امروز یه یارو بهم زنگ زدن بهم گفت: " میخوام بدونم دلیل اینکه از ما باعنوان گرانفروشی شکایت کردین چیه؟؟؟؟ "
منم بعداز اینکه گفتم تواین چند ماهه وایمکس ایرانسل چقدر ... شده بازم همه چیزو ربط داد به سازمان تنظیم مقرراتو ارتباطات و زیرساخت و .... :
میگه : " علت اینکه یه مقدار ( این یه مقداری که گفت من خیلی آتیشی شدم...) افزایش قیمت داشتیم به خاطر افزایش نرخ مالیاتو خدمات ارزش افزوده بوده ( انگار تو این مملکت فقط اینا مالیات میدن...!) " گفتم: چرا سرعت و کیفیت اینقدر اومده پایین؟ گفت: علتای زیادی داره ممکنه تعداد کاربرا تو محدوده ای که شما هستین زیاد باشن... مثلا ما کاربرایی داریم که ماهانه بالای 200 ، 300 گیگ دانلود دارن (

... ) یه همچین کاربرایی تمام پهنای باندو میگیرن و نتیجهش میشه اینکه سرعت واسه شما میاد پایین. گفتم: خب بالاخره ما نباید به اندازه ی پولی که میدیم بتونیم استفاده کنیم؟ شما دارین واسه 3گیگ 27 تومان میگیرن درحالیکه ما اصلا نمیتونیم باسرعتی که باید دانلود کنیم... میگه: اگه میبین خدایی ناکرده ما از شما پول اضافی میگیریم و داریم به قول خودتون گرانفروشی میکنیم و نمیتونین با همون سرعتی که هزینشو میدین دانلود کنین، خوب بیاین تعرفه های دیگه باسرعت کمترو امتحان کنین که هزینه ی کمتری هم متقبل بشین. منم گفتم: احتمالا تاحالا تو این فرومای گفتگو نرفتین که ببینین حتی از سرعت 128 کیلوتون هم شاکی هستن... بعدشم گفت: شما وقتی اومدین از ما سرویس اینترنت وایمکسو گرفتین باما قرارداد بستین و بایدبه چیزایی که توقرارداد اومده توجه کنین و پایبندباشین. گفتم: این قراردادی که میگین مگه 2طرفه نیست؟؟ شماهم باید بهش عمل کنین یانه؟...
آخراش هم بعد از حدود20 دقیقه ... دوباره سازمان تنظیم مقررات

: " شما اگه تو همون سایت تنظیم مقررات هم برین میبینین که نوشته سرعتی که اپراتورها ارائه میدن متغیره و حتما نباید همیشه همون سرعت باشه... مثلا سرعت 2مگی که ما ارائه میدیم ممکنه از 30 تا همون 250 متغیر باشه... پرسیدم : خب حالا تو این وضعی که هست بهبودی ایجاد میشه؟؟؟ گفت: بله ماداریم اقداماتی جهت افزایش کیفیت و خدمات رسانی انجام میدیم ( انشاالله ... )...
خوب این نتیجه ی شکایتی که من روز 12 فرستادم واسه سازمان تنظیم مقررات و خلاصه ی گفتگوی من با این نمیدونم چیکاره ی ایرانسل بود... همینطور که متوجه میشین ماها حالاحالا باید از این اوضاع رنج ببریم... مثل اینکه تنها کاریکه این سازمانیا انجام میدن اینه که متن شکایتو ارجاع بدن به متشاکی، همینو بس... واقعا ازاینکه این سازمانهای نظارتی اینجوری با مشکلات مردم رفتار میکنن متاسف شدم...