایرلس داره قطعی تر و جدی تر میشه/
    Last edited by AFSORDEH; 10-08-2014 at 12:50.

  11. #8
    کاربر فعال انجمن سرویس های آنلاین mohammadi_4u's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    خراسان جنوبی
    پست ها
    1,042

    پيش فرض

    من مشکل همینطوری دارم و هنوزم حل نشده حتی شدیدتر!
    کالر ایدی هم از کار افتاده و اینکه وقتی شکایت نوشتم به سازمان .جواب امد دستگاه مخابرات منطقه شما مشکل داره و فعلا قطعاتش نیست!!! هشت ماهه مهندسا میان و میرن داد بیداد فرقی نکرد داداش.خط جدا گرفتم.

  12. این کاربر از mohammadi_4u بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #9
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    3,485

    پيش فرض

    چرا بجای اینکه وایرلس تهیه کنید یک خط تلفن جدید برای استفاده برای تماس در خونه نمیگیرید؟(اگر امکانش هست)
    یا از همون شماره دومی که میگید دارید استفاده نمیکنید؟ و این خط مشکلدار رو کامل به ADSL اختصاص نمیدید؟


    تلفن رو هم اگه 3 ماه ازش استفاده نشه کلا شمارش حذف میشه!
    نه همچین چیزی نیست ، دستکم برای من که نبوده و بارها خط های تلفن شرکتی بوده که ماه ها ازشون استفاده نکردیم و فقط مالیات و عوارض(همون دو سه تومنی که روی قبض میاد) رو دادیم و تلفن قطع نشده، چه برسه به اینکه شماره حذف بشه...الان خودم هم یک خط دارم یک سال و نیمه استفاده نشده و حتا سیم کشی داخلیش رو انجام ندادم ولی به همون شکل که گفتم قطع نشده و شماره اش برقراره...برای من که اینجوری بوده.

  14. این کاربر از Arash4484 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    کاربر فعال سرویس دهنده های اینترنت Le0nard0's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    پست ها
    2,413

    پيش فرض

    درخواست جمع آوری بده دوباره رانژه کن

  16. این کاربر از Le0nard0 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •