سلام!
در حال آغاز یه بازی هستم رو SDL با C++ و در مورد ساختارش یه سری سوال ها داشتم که شاید بتونم اینجا پاسخ بگیرم!!
کلا اگه کسی با ساختار انجین ها و بازی ها آشنایی داره کمک کنه چون قبلا تجربه ای رو این نداشتم!!! ساختار خودمم هم به این شکله که (فعلا) یه حلقه هست که سه تا تابع داره، اینپوت، آپدیت، درا که اینپوت هرچی ورودی هست رو میگیره آپدیت نسبت به اونها تغییر میده روی مدل و درا مدل رو رندر میکنه! مدل هم یه کلاسه که یه سری آبجکت تو خودش داره(مث تکست و بکگراند و اینحرف ها) که یه سری حرکت کننده اند یه سری نه! آبجکت هاش هم یه کلاس کلی آبجکت ن که چیزایی مث کاراکتر و اسپرایت های دیگه ارث میبرن ازش این وسط!!! حالا این یه مقدار نا مطمئن و خامه و میخواستم بدونم اگه کسی نظری داره چه حرفه ای چه نه خوشحال میشم!


جواب بصورت نقل قول


اما منظور من از ورلد با «ل» world بود. که یه شیءه که آبجکت های بازی رو تو خودش داره مثلا همین اسپرایت ها و تریگر ها و تکست و ... یه سری آبجکتن که داخل worldان! و پرسش اصلیم هم این بود که با منو مثل یه world رفتار کنم یعنی تکست ها و دکمه ها و ... رو آبجکت هایی تصور کنم که توی worldام و بعد با ورودی آپدیتشون کنم یا این که یه مود جداگونه بذارم برای منو که توی وایلم در صورت استیت منو اون رو انجام بدم. برای مثال؛
