تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




مشاهده نتيجه نظر خواهي: مدل مودم ADSL شما چيه ؟‌

راي دهنده
4321. شما نمي توانيد در اين راي گيري راي بدهيد
  • U.S.Robotics

    104 2.41%
  • Asus am602

    374 8.66%
  • Asus am604

    212 4.91%
  • D-link

    1,281 29.65%
  • Fiber Home AN 1020

    35 0.81%
  • Aztech

    63 1.46%
  • Symphony

    249 5.76%
  • Star Net

    40 0.93%
  • correcess

    59 1.37%
  • linksys

    419 9.70%
  • Planet

    138 3.19%
  • tp-link

    1,606 37.17%
Multiple Choice Poll.
صفحه 1595 از 1759 اولاول ... 5951095149515451585159115921593159415951596159715981599160516451695 ... آخرآخر
نمايش نتايج 15,941 به 15,950 از 17588

نام تاپيک: بحث و بررسی درباره ی مودم های ADSL

  1. #15941
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    241

    پيش فرض

    منم این مشکلودیروزداشتم پشتیبانی گفت تنظیماته خط رودوباره برو ببین ارورمیده یانه ولی من فقط مودو رو ریست کردم درست شد.
    مودم رو ریست کردم فایده نداشت البته نمی دونم نحوه ریست کردم خوب بود یانه به این صورت که یک سوزن رو در قسمتی که نوشته بود resetفشاردادم که بعداز 4 تا 5 دقیقه این ال ای دی پاورش خاموش نمیشد ولی بعدا با ترفندی برق اداپتور رو در حالی که سوزن رو فشار میدادم درآوردم و دوباره زدم که چراغهای مودم یکبار خاموش روشن شد ... امیدوارم دوستان دیگری هم کمک کنند

  2. #15942
    پروفشنال Memonex's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    پست ها
    879

    پيش فرض

    دوستان خواهش میکنم به مشکل نویز من رسیدگی کنید خسته شدم از بس تو همه تاپیک ها پست دادم،

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  3. #15943
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    241

    پيش فرض

    دوستان خواهش می کنم در رفع این مشکل اساسی مودم اینجانب یک کمک اساسی کنید ... من در دو کامپیوتر جداگانه دو خط ای دی اس ال جداگانه از شرکت مخابرات استان خوزستان گرفتم ... بعد از اینکه شارژ ماهیانه adslکامپیوتر دومم تمام شد گفتم بزار ار رمز و پسورد adslکامپیوتر اولم برای استفاده در کامپیوتر دومی بهره ببرم و تا مدتی دومی رو شارژ نکنم ( هر دو هم 128 ) ( اینکه چرا از دو اکانت adsl استفاده کردم برای این بود که دو کامپیوترم 200 متر با هم فاصله داشتند) رفتم کانفیگ کردم اما مشکلات مودم tp-link8811 من از همین جا شروع شد من استفاده می کردم اما قطع و وصلی زیاد بود و باید بعد از20 تا 30 دقیقه که اینترنت قطع می شد اداپتور مودم رو می کشیدم و وصل می کردم که ارتباط برقرار بشه و استفاده کنم ... اما حالا که چند ماه گذشته مودم و کامپیوتر دوم رو به کسی دیگه فروختم اون مشکلات مودم ادامه داره از این قبیل که : قطع و وصل میشه و بخصوص کانکشن کارت شبکه خیلی فعال و غیر فعال میشه و از همه مهمتر در حالت فعال پیغام this connection has limited or no connectivity( مثلث زرد علامت هشدار هم داره) ................... میاد که نمی دونم معنیش چیه مودم رو ریسیت کردم فایده نداشت در جایی شنیدم که احتمالا ادمین شبکه محدودت کرده و بعضی ها گفتن مودم خراب شده و ... واقعا اگه مودم خراب شده چرا وصل میشه ؟ یه نکته دیگه که الان این کامپیوتر دومم که طرف خریده با یه خط جدید و شماره تلفن دیگه ( کلا ثبت نام جدید کرده ) اما هیچ کدوم از کامپیوتر ها ویندوزش که xp2 هستش رو عوض نکردیم از همون موقع استفاده از اکانتهای adslقبلی خودم. به هر حال هر نکته ای که فکر کردم لازم باشه برای دوستان آگاه و مطلع اینجا نوشتم امیدوارم دوستان بهترین راه حلو نشون بدن تا از این گرفتاری بیرون بیام ...( در ضمن ip دستی هم دادم فایده نداشت)
    ای کاش دوستی حتی اگه جواب ناامیدکننده ای هم بود به من می داد...

  4. #15944
    کاربر فعال انکودرها inceptro's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    پست ها
    2,239

    پيش فرض

    دوستان خواهش میکنم به مشکل نویز من رسیدگی کنید خسته شدم از بس تو همه تاپیک ها پست دادم،

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    سلام.
    راه حل هایی که پیش رو دارین:
    با توجه به توضیحاتی که دادین یا از اسپلیتر هست به احتمال زیاد یا خود خط.
    کاری که باید بکنین اینه که اگه بتونین اسپلیتر رو تعویض کنین و یا اگه بتونین بجاش یه میکرو فیلتر تهیه کنین.(اینکه قبلا مشکل نداشتین چون 2 مگ با 9 خیلی خیلی فرق داره و از اون طرف هر زمان امکان ایجاد مشکل برای اسپیلیتر وجود داره) در ضمن به تعداد گوشی هایی که دارین باید استفاده کنین از اسپلیتر که حتما میدونین اینو.
    اگر حل نشد باید با مخابرات تماس بگیرین و بگین تا خطتون رو بیان و بررسی کنن.
    و در نهایت اگر اذیت کردن بگین فعلا پشتیبانی داون استریمتون رو بیاره پایین.

  5. این کاربر از inceptro بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #15945
    0101010101 Armin.Computer's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2013
    محل سكونت
    دنیای تکنولوژی
    پست ها
    6,544

    پيش فرض

    ای کاش دوستی حتی اگه جواب ناامیدکننده ای هم بود به من می داد...
    زمانی که قطع میشی مودم رو پینگ کن ببین پینگ میده

  7. این کاربر از Armin.Computer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #15946
    کاربر فعال انکودرها inceptro's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    پست ها
    2,239

    پيش فرض

    ای کاش دوستی حتی اگه جواب ناامیدکننده ای هم بود به من می داد...
    سلام.
    اینگونه مشکلات دو حالت معمولا نمیتونه داشته باشه:
    1)مشکل از کابل باشه(که با توجه به توضیخات شما منتفی هست)
    2)مشکل از مودم باشه،که در این حالت شما باید کارهای زیر رو انجام بدین:
    1)در قسمت Connection Setting مودم Connection روی Always On باشه.
    2)فریمور مودم رو آپدیت کنین.
    3)در صورتی که حل نشد مشکل سخت افزاری هست و باید مودم تعمیر یا تعویض بشه.

  9. این کاربر از inceptro بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #15947
    پروفشنال Memonex's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    پست ها
    879

    پيش فرض

    سلام.
    راه حل هایی که پیش رو دارین:
    با توجه به توضیحاتی که دادین یا از اسپلیتر هست به احتمال زیاد یا خود خط.
    کاری که باید بکنین اینه که اگه بتونین اسپلیتر رو تعویض کنین و یا اگه بتونین بجاش یه میکرو فیلتر تهیه کنین.(اینکه قبلا مشکل نداشتین چون 2 مگ با 9 خیلی خیلی فرق داره و از اون طرف هر زمان امکان ایجاد مشکل برای اسپیلیتر وجود داره) در ضمن به تعداد گوشی هایی که دارین باید استفاده کنین از اسپلیتر که حتما میدونین اینو.
    اگر حل نشد باید با مخابرات تماس بگیرین و بگین تا خطتون رو بیان و بررسی کنن.
    و در نهایت اگر اذیت کردن بگین فعلا پشتیبانی داون استریمتون رو بیاره پایین.
    یدونه تلفن بیشتر ندارم یه اسپیلیتر جدید هم امروز امتحان کردم بازم نویز نرفت مودم رو هم مستقیم به دم در وصل کردم کلا SNR اش رو 6 و این نشون میده از مبدا ایراد تو خط هست. امروز نمایندگی پارس آنلاین گفت تا ظهر مشکل حل میشه و میدونستن انگار که مشکل از خودشونه یا از مخابرات ولی هنوز هیچ کاری نکردن !!!

  11. #15948
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    241

    پيش فرض



    سلام.
    اینگونه مشکلات دو حالت معمولا نمیتونه داشته باشه:
    1)مشکل از کابل باشه(که با توجه به توضیخات شما منتفی هست)
    2)مشکل از مودم باشه،که در این حالت شما باید کارهای زیر رو انجام بدین:
    1)در قسمت Connection Setting مودم Connection روی Always On باشه.
    2)فریمور مودم رو آپدیت کنین.
    3)در صورتی که حل نشد مشکل سخت افزاری هست و باید مودم تعمیر یا تعویض بشه.
    منظور توی اینترنت اپشن مرورگر هست که باید این تنظیمات رو انجام بدم ؟
    اگه امکان داره نحوه کامل آپدیت کردن firmware مودم tplink8811 رو توضیح بدین با تشکر مجدد.
    Last edited by ghassam2; 26-11-2013 at 16:27.

  12. #15949
    کاربر فعال انکودرها inceptro's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    پست ها
    2,239

    پيش فرض

    منظور توی اینترنت اپشن مرورگر هست که باید این تنظیمات رو انجام بدم ؟
    اگه امکان داره نحوه کامل آپدیت کردن firmware مودم tplink8811 رو توضیح بدین با تشکر مجدد.
    تو آدرس بار مرورگرتون 192.168.1.1 رو تایپ میکنین.
    بعد یوزر نیم و پسورد رو که بصورت پیشفرض admin هست رو برای هر دو وارد میکنین.
    بعد میرین به قسمت Maintenance تو مودم و بعد Frimware
    حالا پشت مودم رو نگاه میکنین و میبینین که ورژن مودمتون چی هست.
    تو این لینک توضیح داده


    حالا میرین به این صفحه ای که در زیر قرار داره و فریمور مربوط به ورژن مودمتون رو دریافت میکنین.


    حالا که فایل رو که دریافت کردین اگه فشرده بود اکسترکتش کنین،بعد از قسمتی که در بالا گفتم و تو مودم قرار داره فایل رو انتخاب و آپگرید رو بزنین تا کار انجام بشه.

    اینجا من چون اون نوع مودم رو ندارم و از طرفی فک کنم اینترفیسش هم کمی متفاوت از این جدیدا باشه ،اسکرین شات قرار ندادم ولی اگه تو گوگل یه سرچی بزنین میتونین آموزش تصویریش رو هم پیدا کنین ولی مراحل کار کلا اینطوری بود که گفتم خدمتتون.

    ولی توصیه اکید میکنم که اگه تسلط کامل ندارین به این موارد ،ببرین بیرون و بدین این کار رو براتون انجام بدن چون یه استباه کوچیک ممکنه باعث بشه مودمتون از دست بره.

  13. این کاربر از inceptro بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #15950
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    241

    پيش فرض

    اینگونه مشکلات دو حالت معمولا نمیتونه داشته باشه:

    1)در قسمت Connection Setting مودم Connection روی Always On باشه.


    ممنون ... در مورد این قسمت اگه میشه توضیح بیشتری بدین این تنظیمات باید در مرورگرها ( با سه مرورگر کار می کنم ) انجام بشه ؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •