دوستان من حوصله خوندن کل صفحات رو ندارم و فقط تجربه خودم از خرید از دیجی کالا رو میگم:
من یه لپتاپ Z510 با گارانتی و بدون بیمه بدنه از دیجی کالا خریدم. ولی وقتی ویندوز 8.1 نصب کردم، همه چیزش اوکی بود. فقط بعضی وقتا لپتاپ رو ریستارت میکردم، بالا نمیومد و روی آرم Lenovo گیر میکرد و باید با دکمه خاموش/روشنش میکردم.
خلاصه بگم که من روز جمعه لپتاپ رو تحویل گرفته بودم و تا جمعه ی بعدیش مهلت 7 روزه داشتم. بعد از چند بار ویندوز عوض کردن دیدم بازم درست نشد و روز پنجشنبه ( ششمین روز) تماس گرفتم و مشکلم رو گفتم. به من گفتن که لپتاپت هر مشکلی که داره، روی فاکتور خرید بنویس و بفرست.
هر مشکلی که داشت نوشتم و روز شنبه( هشتمین روز) لپتاپ رو فرستادم براشون.
بعد از دو روز تماس گرفتن و گفتن که لپتاپ رو عوض میکنیم. و گفتن که فعلا فقط رنگ سفید داریم، بفرستیم؟؟ ( مال من شکلاتی بود). گفتم آره رنگش مشکلی نیست.
خلاصه بازم روز جمعه بود که لپتاپ رسید دستم و دیدم که علاوه بر گارانتی دوساله، یک سال بیمه بدنه هم داره. در صورتی که من بدون بیمه خریده بودم. ( نزدیک 100 تومن سود کردم).
وقتی ویندوز 8.1 رو نصب کردم، دیدم دوباره همون مشکل رو داره. و بعضی وقت ها که ریستارت میکنم بالا نمیاد.
خلاصه بگم که من یه هارد 1 ترابایت دارم. وقتی این هارد به لپتاپ وصل باشه این مشکل بوجود میاد. به محض این که هارد رو از لپتاپ جدا کردم، دیدم لپتاپ بالا اومد.چند نفر از دوستان گفتن هاردت ویروسی هست.
به نظر من لپتاپ قبلی من هم هیچ مشکلی نداشته و مشکل از هارد من بوده. ولی با این وجود دیجی کالا لپتاپ من رو که 6 روز دستم بوده و هیچ مشکلی هم نداشته، عوضش کرده و به همراه 1 سال بیمه بدنه برام فرستاده. بدون اینکه مبلغ اضافی بگیره. حتی به من گفتن که رسید پستی رو براشون فکس کنم و مبلغ پست رو هم بفرستن برام. ولی من این کار رو نکردم و رسید رو نفرستادم.
بعد از این قضیه، حتی اگه اون جنس توی مغازه بابام هم باشه، ولی من از دیجی کالا میخرمش. چون مطمئنم که اصل هست و واقعا تضمین تعویض 7 روزه داره.
این بود تجربه من از خرید از دیجی کالا.